Café Restaurant Moro

Gedempte Kattendiep 21 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Moro

Er gaat niets boven (een stukje Spanje in) Groningen

Moro staat in het teken van de Spaans-Mediterrane keuken. De inrichting is geheel in Moorse stijl, wat zorgt voor een gezellige en knusse sfeer. De bediening sluit naadloos aan bij dit concept. Altijd met een lach en met liefde voor het eten zorgen ze dat het jou aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Moro

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Moro

paterswoldenaren .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Lekker eten en verzorgd gepresenteerd. attente bediening. Uitgebreid verschillende hapjes proeven. De sfeer in het restaurant was heel relaxt.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Een heerlojke 3 gangen menu van diverse kleine gerechten. Meer dan voldoende en heerlijke kleine gerechten. Vriendelijke bediening
Erna O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten. AH menu bestond uit drie gangen proeverijen, fijn om niet te hoeven kiezen, allemaal heerlijke kleine hapjes! Ook met vegetariërs in het gezelschap werd goed rekening gehouden.
George D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Was een prima arrangement met de ah actie, leuke hapjes voor voor hoofd en nagerecht.
De moeite waard wat ons betreft. Goede sfeer, leuke bediening
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten met proeverijen in 3 gangen (speciaal AH 2e gratis menu). Gevarieerd en lekker. Zeker voor herhaling vatbaar
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Verrassend lekker gegeten met de ah actie. leuk dat we allerlei gerechtje mochten proeven. Ook zonder ah actie een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima eten, goed verzorgd! We kregen een proeverij van voor-, hoofd- en nagerechten. Erg verrassend en leuk gepresenteerd.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de Albert Heijn zegelactie. We werden vriendelijk ontvangen met een schaaltje nootjes en olijven. We kregen een proeverij van voor- hoofd- en nagerechten. Het smaakte voortreffelijk. Zeker aan te bevelen.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eten zeer gevarieerd en smakelijk.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We waren verbaast over de rekening.
Het ging om een drie gangen menu in combinatie met een A. H zegelboekje.
Het desert moesten we echter zef betalen..
Maar dat realeerde we ons pas toen we weer thuis waren.
Maar de tapas waren prima, het personeel heel flot en vriendelijk.
De sfeer gezellig.
Teun57 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Erg lekker gegeten met de restaurant bonnen van AH. Zeer gevarieerd met verschillende voor- hoofd- en nagerechten. Ruim voldoende en zeker een aanrader! Vriendelijk personeel, wij komen nog wel terug hier!
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We waren er met de AH restaurantzegels en kregen 3 rondes van verschillende hapjes die erg lekker waren, deze konden we niet zelf kiezen maar dat was juist wel fijn. Het personeel was erg vriendelijk. We hebben heerlijk buiten gezeten, geslaagde avond!
Wietske V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heren toilet was stuk, er kon niet doorgespoeld worden. Voorgerecht prima, hoofdgerechten flauw en niet echt op smaak, gerecht van tafelgenoot (zalm) was niet goed doorgegaard en koud! Na aangeven bij de bediening werd dit opgelost door het complete bord in de magnetron te warmen. Bord werd vervolgens met verbrande garnering en bloedheet weer geserveerd! Heel slecht! Desserts vervolgens wel oké, bij het verlaten van het restaurant werden we dus niet meer gegroet....heel jammer. Had best anders gekund..
HenkenAnnie .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben een erg leuke avond gehad. We waren een paar dagen in Groningen en besloten via de ah actie dit restaurant te bespreken! Het is allemaal heel goed verzorgd en als je van mediterraans eten houdt of wilt proberen, is dit adres zeer aan te bevelen!
luttjepas .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was heerlijk weer, dus lekker op het terras gezeten samen met een vriendin. Bediening prettig en duidelijk over wat ons te wachten stond. We kregen een proeverij van alle gangen, het meeste was ons onbekend, zag er verlokkelijk uit , we hebben alles geproefd en ervan gesmuld. Gezien de hoeveelheid van elke gang was de wachttijd er tussen, met ons lekker wijntje, precies goed, zodat het gegetene kon betijen. Een aanrader om eens iets anders te eten dan de gangbare maaltijden. Na betaling nog even binnen gekeken naar inrichting en interieur. Zag er gezellig en uitnodigend uit. Al met al zeer tevreden over Moro.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De soep was om te beginnen koud en de overige gerechten waren het allemaal net niet. Personeel was vriendelijk en het restaurant was schoon en netjes.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima locatie goede service vriendelijk personeel verrassings menu bevalt ons goed dat mag vaker gebeuren. Leuk spaans met marokkaanse invloeden. Veel lekkere hapjes.
Nienke L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Simpele gerechten waarvan veel vegetarisch, terwijl we dit niet zijn. Bediening was prima maar zou voor het eten niet nogmaals heeb gaan.
Jojanneke G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Bij Moro gegeten met de AH-actie. Heerlijke proeverij van gerechten, meer dan voldoende eten op tafel en voor de vegetariër, een aparte vegetarische aanvulling daarop. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer! Aanrader!
Sjoke J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Na een eerste kennismaking (stralende zomeravond op terras in juli) heel tevreden vertrokken. Nu opnieuw op het terras onder een parasol opnieuw met plezier genoten van de (ah.actiekaart) maaltijden de regen (alsof we kampeerden!) van de keus MORO. Heel prettige medewerkers