Café-Restaurant Stork

Gedempt Hamerkanaal 201 1021 KP Amsterdam Nederland Kaart
31-206344000

Over het restaurant Café-Restaurant Stork

Blij aan het IJ

In een oude industriële loods aan het IJ vind je het grootste visrestaurant van Amsterdam. Ondanks zijn grootte heeft restaurant Stork een gezellige sfeer. Door de vele ramen heb je een prachtig uitzicht over het IJ. ’s Zomers is een bezoek aan restaurant Stork veel meer dan een keer uit eten gaan. Het is een gezellig samenzijn met Amsterdammers en toeristen, genieten van de zon op het terras aan het water, terwijl de fantastische visgerechten je smaakbeleving volop benutten. Pluk de dag!

Meer informatie over restaurant Café-Restaurant Stork

Pont naar Ijplein / Bus 32/33 vanaf centraal station

Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Café-Restaurant Stork

tim D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prachtige locatie, zeer lekker gegeten!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
^fijne hartelijke ontvangst, houden rekening met je wensen, goede aandacht en service en heerlijk eten op een bijzondere lokatie
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Kwaliteit is hoog. Service informeel en goed. Prijzen iets hoger dan gemiddeld.
lammers92 L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuke lokatie met uit zicht op het water, er hangt een gezellige sfeer, leuke bediening en eten is top.
Heerlijke verse vis. Heerlijk gegeten. Je kan zowel zakelijk of met vrienden en familie hier eten.
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuke industriële uitstraling, door hoge ruimte, de katrollen hangen nog aan t plafond, relaxte sfeer. In de winter is het er denk ik moeilijk warm te krijgen, ik had het nu al koud en ik zat naast de verwarming in lange broek (Ladies, beter geen korte rokjes met panties hier ;)) Eten is heerlijk, al vond ik het jammer dat de seafood platter (special), die we als voorgerecht deelden, koud werd geserveerd op ijs. Die heb ik liever warm, is dan ook smaakvoller. Verder keurig met brood, karaf water, oplettende, vriendelijke, snelle bediening. Hoofdgerechten zeebaars en steak, allebei prima. Qua wijn niet superuitgebreide keuze maar lekker genoeg en niet zo duur. Scroppino niet spannend als nagerecht (te ijzig, mag romiger) maar browniefondant heeeerlijk met passievruchtijs en vers fruit. Komen zeker eens terug, zeker in de zomer om buiten aan het water te zitten.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Geweldige plek, verrassend verscholen in Noord aan het water met uitzicht. Ruimtelijk van binnen, waardoor je met elkaar kan praten en kan verstaan ook al is het restaurant gevuld. Over het eten: alleen maar lof. Stork's Plateau bestellen met z'n 2'en of meer. Overheerlijk en knus om samen van te smikkelen als voorgerecht. Aanrader 2: hele vis bestellen van het bord. Prachtig geserveerd en ook hier weer: smullen! Wij komen terug.
Caroline Reineke
Guus G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mooie plek. Leuke inrichting, erg lekker eten. Prijs/kwaliteit verhouding fantastisch. Hoofdgerecht duurde enigzins lang, niet storend.
henkschmidt S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijke avond gehad met onze vrienden. Goede bediening geen `rush `na je toetje maar alle gelegenheid om na te tafelen. De gerechten zijn bescheiden van omvang maar kwalitatief goed. Een perfecte gelegenheid voor de visliefhebber zonder heel diep in de buidel te tasten.
Cariensierksma .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De bediening was onzorgvuldig en onprofessioneel/ had meer aandacht voor zichzelf dan voor de gasten. Wijn kon geproefd worden en werd vervolgens in de koeler gezet. Niet uitgeschonken aan de gasten. Borden en bestek ontbraken bij het hoofdgerecht. ook daar naar moeten vragen. Vluchtige bediening, jammer want het eten was zeer goed.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Relatief duur voor het soort restaurant!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening had wel iets meer aandacht mogen hebben voor de gasten. Moesten constant om contact zoeken. Erg jong personeel op een zondag middag ! Wij hadden alle 3 het LUNCH PLATEAU. Wij moesten om brood hierbij vragen! En dan krijg je een minimaal mandje stokbrood, dus moet je nog 2 keer brood vragen. Toast was erg lekker erbij geweest. Aan de kwaliteit van het eten is niets op aan te merken. Alleen missen duidelijk de puntjes op de i ! Weet niet of ik terug zou komen.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten, attente bediening, prima plek!
Joke Louise K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima locatie, fijne gezellige bediening. Het eten had wat warmer gekund. De Noorzeetong en de frietjes waren lauw, dat was jammer, maar de smaak prima!
Tip: Let bij de afrekening op de bon om te kijken of het klopt. Tot 2x toe werd er teveel berekend!! En niet een klein verschil, maar een verschil van liefst 40 euro in ons nadeel!!! Dat is echt teleurstellend zonder excuus van het personeel!!! Ondanks bovenstaande hebben we een prima avond verder gehad!
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Goed gegeten, prima bediening, door de grote ruimte niet zo gezellig
Rania S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
In de zomer een heerlijk terras aan het IJ waar je heerlijk rustig kan vertoeven zonder last te hebben van bijv auto’s of mensen die van de pont af komen zoals je ziet bij veel andere terrassen aan het IJ in noord. Snowcrab poten en Burrata zijn mijn favoriet.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zoals gebruikelijk weer heerlijk gegeten maar vooral weer een topklasse bediening ; vriendelijk, terzakekundig en met een lach.
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk geluncht op het terras aan het water. Kon niet beter! Het zonnetje scheen,
de bediening was vriendelijk en we hebben het prima naar onze zin gehad!
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Mijn vrienden hadden hier nog nooit gegeten en vonden de gerechten heerlijk
We hadden wel het geluk dat we nog buiten konden lunchen.
Wel heb ik gemerkt als je binnen zit dan vind ik de stoelen niet prettig zitten voor mensen met rugklachtn
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Nadat we bij Hangar waren weggevlucht door de hysterische drukte van allerhande hipster's op het megagrote maar overvolle terras, bleek er bij Stork nog een mooie plek op het terras te zijn. We hebben genoten van de lekkere wijn en goede lunch. Bediening was een gekke mix van afstandelijk en vriendelijk maar man, wat zit je toch fantastisch daar, bij mooi weer. Heerlijke middag gehad.