Over restaurant Café Restaurant Moro

Er gaat niets boven (een stukje Spanje in) Groningen

Moro staat in het teken van de Spaans-Mediterrane keuken. De inrichting is geheel in Moorse stijl, wat zorgt voor een gezellige en knusse sfeer. De bediening sluit naadloos aan bij dit concept. Altijd met een lach en met liefde voor het eten zorgen ze dat het jou aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Moro

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Voordelig
M S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ondanks de drukte bedient het personeel op een erg vriendelijke manier iedereen vlot. Het (vegetarisch) eten (een proeverij ikv AH-actie) was zeer gevarieerd, bijzonder smaakvol en absoluut niet karig. Een aanrader; om terug te komen.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Aagje B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
MBteU .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij waren aangenaam verrast in Moro. Met AH actie-spaarkaart gegeten, dus het Proeverij-menu van € 28,50. Heerlijke tapas, ruim voldoende ook. Bediening vlot en vriendelijk, sfeervolle inrichting, kortom zeer tevreden.
C V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met de AH-actie gegeten. Wij zijn te verwend met goede smaken om dit eten te kunnen waarderen.
Hoeveelheden zeer royaal voor ons teveel. Daardoor veel retour.
Goed eetcafé voor doorsnee-smaak.
Jack R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteren, 26 november, met vrienden gegeten bij Moro met de AH actie. Hebben dus de drie gangen proeverij gehad. Eerlijk is eerlijk, hele fijne avond gehad. Eten was heerlijk en ruim voldoende, bediening heel goed, restaurant sfeervol en voldoende ruimte tussen de tafels. Aanrader dus! Komen zeker terug! Ook zonder de AH actie.
LWes .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben met de restaurantactie van AH gegeten bij Moro. Ontzettend lekker (en veel!) gegeten. Gezellige sfeer en er werd zelfs rekening gehouden met het feit dat één van ons geen kaas lust.
Lianne L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het was een gezellige avond.Het eten was heerlijk, ook was de hoeveelheid ruim voldoende. De service was goed. Ze hield goed rekening mee wensen qua eten/drinken ivm zwangerschap! Zeker een aanrader.
Fenyouforever .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijke bediening, lekker eten! We aten er met de AH restaurantactie, dus echt "value for money". Glas wijn kost €3,50.
Annekediederich .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met restaurantactie van AH éen en al heerlijke proeverij. Daardoor gevarieerd en net zo licht als je zelf wilde. Toch al met al meer dan genoeg ook voor grote eters. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Prettige sfeer en bediening, plezierige omgeving. Komen hier heel graag terug, ook zónder deze actie!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De bediening was aardig en vlot met uitleg over het geserveerde eten. Wij kregen een proeverij van verschillende gerechten. De gerechten werden aantrekkelijk geserveerd en alles was erg lekker.
Nelly E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Genoten van de proeverij van voor-, hoofd- en nagerechten. Uiterst vriendelijke bediening en uitstekende alternatieven in geval van allergieën.
Een aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten met 4 personen. De proeverijen als voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren divers en erg goed van smaak. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel en gezellig druk op de woensdagavond.
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vandaag een high tea mogen nuttigen hier met het hele gezin. Voor het eerst voelde ik mij niet welkom. Een matige groet bij binnenkomst. (op de uitleg van de hapjes na was dit het enige contact van het personeel met ons) Toen ik aangaf dat mijn man en dochter wat later zouden aanschuiven werden we met jas en al een tafel gewezen. Bij raam het was wel weer leuk. Daar zaten we dan. Aan een gedekte volle tafel met borden en bestek en een grote theedoos. Na tien minuten daar gezeten te hebben ben ik naar de bar gegaan of wij misschien een kopje thee mochten. Zoon wou graag een chocomelk. Chocomelk zit niet in het assortiment en is niet aanwezig. Er wordt niet meegedacht. Dan maar thee ook voor hem. Uiteindelijk schuiven mijn man en dochter ook aan. Er wordt 1 potje thee bijgezet. We mogen allemaal 1 glas thee en de potjes zijn leeg! Hier blijft het bij. Ondertussen zijn er twee etagere op de al erg volle tafel. Borden met bestek blijven liggen en lege glazen (geen idee welke functie deze hadden) blijven ook staan. (Fingers crossed dat de kids niets stuk maken) Op de etager staan allerlei hapjes waarvan ik twijfel of ze met liefde zijn gemaakt maar hoogst waarschijnlijk met liefde zijn ingekocht! Helaas is tijdens het nuttigen geen belangstelling meer voor ons. Geen drinken bij mogen bestellen. We worden totaal genegeerd. het aansluitende diner die we wouden bestellen doen we wel in een ander resturant. We besluiten om snel weg te gaan. Er is ons geen groet of blik gegund tijdens het verlaten van de tafel of restaurant. Heel raar om genegeerd zo weg te lopen. Hele nare ervaring en voor ons weggegooid geld. Wat een leuke avond had moeten worden werd een domper... door naar een restaurant op de vismarkt waar we ons welkom voelen en blij zijn met ons. Misschien moet ik er bij vermelden dat ik een ticket had gewonnen op vakantieveiling. Hierdoor was ik €2,50 p.p goedkoper uit. Wellicht stemmen ze hun service hier op af.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
elke gang bleek een garnituur van gerechten te zijn. Een variatie van kleine, zeer smakelijke hapjes. Verzorgd samengesteld en opgediend
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Goed ontvangst, vlotte bediening, en vriendelijk personeel. Mooie ambiance, wel veel rumoer en muziek dat er nog bovenuit komt. Eten voortreffelijk! We hebben genoten en gaan zeker nog eens hier eten!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Om met de deur in huis te vallen: de ingeleverde AH-diner bonnen bij Café Restaurant Moro was zeker een goede investering in een gezellige en smaakvolle avond. We hebben hier vaker gegeten en opnieuw was de kwaliteit/prijs verhouding goed, zowel m.b.t. de verscheidenheid aan gerechten, de heerlijke smaken als ook de grootte van de porties. Voorts zorgden de attente jonge bediening, 'ondersteunt' door de heerlijke huiswijnen ervoor dat deze avond geheel dat was wat je als gast van een eetgelegenheid mag verwachten.
PS. bij een volgende keer de koffie niet eerder uitserveren dan dat het dessert op tafel staat!
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We hebben hier heerlijk met vrienden gegeten met de AH zegelactie. Enthousiaste vlotte bediening, ruime porties en die typische mediterrane smaak waarvan je denkt; "hoe doen ze het toch?"

Voor-, hoofd- en nagerechten werden geserveerd op grote schalen en waren zeer gevarieerd. Ook de bijpassende sprankelende wijnen waren zeer smaakvol! Kortom, een aanrader!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Op zaterdag avond gegeten met een meidengroep met de AH actie. We zijn ontzettend verrast over de kwaliteit, service en sfeer van deze zaak. Met de AH actie kregen we een proeverij van voor, hoofd en nagerechten geserveerd. Er is ruimschoots rekening gehouden met een notenallergie en een vegetarische gast. De bediening is ontzettend aardig. De inrichting is met aandacht en smaakt gedaan. De prijskwaliteit verhouding helt hier echt ontzettend naar de positieve kant over. Jammer dat we niet in de buurt wonen, want dit is een prima stam restaurant voor ons.
Jannet D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuk en gezellig restaurant en het eten is heerlijk. Genoten met onze vrienden.
De verschillende gerechtjes worden leuk geserveerd en de uitleg van de gerechten is uitstekend.