Café Restaurant Rust Wat

Schapendrift 79 1261 HP Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Heerlijke seizoensgerechten midden in het bos

Rust Wat in het villadorp Blaricum is met enige regelmaat het toneel voor een televisieserie. Niet zo verwonderlijk, want het restaurant is gelegen aan een grote vijver en en wordt omringd door bos. Ook als gewone sterveling kom je in deze setting heerlijk tot rust, terwijl je geniet van de idyllische sfeer en smakelijke seizoensgerechten.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Rust Wat

Henk S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
1x eerder hier gegeten, dit was al anderhalf jaar geleden dus het leek ons leuk om onze vrienden hier mee naar toe te nemen. We kwamen aan, geen begroeting. We stonden te wachten, uiteindelijk kwam er iemand. We bleken niet op de lijst te staan ondanks dat wij al weken daarvoor hadden gereserveerd. Gelukkig hadden wij de reservering bij ons. Daar het mooi weer was wilden wij eerst buiten op het terras van een prosecco genieten. Toen onze vrienden gearriveerd waren, was het nog een hele tour om ook voor hen een prosecco te bestellen, daar het personeel steeds maar niet onze kant op keek.
Uiteindelijk naar binnen gegaan om te dineren.
Amuse prima, mandje met broodjes kwam pas veel later. Het voorafje was heerlijk. Als hoofdgerecht hadden wij beide voor de Chateau Briand gekozen. Toen deze eindelijk arriveerde, ruim een uur nadat wij het toch wel zeer karige voorgerechtje hadden genuttigd, werd deze geserveerd op een normaal bord, 5 plakken vlees met daaronder gegrilde groente in dezelfde kleur als het vlees. Zag er zeer onsmakelijk uit en bleek het ook te zijn. Er lagen welgeteld 11 stukjes friet op het bord welke zwommen in de jus van het vlees.
Zelfs bij de Van der Valk wordt de Chateau Briand nog beter en smakelijker geserveerd! Mijn man bestelde meteen een extra portie friet welke pas ruim nadat het hoofdgerecht op was, werd gebracht.
Als toetje hadden we de aardbeien Romanov. Dit bleken aardbeien met een bol ijs te zijn overgoten door een roze saus. De presentatie verzorg ik zelf thuis nog beter. Afsluiting koffie/thee met koekjes. Zorg er in ieder geval voor dat er net zoveel koekjes op het schaaltje liggen als er gasten zijn. Maar zelfs dat is moeilijk... Afijn, conclusie: rommelige gehaaste obers, geen tijd voor de gasten. Eten absoluut geen € 400,- waard!! Wij komen hier zeker niet meer terug.
Marjon N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ober had zijn dag niet. Deed zijn kunstje. Bij bestelling hoofdgerecht vroeg hij wat we wilde drinken, noteerde 1 consumptie en liep weg, terwijl ik ook graag een glaasje wijn wilde bestellen. Hij was er met zijn hoofd niet bij. Jammer. Ik hoop dat het de volgende keer beter gaat.
ed N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
het eten was bijzonder slecht, geldklopperij voor een een salade welke normaliter een toevoeging is voor bij het menu werd € 12,50 gevraagd, 2 kleinen salades werd ook 12,50 berekent terwijl het op de menukaart voor de halve prijs staat, de wijn die per glas werd besteld, werd een fles neer gezet, en er werd een extra glas ingeschonken voor degenen die bier dronk.............al met al een drama.........er is meerdere keren op gewezen dat dit niet besteld is maar ........enfin afrekenen en nooit meer !!!! alleen een leuke locatie om te zien en gezien te worden. Eindcijfer 2+ !! ednijboer@ymail.com
JGB D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
De gasten waren tevreden.
De tong was heerlijk
De kreeft tartaar was waterig, de zeevruchten spaghetti had weinig smaak.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke lokatie met lekker eten en een goede sfeer. Combinatie van gerechtjes is een leuk concept. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel maar ontvangst van gastheer was onvriendelijk.
DanDessau .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ontspannen en heerlijk gedineerd.
