Cafe-Restaurant Pan

Zaterdag 16:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Rob W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Aanrader als je in Bezuidenhout (Den Haag) bent. Kom er vaker. Lekkere gerechten, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Bij mooi weer een heerlijk terras. Zorg dat je altijd plek houdt voor het rabarber crumble toetje.

Als het heel druk is, kan de wachttijd behoorlijk oplopen, dus als je haast hebt en het is druk, vraag even hoe lang je moet wachten.

Een puntje van aandacht, een is een dame in de bediening die goed nederlands verstaat, maar het niet goed spreekt. Zou netjes zijn als zij even vraagt of het ok is dat ze Engels spreekt (en dat je prima in Nederlands kunt antwoorden). Komt wat gastvrijer over.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Voor mij een fantastisch buurt-restaurant!
Verse, pure ingredienten verwerkt in mooie gerechten. Vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer.
Zowel voor lunch als diner als voor voetbalavonden een aanrader! Er is een heerlijk terras. Enige kritische noot; het décor (binnen) zou wel vernieuwd/ opgeleukt kunnen worden, maar dat heeft de pret nog nooit gedrukt!
Tot gauw!
Eugene1966 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Heerlijk gegeten met het gezin in dit gemoedelijke relaxte restaurant. Buiten is het overdag in de zon goed toeven op het mooie terras. De kinderen hebben genoten van een heerlijke huisgemaakte hamburger.
Leuk publiek en goede service!
Huhu W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Samen met twee vrienden kwamen we aan terwijl de laatste zonnestralen op het terras vielen. De sfeer was rustig en gemoedelijk en we werden direct goed geholpen. Met een witte wijn en wat brood met een huisgemaakte pesto stilden we de eerste trek. De steak is echt een aanrader en ook de vis en polenta waren goed op smaak. Het desert met rabarber is fantastisch en ook de taartjes waren lekker. Een erg geslaagde avond, ons zie je gauw weer terug!
Jummyinmytummy .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Op een mooie voorjaars vrijdagmiddag genoten ik en een vriendin eerst van een drankje op het zonnige terras en besloten vervolgens te blijven eten. Het was erg druk maar de vriendelijke bediening wist toch nog een tafeltje voor ons te regelen. We bestelden beiden het vis gerecht, de roodbaars filet met een crème van rode bietjes en een grapefruit vinaigrette, het zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. Wij komen zeker terug
Merel K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
We hebben hier met een paar collega's op een zonnige dag geluncht. Het terras is super! Helaas was het ontzettend druk en was het duidelijk dat zowel de bediening als de keuken de drukte niet aankon. Het duurde lang voordat we een menukaart kregen, lang voordat we onze drankjes kregen, en maar liefst een uur voordat we onze broodjes hadden. Bij twee van de broodjes was het spek verre van lang genoeg gebakken (bacon, kip - waarbij de kip vervangen was met avocado - komkommer en bieslookmayonaise), bij een ander broodje was de gegrilde courgette nagenoeg rauw (broodje houmous met groenten). Het vierde broodje was wel goed (geitenkaas) maar een beetje weinig.
Verder was de sfeer wel goed, de bediening aardig en het terras erg zonnig.
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Toevallig in de buurt van het werk dit klein restaurant gezien. Het maakte een simpele maar toch gezellige indruk. De kaart is klein maar noemt toch een verrassend interessante selectie. Maar de service mankeert de ervaring, zo word de mes voor de steak vervangen, maar een persoon kreeg helemaal geen bestek.
Vis van de dag, filet van rode poon met een moes van asperge en rode biet chips klonk heel verleidelijk. Maar het bordje wat eraan kwam viel toch tegen. Twee mini filetjes op een ijskoude bordje met een koude moes van asperge - bijna zonder smaak. Op de moes lagen enkele rode biet chips, ook koud en van het liggen al vocht en helemaal niet knapperig als verwacht. De steak aan ons tafel was wel lekker en ook op de juiste punt gebakken. Maar ook deze gerecht was erg weinig, wat nog versterkt word door een klein portie patat die op het begin voor drie gerechten was bedacht. Gelukkig kwam er nog een tweede bij. De frites waren niet knapperig, leken niet vers en hadden ook een taaie smaak.
