Café Restaurant Opstapje

Den Osse 5d 4318 TP Brouwershaven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Opstapje

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 15:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Heerlijk gegeten!! Gezellige vlotte bediening allen jammer dat de stokbrood met kruide boter vergeten werd en aan het einde ging het ook fout we kregen espresso koffie in plaats van cappuccino
voor de rest was redelijk
Beste Loek2, bedankt voor het compliment. Wij zullen in het vervolg nog alerter zijn om deze fouten te proberen te voorkomen. Hopenlijk krijgen we nogmaals de kans om uw bezoek wel vlekkeloos te laten verlopen. Onze excuses voor het ongemak.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Voor zeker de zesde keer hier gegeten. Tijdens ons familieweekend in Port Greve eten we hier altijd. Vriendelijk ontvangst. Snelle bediening. Heerlijk onbeperkt spareribs gegeten. De eerste porties waren wel wat koud, ws omdat tien man allemaal spareribs wilden. Jammer dat er een glas om werd gegooid door de bediening en er niet automatisch een nieuw glas werd gebracht maar wel werd gerekend.
Yomina, kwalijk om te horen dat onze bediening een glas heeft omgegooid en niet adequaat gehandeld heeft. Onze excuses, dit is niet de gebruikelijke manier waarop we werken. Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht van het personeel brengen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Sannie46 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Heerlijk gegeten en daarna nog lekker geborreld aan de bar. Gezellige vlotte bediening, lekker eten en goede prijs! Ook kinderen zijn van harte welkom.