Over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Heerlijke seizoensgerechten midden in het bos

Rust Wat in het villadorp Blaricum is met enige regelmaat het toneel voor een televisieserie. Niet zo verwonderlijk, want het restaurant is gelegen aan een grote vijver en en wordt omringd door bos. Ook als gewone sterveling kom je in deze setting heerlijk tot rust, terwijl je geniet van de idyllische sfeer en smakelijke seizoensgerechten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Rust Wat

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Janneke P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Zoals gebruikelijk, weer heerlijk gegeten en waardering voor de vlotte bediening. Gezellig plekje bij druilerige dagen, zéker aan te bevelen!
Sybren V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Zowel in de zomer als winter leuk. Lekkere gerechten.
Wel veel gerechten met Eendenlever.
Bedienen mag iets meer aandacht hebben voor de gasten maar is wel veel beter dan de gemiddelde bediening in Nederland.
Irene Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten,zeer goede bediening!
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Prachtig gelegen restaurant. Vakkundig, gezellig personeel. Mooi geserveerde heerlijke gerechten. Duidelijke kaart en dagmenu aanwezig. Medewerker vroeg, hoe snel we wilde dineren, top!
Sheila K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
wat een vriendelijk personeel. Ik had gevraagd om een rustig plekje. Super geregeld. Kom er zo graag. Zelfs mijn vrienden komen hier graag naar toe ondanks een uur rijden...………. dat zegt wat. Tot de volgende keer.
Janneke P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Voor ons, één van de meest favoriete plekjes om een regenachtige zondagmiddag door te brengen. Nog nooit teleurgesteld geweest!!!
G.G. D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Prima gegeten maar vond de wijn erg prijzig
Tycho K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Eten is uitstekend, formule is heel aardig (kleine gerechtjes koud of warm, kleiner dan een voorgerecht tegen zeer redelijke prijs. Naast natuurlijk 'gewone' lunchgerechten.)
Bij wachttijd heb ik 'redelijk' ingevuld en dat doet ze tekort. Ik zat duidelijk 'bij te praten' met een vriendin die ik lang niet had gezien. De mijnheer die de eerste gang afruimde had dat duidelijk in de gaten en gaf ons de keuze zelf aan te geven wanneer we aan de volgende gang toe waren. Heel goed 'horeca-instinct' Kortom erg plezierig geluncht. En tot slot, hoewel ik een erge hekel aan muziek in restaurants heb, hier staat het op een zo laag volume dat ik me er niet te erg aan geërgerd heb.
Een aanrader!
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
je wordt krap op elkaar geplaatst (aan tafels waar je niet met elkaar kunt praten zonder in het gesprek met de buurtafel te zijn) terwijl rustigere tafels vrij gehouden worden en ook blijven - niet erg vriendelijk gedraag - rest van de service was goed
Olof O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Helaas binnen 1,5 uur het voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en als laatste koffie ontvangen. Tempo was veel te snel. Daarnaast een tafel gekregen naast de klapdeuren van de keuken welke veel overlast veroorzaakte. Niet alleen het klappend geluid van de deuren, maar ook al het personeel dat langs de tafel loopt. Al met al een beetje teleurstellend, terwijl het eten redelijk/goed was. Prijs/kwaliteit viel een beetje tegen. Voor een eerste ervaring zullen wij niet snel terugkomen voor een gezellig avondje uit.
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Eten was super, sfeer erg gezellig maar de bediening kan beter. Erg wisselend per persoon. Het advies over de wijn was bijv ronduit slecht.
Clementine .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Super gastvrij en vriendelijke mensen!! Sfeer is super! Gerechten waren heerlijk! Dit zorgde voor een geweldige kerst!!!
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Bediening ongeinteresseerd en onoplettend;jammer want de kwaliteit van de gerechten bleek erg goed. Op de kaart staan 3 rosé wijnen. Een daarvan (onze keuze) niet aanwezig. Een tweede bleek nog niet gekoeld want "net binnen". Bij de oesters werd pas nadat wij erom hadden gevraagd enig brood geserveerd.
Wilitha K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Prima sfeer en heerlijk gegeten samen met mijn vrouw. Was er niet heel druk maar wel gezellig. Echt een aanrader.

Oh en heren van de bediening, dames eerst he ;)
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Je wilt de hele kaart. Dat is het enige ''probleem'' bij Rust Wat. Prachtig gelegen. Geweldige bediening. Value for money.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
het was beter geweest als ons bij onze reservering was medegedeeld dat er een feestje aan de gang was met live muziek. Dan waren we niet gekomen. De Rust Wat is geen gelegenheid om dergelijke feestjes te vieren, tenzij de feestgangers de zaak geheel afhuren. Ook bij online reserveringen hoort de restaurateur de andere gasten van dergelijke situaties op de hoogte te stellen. nu hadden wij geen keuze (behalve weggaan uiteraard).
Gr Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
We kwamen een uur later dan gereserveerd, wel even gebeld, maar werden uiterst vriendelijk ontvangen!
Daarbij werden we naar een rustige tafel verhuisd, zonder vragen, omdat we naast een zeer luidruchtig gezelschap waren terechtgekomen!
Conny F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Hier 36 jaar geleden geschaatst op de vijver!!!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Zeer leuke formule met de tussengrechtjes en de kwaliteit is steeds meer dan ok. Deze chef kan z’n maaltijden kruiden. 10/10