Café Restaurant Moro

Gedempte Kattendiep 21 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Moro

Er gaat niets boven (een stukje Spanje in) Groningen

Moro staat in het teken van de Spaans-Mediterrane keuken. De inrichting is geheel in Moorse stijl, wat zorgt voor een gezellige en knusse sfeer. De bediening sluit naadloos aan bij dit concept. Altijd met een lach en met liefde voor het eten zorgen ze dat het jou aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Moro

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

digna S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met a.h.bon daar gegeten,we kregen meer dan genoeg.we gaan er graag heen daar je niet het gevoel hebt dat je er goedkoper eet door de aktie.hele leuke bediening,
En het eten is daar voortreffelijk.
We komen er zeker weer.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer genoten van de proeverij van het voorgerecht, het hoofdgerecht en het nagerecht. We hebben ons laten verrassen. We waren er vanwege de AH-restaurantactie.
Erg vriendelijk personeel. Gemoedelijke sfeer. Een aanrader dit restaurant.
050-5281585 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten was zeer goed. Smakelijk en gevarieerd. Vlotte en vriendelijke bediening. De prijs/ kwaliteit verhouding goed. Zeker een aanrader.
Sieta K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Gelukkig andere tapas als bij alle andere tapasrestaurants. Verfijnde smaak, je eet duidelijk iets anders. Je moet daar wel van houden, dat doe ik.
J. J.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Aanrader. Heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel. Gezellig buiten op het terras op warme zomeravond geeft méditerranée gevoel.
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Er worden heerlijke verrassende vegetarische kleine gerechten op tafel gezet. Zeker weer voor een volgende keer als ik in Groningen uit eten ga
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk ontspannen genoten van een voortreffelijk drie- gangen diner. ( ook met dank aan AH) Prettige locatie en dito bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Heleen T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten en ook voor de vegetariër veel keus.
Hartelijke bediening en prima plek.
Het zou zomaar kunnen dat we terug komen..
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bij Moro heerlijk op het terras gegeten. Vlotte en attente bediening. Voor-, hoofd- en nagerecht in de vorm van een proeverij. De gerechtjes waren heerlijk, goed gevarieerd en kwamen in goede porties. De bediening gaf een duidelijke uitleg bij de gerechtjes.
coos D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
3 gangenmenu, proeverij van gerechten: goed verzorgd, leuke manier om nieuwe gerechten te leren kennen en vooral: erg lekker!
jannie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
heb geen commentaar over de reservering die was goed ,het eten was lekker, goeie service- klantvriendelijk,ontvanst was ook goed,gr.
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Sfeervol restaurant. Wij kwamen met zegeltjes actie en kregen een heerlijk verrassingsmenu. Ruim genoeg en veel variatie. Leuk dat je niet een apart menu hebt voor deze actie. Heerlijke rode en witte wijn erbij. Een aanrader! Zit wel tegenover casino, dus kan verleidelijk zijn om alsnog een dure avond te hebben.
Lise S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was allemaal prima en ook met de glutenintolerantie (vooraf aangegeven) werd rekening gehouden. Met het voorgerecht waren we zeer tevreden maar het hoofdgerecht vonden we niet erg bijzonder. Bij beide gangen waren er hele lekkere dingen aanwezig maar ook veel 'opvul' gerechten die je snel vol horen te maken (brood, pasta en couscous), dit vonden we best zonde. Hoewel de wachttijd soms wat lang kon zijn, was de bediening erg vriendelijk. Al met al was het prima maar doordat we de prijs/kwaliteit verhouding wat laag vonden, zou ik er niet snel nog eens gaan eten omdat er nog zoveel alternatieven zijn.
roosklont .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten! Altijd goed hier. Het eten is van goede kwaliteit en de porties zijn voor mij perfect. Wij aten heerlijk op het terras, en hebben genoten van de goede service en het lekkere eten.
w.botermans8 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het restaurant was stampvol. Gelukkig was het redelijk weer en hebben wij op het terras gezeten. Aanrader !! Goede tapas gerechten (voorgerecht / nagerecht) Was zo rijkelijk dat wij de "tapas" toetjes konden vervangen door koffie. Ook met gluten en lactose vrij wist men zéér goed om te gaan.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer, fijne en oplettende bediening. En ook nog eens heerlijk gegeten - een proeverijtje van alledrie de gangen.
irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Met AH-aktie heerlijk genoten van 3-gangen menu in leuke ambiance. Vriendelijk en zeer goed personeel!
Alles top, geweldige avond gehad.
Mps .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Moro heeft een prachtig 3 gangen diner samengesteld speciaal voor de AH restaurantzegel actie. Allemaal overheerlijke kleine hapjes geserveerd op prachtig serviesgoed. Het Eten was erg goed bereid. De schaaltjes goed voorverwarmd. De bediening nam rustig de tijd per gang om precies te vertellen wat voor hapjes geserveerd werden. We hebben genoten!
Livas S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Ontvangst was erg vriendelijk. We waren met de ah restaurantzegels, dan kies je automatisch voor het proeverij menu van 3 gangen. Wat was dat lekker zeg! Erg veel verschillende hapjes en meer dan we op konden. Een echte aanrader.
Renske D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Er werd goed en flexibel met mijn allergieën om gegaan, door voor bepaalde gerechten een aangenaam alternatief aan te bieden. Het eten smaakte heerlijk en de bediening was zeer vriendelijk.