Café Restaurant Moro

Gedempte Kattendiep 21 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Moro

Er gaat niets boven (een stukje Spanje in) Groningen

Moro staat in het teken van de Spaans-Mediterrane keuken. De inrichting is geheel in Moorse stijl, wat zorgt voor een gezellige en knusse sfeer. De bediening sluit naadloos aan bij dit concept. Altijd met een lach en met liefde voor het eten zorgen ze dat het jou aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Moro

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dick2 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
De paella gehad, was lekker en ruime hoeveelheid. Vriendelijke bediening.
heleen B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Een lekker vegetarisch gerecht gegeten van artisjokhart met allerlei. Koffie met friandises wat ook prima. Aardige, competente bediening. Kortom prima.
agnesbakker62 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Leuk zo'n proeverij van verschillende gerechtjes en ook nog eens mooi gepresenteerd. De bediening was vlot en vriendelijk
agnesbakker62 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was heerlijk. Leuk zo'n proeverij van verschillende gerechten die ook nog eens mooi werden gepresenteerd. De bediening was vlot en vriendelijk
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Alleraardigste bediening en weer lekker gesmuld met onze AH kaart. Het geheel was een proeverij van allerlei hapjes in drie gangen geserveerd. Alleen het soep had iets warmer gemogen maar dat kon de pret niet drukken. Al met al weer een top avond gehad.
Cnos .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk en gezellig eten bij Moro.
Was top gisteravond bij Moro! AH menu met 3 gangen, voor-hoofd en nagerecht verassing van de kok.
Allen even smaakvol.
Gezellig druk maar nooit te lange wachttijden tussen de gerechten. Kortom perfecte avond gehad.
Enorme aanrader!
Ipe W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Een erg hartelijk ontvangst. Bij binnenkomst vond ik de sfeer direct gezellig. Leuk ingericht. Heerlijk eten. Hele aardige en vlotte bediening. Kortom, een hele goede keus. Kom weer eens terug.
P_ascal .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
In sfeervolle ambiance hebben wij genoten van een heerlijke proeverij van alle tapas. Mooie smakelijke porties waar je niet te vol van raakt. We komen hier zeker nog eens terug.
ReneWi .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hier gegeten via de AH actie. We blijven het leuk vinden als een restaurant zelf een menu samensteld zoals in dit geval. Allemaal lekkere hapjes bij alle 3 gangen. De bediening was vriendelijk en attend. Zeker een aanrader.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Moro met de AH actie. We hebben eerder gebruik gemaakt van deze actie bij Moro en elke keer is het eten erg lekker. Leuk ook dat de gerechtjes toch net even anders waren dan de vorige keer. De wijn was voortreffelijk en de service was goed. Er werd ons gevraagd of we de wijn gedecanteerd wilden hebben, dit vonden we net even dat stukje extra service. Kortom we komen gauw weer terug. Hun kip tajine is namelijk ook heel lekker.
N H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten, een aanrader. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht een proeverij. Gezellig restaurant met goede bediening.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zeer verrassend eten. drie proeverijen, zowel voor- hoofd- en nagerecht. Van zeer goede kwaliteit. Erg lekker. Een restaurant om vaker heen te gaan. Zeker aan te bevelen.
D.P. H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zondag 8 januari samen met mijn vrouw bij restaurant Moro gegeten met de AH actie. Onze reservering was niet goed gelukt, omdat de AH/Iens website voor geen meter werkte! Maar er was nog een plaatsje vrij en we konden aanschuiven.
Dat was ook het enige positieve.
Het was erg druk en er was duidelijk te weinig personeel.
Het personeel was erg jong en overduidelijk ongeinteresseerd.
Ze schenken een kwart glas wijn die even 3,50 kost en frisdrank is ook duurder dan bij andere restaurants.
Iedereen kreeg het AH menu dus je zou denken dat ze wel voorbereidingen met het eten hadden gedaan, maar nee dus.
We moesten behoorlijk lang wachten op alle gangen, dat was in andere restaurants wel beter geregeld.
We kregen een plaats aan een klein vierkant tafeltje in het midden, maar er waren ook 4 persoons tafels op een betere plek waar later ook steeds 2 personen werden neergezet. Daar wilden wij ook wel zitten.
De vierkante tafels zijn veel te klein voor de grote schalen waar het eten op staat en je kleine etensborden.
Het eten was goed behalve de couscous, die komt regelrecht uit een pakje knorr wereldgerechten kant en klaar met rozijnen en cashewnoten en dat proef je ook.
Bij gasten die later kwamen werd eerder afgeruimd en kregen dus ook eerder het nagerecht, terwijl wij maar zitten te wachten tot we wortel schieten.
De heren wc gaat moeilijk open en op slot en de papieren handdoekjes automaat is leeg en er is geen alternatief, dus maar bij de dames wc mijn handen gedroogd.
Dan het betalen bij de kassa, er is geen licht bij de kassa en dus erg donker. Moet ik heen en weer lopen naar een lamp om mijn geld te bekijken. Proberen ze me ook nog te naaien door 2 cent terug te geven i.p.v. 5 cent.
Wij komen hier dus niet weer.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De AH-actie bestond uit een plank met allerlei hapjes als voorgerecht. Denk hierbij aan brood met humus, appel met spek, quesedilla's, linzensoep, brioche en portadella met augurk. Was erg lekker! Hoofdgerecht was wederom een proeverij, nu met: spareribs, kip, kofta, zalm, zoete aardappel, salade, couscous en fritatta. Ook heerlijk, op de fritatta na, die vonden m'n vriendin en ik wat minder. Het nagerecht bestond uit mocca mousse met room, cheesecake, een limoendrankje met prosecco en nog iets.
Al met al vond ik het erg lekker en eens anders dan de standaard 'Spaanse' tapas. M'n vriendin vond het wel lekker, maar was iets minder enthousiast. Ik geef het een 8, m'n vriendin een 7.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Uit eten geweest met een dagpas deal, uiteraard beperkte keuze met zo'n menu, maar je krijgt daardoor ook niet echt het gevoel dat je welkom bent. Officieel zat er een aperitief van het huis bij het menu, maar niets gezien. Het eten was oké, maar spannende smaken zijn ver te zoeken, wat je eigenlijk wel verwacht als je aan de Spaanse keuken denkt.
steentijd .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Met 4 personen heerlijk gegeten (AH actie). Diverse gerechten mooi opgediend op grote schalen.
Vooral het dessert was in vergelijking tot ons vorig bezoek verbeterd.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Super vriendelijke bediening. Waren hier met de AH actie en kregen een héérlijk tapas menu voorgeschoteld. Alle gerechtjes waren goed op smaak.
FranciscusFrancis .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gevariëerd gegeten. Proeverij, meer dan genoeg!Voor de 2e x hier gegeten met AH dineractie. Dessertproeverij kan wat mij betreft nooit mis gaan!
c M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten door zowel de vegetariërs als de vleeseters! Het eten met de AH bonnen was ook aan de vegetariërs aangepast zonder dat daar moeilijk om gedaan hoefde te worden. Ruim voldoende eten voor een prima prijs. Fijn personeel. We komen zeker weer.