Het bleek dat het gedeelte van een 3-gangen menu hier als alleenstaand gerecht zal doorgaan. Jammer dat zo een jonge team in een veelbelovend locatie toch zo veel fouten maakt.
Jurrien V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Na lange tijd weer eens een bezoek gebracht aan Pan. Na het vorige bezoek was ik eigenlijk niet meer van plan om terug te keren omdat het nogal tegenviel, maar soms moet je iets een tweede kans geven. Helaas is mijn mening niet veranderd.
Bij binnenkomst om kwart voor acht werden we in een hoekje geplaatst aan een nogal tochtig raam waarvan de kier met een opgerold wit servet was afgedekt. Het hielp niet echt...Vervolgens werd ons door de, overigens vriendelijke maar wat nonchalante, bediening gemeld dat 2 van de hoofdgerechten reeds waren uitverkocht. Het was dan ook wel druk in de zaak, maar toch.
En dan het eten: er wordt hier geprobeerd eten van een hoger dan eetcafé niveau te serveren, met de daarbij behorende prijzen. In principe is de kwaliteit goed maar niet als het hoofdgerecht lauwwarm geserveerd wordt.
Dit restaurant moet naar mijn mening een keuze maken of het een eetcafé wil zijn, met lagere prijzen en een eenvoudiger kaart, of een echt restaurant, en in dat laatste geval mag alles wel wat professioneler aangepakt worden, wat betreft decor, kwaliteit van de gerechten en bediening. Nu heb je toch een beetje het gevoel dat je in een soort strandtent in de stad dineert. En voor een bedrag van € 50 per persoon vind ik dat niet helemaal passend.
Kortom wat mij betreft niet een derde kans waard tenzij er echt iets van de kritieken wordt aangetrokken en verbeteringen worden doorgevoerd.

Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Gezellig buurtcafe met heerlijke borrelhapjes. Prima zaak om lekker te lunchen. Voor het eerst hier gedineerd en dat viel knap tegen. Ik had een uitstekend gebakken black angus beef, maar het piepkleine beetje van de bijbehorende champignon-portsaus was ingedroogd en had nauwelijks smaak. Het garnituur bestond uit saaie geroosterde tomaatjes zonder smaak en nog rauwe gegrilde courgetteplakjes, met wat lauwe aardappeltaart. Geen succes helaas en de prijs niet waard. Hopelijk was dit een eenmalige tegenvaller!
Tante-pat .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
We zijn met 5 man. genieten eerst van de borrel en daarna een diner. De borrelhappen smaken prima. Naast de bitterbal mooie bruschettas en spinaziekaas kroketjes. Het filodeeghapje met kip, mango en een pepertje is OK. Het mocht iets meer oriëntaals zijn. Wat koriander was niet verkeerd geweest. De soep van de dag blijkt een nogal grote kom te zijn. De black angus was niet helemaal rood meer maar ach. De spinazie salades zien er erg goed uit. De malbec is prima erbij. De prijs van alles is zeer correct! Hier komen we zeker nog een keer.
MrFantastic .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Twee keer hier gegeten en eigenlijk had ik het na de 1e keer al moeten weten, want toen was ook van alles mis. Bij het opnemen van de bestelling vroegen ze dit keer netjes hoe ik het wilde hebben, medium-rare, dus ik was wat verbaasd toen ik het biefstuk opnieuw bleu geserveerd kreeg. Dit lijkt de enige manier te zijn waarop ze het vlees kunnen bereiden. De hollandaise saus was smaakloos tot op het punt dat ik vroeg waar de saus was, het leek alsof ze alleen een klontje boter erop hadden gegooid. Decor is simpel en de tafels staan erg dicht op elkaar. Voor mij was dit de laatste keer.
