Café-restaurant 't Oeverbos

Jouw recensie over het restaurant Café-restaurant 't Oeverbos

Alfred J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Helaas....

Wanneer je geen hond in je zaak hebt zitten en er komen om 16:10 mensen binnen: yeaaaah klanten toch? Het eerste drankje was er vrij snel en na een minuut of tien hadden we uiteindelijk gekozen voor een broodje gezond voor Ingrid en een uitsmijter Oeverbos voor mezelf.
Het duurde RUIM EEN HALF UUR in een nagenoeg lege zaak om onze. bestelde gerechten neer te zetten. Meteen nog een wijntje mee besteld want daar werd totaal niet naar gevraagd...
Als ik hier foto's kwijt zou kunnen pasten de heel sobere, minimale hapjes samen op 1 plaatje!
Weinig prikkelend, spannend of smakelijk, ongeïnteresseerde behandeling, zeer onattent personeel dat zelf uitgebreid met zijn allen aan tafel bleek te zitten.
In een eerdere recensie las ik dat Oeverbos weggaat? Geen groot verlies als het hier tegenwoordig altijd zo is.
Hermes5 V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wat jammer dat deze plek binnenkort verdwijnt. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes: op het menu varkenhaas, hollandse biefstuk en div visgerechten Alles van goede kwaliteit en prima bereid. De uitblinker is wat mij betreft de salade geit: verse sla, ei, ui, citroendressing, smakelijke rauew ham en kleine kroketjes van geitenkaas, daarbij een warm wit/bruin broodje geserveerd. Werkelijk heerlijk. Hartelijke bediening waarvoor niets te veel is. De koffie is een uitblinker: sterk en heet, waar vind je die nog tegenwoordig? Veel bejaard publiek maar niet minder gezellig!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Voor het eerst sinds jaren hier weer eens gedineerd. Voor een zeer redelijke prijs wordt je behoorlijk verwend! Wij namen het maandmenu en dat bleek een voortreffelijke keus te zijn: een biefstuk van de haas die op je tong smolt. Jammer dat de soep wat te zout was (een veel voorkomend probleem in dit soort restaurants), en het toetje was een vettige chocolade parfait met slagroom die niet helemaal vers meer was. Maar goed, die biefstuk maakte alles goed. Neem daarbij nog de fraaie ambiance met uitzicht op de Waterweg en de vriendelijke bediening, dan is het besluit om hier nog eens terug te komen snel genomen
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
we waren met z'n tienen, drinken ok, eten matig (bijna iedereen had een plate varkenshaas, zalm of biefstuk) vooral veel frites. vegetarische schotel zag er fantastisch uit. toetjes: Madurodam 2 bolletjes ijs, lekker, met een soort namaak slagroom, niet lekker. sorbet zag er prachtig uit, de blanke dame ook.
LJA .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het was een drukke avond, met nog een gezelschap en veel gasten op het buitenterras. Wij hebben te lang moeten wachten op het eten, intussen werd steeds gevraagd wat we wilden drinken. Ik had vooraf meloen met ham, wel aardig. De varkenshaas was uitgedroogd, die had te lang op het vuur gestaan. Erg jammer.
Quinn54 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Mooi gelegen restaurant tussen Vlaardingen en Maassluis aan de Nieuwe Waterweg. Geheel in Kerstsfeer, zowel het restaurant als het uitzicht op en over de Nieuwe Waterweg. Met het oog op de nog komende feestdagen gekozen voor alleen een hoofdgerecht: twee maal gepocheerde kabeljauwfilet omwikkeld met serranoham, gepekelde zalm en een saus van shitake. De gerechten werden geserveerd met gemengde verse groenten, salade en divers bereide aardappels. De borden waren aantrekkelijk opgemaakt en nodigden uit om te gaan eten. Zelf had ik de kabeljauw; misschien iets aan de droge kant, maar voortreffelijk van smaak en goede combi met de zalm, de saus en de serranoham. Ook de drie slibtongetjes werden met goed en lekker beoordeeld. Service was prima en geïnteresseerd en de ambiance erg leuk. Wij komen zeker terug!
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Het eten in dit restaurant smaakt kant-en-klaar. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de kok erg weinig zelf klaarmaakt. Wat op tafel komt is niet restaurant waardig. Afgelopen zondag aanwezig geweest bij een lopend buffet, het slechtste dat ik ooit heb meegemaakt. Schnitzels als schoenzolen, brie smaakte als supermarkt kwaliteit, zalm salade die niet vers leek, een tomatensoep (uit blik?) die veel te zout was. Jammer. Het enige dat in orde was, was mijn glas bier. De bediening kan wel wat alerter.
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Heerkijk geluncht! De mosselpan en de mosselen met brood waren bijzonder lekker. Erg vriendelijk,personeel en een weg prettige ambiance met prachtig uitzicht op het water. Beslist en aanrader.
Viskenner .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Sinds enige tijd doen de biefstukjes hier mee aan de recessie, ze zijn n.l. half zo groot geworden. Als je friet hebt besteld en er komen gebakken aardappeltjes aan dan haalt men de schouders op. Ons zien ze daar voorlopig Niet terug.