Cafe-Restaurant Pan

2e Louise de Colignystraat 53 2595 SM Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cafe-Restaurant Pan

Pan is op 2 minuten lopen van het trein station Den Haag Laan van NOI, en 1 minuut lopen van de tramhalte Beatrixkwartier
  • : Gratis parkeren in de buurt in het weekend en doordeweeks vanaf 14:00.

Maandag 10:00 - 16:00
Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 23:00
Zaterdag 16:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Cafe-Restaurant Pan

Cleo W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ben hier vaker geweest, het eten is altijd lekker en er zit een origineel randje aan de gerechten. Laatst was ik hier met de lunch. Ik had het broodje pittige kippendij en een mix-sapje. Het was echt heel lekker en ze waren ook niet zuinig, mooie presentatie ook.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Super fijne sfeer, mooi ingericht, erg sfeervol en gezellig. Het eten was heerlijk en verrassend, leuk dat er speciale aandacht voor diverse groenten is! Het personeel is spontaan, vriendelijk en heeft humor. Ik kom er zeker nog vaak terug!
Jelmer K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Erg leuk restaurantje voor zowel lunch als diner. Heb hier al een aantal keer geluncht en gedineerd en het was elke keer super! Erg vriendelijke bediening met verstand van het menu, heerlijke gerechten en lekkere wijnen. Let wel op op welk tijdstip je komt eten, de drukte kan variëren van gezellig druk tot stampvol dus reserveren wordt aanbevolen. Voor een late lunch rond 14:30 is dit mijn favoriete locatie. Op dat tijdstip is het nooit druk en kan ik zo binnenlopen voor een heerlijke soep en een lekker broodje. Parkeren kan voor de deur gratis vanaf 14:00 waardoor Pan zeer goed te bereiken is met de auto. Ik zie mezelf hier zeker nog vaak terugkomen!
Boukje D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bediening. De kleine kaart met gerechten die je kan delen is echt een aanrader om verschillende gerechten te kunnen proeven, erg avontuurlijk! We komen snel terug, bedankt voor de fijne avond!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wat een teleurstelling...Onlangs hier gegeten. Alles viel tegen, bediening, kok die zich nergens mee bemoeit als je een "klacht" indient. Jammer van de lunch, salade was zo vies dat ik hem terugstuurde, toen iets anders besteld maar dat was ook zwaar onder het niveau. Jammer hoor, leuke locatie en was altijd wel leuk adresje, helaas niet meer voor mij!
Casper N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Uiterst aangename bediening en heerlijk degusteren voor een schappelijke prijs. Knus interieur. Vooral de varkenswang is aan te raden. Voor de liefhebber zijn er speciaalbieren in het assortiment. Viel zeer in de smaak bij de familie en wij zullen hier dus vaker te vinden zijn!
Jelmer K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gedineerd! De Kleine Kaart biedt de mogelijkheid om diverse gerechten te kiezen zonder dat je meteen heel vol zit, de een nog lekkerder dan de ander. En als je die dan ook nog met elkaar deelt... Echt een aanrader.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijke steak gegeten met groente van het seizoen, onder andere groene asperges. Lekker wijntje gekozen van de wijnkaart; Llavors. Vooraf meiraapjes, leuk dat er vergeten groente op de kaart staan. Bovendien zit je er heel erg gezellig. Pan is een echte aanrader!
M K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Prima restaurant. Super leuke bediening, enthousiast en heerlijk gegeten. Leuke verrassende gerechten. Leuk die kleine hapjes kaart.
rob W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Aanrader als je in Bezuidenhout (Den Haag) bent. Kom er vaker. Lekkere gerechten, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Bij mooi weer een heerlijk terras. Zorg dat je altijd plek houdt voor het rabarber crumble toetje.

Als het heel druk is, kan de wachttijd behoorlijk oplopen, dus als je haast hebt en het is druk, vraag even hoe lang je moet wachten.

