Over het restaurant Café Restaurant Moro

Er gaat niets boven (een stukje Spanje in) Groningen

Moro staat in het teken van de Spaans-Mediterrane keuken. De inrichting is geheel in Moorse stijl, wat zorgt voor een gezellige en knusse sfeer. De bediening sluit naadloos aan bij dit concept. Altijd met een lach en met liefde voor het eten zorgen ze dat het jou aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Moro

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

N H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
D.P. H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zondag 8 januari samen met mijn vrouw bij restaurant Moro gegeten met de AH actie. Onze reservering was niet goed gelukt, omdat de AH/Iens website voor geen meter werkte! Maar er was nog een plaatsje vrij en we konden aanschuiven.
Dat was ook het enige positieve.
Het was erg druk en er was duidelijk te weinig personeel.
Het personeel was erg jong en overduidelijk ongeinteresseerd.
Ze schenken een kwart glas wijn die even 3,50 kost en frisdrank is ook duurder dan bij andere restaurants.
Iedereen kreeg het AH menu dus je zou denken dat ze wel voorbereidingen met het eten hadden gedaan, maar nee dus.
We moesten behoorlijk lang wachten op alle gangen, dat was in andere restaurants wel beter geregeld.
We kregen een plaats aan een klein vierkant tafeltje in het midden, maar er waren ook 4 persoons tafels op een betere plek waar later ook steeds 2 personen werden neergezet. Daar wilden wij ook wel zitten.
De vierkante tafels zijn veel te klein voor de grote schalen waar het eten op staat en je kleine etensborden.
Het eten was goed behalve de couscous, die komt regelrecht uit een pakje knorr wereldgerechten kant en klaar met rozijnen en cashewnoten en dat proef je ook.
Bij gasten die later kwamen werd eerder afgeruimd en kregen dus ook eerder het nagerecht, terwijl wij maar zitten te wachten tot we wortel schieten.
De heren wc gaat moeilijk open en op slot en de papieren handdoekjes automaat is leeg en er is geen alternatief, dus maar bij de dames wc mijn handen gedroogd.
Dan het betalen bij de kassa, er is geen licht bij de kassa en dus erg donker. Moet ik heen en weer lopen naar een lamp om mijn geld te bekijken. Proberen ze me ook nog te naaien door 2 cent terug te geven i.p.v. 5 cent.
Wij komen hier dus niet weer.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De AH-actie bestond uit een plank met allerlei hapjes als voorgerecht. Denk hierbij aan brood met humus, appel met spek, quesedilla's, linzensoep, brioche en portadella met augurk. Was erg lekker! Hoofdgerecht was wederom een proeverij, nu met: spareribs, kip, kofta, zalm, zoete aardappel, salade, couscous en fritatta. Ook heerlijk, op de fritatta na, die vonden m'n vriendin en ik wat minder. Het nagerecht bestond uit mocca mousse met room, cheesecake, een limoendrankje met prosecco en nog iets.
Al met al vond ik het erg lekker en eens anders dan de standaard 'Spaanse' tapas. M'n vriendin vond het wel lekker, maar was iets minder enthousiast. Ik geef het een 8, m'n vriendin een 7.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Uit eten geweest met een dagpas deal, uiteraard beperkte keuze met zo'n menu, maar je krijgt daardoor ook niet echt het gevoel dat je welkom bent. Officieel zat er een aperitief van het huis bij het menu, maar niets gezien. Het eten was oké, maar spannende smaken zijn ver te zoeken, wat je eigenlijk wel verwacht als je aan de Spaanse keuken denkt.
steentijd .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Met 4 personen heerlijk gegeten (AH actie). Diverse gerechten mooi opgediend op grote schalen.
Vooral het dessert was in vergelijking tot ons vorig bezoek verbeterd.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Super vriendelijke bediening. Waren hier met de AH actie en kregen een héérlijk tapas menu voorgeschoteld. Alle gerechtjes waren goed op smaak.
FranciscusFrancis .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gevariëerd gegeten. Proeverij, meer dan genoeg!Voor de 2e x hier gegeten met AH dineractie. Dessertproeverij kan wat mij betreft nooit mis gaan!
c M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten door zowel de vegetariërs als de vleeseters! Het eten met de AH bonnen was ook aan de vegetariërs aangepast zonder dat daar moeilijk om gedaan hoefde te worden. Ruim voldoende eten voor een prima prijs. Fijn personeel. We komen zeker weer.
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hadden een AH bon 2e diner gratis. Daarmee kregen we een hapjes menu. Zeer uitgebreid en allemaal even lekker. Net niet teveel. Genoten.
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We zijn vriendelijk ontvangen, en we kregen uitgebreide uitleg over de gerechten in het proeverij-menu. Restjes meegekregen in een prachtige zwaan van aluminiumfolie! En kosteloos een alcoholvrij alternatief voor de scropino in het dessert gekregen. Deze avond was een goede ervaring, voornamelijk vanwege het vriendelijke personeel.
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Prettige en vriendelijke ontvangst. Was geen punt dat we een uur te vroeg waren voor onze reservering. Het diner werd door vriendelijk personeel uitgeserveerd en uitgelegd. We hadden De Proeverij besteld en dat is een belevenis om al die lekkere hapjes te eten.
jhschotsman .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We zijn ontzettend verwend bij Moro. Waren er voor de AH- restaurantactie, en kregen als voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht een proeverij van gerechten...Daar hadden ze echt uitgebreid hun best op gedaan!! Ook voor de vegetariërs waren er smakelijke alternatieven. Echt een aanrader!
sannerixt .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een gezellige sfeer en ontzettend lekker eten. Echter was het wel een beetje veel. De bediening was vriendelijk en professioneel.
sepa .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gewoon lekker gegeten, attente bediening. Geen culinaire hoogstandjes maar alles was goed op smaak. Wij waren er met de AH-restaurantactie, daardoor ook prettig geprijsd. Als je het volle pond moet betalen is het wel aan de prijs voor wat ze bieden.
De inrichting is gezellig en past goed bij het concept.

Eén opmerking: kan het woord 'soepje' alsjeblieft vervangen worden door 'soep'? Ook in de mondelinge uitleg door de bediening? Evenals 'een vijgje'? Vreselijk, dat gebruik van verkleinwoorden. Doe alsjeblieft niet mee aan die mode. Ook al heeft het met het eten zelf niets te maken.
hans T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima restaurant, sfeervolle inrichting, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten, verrassend, door de verschillende smaken maar heerlijk.
K.S. M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijk personeel in een leuk restaurantje.
Uitgebreid menu.
Hebben gezellig en rustig kunnen eten en genieten met onze vrienden.
gerdasteringa .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We kregen drie keer een schaal met diverse voor-, hoofd- en nagerechten. Bij het opdienen werd verteld wat het was. Alles smaakte prima en was ook qua hoeveelheid wel voldoende. Ook onze zoons van 19 en 15 vonden het erg lekker.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekkere gerechtjes uit alle landen rond de Middellandse Zee. Flesje icetea omgegooid, maar rommel was zo opgeruimd. Top!
derk A.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Verrassend en smakelijk gedineerd. Gezellige accommodatie. Een gezellige sfeer. We hebben de avond als zeer ontspannend ervaren.