Café Restaurant Miguel

Baanstraat 26 1942 CJ Beverwijk Nederland Kaart

Over restaurant Café Restaurant Miguel

Het mediterrane hart van Beverwijk

Miguel is gevestigd in een voormalige paardenstal, waardoor het een rustieke en gezellige uitstraling heeft. In de keuken wordt gewerkt met biologische en milieuvriendelijke producten, en dat proef je! De passie, vakkennis en ambitie zijn voelbaar tot in de kleinste details. Hoogste tijd om je door de vriendelijke bediening een avondje te laten verwennen in het mediterrane hart van Beverwijk!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Miguel

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben ons etentje als zeer gezellig, culinair, smaakvol en sfeervol ervaren. We hebben genoten van de escargots, de eendenborst en als dessert de liefde van Miguel met toevoeging van een heerlijk wijntje,
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten van redelijke kwaliteit al had het vlees en de vis bij het hoofdgerecht iets meer aanwezig kunnen zijn. Maar de service was ongezien slecht. De serveerster ging ons even de les spellen met een lange wachttijd voor het nagerecht. We werden bijna aangevallen door deze dame. Dit is ongetwijfeld a once in a life experience!!!
Zullen het ook op FB melden
Iwanna S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten is prima, alleen wat weinig voor de prijs. Carpaccio erg weinig, hap slik weg verhaal en dat voor 10,50. We kwamen via restaurantactie van de Albert Heijn, maar moet niet uitmaken vind ik. Sfeer is prima, je zit er gezellig, veel ouderen. Aardige dames. Gelukkig kwamen de gangen redelijk goed op tempo, wij zitten niet graag heel erg lang. Hoofdgerecht was lekker en goed gebakken en het toetje, tiramissu was echt heerlijk.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Veel keus en mooi gepresenteerde gerechten met gebruik van verse producten.
Minder echter: wij kregen pas na een half uur de kaart en ook pas nadat we er om gevraagd hadden en na anderhalf uur werd eindelijk het voorgerecht geserveerd. Je zou dan ook even een amuse of broodje kunnen serveren om de wachttijd te bekorten. Wel was men opvallend snel met drank opnemen. Ik snap ook wel dat met deze actie de winst uit de drankjes moet komen, maar ik blijf het van slechte service en gastheer/vrouw-schap getuigen als men weigert naast je glas wijn een glaasje of zelfs kan kraanwater te serveren. De drankrekening bedroeg € 90 aan wijn en bier ( ook bijna € 3 voor mini-vaasje) voor een paar uurtjes. Dan kan er vast wel een glaasje water af. Ik wil geen Spa blauw of ander gebotteld water want in Nederland is kraanwater net zo goed en beter voor milieu. Desnoods reken je € 3 voor kan en glazen en geef je dat aan een goed doel of zo iets. Dan kweek je nog goodwill ook. Nu is het alleen onsympathiek en een smet op de eet-beleving.
Onze totale rekening bedroeg ondanks de 2 gratis menu's € 180 voor 4 personen. De korting ongeveer € 70. Dat is best prijzig: € 250 dus als je geen korting krijgt.
Jammer dat men niet wat flexibeler is: ook wilde iemand Ibericoham als voorgerecht. Dit stond echter niet bij de voorgerechten maar bij de starters en dus gewoon betalen en geen voorgerecht verrekend!
Zó zonde en onnodig dat soort kleine irritaties. Als je het de klant zo naar de zin wil maken dat ze graag en vaak terugkomen moet je daar wellicht wat aan doen. Want nogmaals : het eten is fantastisch en je zit er gezellig en de bediening is ook vriendelijk. Toch zeker een aanrader hoor!
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wachttijd was lang terwijl we gereserveerd hadden! Voelden ons niet welkom! Eten is top! Bediening mag gezelliger!! Alles vers en op smaak!
Heerlijke steak Miquel gegeten met champignons verpakt in een zakje! Dessert een overheerlijke chocolade/notentaart!
GER Z.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Bediening erg vriendelijk
Eten goede kwaliteit prijs verhouding rustigen omgeving
Wel duurder dan vergelijkbare restaurants
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Kok heeft oog voor verhouding vlees-groenten en smakelijke, kleurige opmaak van het bord. Gezellige plekjes, romantisch, maar ook met vrienden. Vriendelijk, goed samenwerkend personeel.
TheoTed .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Sfeervol restaurant met vriendelijk en professionele bediening. Er was wel een foutje gemaakt bij het hoofdgerecht maar dit werd prima opgelost met een hoop excuses en een kopje koffie.
