Café-restaurant Schlemmer

Lange Houtstraat 17 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Café-restaurant Schlemmer

Van politicus tot kunstenaar

Vanaf de eerste dag is Schlemmer geliefd bij een veelzijdig publiek. Politici, acteurs, kunstenaars en toneelschappen schuiven hier graag aan voor een hapje en een drankje. Zelfs nu nog proef je de sfeer van verhitte discussies die hier vroeger zijn gevoerd. De sfeer van kunst en cultuur! Neem plaats in het knusse restaurant en geniet van heerlijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Café-restaurant Schlemmer

Maandag t/m zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café-restaurant Schlemmer

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Prettige vriendelijke en vlotte bediening. Gezellig en levendig restaurant/grand café. Eten prima, Vaste en wisselende kaart. Niet al te uitgebreide kaart, maar voor elk wat wils.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wachttijd tussen soep en hoofdgerecht 1 uur!!! Echt veel te lang.
Corrie L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Met een groep van 8 aan een ronde tafel in deze prachtige locatie een heerlijke lunch
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Pinnige bediening die ons in een geheel leeg restaurant van een gereserveerde tafel wilde verhuizen .
- geen boter bij brood
- een brood bij lunch gerecht carpaccio.
hans L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We wilden lunchen. En kozen voor Schlemmer. Zo´n 15 jaar geleden kwamen wij hier zeer regelmatig en met veel plezier. Vaak hebben wij toen genoten van de geweldige ´Schlemmer Salade`... Toen ik tot mijn verrassing ontdekte, dat zij die nog steeds serveren, hebben wij meteen gereserveerd. En zeer terecht, want de Schlemmer salade was als vanouds, de spekkies, de avocado en de blauwe kaas zorgden bij mij voor een ouderwets genoegen. Heerlijk. Hulde voor de constante kwaliteit. Ook de sfeer en de inrichting én de bediening waren - nog steeds - van hoge kwaliteit. Wij komen gauw weer terug.Laten deze keer niet weer 15 jaar op ons wachten.
Mardi M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Vandaag lunch in Schlemmer ipv ons gebruikelijke diner. Viel beetje tegen. Kaart klein. Eten redelijk.
Bastiaan Z.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Het was zo luidruchtig dat geen normaal gesprek te voeren was
JOSINE D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
een prima avond! ik was bij u met medebestuursleden om onder het genot van een maaltijd e.e.a. te bespreken.
Dat is goed gelukt. we zaten in de serre, en dat was voldoende rustig.
Cisca F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellig lekker vriendelijk
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De dinerkaart is niet uitgebreid, maar hierdoor is het wel makkelijk kiezen. Beiden alleen een hoofdgerecht genomen. De kogelbiefstuk en zwaardvis waren goed bereid en prima van smaak, de frietjes waren heerlijk. We bestelden een fles Sauvignon Blanc, maar kregen een Chardonnay huiswijn (zagen we later), deze smaakte er ook lekker bij. Gezellig en sfeervol eetcafé met aardige bediening. Ondanks dat het druk was, kon je elkaar toch goed verstaan. Locatie in het centrum van Den Haag. Reservering via Iens was niet doorgekomen, maar zelf wel bevestiging ontvangen.
Arriën K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prettige tent zonder veel pretenties
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zoals altijd weer prima gegeten. Fijne bediening.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Gezellig en prettig
John L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Mooie, karakteristieke zaak, ooit begonnen door Dorinne de Vos. Sfeervol, veel kaarsen. En een hele mooie en gezellig tuin. Het eten is er prima. De wijn idem dito.
De tafel van TIM V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
De mosselen waren te zout, de kok was het daarmee eens. Ik ga ze nòg een keer proberen. De caprese voldeed volledig aan de vewachting. Bediening is geweldig.
Christine G.
Heerlijk eten voor mij, en een goede reactie op de opmerking van één van mijn tafelgenoten dat zijn hoofdgerecht erg zout was.
Jeremy S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Hele fijne sfeer om knus te tafelen =)
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Prima eten, goede sfeer
GerryDavid .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Misschien wel de leukste plek in Den Haag. In ieder geval de leukste tuin. Ik nam een Angus Steak (kogelbiefstuk). Geen ingewikkeld gerecht, maar als het niet goed wordt klaar gemaakt, dan heb je spijt dat je het besteld hebt. Dat was hier niet. Prima Steak. Met een prima Cabernet Sauvignon erbij. En ja, ik blijf verzot op het ooit door Dorinne de Vos ontwikkelde interieur. Door de jaren heen is er het e.e.a. aan veranderd. Desalniettemin nog steeds een leuk interieur.
ROOS C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten, de wachttijd was iets langer dan gewoonlijk. We moesten haasten om op tijd in de schouwburg te zijn. Ik had het van te voren aangekondigd, dus dat viel een beetje tegen.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het voorgerecht de Schlemmer salade en nagerecht de cheesecake vonden wij goed. De beide hoofdgerechten, sateh en asperges vielen tegen. De bediening is vriendelijk en dacht goed mee over de wijn keuze ( we mochten proeven).