Café Restaurant Moro

Gedempte Kattendiep 21 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Moro

Er gaat niets boven (een stukje Spanje in) Groningen

Moro staat in het teken van de Spaans-Mediterrane keuken. De inrichting is geheel in Moorse stijl, wat zorgt voor een gezellige en knusse sfeer. De bediening sluit naadloos aan bij dit concept. Altijd met een lach en met liefde voor het eten zorgen ze dat het jou aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Moro

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

w.botermans8 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het restaurant was stampvol. Gelukkig was het redelijk weer en hebben wij op het terras gezeten. Aanrader !! Goede tapas gerechten (voorgerecht / nagerecht) Was zo rijkelijk dat wij de "tapas" toetjes konden vervangen door koffie. Ook met gluten en lactose vrij wist men zéér goed om te gaan.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer, fijne en oplettende bediening. En ook nog eens heerlijk gegeten - een proeverijtje van alledrie de gangen.
irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Met AH-aktie heerlijk genoten van 3-gangen menu in leuke ambiance. Vriendelijk en zeer goed personeel!
Alles top, geweldige avond gehad.
Mps .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Moro heeft een prachtig 3 gangen diner samengesteld speciaal voor de AH restaurantzegel actie. Allemaal overheerlijke kleine hapjes geserveerd op prachtig serviesgoed. Het Eten was erg goed bereid. De schaaltjes goed voorverwarmd. De bediening nam rustig de tijd per gang om precies te vertellen wat voor hapjes geserveerd werden. We hebben genoten!
Livas S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Ontvangst was erg vriendelijk. We waren met de ah restaurantzegels, dan kies je automatisch voor het proeverij menu van 3 gangen. Wat was dat lekker zeg! Erg veel verschillende hapjes en meer dan we op konden. Een echte aanrader.
Renske D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Er werd goed en flexibel met mijn allergieën om gegaan, door voor bepaalde gerechten een aangenaam alternatief aan te bieden. Het eten smaakte heerlijk en de bediening was zeer vriendelijk.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Genoten van proeverijen, zo wel vooral, hoofdgerechtjes als desserts. Voordeel is dat als smaken verschillen, de variaties het geheel prettig maken. We hadden er een flesje lekker wijn bij, sloten af met een prima koffie.
Herhaling waard
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Samen met een vriendin hebben wij hier een heerlijk 4 gangen menu gehad! De porties waren groot, goed op smaak, en gewoon lekker. Het is er super gezellig van binnen, wat een mooie aankleding!
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Aangename en ontspannen sfeer. Relaxed en goede bediening. Eten was erg lekker, af en toe aparte mix van tapas en Noord-Afrikaans eten. We hadden het shared menu met allerlei verschillende gerechten (aanrader), wat opviel waren de flinke porties en dat elk soort vlees echt heel goed bereid was. Aanrader!
Cécile W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een gezellige avond uiteten. Precies wat ik ervan verwachtte, een aanrader!,
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke high tea gehad bij Moro. Verschillende lekkernijen van goede kwaliteit, zowel zoet als hartig. De hoeveelheid was goed, niet heel erg veel. Maar de prijs - kwaliteit verhouding is prima. Daarnaast is de bediening ontzettend vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug!
Dick2 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De AH-kaart kon ook in februari nog worden gebruikt. Aardig! We kregen daarvoor een proeverij met allerlei lekkere hapjes: voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Allemaal erg smakelijk en een mooie suggestie voor een later bezoek met dan de keuze uit de totale kaart.
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
De paella gehad, was lekker en ruime hoeveelheid. Vriendelijke bediening.
heleen B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Een lekker vegetarisch gerecht gegeten van artisjokhart met allerlei. Koffie met friandises wat ook prima. Aardige, competente bediening. Kortom prima.
agnesbakker62 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Leuk zo'n proeverij van verschillende gerechtjes en ook nog eens mooi gepresenteerd. De bediening was vlot en vriendelijk
agnesbakker62 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was heerlijk. Leuk zo'n proeverij van verschillende gerechten die ook nog eens mooi werden gepresenteerd. De bediening was vlot en vriendelijk
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Alleraardigste bediening en weer lekker gesmuld met onze AH kaart. Het geheel was een proeverij van allerlei hapjes in drie gangen geserveerd. Alleen het soep had iets warmer gemogen maar dat kon de pret niet drukken. Al met al weer een top avond gehad.
Cnos .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk en gezellig eten bij Moro.
Was top gisteravond bij Moro! AH menu met 3 gangen, voor-hoofd en nagerecht verassing van de kok.
Allen even smaakvol.
Gezellig druk maar nooit te lange wachttijden tussen de gerechten. Kortom perfecte avond gehad.
Enorme aanrader!
Ipe W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Een erg hartelijk ontvangst. Bij binnenkomst vond ik de sfeer direct gezellig. Leuk ingericht. Heerlijk eten. Hele aardige en vlotte bediening. Kortom, een hele goede keus. Kom weer eens terug.
P_ascal .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
In sfeervolle ambiance hebben wij genoten van een heerlijke proeverij van alle tapas. Mooie smakelijke porties waar je niet te vol van raakt. We komen hier zeker nog eens terug.