Een puntje van aandacht, een is een dame in de bediening die goed nederlands verstaat, maar het niet goed spreekt. Zou netjes zijn als zij even vraagt of het ok is dat ze Engels spreekt (en dat je prima in Nederlands kunt antwoorden). Komt wat gastvrijer over.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Voor mij een fantastisch buurt-restaurant!
Verse, pure ingredienten verwerkt in mooie gerechten. Vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer.
Zowel voor lunch als diner als voor voetbalavonden een aanrader! Er is een heerlijk terras. Enige kritische noot; het décor (binnen) zou wel vernieuwd/ opgeleukt kunnen worden, maar dat heeft de pret nog nooit gedrukt!
Tot gauw!
Eugene1966 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Heerlijk gegeten met het gezin in dit gemoedelijke relaxte restaurant. Buiten is het overdag in de zon goed toeven op het mooie terras. De kinderen hebben genoten van een heerlijke huisgemaakte hamburger.
Leuk publiek en goede service!
Huhu W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Samen met twee vrienden kwamen we aan terwijl de laatste zonnestralen op het terras vielen. De sfeer was rustig en gemoedelijk en we werden direct goed geholpen. Met een witte wijn en wat brood met een huisgemaakte pesto stilden we de eerste trek. De steak is echt een aanrader en ook de vis en polenta waren goed op smaak. Het desert met rabarber is fantastisch en ook de taartjes waren lekker. Een erg geslaagde avond, ons zie je gauw weer terug!
jummyinmytummy .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Op een mooie voorjaars vrijdagmiddag genoten ik en een vriendin eerst van een drankje op het zonnige terras en besloten vervolgens te blijven eten. Het was erg druk maar de vriendelijke bediening wist toch nog een tafeltje voor ons te regelen. We bestelden beiden het vis gerecht, de roodbaars filet met een crème van rode bietjes en een grapefruit vinaigrette, het zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. Wij komen zeker terug
Merel K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
We hebben hier met een paar collega's op een zonnige dag geluncht. Het terras is super! Helaas was het ontzettend druk en was het duidelijk dat zowel de bediening als de keuken de drukte niet aankon. Het duurde lang voordat we een menukaart kregen, lang voordat we onze drankjes kregen, en maar liefst een uur voordat we onze broodjes hadden. Bij twee van de broodjes was het spek verre van lang genoeg gebakken (bacon, kip - waarbij de kip vervangen was met avocado - komkommer en bieslookmayonaise), bij een ander broodje was de gegrilde courgette nagenoeg rauw (broodje houmous met groenten). Het vierde broodje was wel goed (geitenkaas) maar een beetje weinig.
Verder was de sfeer wel goed, de bediening aardig en het terras erg zonnig.
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Toevallig in de buurt van het werk dit klein restaurant gezien. Het maakte een simpele maar toch gezellige indruk. De kaart is klein maar noemt toch een verrassend interessante selectie. Maar de service mankeert de ervaring, zo word de mes voor de steak vervangen, maar een persoon kreeg helemaal geen bestek.
Vis van de dag, filet van rode poon met een moes van asperge en rode biet chips klonk heel verleidelijk. Maar het bordje wat eraan kwam viel toch tegen. Twee mini filetjes op een ijskoude bordje met een koude moes van asperge - bijna zonder smaak. Op de moes lagen enkele rode biet chips, ook koud en van het liggen al vocht en helemaal niet knapperig als verwacht. De steak aan ons tafel was wel lekker en ook op de juiste punt gebakken. Maar ook deze gerecht was erg weinig, wat nog versterkt word door een klein portie patat die op het begin voor drie gerechten was bedacht. Gelukkig kwam er nog een tweede bij. De frites waren niet knapperig, leken niet vers en hadden ook een taaie smaak.
Het bleek dat het gedeelte van een 3-gangen menu hier als alleenstaand gerecht zal doorgaan. Jammer dat zo een jonge team in een veelbelovend locatie toch zo veel fouten maakt.
Jurrien V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Na lange tijd weer eens een bezoek gebracht aan Pan. Na het vorige bezoek was ik eigenlijk niet meer van plan om terug te keren omdat het nogal tegenviel, maar soms moet je iets een tweede kans geven. Helaas is mijn mening niet veranderd.
Bij binnenkomst om kwart voor acht werden we in een hoekje geplaatst aan een nogal tochtig raam waarvan de kier met een opgerold wit servet was afgedekt. Het hielp niet echt...Vervolgens werd ons door de, overigens vriendelijke maar wat nonchalante, bediening gemeld dat 2 van de hoofdgerechten reeds waren uitverkocht. Het was dan ook wel druk in de zaak, maar toch.
En dan het eten: er wordt hier geprobeerd eten van een hoger dan eetcafé niveau te serveren, met de daarbij behorende prijzen. In principe is de kwaliteit goed maar niet als het hoofdgerecht lauwwarm geserveerd wordt.
Dit restaurant moet naar mijn mening een keuze maken of het een eetcafé wil zijn, met lagere prijzen en een eenvoudiger kaart, of een echt restaurant, en in dat laatste geval mag alles wel wat professioneler aangepakt worden, wat betreft decor, kwaliteit van de gerechten en bediening. Nu heb je toch een beetje het gevoel dat je in een soort strandtent in de stad dineert. En voor een bedrag van € 50 per persoon vind ik dat niet helemaal passend.
Kortom wat mij betreft niet een derde kans waard tenzij er echt iets van de kritieken wordt aangetrokken en verbeteringen worden doorgevoerd.

Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Gezellig buurtcafe met heerlijke borrelhapjes. Prima zaak om lekker te lunchen. Voor het eerst hier gedineerd en dat viel knap tegen. Ik had een uitstekend gebakken black angus beef, maar het piepkleine beetje van de bijbehorende champignon-portsaus was ingedroogd en had nauwelijks smaak. Het garnituur bestond uit saaie geroosterde tomaatjes zonder smaak en nog rauwe gegrilde courgetteplakjes, met wat lauwe aardappeltaart. Geen succes helaas en de prijs niet waard. Hopelijk was dit een eenmalige tegenvaller!
tante-pat .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
We zijn met 5 man. genieten eerst van de borrel en daarna een diner. De borrelhappen smaken prima. Naast de bitterbal mooie bruschettas en spinaziekaas kroketjes. Het filodeeghapje met kip, mango en een pepertje is OK. Het mocht iets meer oriëntaals zijn. Wat koriander was niet verkeerd geweest. De soep van de dag blijkt een nogal grote kom te zijn. De black angus was niet helemaal rood meer maar ach. De spinazie salades zien er erg goed uit. De malbec is prima erbij. De prijs van alles is zeer correct! Hier komen we zeker nog een keer.