Café Restaurant Rust Wat

Schapendrift 79 1261 HP Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Heerlijke seizoensgerechten midden in het bos

Rust Wat in het villadorp Blaricum is met enige regelmaat het toneel voor een televisieserie. Niet zo verwonderlijk, want het restaurant is gelegen aan een grote vijver en en wordt omringd door bos. Ook als gewone sterveling kom je in deze setting heerlijk tot rust, terwijl je geniet van de idyllische sfeer en smakelijke seizoensgerechten.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Rust Wat

mar98 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Geweldig! Mooi weer. Geweldige tafel. Geweldige bediening.De gerechten waren allemaal in orde.
Gasten geïmponeerd en wij tevreden. Wat wil een mens nog meer?
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Locatie is erg mooi. Midden in het groen. De lunch is prima. Kwaliteit en prijsverhouding klopt helemaal. Moeite waard nog eens terug te komen.
Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Mooie plek tussen de Gooise kakkers met aantal mooie gerechten. Helaas zijn de porties klein, zijn de coquilles smakeloos en werd het dessert vergeten. Niet bepaald de service die je zou verwachten
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
De locatie is echt perfect, zeker als het lekker weer en je op het terras kunt zitten. Jammer alleen dat er veel eenden op het terras lopen. Zeker als gasten deze dieren ook nog met brood gaan voeren wordt het aantal en de daarmee gepaard gaande overlast wel storend. Leuke gevarieerde kaart met kleine gerechtjes en een aantal klassiekers. Uit deze klassiekers een salade riche gekozen als voorgerecht. Een heerlijke salade met stukjes kreeft, coquilles en (veel) eendenleverkrullen! Niets mis mee. Als hoofdgerecht de gamba's in knoflook. Heerlijk maar niets bijzonders. Deze hadden voor een restaurant met deze allure wel wat smaakvoller mogen zijn. Zeer prettig is dat de gasten tussen de gangen zelf kunnen aangeven wanneer de volgende gang kan doorkomen. Attent personeel. Jammer alleen dat niemand ons kon vertellen welke soorten kaas er tot slot van ons diner geserveerd werden.
Lian T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijke gerechten, leuk opgemaakt. Beetje onduidelijk qua rekening door de verschillende grootte van de gerechten.
noortjefranssen J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Aardige, attente bediening. Er werd gevraagd of de volgende gang kon doorkomen of dat wij liever nog even wilde
wachten Heerlijk eten. Prachtig terras. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Jacqueline F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Kwaliteit keuken prima. Bediening vriendelijk.
Jammer dat er op het terras eenden uit de nabij gelegen vijver werden toegelaten die de hygiene niet ten goede kwamen. Bediening deed hier niets aan. Persoonlijk vind ik dit niet prettig.
Roeland K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Lang niet geweest, maar een mooie plek om te komen. De locatie blijft heel bijzonder. Het eten was ronduit erg goed. Het is plezierig om meerdere kleinere en smaakvolle gerechten te kunnen selecteren. Alles zeer smaakvol en mooi gepresenteerd op het bord. Personeel is heel vriendelijk en zorgt ervoor dat je op een bijzondere avond kunt terug kijken.
Gusta J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Niet al het personeel was professioneel, op een opmerking van een gast reageerde een personeelslid zich af in het restaurant. Wel op die manier dat andere gasten dat konden zien. De tafels buiten zouden er beter uit kunnen zien, even schuren en een likje lakverf. Ook om beter schoon te kunnen maken.
Wel een prachtige rustige locatie en grappig met de loslopende eenden.
Nina O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een prettig restaurant met een gevarieerde kaart. De gerechten zijn niet alleen heel smakelijk en verfijnd, maar worden ook prachtig opgediend. De bediening is vriendelijk en attent, maar nooit opdringerig.
De ligging, midden in het bosrijke Gooi aan een meertje, maakt het een prettige plek om te zijn. Levendig maar nooit luidruchtig.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Op het terras is het uitstekend toeven.
Thera T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Kregen een tafel met uitzicht op de vijver, het eten was goed n hoefden niet al te lang te wachten.
Voor herhaling vatbaar.
Jessica P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Het zat helemaal vol, toch een goede en snelle bediening!
Loes O.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
gezellig restaurant, duidelijke kaart, verassende gerechten, mooi terras aan een prachtige vijver
mar98 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Maandag 12.30 uur.
Een niet geïnspireerde crew deed ingehouden z'n dingetje. "wat wilt U drinken, wilt u de kaart etc.etc.
Het was nogal druk voor een maandag, dus misschien ietewat te veel voor een maandag?
Mogen in de toekomst wat meer beleving in hun gedrag tonen.
Zoiets maakt een feestelijke gelegenheid voor ons wat aardiger. Geen tip gegeven. Achteraf misschien dit commentaar direct moeten geven.
frank H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De naam café en restaurant geeft al aan dat hier geen Michelin sterren worden nagestreefd. Maar zeker op op een zwoele avond is het décor vanaf het terras aan de plas.een geweldige (ontspannen) belevenis. Hier wordt smakelijk en zonder pretenties gekookt. Eenden scharrelen bedelend tussen de tafels zonder zorg dat ze tussen de flensjes met hoisin saus belanden, die overigens uitstekend smaken. En dan de tafels met Gooische vrouwen (waar zijn de mannen?) maakt het ook nog eens leuk mensen kijken. Kortom, extra punten voor de omgeving, maar ook uistekend eten.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Rust Wat is door zijn unieke ligging een van onze favoriete restaurants. Helaas was de bediening uitermate slecht. Onze indruk was dat de medewerker geen zin in zijn werk had, onvriendelijke korte antwoorden, zuchtte toen wij om de kaart voor de desserts vroegen. Op mijn vraag of er iets niet goed was antwoordde deze meneer "ik kan niet zo snel"? Dat hoefde volgens ons ook zeker niet. Het eten was weinig en van een zeer matige kwaliteit. Erg jammer van onze gezellige familiemiddag.
Thalia B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Wat een prachtige plek om op een zomeravond op het terras te eten! Heel vriendelijke bediening, met kennis van zaken en een oprechte glimlach. Wij kozen voor 'food planking'; een proeverij van koude voorgerechten en daarna van warme hoofdgerechten. Een enorme aanrader, HEERLIJK!! De boneless spareribs en zwezerik waren subliem. Ik ga hier zeker terugkomen!
dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
het was een zeer gezellige lunch met vrienden. De ambiance was zeer goed en de lunch was goed verzorgd.
Vriendelijke medewerkers.
Ellen S.