Café-restaurant Prins

Willem van Noortstraat 186 3413 GJ Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Café-restaurant Prins

Dineren bij buurtrestaurant Prins

Restaurant Prins ligt nabij het centrum van Utrecht en heeft een gezellig ambiance. Je kunt er een fijne betaalbare daghap krijgen en ook is er een goede kaart voor kinderen! Het restaurant doet denken aan een knusse, gezellig woonkamer. Het personeel en de eigenaar heeft dan ook veel persoonlijke aandacht voor zijn gasten.

Meer informatie over restaurant Café-restaurant Prins

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

Voordelig
Enny B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Restaurant is gesloten Ook telefonisch niet te bereiken ,zeer teleurstellend ! Konden op de valreep nog eten bij Guusjes
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Erg gezellig restaurant waar je goed kunt eten. De service is heel goed.
Kavanbeusekom .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Prins samen met man, schoonouders en twee kleine kinderen. De service was goed, het eten prima en de ambiance was ok. We hebben lekker rustig gezeten en er was voldoende vertier voor de kinderen. Aanrader als je een gezellig buurtrestaurant zoekt.
Harriet H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Prins is een gezellig buurtrestaurant waar je gemakkelijk binnenstapt op een avond waarop je geen zin hebt om te koken. Vriendelijke bediening, denken praktisch met je mee als je samen met kind(eren) eet. De prijzen zijn zeer billijk. Vooraf trio van vis: paling, zalm en Hollandse garnaaltjes voor nog geen tientje. Kaasfondue is wat minder, de kaas is onvoldoende gesmolten en blijft daardoor niet aan een stukje groente of brood hangen. De pannenkoek voor de kleine komt met fruit, top! Hoofdgerecht steak is een supergerecht voor de ware vleeseter, de portie is ruim. De couscous is smakelijk, de bijkomende Kofta balletjes zijn niet geheel gaar en krijgen op ons verzoek een extra garing van de keuken. Fijn dat de kaart verschillende wijnen per glas biedt.
Tuindorp .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
We hebben op donderdag het verassingsmenu genomen, eten was lekker van smaak en aardige bediening. Ondanks dat we niet gereserveerd hadden voor dit menu konden zij toch een uitzondering maken, pluspunt!
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Leuk restaurantje met een fijne huiskamersfeer. We kwamen voor de buurttafel (3 gangen verrassingsmenu voor €17,50,-) Vooraf kregen we een huisgemaakte tomatensoepje. Het hoofd waren drie kleine hamburgers (rund, kip, zalm) met frietjes en dessert was walnoten-ijs. Het eten was ok, zeker prijs-kwaliteit verhouding, maar zeker niet om over naar huis te schrijven.

De gerechten van de kaart die we voorbij zagen komen, zagen er wel goed uit. Wellicht komen we daar nog voor terug, maar de 'buurttafel' slaan we voortaan over.
Mdjager .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Helaas kregen we niet wat we besteld hadden... Er is wel gekeken naar een passende oplossing.
Bediening is vriendelijk, maar wat ons betreft mocht er iets sneller gereageerd worden.
Prijs kwaliteit is goed. Voor een daghap kan je hier zeker terecht!
Vond zelf de oude inrichting meer bijzonder.
Michel219 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten is heerlijk. De bediening is redelijk. De inrichting is aangepast voor mensen met kleine kinderen en oogt wat rommelig.
Golddress .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Afgelopen week bij Prins gegeten. Het decor is eenvoudig en de bediening vriendelijk. Het eten was prima, maar niet bijzonder. Met zoveel keus in de stad, gaan wij de volgende keer ergens anders eten.

L T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
gezellig eetkamerrestaurant. Personeel allemaal heel vriendelijk nemen veel tijd voor de klant. Goed eten prIjs kwaliteitsverhouding goed. Erg lekker trio via en burgers
Omdathetmoet .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Anti pasta/i lekker (investeer in een nieuwe kaart als er een drukfout op staat). Trio van vis ook aanrader. Italiaanse wijn was ook een goede keus (ook qua wijnkaart mag er wat meer geïnvesteerd worden, i.p.v. twee velletjes papier met een nietje erin. Hoofdgerecht entrecote was goed, pastinaakpuree en rosevalaardappeltjes pasten er goed bij, misschien iets te veel én de presentatie (borden waar een paar van de randen afgebroken waren) kan beter. Zier er toch slordig uit..Toetje ijs was lekker, en chocoladetaart had beter chocoladehazelnotentaart kunnen heten vanwege de overvloed aan hazelnoten (wat overigens wel erg lekker was).
Service is hier en daar wat traag, maar nog acceptabel. Wordt (iets te vaak) gevraagd of alles naar wens Is (terwijl het bord nog geen minuut op tafel staat). Verder hadden wij het idee dat de ene serveerster beter en harder werkte dan de andere die niet veel uit zichzelf zag.. Decor doet wat huiselijk en ongedwongen aan. Wij zaten voorin, waar het wat levendiger lijkt dan achterin, nadeel was de koude wind die naar binnen kwam wanneer iemand naar binnen ging of vertrok (moet iets op gevonden worden). Zou het dan ook een eetcafé noemen en geen restaurant. Leuk voor een simpel maar smaakvol avondje. Prima wijkcafé, weer eens wat anders. Gezellige avond gehad.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gezellig restaurant, vriendelijk personeel, prima kaart. Restaurant was niet heel druk maar werden toch naast een ander bezet tafeltje gezet, dat was een klein minpuntje. Zou er zeker nog eens teruggaan.
Ankber .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het lekkerst was het voorgerecht, een combinatie van zalm, garnalen en paling. Alles zonder fratsen. Heel vriendelijke bediening.
We komen zeker weer.
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Leuk eetcafé met lekkere gerechten op de kaart! Prijs kwaliteit is goed, ruime porties. De anti pasta/i was erg lekker evenals de vistrio. Dorade als hoofd was lekker groot & de mini burgers waren ook lekker. Kortom leuke tent aan de rand van de stad. Prima bediening & leuke sfeer. Wij komen zeker nog eens terug om verder te proeven.
Leonoor, Erik, Marthe, Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We, de woongroep Contact & muziek, hebben rustig vegetarisch gegeten met de Albert Heijn actie in Prins, met erg aardige serveersters. Vooraf een pompoensoep die een beetje zout en waterig was. Daarna het hoofdgerecht, twee maaltijdsalades met gorgonzola, peer, walnoten, dadels en frites en twee maal de vegetarische curry.

