Café Restaurant Moro

Gedempte Kattendiep 21 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Moro

Er gaat niets boven (een stukje Spanje in) Groningen

Moro staat in het teken van de Spaans-Mediterrane keuken. De inrichting is geheel in Moorse stijl, wat zorgt voor een gezellige en knusse sfeer. De bediening sluit naadloos aan bij dit concept. Altijd met een lach en met liefde voor het eten zorgen ze dat het jou aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Moro

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Moro

Geronimo P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fijne bediening, goed eten!
Barja H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
evenals eerdere bezoeken was het weer super de smaken van de proeverij zijn ook goed op elkaar afgestemd, heerlijk!! Een restaurant om aan te bevelen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het hoofdgerecht was koud, moest opgewarmd, maar ook de ruimte waarin we zaten was niet erg warm.
De serveerster deed erg haar best voor ons.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was super geregeld allemaal, vond alleen het muziek iets te hard staan. Kon elkaar lastig verstaan. Vond de thee glazen ook niet super schoon.
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
GEWELDIGE high tea gehad. Heerlijk zoet en hartig. Binnenkort een ander arrangement uitproberen. Vriendelijk personeel en rekening houdend met allergieën
Raisilyn H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het eten was erg lekker en we werden vriendelijk geholpen door het personeel. Het is ook sfeervol ingericht. We hadden de 3 gangen menu van de november actie. Een aanrader!
Myrna D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk eten in een gezellige omgeving met sfeervolle muziek op de achtergrond. We hebben erg genoten van de high tea. We gaan zeker nog een keer.
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We zijn heel vriendelijk bediend, en hebben geen moment het gevoel gehad dat we weg moesten. Wel hadden de dames iets vaker mogen vragen of we iets nodig hadden, daar moesten we nu zelf om vragen. Is ook beter voor de sales van Moro ;-)
Arike D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
het was een heerlijke high tea.
enige minpunt vond ik de thee zelf, alleen theezakjes, geen verse munt o.i.d. bijvoorbeeld
Conny P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Omdat ik al 2x de high wine genoten had waren ze zo vriendelijk om de wijnen en de hapjes aan te passen zodat we niet weer hetzelfde kregen. Super!
André H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Moro gaf voor de AH-restaurant-actie een mooi palet van mogelijkheden dat haar menu biedt: een proeverij van 5 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 4 desserts. Hiermee maakten we een culinair reisje langs de landen aan de Middellandse zee. Toppers zijn nauwelijks aan te geven, want elk gerecht was goed tot zeer goed. De bediening was vriendelijk en adequaat. Kritische noten hebben we niet te kraken. Wij zijn overtuigd geraakt en komen gegarandeerd terug!
l.y. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Op de laatste dag van de AH-dineractie heel gezellig gegeten. De diversiteit in gerechtjes bij de proeverijen was super. De uitleg van de serveerster duidelijk. Zo kon je een keuze uit de verschillende gerechtjes maken naar jouw eigen smaak.
Minpuntje: sommige vlees/vis-gerechtjes leken qua smaak erg op elkaar. Dat lijkt me toch niet de bedoeling van een proeverij....
De sfeer was prima. De inrichting beviel mij uitstekend, maar mijn partner zat met zijn gezicht naar de toiletten. Een op zich decoratieve afscheiding scheidde restaurant te weinig van wc's.
We komen zeker weer. Met vrienden!
J S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met 5 personen heerlijk zitten eten. Wat een fijn restaurant om met familie en vrienden te zitten. Uitstekend samengesteld menu ontvangen. Bediening vlot en zeer vriendelijk. Wij gaan hier terug komen. Top
Christel E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Bij Moro word je zorgvuldig ontvangen en verwend. Het is mijn lievelings- restaurant geworden. De muziek is rustig maar mooi en passend. De proeverijen zijn mooi geserveerd en lekker. De witte droge wijn goed en de drie gangen voldoende. Opvallend was dat er veel vriendinnen samen afspreken, eten en bijkletsen. Niet dat het niet geschikt is voor mannen of romantiek!!
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Een heerlijke High Tea gehad, gezellige atmosfeer, lekkere Zuid-Amerikaanse muziek op de achtergrond. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
esscholtens .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was heerlijk! Een proeverij waarmee je overal kennis mee maakt...
Halverwege kwam er aan de tafel naast ons studenten te zitten die erg luid praatten... dat was wat minder.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Hebben genoten van het eten en de bediening was geweldig,hadden het menu van de ah actie heerlijk.
Was wat veel voor ons,ze vroegen of we het restant mee wilden nemen.
Dat vond ik zo geweldig,in ons geval kwam het niet god uit,maar het aanbod vond ik fantastisch.
Echt een aanrader
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gastvrij ontvangen en we hebben ons laten verrassen wat de kok had bedacht. Echt een avonde uit egaan zeker weer eens langs
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima eten, veel verschillende gerechtjes. Niets springt er tussenuit qua kwaliteit en smaak.
Wij hadden hogere verwachtingen na het lezen van alle goede recensies.
Bediening is enthousiast en goed. Qua eten niet voor herhaling vatbaar.
Henny G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heel lekker gegeten echt super! We moesten wel wat lang wachten tussen voor en hoofdgerecht, maar op zich was dat geen probleem want er was ook veel te proeven, alleen moesten wij nog we de trein halen, maar na een berichtje naar de keuken kwam het allemaal goed.