Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Heerlijke seizoensgerechten midden in het bos

Rust Wat in het villadorp Blaricum is met enige regelmaat het toneel voor een televisieserie. Niet zo verwonderlijk, want het restaurant is gelegen aan een grote vijver en en wordt omringd door bos. Ook als gewone sterveling kom je in deze setting heerlijk tot rust, terwijl je geniet van de idyllische sfeer en smakelijke seizoensgerechten.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Rust Wat

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Jan Willem R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Uitstekend gevarieerde kaart met bijzondere gerechten en creatieve mogelijkheden om zelf een menuutje samen te stellen. Prima locatie voor gezelschap met grote en kleine eters.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
De prijskwaliteit van het kleine gerecht ossenhaas van de plaat met eendenlever voor 12,50 plus 6,50 extra
vonden wij voor 1 plakje ossenhaas met 1 plakje eendenlever echt teleurstellend .
De andere gerechten waren heel goed en verzorgd . Al met al heerlijk gegeten .
marja V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Zeer goed bevallen. Komen zeker een keer terug en dan hopen we in de lente of zomer om ook van de omgeving te kunnen genieten.
Ward S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Mooie plek om te genieten, vooral in de zomer
Albertine C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prachtige plek, mooie inrichting, heerlijk eten, goede bediening.

Bediening werd wel wat trager in de loop van de avond
Sjanneke E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Chique, en zo gaat het personeel ook met je om.
Eten is voor een echte fijnproever: allerlei bijzondere combinaties die goed smaken.
Je kunt ervoor kiezen om 3 kleine gerechten te nemen, waardoor je van alles wat proeft.
HLM V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wij arriveerden op ongebruikelijke wijze via een wat donkere bosweg in de stromende regen met 6 personen (waarvan 1 in een rolstoel) via het terras. Direct hielp men om via de tuindeuren toegang te verschaffen. Prima service. Daarna werden we verrast door de gezellige intieme sfeer, en een voortreffelijke keuken. Na een amuse en een broodmandje kozen we een voorgerecht en een hoofdgerecht. De ossenhaas was super, waarbij je kunt kiezen tussen portie groottes. Alhoewel er een voldoende parkeerplek is, wandelden wij na afloop terug naar de parkeerplaats van het Singer Museum in Laren. Prima te doen
Egbert E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima gelegenheid en met veel smaak gegeten. Restaurant was erg rumoerig (laag plafond).
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening. Leuke sfeer. Enige minpuntje dat dessert veel later dan de koffie kwam. Komen er zeker terug.
gonnie K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Verrassend anders. Goede uitleg van de menukaart.
Goede gezellige bediening. Aanrader.
jan Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De menukaart werd om uitstekend uitgelegd, de gerechten waren van uitstekende kwa;liteit en het personeel was zeer vriendelijk. Een aanrader!
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Bij de beoordeling van prijs/kwaliteit baseer ik mij niet op deze aanbeiding maar op een gewoon bezoek
Sabrina F.
Service goed en vriendelijk
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Mijn reservering stond niet op hun reserveringslijst (handgeschreven) maar gelukkig was er wel een tafel beschikbaar. We hebben heerlijk gegeten, maar het verzoek om tussen de gangen door wat extra pauze te krijgen werd niet gehonoreerd. Een aantal gerechten waren daardoor niet optimaal op de serveer temperatuur op tafel gebracht. De rekening werd gepresenteerd waar de 50% iens korting niet was verrekend. Uiteindelijk is alles op de juiste manier afgehandeld en kunnen we terugkijken op een gezellige heerlijke avond uit.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Had een salade met geitenkaasbolletjes, nou, daar was niet echt veel aandacht aan besteed. Veel sla, veel dressing waardoor het een beetje natte boel was op het bord en paar geitenkaasbolletjes, dat wat het dan maar. We houden het er maar op dat de kok zijn dag niet had. Erg jammer.
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg leuke en gezellige avond. Heerlijk eten. Goede wijn (advies). En perfecte bediening. Een aanrader
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Leuke kaart met kleinere gerechten, ook keuze uit normale grootte. Heerlijke salade met gamba's en inktvis gegeten, de slakjes waren ook top, evenals de pana cotta en koffie. Alles vers gemaakt. Gezellig druk en zeer aardige en goede bediening.
We komen graag weer terug!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk met mijn vriendinnen geluncht voor mijn verjaardag. Bediening was heel relaxed en plezierig. Eten voortreffelijk en we hadden een prachtige tafel. Zeer zeker aan aanrader en voor herhaling vatbaar! Iedereen was erg enthousiast, ook over het prachtige uitzicht. Pluspunt is zeker de goede bereikbaarheid en parkeren voor de deur is ook heel fijn!
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Tafels staan iets te dicht bij elkaar.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Uitgebreide kaart en leuke omgeving. Lekkere lunch en komen zeker nog een keer terug.