Café Restaurant Rust Wat

Schapendrift 79 1261 HP Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Heerlijke seizoensgerechten midden in het bos

Rust Wat in het villadorp Blaricum is met enige regelmaat het toneel voor een televisieserie. Niet zo verwonderlijk, want het restaurant is gelegen aan een grote vijver en en wordt omringd door bos. Ook als gewone sterveling kom je in deze setting heerlijk tot rust, terwijl je geniet van de idyllische sfeer en smakelijke seizoensgerechten.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Rust Wat

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Els T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De 18-jarige verjaardag van mijn dochter hier gevierd met een lunch (17/09/2017). Mooie ruime tafel in het lichtste hoekje van het restaurant met uitzicht op de plas. Eten heerlijk en bediening enthousiast, vriendelijk en heel flexibel. De medewerkers kwamen met een goede aanbeveling voor een grand dessert en regelden voor de jarige een apart toetje met vuurwerk. Een zeer geslaagde lunch, dank aan allen voor de genoten gastvrijheid.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Op een mooie zondag lunchen bij Rust Wat, buiten aan n tafeltje plaats nemen waar de lunch van 'voorgangers' niet is opgeruimd. Niet opgemerkt worden door bediening. Als na een kwartier je buurvrouw keurig tegen de manager zegt dat ze t fijn zou vinden om koffie te krijgen na 20min wachten en of hij ook ons kan helpen graag wordt deze chique mevrouw door hem afgesnauwd.......Prachtige locatie Rust Wat maar daar blijft t dan ook bij. Ronduit slecht management, slechte bediening en matig eten....
Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk geluncht op een regenachtige zaterdag. Zelfs dan is de locatie prachtig!
Vriendelijk personeel, prettige sfeer!!!
Nanoek B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Al vaker geweest, maar blijft een succes. Heerlijk eten, fijne bediening en prachtige entourage. Concept met 3 kleinere gerechten blijft goed. Prima porties zodat je van meer gerechten kan genieten.
Helmi K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een heerlijke plek om te komen, bediening is goed, eten ook. Bij ons laatste bezoek vielen echter 1 a 2 gerechten een beetje zout uit, kwam waarschijnlijk door de Hoisin saus. De bediening was prima alhoewel onze ober moeite had met nederlands.....
Josée B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Goed gegeten in aangename ambiance
Han T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eerste keer hier. Nog nooit zo'n prima service als hier tegengekomen, waar dan ook ter wereld. Uitstekende kwaliteit voedsel, smaakvol opgediend. Helemaal enthousiast.
Toscha V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Weer heerlijk nog in de zon op het terras kunnen zitten. Wat een heerlijke plek.
karen C.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Service heel goed, ze hebben een speciale salad voor een persoon gemaakt, wat gewaardeerd was, maar 3 van de 4 personen hadden het eten als matig ervaren, specifiek was er veel teveel saus op de lamsrack.
Lysander V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
De kaart heeft een iet wat beperkte keuze en was niet beschikbaar in het Engels voor mijn internationale klanten.
wonderstal .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Met de familie een gezellig etentje gehad. Service prima, zijn bekend bij het restaurant.
Eten prima, behalve zand in de mosselen, kan dus niet. Is ook geaccepteerd door de bediening.
Sfeer heerlijk, lekker buiten in een zeer ontspannen sfeer.
Vind € 7.50 voor een glas rose " te" pittig.
Vandonselaar .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zaterdagavond gegeten. Toen we aankwamen werden we naar onze tafel gebracht en vervolgens duurde het een half uur voor we iemand konden vinden die een drankje kon opnemen of een kaart kon geven. We hadden het dagmenu genomen. Eten was niets bijzonders. Dessert was veel te veel in verhouding tot voor en hoofdgerecht. Prijs/kwaliteit niet in orde. Service rest van de avond matig. Locatie is prachtig.
Renée S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Eten op het prachtige terras is echt n feestje. Eten en wijnen zijn altijd in orde.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
goede sfeer te kleine porties en prijzig.
Richard E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zeer vriendelijke en meedenkende service . Prachtige locatie en geweldig terras. Eten super prijs/kwaliteit.
D K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Blijft een heerlijk terras en gezellige bediening en heerlijke hapjes zeker voor de lunch!
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gezellig, rustig, prachtig gelegen restaurant!
Fantastische bediening!
Leuke kaart, aanrader!