Cafe Restaurant Noah's Arq

31-207371809

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant Noah's Arq

Stoneytheman01 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Las de berichten over het eten en ambiance. Dat kan ik niet onderschrijven. Het eten was prima, bediening vriendelijk en adequaat. Dit kom denk ik omdat er nieuwe eigenaren in de tent zijn gestapt. Prima Marokaanse keuken, gekookt door de eigenaren zelf met Marokaanse roots.
Arjen W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Tja, het woord "restaurant" is niet echt op zijn plaats hier. Althans niet op basis van de kipsaté die ik heb gegeten. Het is meer een café waar je kan glow-midgetgolfen en die als service aanbiedt dat je er wat kan snacken. Een bord met drie stokjes (droge) kipsaté, wat friet, een hoopje redelijk verlepte sla, en een zakje Remia mayonaise. Prima voor een snackbar, maar niet als je pretendeert een restaurant te zijn (ik heb overigens in meerdere snackbars betere kipsatémenu's gegeten voor minder geld). Het decor is best leuk (al zaten we ongelofelijk krap), en de bediening was voldoende, maar niet uitzonderlijk.
Recensie123 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Dit restaurant is een aanfluiting. Op zich ziet het er leuk uit, maar daarmee is alles wel gezegd. Vooral het feit dat de "gastheer" geen enkel besef heeft van klantvriendelijkheid, is erg storend. Daarnaast konden wij een aanzienlijk deel van de kaart niet bestellen, omdat het niet op voorraad was. Bovendien was het erg koud in het restaurant en was het licht in het toilet stuk. Hierdoor kwam het op mij over alsof de eigenaar niet wil investeren in zijn restaurant.
Ik had een pizza besteld, maar die was ook niet lekker. De pizza leek uit de diepvries: niet hetgeen je verwacht als je in een restaurant gaat eten.
Lang geleden dat ik zo slecht gegeten heb in een restaurant.
Eva_123 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Zeer slechte ervaring in dit restaurant en daarom een grote afrader. Wij wilde met een groep van 20 man hier eten en hadden ruim van te voren gereserveerd. Helaas bleek al snel dat van de lasagne van de dag slechts 4 porties waren (op een zaterdag avond). Toen bijna iedereen eten had bleek ook dat er maar 4 pizza's waren, de andere mensen met pizza moesten dus iets anders bestellen terwijl het merendeel al eten had. Na een opmerking hier over werden wij zeer onjuist te woord gestaan door de manager/eigenaar, die twee van ons afsnauwde en riep: "Wil je eten, of wil je weg?". Uiteindelijk zagen de drie geen andere keuze dan ergens anders te gaan eten. Bij het afrekenen probeerde de manager/eigenaar extra geld op de rekening te zetten voor dingen die niet afgenomen waren.
Afgezien hier van was het eten niet bijzonder, vooral de pizza's waren erg droog en smakeloos.
RecensieMartine .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Een afrader. De website en restaurant zagen er mooi uit, maar er waren enkele problemen. Telefonisch reserveren ging moeizaam omdat er twee bedrijven in het zelfde pand zitten. Eenmaal aangekomen was er te weinig ingekocht waardoor de menukeuze zeer beperkt was. Het eten wat we welk konden bestellen, was van matige kwaliteit. De aubergine was niet heel warm en de couscous best droog. Voor onze groep werd het diner ook niet tegelijk opgediend, jammer als een deel al zit te eten en de rest nog moet wachten. Net als de vorige recensie deed het licht in een van de toiletten het niet en hield ik mijn zomerjasje liever aan. Toen wij zeer onvriendelijk behandeld werden door de restaurant manager en is een deel van de groep opgestapt. Bij het afrekenen was de klantvriendelijkheid wederom ver te zoeken.