Café Restaurant ‘t Knooppunt

Dorpsstraat 21 7971 CN Havelte Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant ‘t Knooppunt

Café Restaurant ‘t Knooppunt is gevestigd in het centrum van Havelte, een indrukwekkend gebouw met een historisch uiterlijk. Het pand is in april 2014 gerenoveerd en volledig in haar oude glorie hersteld.

Knooppunt Havelte is al sinds 1908 dé plek waar je lekker kunt eten, borrelen op het terras, bijpraten met vrienden of een feestje kunt organiseren. Daarnaast verzorgen wij u graag op locatie. Van lunch-, koud-warm buffet, bruiloft, condoleance, receptie, complete catering tot opening van een bedrijfspand. Wij kunnen het totaalpakket voor u verzorgen, van aankleding van de locatie tot de catering!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant ‘t Knooppunt

Dagelijks vanaf 9:00 tot 23:00 uur