Café Restaurant Rust Wat

Schapendrift 79 1261 HP Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Heerlijke seizoensgerechten midden in het bos

Rust Wat in het villadorp Blaricum is met enige regelmaat het toneel voor een televisieserie. Niet zo verwonderlijk, want het restaurant is gelegen aan een grote vijver en en wordt omringd door bos. Ook als gewone sterveling kom je in deze setting heerlijk tot rust, terwijl je geniet van de idyllische sfeer en smakelijke seizoensgerechten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Rust Wat

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Emmy Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Voor een restaurant waar wij het eten gewoonlijk prima vinden, vonden wij een bord spaghetti met daarop een stukje roodbaars niets om naar een restaurant te gaan, het vlees menu was goed, maar opmaak borden matig.
R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het is een top plek, ligt mooi aan het water, er is een vriendelijke bediening en het is er gewoon goed eten voor redelijke prijs.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
we waren er kennelijk een langere tijd niet geweest, want het nieuwe concept - kleinere gerechten voor een zeer redelijke prijs - was nieuw voor mij. het voldeed prima. de service en de extra aandacht door de verschillende mensen in de bediening was leuk, ook de chef- eigenaar(?) kwam informeren. het totaal is zeker voor herhaling vatbaar - het was terecht helemaal vol. kortom een aanrader. oh ja, de wachttijd tussen de gerechten hebben we in overleg gedaan, de vraag is niet helemaal goed geformuleerd. zou ook slecht .. redelijk- goed of zo iets moeten zijn. * zowel hoog tempo - als lang wachten kan goed of slecht zijn. hangt af van de wensen van de consument. mischiien een overweging.
Lili B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Lekker gegeten in mooie sfeer
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance en supervriendelijk bedienend personeel! Kom hier zeker nog een keer terug om te genieten.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lekker gegeten, prima porties! Je kunt er heerlijk buiten zitten.
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Uitstekende sfeer, professionele bediening, feeerieke omgeving en heerlijk eten, zorgden voor een prachtige avond. Hartelijk dank
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Prima zoals altijd!
Piet-Hein O.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Mooie locatie met goed eten en prima bediening. Goede keuzemogelijkheden en prima wijnkaart. Rustig gelegen en als het mooi weer is een uitstekend terras.
T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Onverwacht fris op het terras, helaas waren verwarmde kussens en dekens op en was de serveerster vergeten dit even te melden (na eerdere belofte ze te brengen).
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Mooie plek, Lekker eten, goede wijn. Het was druk en de wachttijden op en tussen de gangen was lang.
Olaf P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Rustwat is allesbehalve rustig in de zomer. Een heerlijk levendig terras waar je vriendelijk en professioneel wordt bediend. De kwaliteit van het eten is constant en van goede kwaliteit. Het is goed toeven. zo goed dat het recentieverzoek van Iens binnen kwam in de mail terwijl we nog op het terras zaten. dat zegt genoeg.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Om heerlijk te dineren in Laren - ga je naar restaurant "Rust Wat" in Blaricum !!
Ferry E.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een fantastische sfeer op het geweldige terras. Uniek!
En .... heel plezierige en vakkundige bediening.
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Goed concept, zeer vriendelijke bediening,
Remco G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
De locatie, sfeer en bediening is allemaal heel erg fijn! Wij gaan hier graag naar toe; niet alleen bij mooi weer vanwege het terras in het groen aan het water, maar ook binnen is het erg gezellig.

Minpuntje vonden we de laatste keer wel de prijs. Op de menukaart staat dat de grootte van de portie tussen een voor- en een hoofdgerecht in zit. Medium formaat, zou ik zeggen. Bij het bestellen wordt expliciet gevraagd hoe groot de portie mag zijn maar als je letterlijk 'medium' zegt, dan wordt er toch een meerprijs gerekend.
Ik besprak de rekening pas achteraf met mijn man, vandaar dat er op het moment van het bezoek niet over is gesproken met iemand van 'Rust Wat'.
Desalniettemin: ik prijs dit restaurant aan!
birgit A.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten op het terras buiten. Het uitzicht is prachtig. De bediening was vriendelijk en prettig op een persoon na, die was wat korzelig en kortaf.
Lenn V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wij hebben 60 min. moeten wachten op voorgerecht. Niemand van de bediening kwam vertellen hoe of wat. Andere mensen die gelijktijdig met ons aankwamen hadden hoofdgerecht op toen ons voorgerecht kwam.

Zelf mgr. kwam niet met verontschuldiging.

Wijn in koeler zonder servet.

Ik kom hier niet meer.
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Fantastisch plek om te lunchen, ambiance is super en het eten is heerlijk.
R V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lokatie heel goed, niet eerder tegengekomen hoe het menu opgezet is. Heel origineel: je kunt zelf per gerecht bepalen hoeveel je wenst: tapas volume, voorgerecht volume, hoofdgerecht volume. Echt heel prettig, howel de presentatie wel wat duidelijker mag.