Over het restaurant Café Restaurant Rust Wat

Heerlijke seizoensgerechten midden in het bos

Rust Wat in het villadorp Blaricum is met enige regelmaat het toneel voor een televisieserie. Niet zo verwonderlijk, want het restaurant is gelegen aan een grote vijver en en wordt omringd door bos. Ook als gewone sterveling kom je in deze setting heerlijk tot rust, terwijl je geniet van de idyllische sfeer en smakelijke seizoensgerechten.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Rust Wat

J P G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
NAAR VERWACHTING
gjleunenberg .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijke verzorgde avond gehad. Rustig kunnen praten. Een aanrader. Prima sfeer, uitstekend eten en vriendelijke bediening.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Super avond in een zakelijke setting. Aanraders zijn de Thaise Salade, de Lauwgerookte zalm (met roerei), Guacemole met gamba's en de Boneless Spareribs. De bediening is gevat en hield goed in de gaten dat het doorkomen van de gerechten niet te snel ging. Absolute aanrader in het Gooi.
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heel goede kaart met goed combineerbare kleine gerechten. Mooie ambiance.
Ninette H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Donker en tafels erg dicht bij elkaar waardoor het erg lawaaierig was. Vlotte service. Eten was niet bijzonder jammer genoeg. Locatie blijft prachtig dwz het terras.
Lilian D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker gegeten, gezellige sfeer in een volgens mij net nieuwe inrichting? Het concept is 'meerdere kleinere gerechtjes in plaats van voor-, hoofd- en nagerecht' dus je moet er wel zeker 3 bestellen -zonder dessert- om tot een normale maaltijd te komen. Je hebt in principe ook genoeg aan de geboden hoeveelheden, maar ik vind het bedrag van 12,50 te hoog voor wat je krijgt...
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Geen ontvangst bij binnenkomst restaurant, je moet zelf je jas ophangen en het restaurant binnenlopen (via automatisch openende deur) in de hoop dat iemand op je afkomt. Het komt heel ongeïnteresseerd over...
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Omgeving subliem, eten fantastisch, bediening top, alleen de wachttijden waren rijkelijk lang tussen start, voor en hoofd gerecht, maar was dan ook wel een hele drukke dag geweest (afgelopen zondag, eerste echt mooie dag van het jaar!) Zeker een aanrader dus!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Het eten, lokatie, service waren prima. Niets op aan te merken. Gewoon goed. Ga er zeker nog eens een hapje eten. Ook het buitengedeelte ziet er prachtig uit.
Matt S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
We hadden een reservering om 13:00. We hadden een tafel waar we er eigenlijk midden in zaten, niet prettig, erg luid.
Service was goed, maar vond het eten zwaar tegen vallen, de dun gesneden ossehaas zat veel te veel mayonaise en peper doorheen. Mijn moeder had het kreeft taartje, hetzelfde verhaal, te veel saus.
Het warme gerecht was de boneless ribs and the lambs rack. Niets bijzonders.
Locatie was goed, kwaliteit van het eten en presentatie, niet het geld waard.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Kwaliteit en aandacht helemaal geweldig - akoestiek blijft een probleem
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Bij binnenkomst moesten we even wachten, terwijl allerlei personeel ons voorbij liep, omdat ze het druk hadden. Uiteindelijk werden we naar onze tafel begeleid, die nogal dicht op twee andere tafels stond, maar dit was eigenlijk nauwelijks storend bij nader inzien. Nadat we de wijn gekregen hadden, verwachtten we een mandje brood, dat uiteindelijk na de amuse gebracht werd. Het kwam allemaal wat rommelig en onzorgvuldig over! Op de plek waar we zaten was het nogal tochtig, waar ook de tafel naast ons over klaagde. Na het drie keer aan de orde te hebben gesteld en er pogingen waren gedaan er iets aan te doen, had mijn echtgenote haar jas maar aangetrokken en onze buurman zijn pet opgezet en sjaal om gedaan. We hebben heerlijk gegeten, want op het eten was niets aan te merken. Het was heel smakelijk en prima van kwaliteit!
Loek F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
TOP gegeten tot snel weer.
Dank aan de geweldige bediening, keuken als vanouds weer erg goed ook dank aan hen.
De ambiance is top.
henk W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Uitstekende bediening lekker eten een echte aanrader!
Kom zeker nog een keer terug.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een fijn restaurant, zowel voor de lunch als het diner. De bediening is zeer prettig en er is volop keuzemogelijkheid! Het restaurant ligt daarnaast ook nog op een fantastische locatie. Soms zijn er luidruchtige groepen, maar dat is overal een probleem.
MargreetK .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Een prachtig gelegen restaurant, met heerlijke gerechten en wijnen. Een leuke en originele menu kaart waar wij elke keer weer uitstekend een keuze uit kunnen maken.
Het personeel is misschien soms wat gemakkelijk en hebben voorkeur wie ze wel of geen aandacht geven. Ondanks dat alles gaan wij graag op zondagmiddag voor een heerlijke lunch met een ontspannen drankje naar deze geweldige plek, waar je wanneer het zonnetje doorkomt heerlijk buiten kan afsluiten met een kopje koffie in de zon!
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij gaan hier altijd voor het 5 gangen amusemenu en laten ons wat betreft de samenstelling door de bedienging en koks verrassen, een echte aanrader! Want elke keer weer slagen zij er in om er een feestje van te maken. Mooie smaakvolle gerechten en goede wijnkeuze. Wat ons betreft gewoon een top restaurant!
AlexL .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten en er was een gezellige sfeer! De bediening was prima. Omdat we drie bordjes per keer vroegen, boden ze zelf aan dat we aan een grotere tafel konden gaan zitten. Dat is service!
Nelly M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Een mooi lunchmenu met vis, vooraf salade met tonijn, die was uitstekend!
Hoofdgerecht met gebakken heilbot, waarvan de heilbot heerlijk was., op een bed van spaghetti en wat wortel en andere groente . De groente vond ik te minimaal!