Café Restaurant Moro

Gedempte Kattendiep 21 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Proeverij van onze vis, vegetarische en vlees voorgerechtjes
      Proeverij van onze vegetarische voorgerechtjes
      Pan, kruidig brood met aioli en hummus
  • Hoofdgerechten
    • Proeverij van vlees, vis en vegetarische gerechten
      Vegetarische proeverij van onze gerechten
      Proeverij van vlees en vegetarische gerechten
  • Nagerecht
    • Proeverij van onze nagerechten
      Koffie of thee met friandises
      Scropino, zomers drankje van sorbetijs, prosecco en wodka

Over het restaurant Café Restaurant Moro

Er gaat niets boven (een stukje Spanje in) Groningen

Moro staat in het teken van de Spaans-Mediterrane keuken. De inrichting is geheel in Moorse stijl, wat zorgt voor een gezellige en knusse sfeer. De bediening sluit naadloos aan bij dit concept. Altijd met een lach en met liefde voor het eten zorgen ze dat het jou aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Moro

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Moro

Hanne C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Laurens En Rita W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Met de AH-restaurantactie een 3-gangenproeverij genuttigd. Op een grote schaal werden diverse verrassende, gerechtjes geserveerd. Alle 3 gangen smaakten voortreffelijk waarbij we helaas toch moeten opmerken dat de vleeseter niet bepaald aan zijn trekken komt. behalve dat ook geen gamba's gezien, terwijl we dat in andere recensies wel hadden gelezen...
Op de sfeer en bediening viel niets aan te merken en we komen dan ook zeker terug, maar dan niet via de AH-actie.
Digna S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Voor de zoveelste keer weer daar gegeten met onze a.h.bon
Het was er heel gezellig druk maar daar merkten we niets van.
Alles ging vlot.
We kregen weer proeverijen van voor,hoofd en nagerechten.
Andere gerechten dan de laatste keer dat we er waren,wat zeker fijn is,
Weer voortreffelijk met heerlijke gerechten,het personeel erg aardig.
We komen er zeker weer
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Het eten was naar onze smaak niet zo bijzonder en lekker als we van moro gewend zijn, maar de vriendelijke bediening en goede sfeer maakte een hoop goed
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Prima gegeten met AH actie. Gerechten van de proeverij waren goed van smaak, maar niet heel spannend ofzo, vrij eenvoudige samenstelling. Maar hoe dan ook, prima avond met goede, vlotte service. Voor de restaurant actie krijg je waar voor je geld.
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Prima gegeten met AH restaurant actie. Het was gelukkig niet druk (had bij tijdig reserveren reeds aangegeven dat ik graag een rustig tafeltje in een hoek of bij raam wilde in verband met ernstige slechthorendheid). Kreeg echter geen "hoektafel" en als het drukker was geweest had dat problemen gegeven met mijn gehoor (geschakelde tafels in midden van etablissement met een 'plantenschutting' tussen de tafeltjes, waarbij de tafels praktisch wel gelijk aan elkaar vast zitten, zijn niet ideaal als je slechthorend bent en de buren gelijk naast je zitten te praten, deze gingen gelukkig iets eerder weg dan wij dat gingen). Eten was prima en goed verzorgd en de bediening netjes en zorgzaam.
Reina R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Echt een aanrader om bij jullie te komen eten.
Idis K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het vlees (spare ribs en krielkip) was goed bereid, maar vrij flauw van smaak. Bediening was niet heel sociaal. Er werd weinig rekening gehouden met dieet wensen terwijl dit van te voren en tijdens het bezoek hebbeb aangegeven.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Goed eten en redelijke service. Cava was echter duurder bij de kassa dan op de kaart stond, als wij hier niet op gelet hadden, hadden we extra betaald. Wel erg zonde dat je zulke enorme porties krijgt voor twee personen, je kan er nog wel met vier mensen van eten. Met oog op voedselverspilling vind ik dit echt heel zonde.
Jacobus V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We aten met bonnen van de ah-restaurantactie in dit leuke en gezellige restaurant. Het voor- en het hoofdgerecht werd geserveerd op een grote schotel met een flinke keuze heerlijke gerechten waar ieder zijn deel van kon nemen. De hoeveelheid was ruim voldoende en de bediening was vriendelijk en prettig. Een aanrader dus.
Rinse W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Leuke sfeer, goede bediening. We hadden geboekt voor de AH restaurant active. We dachten dat we een keuzemenu hadden maar het was 1 verrassingsmenu. Het pakte gelukkig goed uit, heerlijk gegeten, 3 gangen met allemaal kleine gerechtjes. Aanrader!
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hebben genoten!!!! Vriendelijke en zorgzame gastvrouw, die er heel attent op was, dat we aansluitend nog een concert hadden, zonder ons een haast-gevoel te bezorgen. We kregen driemaal een proeverij en driemaal was dat verrukkeluk!! Heerlijke gerechtjes , met veel verse ingrediënten en heerlijke smaaktonen. En meer dan voldoende, juist fijne porties. Een gezellige ambiance met mooie lampen aan het plafond en mediterrane muziek. Wij gaan zeker nog een keer terug!!!!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
zeer lekker
Freddie S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuke gezellige zaak. Sfeervol, prima bediening en heerlijk gegeten.
Top!

bediening en heerlijk gegeten, Top !
Dicky V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk eten met proeverijen van voor-, hoofd- en nagerecht, vriendelijk personeel, gezellig restaurant met leuke, niet te harde muziek op de achtergrond.
Lauri A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Geen standaard vette simpele tapas.
Elvera J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijke proeverijen! Aardige medewerksters.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening een aanrader
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018