Café-Restaurant 't Kombuis

Zondag vanaf 11:00

Voordelig
Carl V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Super lekker mossels gegeten! Mossels waren van prima kwaliteit, heel goed klaargemaakt en bijzonder vriendelijk geserveerd. Daarnaast werd er een prima biertje geschonken!
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Hier kun je heerlijk eten, groente, frite, gebakken aardappelen, heerlijke sla , bij het gerecht wat je kiest. Ik eet gluten vrij, en hier houden ze echt rekening mee, en gastvrij
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Wat een prima tent eigenlijk! Voor de eerste keer hier gegeten Eigenlijk verdienen eten en service een ruime 8. Wij kwamen om 21.30 uur, maar konden na kort overleg met de kok nog wel aanschuiven en dat vond ik netjes. De bediening was bijzonder vriendelijk. De ambiance was niet bijzonder, maar alles met elkaar was het er prettig happen. Mijn man had, zoals bijna altijd, een tomatensoep en die was in orde. Ik had de vissoep. Lekker! Helemaal puik vind ik dat je kunt kiezen tussen een grote en een kleinde soep. We hadden de kleine en dat was een nette portie. Daarna kozen we beiden voor de Rib-Eye. Die is niet duur: € 18,-. Mijn man nam er kruidenboter bij (€ 1,50) en ik Stroganoffsaus (€ 2,-) Niet zo gek dat je voor saus extra betaalt als het vlees opp zich niet duur is. Voor de 2 euro had ik een goede hoeveelheid saus. Niet bijzonder, maar wel OK. Ik heb er met smaak van gegeten. Het stuk vlees was niet een heel groot stuk, maar zeker voldoende. Wij hadden om bijna rauw gevraagd en dat kregen we. Prima stuk vlees. Alles bij elkaar genomen prima prijs-kwaliteitverhouding. Maar dan komen we aan wat je er zoal bij krijgt. Helemaal goed! Er waren gebakken aardappeltjes en frietjes. Er was een schaaltje met broccoli en haricots verts. Dan was er ook nog een bakje salade en er was een schaaltje rabarber. Echt bijzonder compleet, vind ik. Volgens mij was het de eigenaresse, die later ook nog eventjes kwam kletsen en dat was ook gezellig. Je bent hier echt gast. Bruinisse is volgens mij niet zo groot. Ik krijg de indruk dat men het met name moet hebben van het watertoerisme en de mosselvangst. Er zijn naar mijn idee verhoudingsgewijs vrij veel restaurants en dit restaurant is niet zo trendy, maar als ik weer in Bruinisse kom, dan ga ik wel weer in dit restaurant eten. Zo!