Café-restaurant Schlemmer

Lange Houtstraat 17 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Café-restaurant Schlemmer

Van politicus tot kunstenaar

Vanaf de eerste dag is Schlemmer geliefd bij een veelzijdig publiek. Politici, acteurs, kunstenaars en toneelschappen schuiven hier graag aan voor een hapje en een drankje. Zelfs nu nog proef je de sfeer van verhitte discussies die hier vroeger zijn gevoerd. De sfeer van kunst en cultuur! Neem plaats in het knusse restaurant en geniet van heerlijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Café-restaurant Schlemmer

Maandag t/m zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café-restaurant Schlemmer

Theo H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Ken Schlemmer al jaren en het stelt me nooit teleur. Fijne ambiance, fijne bediening, leuke andere gasten en heerlijk eten voor een redelijke prijs - gewoon heel aantrekkelijk!
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Zoals gebruikelijk prima bij Schlemmer.
ROOS C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten. Leuke gerechten en een vriendelijk bediening.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Prima restaurant. leuke bediening en het eten was goed. We hebben het theatermenu genomen: prima prijs/kwaliteit verhouding
M. V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Nostalgisch interieurtje, heel sfeervol. Vriendelijk personeel, eenvoudige kaart. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Zondag 2 augustus hier naar binnengelopen om even een hapje te doen. Ik kwam hier vroeger met regelmaat en ik was verrast dat de Schlemmer salade nog steeds (of al weer, dat weet ik niet) op de kaart staat. Uit nostalgie bestel ik de salade dus en ik verheug me er op...Helaas, na de eerste hap een haar in mijn mond en een hele lange ook. De kelner was ook verrast en kon niet meer uitbrengen dan 'vervelend, wilt u een nieuwe?' Ik was druk in gesprek met mijn tafelpartner en zei ja voordat ik het door had. Maakte niet uit, een haar in het eten, kan gebeuren. Wat ik wel erg vond is dat ik dezelfde salade weer voor mijn neus kreeg, herkenbaar aan de 'markering' die ik de avocado had gegeven en dat er geen kleine geste werd gedaan...beetje wijn bijschenken, koffie... Helaas niks. De salade had natuurlijk gewoon van de rekening gehaald moeten worden, maar nee.
Jammer. Dan maar een recensie schrijven...
Sami F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wij hebben de Schlemmer salade, de Flammkuchen met blauwe kaas, de burger van Schlemmer en de groene curry gekozen. Alles was kersvers, van de beste ingrediënten en perfect bereid. Onze ober was er pas drie dagen en moest dus af en toe iets gaan vragen, maar was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Dankzij het milde weer konden wij in de tuin zitten. In alle opzichten een fijne maaltijd. Dankjewel.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Met collega,s hier gegeten. Zeer correcte ontvangst en idem behandeling tijdens diner. Op de kaart staande zwaardvis helaas niet meer te verkrijgen. Verder uitstekend gegeten, mijn risoto was wel iets aan de zoute kant. Heerlijk zelf gemaakt ijs.
Kom hier zeker nog eens terug.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Het was tijdens ons bezoek prachtig weer zodat wij in de tuin hebben gegeten. De tuin is sfeervol ingericht en door de goede bezetting op deze dinsdagavond was het er gezellig. We komen zeker nog een keer terug om van de ambiance van het restaurant zelf te kunnen genieten.
Eerke S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lunch kwam snel. Was wel veel. En bediening erg aardig / geholpen met verjagen en oplossen wespenprobleem
Inez J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Leuke bediening en goed eten!
Patricia T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
bij Schlemmer was de reservering niet bekend, hoorde hen zeggen dat zij ervan af wilden stappen de reservering via Iens omdat het vaak niet doorkomt.
geef het graag aan jullie mee
Jaap-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Prima gegeten in een mooie en relaxe stadstuin.
We moesten wel lang wachten op het eten en de rekenkmh
R.L.H. I.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Ik kom al jaren af en toe in Schlemmer. Wij hebben de klassieke Schlemmer salade (met gebakken spekjes en blauwe kaas) genomen, daarna met zijn tweeën een prima còte de boeuf. Bij goed weer kun je ook buiten eten in de grote tuin; tevens leuk voor ambtsjubilea met de collega's van het departement. Van te voren een lekker tapbiertje gedronken en bij het eten een glas eenvoudige, beetje prijzige wijn. Nou ja, kraanwater erbij. Bediening oplettend en netjes. Schlemmer blijft een goed adres.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heel vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.
De tafel van Max J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Prima gegeten, alledrie de gangen! En aardige mensen in de bediening.
Wendy S.
Het was gewoon goed. Gezellige sfeer en een fijne binnentuin.
Eten was lekker.
Leuk dat er werd iets experimenteels op de kaart stond. Namelijk asperge-ijs.
Nico1990 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Met warm weer is de tuin van Schlemmer - in de binnenstad van Den Haag - de beste plek voor lunch of diner. De kwaliteit van het eten is er goed. Aan de bediening zou ik als management enige aandacht besteden. Of beter een paar goede richtlijnen opstellen. Als ik bel voor een tafel in de tuin, maar dan wel in de schaduw, dan is het antwoord "dat kan ik u niet garanderen". Als ik vraag wat daar moeilijk aan is, gewoon een bordje op een tafel neerleggen met "gereserveerd", dan blijft het antwoord "dat is het antwoord, dat kan ik u niet garanderen, want als het druk is dan kan het anders lopen". Beste manager en/of eigenaar van Schlemmer, regel dat gewoon goed s.v.p.. Zo raken uw gasten geïrriteerd, en komen niet meer. U kunt het zich niet permitteren om dit soort zaken op zijn beloop te laten. Als u knalvol zou zitten, zoals ooit, in de jaren '80, dan was het anders. Maar ook toen was het beleid helder, je kon gewoon niet reserveren. Je moest langskomen, aan de bar gaan drinken en hopen op een tafel. Om deze reden een 10 voor het eten, een 10 voor het decor, maar slechts een 4 voor de service. Niet omdat de service ter plekke slecht was, maar om hetgeen ik hierboven beschreven heb. Doe er uw voordeel mee.
bernard L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Hier al 3 keer met collega's gegeten. Vandaag met mijn partner. Het was wederom uitstekend. De tuin van Schlemmer is een hele fijne plek. De salades van Schlemmer zijn ook altijd prima.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk met ons 3tjes gegeten.