Café Restaurant Rust Wat

Schapendrift 79 1261 HP Blaricum Nederland Kaart

Over restaurant Café Restaurant Rust Wat

Heerlijke seizoensgerechten midden in het bos

Rust Wat in het villadorp Blaricum is met enige regelmaat het toneel voor een televisieserie. Niet zo verwonderlijk, want het restaurant is gelegen aan een grote vijver en en wordt omringd door bos. Ook als gewone sterveling kom je in deze setting heerlijk tot rust, terwijl je geniet van de idyllische sfeer en smakelijke seizoensgerechten.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Rust Wat

Frank M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Verrassende gerechten, leuke bediening en gezellig interieur en de stoelen zaten heerlijk.
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor het eerst in lange tijd was ik weer in Rust Wat. Ik was echt onder de indruk van de kwaliteit van de gerechten en vind de uitvinding 'tussengerechten' voor € 12,50 een ware uitkomst! Zo eet je nooit teveel, en desgewenst kan je bij bestellen. Wel vond ik de wijn aan de dure kant, maar van uitstekende kwaliteit. Kortom, een verdiende 10!
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een vriendelijke ontvangst en een goede bediening. Het interieur is nieuw en voelt huiselijk. We hadden een diner bestaande uit 3 kleine gerechten: huisgemaakte wildpate, gebakken coquilles en sucade van wild zwijn. Deze waren allemaal heel goed bereid en smakelijk. Het nagerecht, de mascarpone karamelcreme en de notencarameltaart met boerenroomijs waren fantastisch. De huiswijn was heel goed. Als afronding een cappuccino gedronken die erg goed was gezet. Kortom veel lof voor dit restaurant door een critische klant. Wij bevelen dit restaurant graag aan onze vrienden aan en komen hier zeker graag weer terug.
Richard_S .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De kwaliteit van het eten, de bejegening door het personeel, de verrassing van het klein glaasje met mascarponetoetje bij de het nagerecht, de lekkere wijnen: het klopte allemaal en we hebben mede daardoor een hele mooie avond in Rust Wat beleefd.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel gezellig uurtje doorgebracht , nette bediening en lekker gegeten !!
Als we naar Blaricum gaan altijd daar lunchen !! Mooie inrichting !
Leon E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Bij rust wat eet je altijd goed. Het is niet wereld vernieuwend, maar altijd goed en mooi verzorgd. Zeker niet trendy maar rustig en dat is voor een zakelijk diner top.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
De ontvangst was nogal gehaast en ook het naar de tafel begeleiden en aanbieden van de menukaart en advisering over wijn en gerechten eveneens gehaast en onpersoonlijk. De gerechten waaronder een voorgerecht van wildpate en het hoofdgerecht van hertenbiefstuk waren goed.
Loek F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Bediening waar menig restaurant nog een voorbeeld aan kan nemen. VOORTREFFELIJK.
Duidelijke kaart met genoeg variatie. TOP!
Arie R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We vonden de bediening plezierig en correcl. Het restaurant ziet er fris en verzorgt uit, vooral het meubilair is een
enorme verbetering.
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wederom een heerlijke avond gehad! Gemotiveerd, leuk, gezellig personeel met veel kennis van hun producten & wijnen. Komen zeker snel weer terug!!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ik kom hier al jaren, maar de bediening was nooit eerder zo bedroevend. Zelfs als de ober aangaf te komen, kwam hij nog niet. Geen enkele alertheid tav de gasten. Helaas was dit zeer storend voor de algehele ervaring. Hoop dat dit eenmalig en een vergissing was...
Wim En Hilly D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Heerlijke lunch, top locatie, plezierige bediening!
