Café Restaurant Orff

Jodenbreestraat 5 1011 NG Amsterdam Nederland Kaart
31-203300162

Over het restaurant Café Restaurant Orff

Orff is gevestigd in hartje Amsterdam aan de Jodenbreestraat onder de beroemde Theaterschool. Op loopafstand van veel bezienswaardigheden zoals het Rembrandthuis, Artis, Hermitage etc. Een echte aanrader is om te voet de mooie plekjes van Amsterdam te bekijken, de prachtige grachtengordel met allure van vervlogen tijden maar ook de typische Amsterdamse gevels en s’avonds te genieten van het bruisende uitgaansleven.

Halve fles mineraalwater

Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Glutenvrij en suikervrij gegeten. Was smaakvol en je kan zelf aangeven of je knoflook of gember , pesto etc in je eten wil. Garnalen waren perfect gekruid, salade en kip idem dito. Sfeer en bediening was ook top Kortom zeker een aanrader.
Ernst J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
De vegetarische roerbakschotel was laf van smaak, de koolsla van mijn disgenoot niet vers (bruinig).
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Met 14 personen heerlijk gegeten met een prima glas wijn. We zaten allemaal ongeveer gelijk te eten....petje af!
Thijs T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Eenvoudige keuken. Goedkoop.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Gewoon een lekkere tosti en uitsmijter zonder toeters en bellen. Aardige bediening, sfeervol interieur.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Tijdje terug daar met 4 personen gegeten. Ik kom er vaker omdat mijn lief bij de gemeente werkt.Het eten heeft geen continue kwaliteit, de bediening kan er mee door
Goosje .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Wat een slechte tent! De hamburgers waren net rubber en heel droog. De lekkerbekjes zaten in een heel dikke korst en leken gebakken te zijn door kapitein Iglo. De Caesar Salad was bedekt met een heel zoute dressing. Alleen de frites waren lekker. En het bedienend personeel was vriendelijk.....
topski .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Schandalig dat ze bij Orff de bleke stukjes kip in saaie beige saus 'kipsaté' noemen.
Toen we klaagden over de (non-)smaak van de 'satésaus', het hield nl ongeveer het midden tussen bruine roux en roomsaus, zei de bediening: "Dat zullen we melden aan degene die de saus een paar dagen geleden maakte". En of we wellicht cajunsaus erbij wilden hebben. Zo'n soort 'culinaire' gelegenheid is Orff dus blijkbaar geworden! Enne ..... wat doet die aardappelsalade bij saté op één bord? Moet dit fusion voorstellen misschien. Nee, een schande is het.
Nou ja, de rode wijn was goed, leidingwater werd in glas gebracht, koffie smaakte goed, bediening best vriendelijk en snel, dus het 'bargedeelte' functioneerde wel.
Nu de kok(s) nog .....
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Merkwaardig, zo weinig recensies, en dan ook nog zo negatief. Ik kende Orff niet en kwam er toevallig voorbij. Omdat het terras vol zat ben ik binnen gaan zitten. Het interieur moet wel ontworpen zijn door iemand die aan de lsd zat: er is geen touw aan vast te knopen. Ik nam de soep van tomaat en paprika en de clubsandwich met kip en bacon. De soep was heerlijk en werd geserveerd met lekker brood. De clubsandwich was heel gewoontjes en werd (tegen meerprijs) geserveerd met friet in plaats van chips. Dat vond ik een goed idee ware het niet dat deze friet bremzout was. Heel jammer! De bediening door de heer achter de toog was uitstekend.
William87 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Ongeïnteresseerde bediening en eten zwaar onder de maat. De burger die hun naam draagt is van taai rubber en voor 15 euro voor een broodje mag je ruim meer verwachten ; net als van de bediening die liever naast je staat te roken