Door een vergissing kregen we een niet vegetarische rijsttafel. Toen ik vroeg of het wel vegetarisch was bleek dat inderdaad een vergissing. Dat werd snel goed gemaakt, ondertussen genoten we alvast van de salade die we met ons vieren hebben gedeeld. Ook de twee curry's hebben we met elkaar gedeeld, een beetje machtig waarschijnlijk door de kokosolie, maar wel lekker. Nog een kleine salade en frites bijbesteld. Leuk om zo met ons vieren te kunnen genieten.

Als nagerecht hebben we twee maal chocolade taart en twee maal citroen-merenguetaart gekozen. Die we met elkaar hebben gedeeld. Erg lekker! We hebben nog de tip achtergelaten om meer met biologisch te doen en samen te werken met biologische winkles in dezelfde straat. In de Adelaarstraat zit namelijk ook de biologische winkel Rio de Bio, een biologische slager en de buren van Prins is Sisbakery (5 Marokkaanse zussen) die zelf biologisch brood, koek en taart maken.

Misschien ook leuk om op de kaart een mogelijkheid te bieden om een half gerecht te combineren met een halve maaltijdsalade. We hebben voor € 56 met ons vieren heerlijk gegeten. We zaten aan een ronde tafel en vonden de eetkamersfeer, met de lichte houten vloer, erg gezellig.
Roblof .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Rustige sfeer. Eenvoudig decor.
Bediening en vriendelijkheid prima.
Limburgs zuurvlees heel lekker. Evenals het dessert.
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Gezellig eet café met vriendelijke bediening. Heel lekker gegeten, en de porties waten van goed formaat. Aanrader voor een simpel etentje.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Café restaurant Prins in Utrecht heeft een goede smaak wat muziek betreft. De Bediening was vriendelijk maar vergaten tot 2x toe een bestelling wij moesten erom vragen. Dan kreeg je dat wel meteen ik kon dit begrijpen als het heel erg druk was maar dat was het niet. Het eten viel tegen de dagschotel van vis {dorado}dreef in de olie de smaak was redelijk tot goed maar het eten was te vet. de entrecote was droog de smaak redelijk tot goed er was jammer geen groente bij dit gerecht gereserveerd de aardappelen waren lekkerzowel bij de vis als het vlees gerecht. Het voorafje en het nagerecht waren uitstekend drie soorten vis en nagerecht lekkere ijs.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Gezellige ambiance bij Prins. Vrolijke en attente bediening. We voelden ons heel welkom. Vooraf nam mijn disgenote de antipasti, een zeer royale schaal met o.a. risottoballetje, vleeswaar, gegrilde groente, quiche... Ikzelf koos het vistrio van garnaaltjes, paling en zalm. Het smaakte allemaal heerlijk. Als hoofdgerecht genoten we van spareribs met dikke frieten, en vegetarische groente-kokoscurry. Daarbij dronken we verschillende (bok)bieren. Ze hebben hier een grote bierkaart! Als toetje kozen we chocoladetaart en cheesecake. Tja... de chocoladetaart was meer noot dan chocola, dus die zou eigenlijk anders moeten heten. En de cheesecake smaakte lekker maar was natuurlijk eigenlijk niet gelukt. Hij was helemaal slap en ingezakt. De inrichting is gezellig, met genoeg ruimte tussen de tafels. De tafels zijn helaas net iets te hoog voor de stoelen. Het restaurant is bijzonder kindvriendelijk, en dat geeft een gemoedelijk en ontspannen sfeertje.
MissAnn .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het duurde allemaal erg lang bij Prins. We waren er om 19.00 maar voordat we drinken konden bestellen was het 19.15 en voordat we de kaart hadden 19.30. Vervolgens duurde het erg lang voordat onze gerechten kwamen. Uiteindelijk pas om 21.45 klaar en voor het nagerecht snel koffie genomen zodat we snel weg konden. Het voorgerecht salade was lekker. Hoofdgerecht trio-burger en kip was normaal. Niet overdreven lekker. Het was raar dat het allemaal zo lang duurde omdat het restaurant maar voor 1/3 vol zat. Wij gaan hier in ieder geval niet nog een keer naar toe.