Chobel .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
's Avonds om half 7 op een doordeweekse dag, het was niet druk. De bediening was relaxed en vriendelijk. Vooraf nam ik het broodje met aioli met de pompoen-currysoep. Broodje was warm en vers, de pompoen-currysoep had ik een wat dikkere substantie verwacht en hij was wat flauw.
Het langzaam gegaarde Livar varken was mals en smaakte heerlijk in combinatie met de zoete aardappel en de simpele koolsalade. Voor de prijs hadden de plakjes varkensvlees iets dikker mogen zijn.
Het kleine puntje limoencheescake had een wat droge bodem en was niet per sé bijzonder van smaak.
De temperanillo was smaakvol bij de maaltijd.
Goedenlekkereten .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
De laatste keer dat ik hier heb gegeten. Het personeel is enorm gemakzuchtig en beslist voor je wat je moet drinken, zodat zij de drukte beter aan kunnen. Daarnaast serveren zij de belegde vegetarische en vleesbroodjes gemengd op 1 schaal en zeggen ze dat we dat maar even zelf moeten uitzoeken!
Maren D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Heerlijk eten bij Pan, altijd goed. Jammer om te lezen dat er ook andere ervaringen zijn. Wij eten hier regelmatig en wonen in de buurt. Het is gezellig, gemoedelijk en wij zijn juist erg te spreken over de kwaliteit. Terraservaring hebben wij nog niet bij pan maar binnen eten bevalt altijd erg goed.
Suusc .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Leuke zaak met een fijn terras. Lekker gegeten: parelhoen met artisjok in een lekkere jus. Ondanks dat het bijna helemaal volzat werden we snel geholpen. Ik woon zelf niet in de buurt maar fiets er graag een stukje voor om!
Lyzzle .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Samen met een vriendin gaan eten bij Cafe Pan, voor mij de tweede keer daar en ik was zeer positief verrast. Een aantal maanden geleden was de kwaliteit niet zo hoog als nu. Als hoofdgerecht Varkenshaas in Manchegokorstje, superlekker! De bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik zie absoluut een steigende lijn en kom zeker terug om de rest van de nieuwe kaart uit te proberen.
NTF .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Leuke locatie, maarr.. eten is matig en naar verhouding veel te duur. Indruk: grote stappen, snel rijk.
Personeel is niet capabel om iedereen redelijk op tijd te bedienen als het terras vol zit. Het begon er al mee dat er verwarring was over onze reservering en dat het ruim 10 miniuten duurde om uit te vinden waar we konden gaan zitten.
Vervolgens hebben wij ruim twee uur gedaan over een bord lauwe soep en twee broodjes. Eén van de leden van het gezelschap kreeg een verkeerde bestelling geserveerd, en toen hij eindelijk de juiste bestelling kreeg, was deze koud.
Als ik alleen was geweest, was ik na een half uur opgestapt!
Echt zonde, want zoals gezegd is het een leuke locatie en er is best wat van te maken.
Golf .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Heb hier wel vaker gegeten lekker dichtbij huis, maar toch.
Prijs prestatie vind ik matig, een hamburger voor € 13,50 met een paar frites en € 19,50 voor een klein stukje eendenborst.
Een klein stukje cheesecake voor € 5 is wel heel zielig.
Voor een locatie midden in een straatje in een woonwijk, geen kosten A-locatie is men volgens mij wel op de korte termijn op zoek naar overmatige winst.
Anna82 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Prima tentje om met vrienden lekker te tafelen. Eten is lekker en bediening erg vriendelijk. Kom ik zeker nog een keer terug.
E D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
prima zaak net buiten de stad! groot terras op zonnezijde, vriendelijke studenten in de bediening en een malse biefstuk op het bord... 1 minpuntje dan - niet vermelden dat er bij een beef gerecht ook spek/varken wordt geserveerd kan nare verrassingen opleveren. maar ik kom cker terug...