Cafe-Restaurant Rustburcht

Zondag Gesloten

Voordelig
Wimkooijman .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
kom hier al jaren, als ik in de buurt ben eet ik daar, Snel goed en vriendelijk. Hoef maar te bellen en het eten staat bijna klaar als ik binnen kom. Super. laatste keer schnitzel gegeten heerlijk met 3 soorten groenten en gebakken aardappels en sla er bij, Heerlijk
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Bij binnenkomst werden wij meteen al vriendelijk welkom geheten en naar ons tafeltje gebracht aan het raam. We kozen allemaal iets anders, Lamsrack heb ik gekozen, heerlijk klaar gemaakt juiste temperatuur en heerlijk mals. Maar ook de zalm met teriyaki saus was erg lekker, zo ook de kip filet met Jambalaya saus en champignons uien etc was erg lekker. Ook fijn alle die pannetjes erbij, verschillende verse groenten frietjes en gebakken aardappeltjes. De service maakt echt het verschil zeer attent en heerlijk Rotterdams!
Koen P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wij zijn met 8 man hier afgelopen zaterdag gaan eten voor onze voorstelling in de ahoy. het begon op zich goed werden bij binnenkomst goed geholpen alleen duurde het erg lang voordat ze weer langs kwamen om de bestelling op te nemen en moesten meerdere malen zelf proberen contact te zoeken met de bediening voordat ze langs kwamen. we hebben de tijd niet helemaal bij gehouden maar het leek best lang te duren voordat we het eten kregen. helaas begon hier de echte teleurstelling. 3 personen hadden de spareribs met ketjap marinade alleen was volgens mij de ketjap marinade op of gewoon vergeten want er zat 0,0 ketjap smaak aan de spareribs. ook was het vlees erg droog en helaas zat er aan mijn spareribs ook nog plastic vast. 1 persoon had de tournedos medium maar deze was zeer rare en niet eens in de buurt van medium. de lamskoteletten waren wel goed van smaak maar de portie was wat aan de kleine kant. de sate was oke maar niets speciaals. het enige wat bevallen was was de kip jambolaya. ook de bijgerechten waren niet spectaculair de spicy wedges waren oke maar niet spicy de friet was oke en de gebakken aardappeltjes waren oke. de groente was alleen de brocoli goed op smaakt maar de witlof en het andere groente gerecht waren beide geen succes.

alle 8 waren we het er over eens dat wij hier niet meer zullen komen en ook niemand zullen aanraden om er heen te gaan sterker nog wij raden mensen af hier naar toe te gaan.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
50 jaar na het huwelijksdiner van mijn ouders in Rustburcht hebben wij hier opnieuw dezelfde gerechten gegeten. Fantastisch dat dit mogelijk was! Wij werden zeer gastvrij ontvangen, hebben heerlijk gegeten en een fantastische avond gehad!
Jess1c4 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Heerlijk genoten van het wild menu. Zeer vriendelijke bediening, nette prijzen, goede producten. Rijkgevulde mosterdsoep en wildpaté vooraf, malse hertenbiefstuk en sappige wildzwijn steak, met ruime hoeveelheid lekkere bijgerechten. en tot slot warme appeltaart en bananensplit. Onze avond kon niet meer stuk, mede dankzij de zeer attente en vriendelijke bediening. Bij een volgend bezoek aan Rotterdam komen we hier zeker terug.
L.r. V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
We zaten aan een tafeltje bij het raam. Alles was keurig verzorgd, schoon en netjes. De bediening was keurig en beleefd maar liet soms even op zich wachten. Het eten duurde misschien ook wat lang maar was heerlijk! Gebakken zalm met basilicum-mosterdroomsaus met groenten (witlof met kaas, boontjes omwikkeld met bacon... De T-bone steak was ook erg lekker. Erg aan te raden.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2014
We hebben hier gelunched en alhoewel de kaart niet super uitgebreid is smaken de gerechten lekker en zijn het ruime porties.

het duurde lang eer het eten kwam en er was niet echt oog voor onze pogingen tot contact.

de locatie is heel centraal en makkelijk bereikbaar ook met parkeren,
de aankleding een beetje gedateerd maar nogmaals het is smakelijk eten en daar gingen we voor. gezelligheid moet je zelf maken.
Riette B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Afgelopen vrijdag hebben we hier met zijn vieren gegeten! Wat was het eten ongelovelijk lekker! 3 soorten warme groente en sla, 2 schalen patat en 2 schalen gebakken aardappeltjes. De soep was erg goed gevuld en smaakte erg lekker. Vlees precies goed gebakken en de bediening deed ook erg zijn best. Ze houden zich erg aan de etiquette regels! De inrichting was wel oud en oudbollig, maar dat is geen reden om hier niet te gaan eten. Voor echt goed eten + goede service moet je hier zijn.
Margie M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Heb hier samen met mijn moeder gegeten, een mosselpannetje voor haar en voor mij garnalen met pasta. Mijn moeder heeft genoten van haar mosseltjes, zelf vond ik de garnalen met pasta matig. Maar zal er een volgende keer toch weer eens iets anders proberen ivm vriendelijke bediening en de ouderwetse porties. Groenten in overvloed indien gewenst.