Café-restaurant Schlemmer

Lange Houtstraat 17 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Café-restaurant Schlemmer

Van politicus tot kunstenaar

Vanaf de eerste dag is Schlemmer geliefd bij een veelzijdig publiek. Politici, acteurs, kunstenaars en toneelschappen schuiven hier graag aan voor een hapje en een drankje. Zelfs nu nog proef je de sfeer van verhitte discussies die hier vroeger zijn gevoerd. De sfeer van kunst en cultuur! Neem plaats in het knusse restaurant en geniet van heerlijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Café-restaurant Schlemmer

Maandag t/m zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café-restaurant Schlemmer

JOSINE D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
een prima avond! ik was bij u met medebestuursleden om onder het genot van een maaltijd e.e.a. te bespreken.
Dat is goed gelukt. we zaten in de serre, en dat was voldoende rustig.
Cisca F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellig lekker vriendelijk
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De dinerkaart is niet uitgebreid, maar hierdoor is het wel makkelijk kiezen. Beiden alleen een hoofdgerecht genomen. De kogelbiefstuk en zwaardvis waren goed bereid en prima van smaak, de frietjes waren heerlijk. We bestelden een fles Sauvignon Blanc, maar kregen een Chardonnay huiswijn (zagen we later), deze smaakte er ook lekker bij. Gezellig en sfeervol eetcafé met aardige bediening. Ondanks dat het druk was, kon je elkaar toch goed verstaan. Locatie in het centrum van Den Haag. Reservering via Iens was niet doorgekomen, maar zelf wel bevestiging ontvangen.
Arriën K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prettige tent zonder veel pretenties
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zoals altijd weer prima gegeten. Fijne bediening.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Gezellig en prettig
John L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Mooie, karakteristieke zaak, ooit begonnen door Dorinne de Vos. Sfeervol, veel kaarsen. En een hele mooie en gezellig tuin. Het eten is er prima. De wijn idem dito.
De tafel van Christine G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk eten voor mij, en een goede reactie op de opmerking van één van mijn tafelgenoten dat zijn hoofdgerecht erg zout was.
TIM V.
De mosselen waren te zout, de kok was het daarmee eens. Ik ga ze nòg een keer proberen. De caprese voldeed volledig aan de vewachting. Bediening is geweldig.
Jeremy S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Hele fijne sfeer om knus te tafelen =)
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Prima eten, goede sfeer
GerryDavid .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Misschien wel de leukste plek in Den Haag. In ieder geval de leukste tuin. Ik nam een Angus Steak (kogelbiefstuk). Geen ingewikkeld gerecht, maar als het niet goed wordt klaar gemaakt, dan heb je spijt dat je het besteld hebt. Dat was hier niet. Prima Steak. Met een prima Cabernet Sauvignon erbij. En ja, ik blijf verzot op het ooit door Dorinne de Vos ontwikkelde interieur. Door de jaren heen is er het e.e.a. aan veranderd. Desalniettemin nog steeds een leuk interieur.
ROOS C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten, de wachttijd was iets langer dan gewoonlijk. We moesten haasten om op tijd in de schouwburg te zijn. Ik had het van te voren aangekondigd, dus dat viel een beetje tegen.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het voorgerecht de Schlemmer salade en nagerecht de cheesecake vonden wij goed. De beide hoofdgerechten, sateh en asperges vielen tegen. De bediening is vriendelijk en dacht goed mee over de wijn keuze ( we mochten proeven).
Irène H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
heerlijke canette met goede zuurkool gegeten vooraf aan de schouwburgvoorstelling. Partner had een prima steak. Bordje kaas na. Lekkere wijn. Kortom prima gegeten!!
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mooie locatie in het centrum van Den Haag. Dichtbij het Plein. Gezellig druk, daardoor soms moeilijk gesprek te voeren. Beperkte kaart maar toch voldoende keuze in zowel voor als hoofdgerecht. Per persoon voor voorgerecht, hoofdgerecht en dessert met consumpties 50 euro. Dat is aanzienlijk meer dan bij de waardering op IENS wordt aangegeven. Goed gegeten, dito bediening zoals het hoort om zo maar eens te zeggen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Fantastisch gegeten. Prima bediening. Wij zaten bij het tuinraam in een alkoofje. Helemaal perfect. Midden in het restaurant is het wel heel erg druk. Hadden wij geen enkele last van.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk 'oldfashioned' eetcafé met gezellige rumoerigheid van Jonge en oudere gasten. Eten heel redelijk en bijzonder vriendelijke bediening. Aanbevolen als theaterrestaurant.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima gegeten in sfeervol restaurant met heel vriendelijk personeel.
Jan Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig druk in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
R.A. K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
prettig adres om een lekker hapje te eten en een betaalbaar goed glas wijn te drinken. Bediening is vlot en voorkomend. Alleen het geluidsniveau van de muziek was aanvankelijk nogal fors, werd later minder toen het rustig werd in de bar. Akoestiek is matig.