Selcuk A.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Mooie locatie, dat zeker! Maar Rust Wat biedt niets bijzonders voor de prijs die je er voor betaalt! 2 personen €130 voor een 3 gangen diner is in dit geval echt veel. En dat met één glas Merlot per persoon. De risotto en de kabeljauw als voorgerecht waren lekker, maar qua porties niet goed op elkaar afgestemd. Als hoofdgerecht de tournedos. De borden waren zeer karig opgemaakt. Vlees was goed, maar ook niet spannend. Een diner buiten de deur dient naar mijn mening nieuwsgierigheid op te wekken. En dat doen de gerechten bij Rust Wat niet! Wel heel jammer, vooral omdat het tegenstrijdig is met de ambiance. Ik hoop van harte dat er verbetering komt!
Fijnproevertje25 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk eten. En nog betere wijn! Het serveren van groenten in plaats van rijst was op verzoek geen probleem. Zeer prettig! Het uitzicht is fantastisch. We hebben hier heerlijk vertoefd. Voor herhaling vatbaar! En een aanrader voor ieder die van lekker eten en mooie uitzichtjes houdt. Oh, en van heerlijke wijn!
Imh82 H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De mogelijkheid om kleinere gerechten te bestellen is erg praktisch, zeker om van allerlei lekkers te kunnen proeven. De omgeving is schitterend en bediening vriendelijk en professioneel. Het enige vind ik de stoelen buiten op het terras niet prettig zitten. En een kindermenu zodat we onze kinderen ook eens mee kunnen nemen zou prettig zijn.
Hanssakkers .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Voorpaginaenigszins verwarrende entree. ONDANKS de reservering zeker niet de mooiste plek maar achterin wat rommelig tafeltje. Vlak voor ons waardoor het mogelijk uitzicht nog minder was, twee personen ,die beiden volop continue zaten te roken, waardoor wij onder het lunchen hevig werden belaagd door rookwolken. Heel jammer !!
Er stonden geen asbakken op tafel maar die werden wel gebracht. op verzoek. Advies : ROOKPLUIM CREËREN Het geheel kreeg een dikke min aan het overigens voortreffelijke eten.
met vriendelijke groet,
H,S.
Chieldehaan .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Bij binnenkomst was het al direct erg rommelig, 3 verschillende mensen die ons door elkaar heen ontvangen en na lang Zoeken op reserveringslijst ons een tafeltje geven buiten in de brandende zon. Niet echt over nagedacht.. Na 10 minuten kregen we de drankjes en gaven we aan te willen verhuizen, dit werd geregeld maar de bediening was er een tikkeltje geiriteerd door.. Menu werd zo op tafelgelegd, zonder enige toelichting en bij het bestellen van de drankjes werd er ook geen keuze geboden. Gewoon een witte wijn en een rose. ( die overigens voor de smaak en beleving veel te duur waren.) De kaart hadden we bekeken en er werd snel en gehaast gevraagd of we al wisten wat we wilde.
De voorgerechten waren lekker van smaak! Daarna de boneless spareribs als hoofd, wat erg vet vlees was, te ver gekarmeliseerd in de ketjap dat was wederom jammer. Ook de kabeljauw was qua cuisson goed, maar niet verder op smaak gebracht en daardoor toch een tegenvaller voor een gerechtje van 12,50€ ps. Verder is het decor fantastisch een mooie omgeving, sfeervol terras, en ook binnen kan je leuk zitten!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heelijk gegeten op een mooie zomerse avond spare ribs top van smaak spaghetti met schelpdieren atente bediening lekkere nagerechten mascarpone crème niet te versmaden top dank jullie wel komen snel weer terug
Sheila K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Oh wat ik heerlijk vond was de zwezerik, super super, en waar ik ooit heb leren schaatsen, zat ik nu heerlijk dik 50 jaar later met een goede vriendin te lunchen, dank je wel Rust Wat, ook in andere tijden van het leven een super gevoel.
Colette K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben (na reservering) met 19 dames heerlijk geluncht, aan één lange tafel op het terras, met uitzicht op bos en ven. Tot onze grote verbazing mochten we á la carte bestellen, kreeg iedereen tegelijk het eten, en mocht iedereen apart afrekenen! Complimenten voor de kwaliteit van het eten, de bediening en de entourage!