Geen hoogstandjes, maar alles heel vers en smakelijk bereid.
Asperges heel correct. De zeetong subliem gebakken.
Mooie menukaart én leuke formule én lekkere wijnen.
Vlotte service...
A.i. B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heerlijk eten en super gezellige bediening !!!!
J P G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
NAAR VERWACHTING
gjleunenberg .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijke verzorgde avond gehad. Rustig kunnen praten. Een aanrader. Prima sfeer, uitstekend eten en vriendelijke bediening.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Super avond in een zakelijke setting. Aanraders zijn de Thaise Salade, de Lauwgerookte zalm (met roerei), Guacemole met gamba's en de Boneless Spareribs. De bediening is gevat en hield goed in de gaten dat het doorkomen van de gerechten niet te snel ging. Absolute aanrader in het Gooi.
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heel goede kaart met goed combineerbare kleine gerechten. Mooie ambiance.
Ninette H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Donker en tafels erg dicht bij elkaar waardoor het erg lawaaierig was. Vlotte service. Eten was niet bijzonder jammer genoeg. Locatie blijft prachtig dwz het terras.
Lilian D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker gegeten, gezellige sfeer in een volgens mij net nieuwe inrichting? Het concept is 'meerdere kleinere gerechtjes in plaats van voor-, hoofd- en nagerecht' dus je moet er wel zeker 3 bestellen -zonder dessert- om tot een normale maaltijd te komen. Je hebt in principe ook genoeg aan de geboden hoeveelheden, maar ik vind het bedrag van 12,50 te hoog voor wat je krijgt...
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Geen ontvangst bij binnenkomst restaurant, je moet zelf je jas ophangen en het restaurant binnenlopen (via automatisch openende deur) in de hoop dat iemand op je afkomt. Het komt heel ongeïnteresseerd over...
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Omgeving subliem, eten fantastisch, bediening top, alleen de wachttijden waren rijkelijk lang tussen start, voor en hoofd gerecht, maar was dan ook wel een hele drukke dag geweest (afgelopen zondag, eerste echt mooie dag van het jaar!) Zeker een aanrader dus!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Het eten, lokatie, service waren prima. Niets op aan te merken. Gewoon goed. Ga er zeker nog eens een hapje eten. Ook het buitengedeelte ziet er prachtig uit.
Matt S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
We hadden een reservering om 13:00. We hadden een tafel waar we er eigenlijk midden in zaten, niet prettig, erg luid.
Service was goed, maar vond het eten zwaar tegen vallen, de dun gesneden ossehaas zat veel te veel mayonaise en peper doorheen. Mijn moeder had het kreeft taartje, hetzelfde verhaal, te veel saus.
Het warme gerecht was de boneless ribs and the lambs rack. Niets bijzonders.
Locatie was goed, kwaliteit van het eten en presentatie, niet het geld waard.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Kwaliteit en aandacht helemaal geweldig - akoestiek blijft een probleem
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Bij binnenkomst moesten we even wachten, terwijl allerlei personeel ons voorbij liep, omdat ze het druk hadden. Uiteindelijk werden we naar onze tafel begeleid, die nogal dicht op twee andere tafels stond, maar dit was eigenlijk nauwelijks storend bij nader inzien. Nadat we de wijn gekregen hadden, verwachtten we een mandje brood, dat uiteindelijk na de amuse gebracht werd. Het kwam allemaal wat rommelig en onzorgvuldig over! Op de plek waar we zaten was het nogal tochtig, waar ook de tafel naast ons over klaagde. Na het drie keer aan de orde te hebben gesteld en er pogingen waren gedaan er iets aan te doen, had mijn echtgenote haar jas maar aangetrokken en onze buurman zijn pet opgezet en sjaal om gedaan. We hebben heerlijk gegeten, want op het eten was niets aan te merken. Het was heel smakelijk en prima van kwaliteit!