Over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Heerlijke seizoensgerechten midden in het bos

Rust Wat in het villadorp Blaricum is met enige regelmaat het toneel voor een televisieserie. Niet zo verwonderlijk, want het restaurant is gelegen aan een grote vijver en en wordt omringd door bos. Ook als gewone sterveling kom je in deze setting heerlijk tot rust, terwijl je geniet van de idyllische sfeer en smakelijke seizoensgerechten.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Rust Wat

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten en de bediening waren prima .Vond wel dat de stoelen en tafels ,vooral in het eerste gedeelte ,dicht op elkaar staan.We kwamen op de eerste voor her eten en dat was top!
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten, en vriendelijke bediening.
Egberth S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke, attente bediening.
Nicole G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Formule dat (bijna) alle gerechten als voor, tussen of hoofdgerecht zijn te bestellen is heel fijn. Rundersucade was fantastisch!
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Erg vriendelijk personeel! we hebben een mooie avond gehad!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Voor het eerst gebruik gemaakt van een 50% korting bij 1 van onze favoriete restaurants. Belde van te voren ivm met voorwaarden. "Mijnheer u komt gezellig hier naartoe en u hoeft zich nergens zorgen over te maken!" Heerlijke avond gehad met uitstekend eten en prima bediening. Rust wat, blijft een aanrader!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Goede kaart en lekkere gerechten. Kleinere gerechten combinatie is een hele mooie mix
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een fijne eetgelegenheid. Kaartuitleg was complex: er waren vele mogelijkheden om tot een keuze van een menu te komen. Je moet echt wel twee keren geweest zijn wil je meteen de juiste keuze maken.
Het eten was voortreffelijk: een aanrader. De inrichting was fantastisch: er hing een prachtige kroonluchter met gedempt licht en er was veel gedaan om de juiste akoestiek te bereiken. Kortom een heerlijke avond!
Nicolet K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Vriendelijke bediening mag wel wat adequater, broodjes vergeten, duurde vrij lang voordat lege borden werden weggehaald. Gelukkig in zeer prettig gezelschap en ik vond de risotto met zwezerik verrukkelijk!
Jasmijn H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Gister gegeten met de 50% korting deal van Iens. Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening en alles goed verzorgd. We komen hier zeker terug.
Sven D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Wanneer ik voor gemiddeld €50 pp ga eten en een dergelijk pretentieus restaurant in het Gooi (ik woon hier mijn hele leven al en heb zelf in het oude rust wat gewerkt) verwacht ik enige aandacht en minimaal het gevoel als gast behandeld te worden. Bij binnenkomst werd er amper goedenavond gezegd, vervolgens moesten we achter de (ik vermoed) gastheer in versleten spijkerbroek en op sportschoenen, aan lopen (hij zei verder niks). Op ongeïnteresseerde manier wees hij naar onze tafel. Nam amper de moeite onze jassen aan te nemen en geen moeite de stoelen open te schuiven voor mijn moeder die slecht ter been is. Bij het opmerken bij de amuse dat ik geen vlees eet, werd die abrupt van tafel gehaald (mijn glas thee bijna omgestoten). Over zijn schouder tijdens het weglopen vroeg de ober nog of ik wel vis at. Toen kreeg ik, letterlijk, een vorkje op tafel gesmeten met een amuse van vis. Lege glazen werden niet van tafel gehaald. Heb de hele maaltijd tegen het suikerpotje en koek van de enige thee die ik heb gehad aan zitten kijken. Bestelde een spa rood met ijs en citroen en kreeg alleen spa rood met 1 blok ijs. En toen was voor mij de lol af. De kaart is prima, maar naar mijn idee veel te pretentieus (en uitgebreid).
Al met al veel te duur voor de kwaliteit die ze leveren. En de gastvrijheid van verzorging van het personeel (versleten kleren/schoenen en zeer onaardige bejegening) laat veel te wensen over.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het eten was prima, vooral het voorgerecht. Het hoofdgerecht viel wat tegen...helaas te weinig groenten en deze waren te gaar gekookt...het nagerecht was weer heerlijk!
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prettige sfeer, ik kom zeker nog eens terug!
Frida S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij kenden dit restaurant niet.
Met de kortingsactie van Iens een heerlijke lunch gehad.
We komen hier zeker terug.
J.H S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
iens geeft steeds aan technische problemen als ik een reservering wil maken
Louk W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke obers. Z
Willeke T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Dit is de 2e keer en ik heb weer fantastisch gegeten. Bediening was weer super.
Marjolijn D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017