Gilder .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was prima, door de enorme drukte moesten we iets langer wachten op de kaart en op de drie bestelde gangen. Maar dat vonden wij geen probleem. De kwaliteit van het eten en drinken heeft er niet onder geleden. We komen zeker nog een keer terug
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Jammer van de lange wachttijd tussen de gerechten door.
Eten was prima en de bediening ook.
Misschien is er een andere procedure om de tijd tussen de gerechten te verkorten.
Bijvoorbeeld om aan de gasten te vragen of ze het volgende gerecht al eerder
Willen hebben of nog even willen wachten.
Annerie J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige gastvrije omgeving. Verrassend goed! We gaan er zeker nog eens naar toe.
En een aanrader in de vrienden kring.
Famsturm .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
35 minuten na aankomst werd pas de bestelling opgenomen, terwijl daarvoor geen aanleiding bestond want de zaak was maar voor de helft bezet. Na het bestellen duurde het nog eens geruime tijd voordat het voorgerecht op tafel kwam. Tussen het opdienen van de verschillende gerechten verliep ook nog eens relatief veel tijd. Realiseer me dat het geen fastfoodrestaurant is, maar dit duurde (te) lang.
De aandacht voor de gasten liet te wensen over v.w.b. het tijdsverloop.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten via de AH-actie. Leuke kennismaking met een gezellig restaurant. De bediening is prettig en erg vriendelijk. Kortom een aanrader.
Trudysamra .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke sfeer. Eerst even gezellig aan de bar gezeten. Helemaal prima. Goed eten, goede service. Zeker aan aanrader voor Beverwijk.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima restaurant lekker gegeten
Porsjes wel aan de kleine kant.
Bediening vriendelijk
Alles keurig netjes
Wij hebben met albert heijn bon gegeten
Dan is prijs kwaliteit/hoeveelheid oké
Zonfe de bon zou het volgens ons te duur zijn .
Nu kregen we van elk gerecht de goedkoopste gratis
Dat is een prima concept
Nu kan je kiezen uit de hele kaart en is het niet beperkt tot een menu.
P. N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijke gerechten, met aandacht gemaakt, mooi opgemaakt. Chef kwam aan het eind van de avond zelf even bij de gasten informeren of het naar wens was geweest, zeer netjes. Erg vriendelijke bediening. Wachttijd, vooral begin avond, was wel wat lang. Al met al zeer aan te raden.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Ontvangst was gastvrij, eten was gewoon goed met enkele verassingen. Een minpunt; de wachttijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht was ietsje te lang. Bijna 3 kwartier.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Volop keuze van de kaart. Fijne ontvangst en service met goed advies voor de wijn. We komen graag nog eens terug!
Frank En Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Gisteravond ter ere van ons 7-jarig huwelijk voor de eerste keer gegeten bij M!guel. Van tevoren hadden we er al een heel goed gevoel over. Bij aankomst viel meteen op hoe gezellig en mooi de zaak ingericht is! De ontvangst was zeer vriendelijk en we kregen een tafel op het verhoogde gedeelte (mooi behang!). Vervolgens was het moeilijk een keuze te maken uit het menu; zoveel lekkers! We kozen voor de vitello tonato en de carpaccio pulpo. Beide gerechten waren bijzonder smaakvol en mooi opgemaakt. Als hoofdgerecht kozen we voor de eendeborst en de verse vis van de afslag. Beide gerechten waren fantastisch en de garnituren pasten zeer goed bij het vlees en de vis. De wijn - een Spaanse, droge witte - was zalig! Het broodje met 3 huisgemaakte tapenades was om je vingers bij op te eten. De bediening - die wegens ziekte van een collega uit 1 gastvrouw bestond - was perfect! Vriendelijk, attent, goede uitleg van de gerechten en de wijn, kortom: bijzonder plezierig!
Als verrassing werd ons nagerecht opgemaakt met het cijfer 7, vanwege ons 7-jarig huwelijk! Leuk en zeer attent!
Wij zijn enorm blij dat we M!guel 'ontdekt' hebben! Een culinaire verwennerij in een prachtige omgeving en bijpassende sfeer. Komende vrijdagavond gaan we weer! :)
B.geldermans .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk avondje uit eten geweest bij café restaurant Miguel.
Absolute aanrader, vriendelijk personeel en een leuke sfeer.