Café Restaurant Miguel

Baanstraat 26 1942 CJ Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Miguel

Het mediterrane hart van Beverwijk

Miguel is gevestigd in een voormalige paardenstal, waardoor het een rustieke en gezellige uitstraling heeft. In de keuken wordt gewerkt met biologische en milieuvriendelijke producten, en dat proef je! De passie, vakkennis en ambitie zijn voelbaar tot in de kleinste details. Hoogste tijd om je door de vriendelijke bediening een avondje te laten verwennen in het mediterrane hart van Beverwijk!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Miguel

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Miguel

A.B. S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten in goede sfeer. Een aanrader.
Blijkt mijn receptie te kort! Dit vind ik o redelijk van de website.
ifjmbrand .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Let Op !!!
Miguel geeft geen 2e 3gangen menu gratis (AH actie) maar een korting van 27,50 dit wordt niet door de bediening verteld bij binnenkomst of bij bestellen.
Voorgerecht: schijfje ciabatta met ongeveer 30 gram gerookte zalm en een gepocheerd ei en een zurige hollandaise sus 11,==
Hoofdgerecht: Dry aged kogelbiefstuk (van leverancier lindenhof) ä 23,50 was taai en om de braadboter op je bord te krijgen 1,50 extra hoe durf je
Proffesionele bediening vertrok om 09.30 en liet het verder over aan een 16 jarige die deze avond voor het eerst werkte en vreselijk haar best deed (compliment)

Geen wijnkaart of kaart met drankenprijzen gezien kan dit ook niet op de site van Miguel vinden. surprise surprise.

al met al ZEKER GÉÉN aanrader
Martin A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gemoedelijke sfeer en lekker eten.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was goed. Te veel wachttijd tussen gangen
Bij een hoofdgerecht verwacht je meer dan 6 stukjes groenten en/of aardappel. Bij bijbestellen krijg je kleine porties groente en patat
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
vriendelijke en goede bediening, ook de chef komt regelmatig in het restaurant informeren. mooi opgemaakte gerechten die stuk voor stuk erg goed zijn. wij hadden o.a. een T-bone, eendeborst, entrecote en een Tajine met garnalen. niet echt goedkoop maar dubbel en dwars de prijs waard. Voor ons was het de 2e prima ervaring op naar de 3e keer.
Cecile55 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Restaurant Miquel bood ons een verrassingsmenu aan en dat hebben we geprobeerd!
En wat hebben ze ons verrast! En heel sympathiek: ze boden zowel het voor- als het hoofdgerecht in twee verschillende keuzes aan, zodat we eventueel onderling konden wisselen.
Het restaurant heeft ons in alle opzichten overtroffen: het is een gezellige , sfeervolle ambiance en het eten was voortreffelijk ! In alle opzichten een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Bij dit restaurant krijg je een korting van 27,50 op de uiteindelijke rekening. Door de verplichting om een driegangenmenu te nemen is de 2e maaltijd niet gratis. Het is ,gezien de prijzen, ook niet mogelijk om voor 27,50 een driegangenmenu te kiezen. Ik vond de verhouding prijs/kwaliteit ook beneden peil. Bij dit restaurant zien ze ons nooit meer. Jammer van de AH actie.
Geachte heer Hoenderdos,
Uw reactie 'en plein public' veilig van achter uw pc verbaast ons niets. Soms weet je direct al hoe een avond met een gast gaat verlopen. Ondanks inspanning het tij te keren, lukt dat helaas niet in alle gevallen. Logischerwijs zitten aan de AH actie voorwaarden, voor niets gaat slechts de zon op. Hoe de actie bij ons werkt, is u duidelijk uitgelegd aan tafel en kunt u inzien op onze website.
Blijkbaar hecht u meer waarde aan zoveel mogelijk korting dan aan kwaliteit en genieten. Voor de goede orde: u heeft vlees gegeten van: www.lindenhoff.nl en wijn gedronken van www.delogie.nl. Kwaliteitsleveranciers. Voor minder doen wij het namelijk niet.
Wij hopen dat u genoegen heeft beleefd aan de 4 die uw ons schenkt.
Echter, om met de iconische Joop Braakhekke te spreken: 'een gast heeft niet altijd gelijk'. Daar blijft het bij wat ons betreft. Gelukkig weten de meeste gasten ons, en de korting die WIJ verlenen, wel te waarderen. En daar doen we het voor.
recop C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, smakelijke gerechten en een aardig interieur. Mede dankzij de AH-actie voordelig en prima gegeten.
Geachte heer/mevrouw Coppens,
Hartelijk dank voor uw recensie. Goed te lezen dat u een goede avond bij ons heeft gehad, dat stemt ons blij. Wij hopen u snel weer eens terug te zien.
M!GUEL
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Alles was heel goed en het eten perfect ,en het einde met vuurwerk op mijn ijs ook erg leuk ,had ik vorig jaar ook ,toen was ik ook dus jarig ,altijd op 31augustus ..,tot volgend jaar .
Geachte mevrouw,
Het was fijn u en uw familie weer te mogen ontvangen. Wij lopen graag nog een stapje harder om de avond in geval van een bijzondere gelegenheid zoals een verjaardag, extra feestelijk te maken.
Graag tot volgend jaar (of eerder :)).
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ik zelf vond het iets te lang pauze tussen de 3 gangen menu, maar dat is voor iedereen anders, het eten was uitsteken, en de bediening was super.
Geachte mevrouw Rekveld,
U brengt ons in verlegenheid met 3 x 10.... Uiteraard voelen wij ons enorm gevleid.
Maar daar gaat het niet om. Wij zijn blij dat u een fijne avond heeft gehad, dan hebben wij dat ook. Daar doen we het tenslotte voor. Wij zien u graag weer eens terug (geeft u dan aan dat u korter tijd tussen de gangen wenst, dan houden wij daar rekening mee :)),.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten !!! Ga zeker nog een keer.
Beste Bianca,
Ontzettend leuk dat jullie er waren en om kennis gemaakt te hebben.
Fijn dat jullie genoten hebben, dat is de bedoeling.
Wij zien jullie graag weer eens terug.
Met hartelijke groet,
marga G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Jammer was dat niet bij alle hoofdgerechten ook friet, groente en salade geserveerd werd. Heerlijke desserts!
Geachte mevrouw Goed,
Dank u wel voor uw mooie recensie. Fijn dat u genoten heeft.
Wat betreft de bijgerechten. Onze ervaring leert dat het standaard serveren leidt tot veel weg gooien. Dit vinden wij maatschappelijk gezien onverantwoord. Wij kiezen ervoor u als gast zelf de mogelijkheid te geven bijgerechten naar wens extra te bestellen. Wij rekenen op uw begrip en zien u heel graag weer eens terug,
eugene V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We voelden ons echt welkom bij Miguel, en werden bijzonder hoffelijk geserveerd door de gastvrouw.
De kaart bood voor ieder van ons voldoende keus, we hebben een hele prettige maaltijd gehad
Geachte heer Van Schaik,
Wat fijn te lezen dat u een plezierige avond bij ons heeft gehad, dank voor uw tijd en moeite die u heeft willen nemen dit te delen. Uw tevredenheid en waardering is waar we het voor doen.
Graag weer eens tot ziens.
Mch B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hier verstaat de chef-kok zijn vak en ook de bediening is professioneel en ter zake kundig. Goede wijn-adviezen. We hebben ons - met personeel uitje laten verrassen. Heerlijk 4-gangen menu. Super malse entrecote en de zelfgemaakte friet van topklasse. Smaakvol kaasplankje, alleen de tiramisu viel ietwat tegen. Daar we aansluitend naar de film gingen - aanvang 21:15 - werd de logistiek van de gangen hierop aangepast. Top-service. Zeker een aanrader
Fenna T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Echt niets op af te dingen. Goede service en vriendelijk personeel. De tijd tussen de gangen had ietsjes korter gemogen. Top avond gehad.
Sam P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een restaurant waar alles klopt! De smaak van het eten is fantastisch maar daarnaast wordt er ook wat uitgelegd over de producten en de wijn. Je merkt dat de gastvrouw hart voor de zaak heeft en jou een fijne avond wil verzorgen. Iets wat ook zonder meer lukt. Al met al een hele fijne avond gehad. Heerlijk eten, heerlijke wijnen, heel goede bediening en een ontzettend gezellige sfeer.
bertidegoede .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We waren met vier vriendinnen en we hebben allemaal uitstekend gegeten. Ik hoor hier nu te schrijven waarvoor we gekozen hadden, maar dan had ik dat die avond moeten opschrijven. De bediening was vriendelijk en het was die (zondag)avond niet al te druk, dus ook voor ons prettig.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een persoonlijke en gezellige bediening. Ook met een dieet kun je hier goed terecht. Gezellige inrichting. Kortom een aanrader.
estherarntz .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Klassieke gerechten met een personal touch. Je proeft dat er verse producten worden gebruikt in de gerechten van goede kwaliteit en met zorg en liefde is bereid. Zeer fijne en welkome bediening. Dat het restaurant vrijwel nooit leeg is moet ook wel wat zeggen. Wij komen regelmatig terug, want het verveelt nooit!
Chantal E.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Er werd duidelijk uitgelegd hoe de actie werkt. Gastvrouw erg vriendelijk maar het duurde wel erg lang allemaal.
Eten was prima maar wel erg prijzig voor hetgeen je krijgt.