Café Restaurant Miguel

Baanstraat 26 1942 CJ Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Miguel

Het mediterrane hart van Beverwijk

Miguel is gevestigd in een voormalige paardenstal, waardoor het een rustieke en gezellige uitstraling heeft. In de keuken wordt gewerkt met biologische en milieuvriendelijke producten, en dat proef je! De passie, vakkennis en ambitie zijn voelbaar tot in de kleinste details. Hoogste tijd om je door de vriendelijke bediening een avondje te laten verwennen in het mediterrane hart van Beverwijk!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Miguel

veen3 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
JL K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij Miguel en waarschijnlijk niet de laatste keer. Knusse relaxte sfeer, vlotte bediening en heerlijk eten. Periodes tussen de gerechten waren precies goed. Liet ons na het hoofdgerecht even rustig wachten tot we de wijn op hadden. Lekker mandje vers brood met boter, zout en olie. Voorgerecht een verrassende carpaccio quattro colori, origineel opgemaakt en eveneens aparte salade "Miguel". Hoofdgerecht hadden wij beiden een steak "Miguel" en dat was een heerlijk stukje vlees. Prima portie met een toefje bearnaise en boterzachte aardappelpuree. Toe een ijskoude scroppino. Leuk detail was, dat ik een Brand bierglas meekreeg, omdat ze over gingen op een ander biermerk. Aanrader.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De menukaart heeft altijd wel iets verrassends en de gerechten zijn allemaal van hoog niveau. Er is daarnaast een wijnkaart met keuze uit zowel de duurdere als goedkopere segmenten. Bij twijfel krijg je altijd een goed advies. De stoelen en banken zijn prima, je kunt hier rustig uren zitten te tafelen. Je wordt dan ook zeker niet weggekeken. Ik zou hier zelf niet met kinderen heen gaan, daar is het gewoon niet de plek voor. Erg fijn om hier weer gesmuld te hebben.
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij waren hier al weer voor de derde keer in 1 1/2 jaar tijd en ook deze keer hebben we genoten van een heerlijk avondje uit. Mooi ingerichte zaak die op deze zaterdagavond helemaal vol zat. Heerlijk eten (de Ribeye was perfect!) en een informele, attente bediening. Ruime menukeuze, alle gerechten netjes en met zorg opgemaakt, lekkere bijbehorende wijn. Wat ons betreft is dit restaurant een absolute aanrader!
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We waren ten opzichte van anderhalf jaar geleden aangenaam verrast.
Op alle punten was er wel een verbetering.
Het nagerecht poire helene met gember en vanille ijs was perfect.
Zeker een gelegenheid om nog eens terug te gaan.
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wederom super lekker gegeten bij Miguel gisterenavond! Prima menu met genoeg keuze, smaakvolle combinaties, lekkere wijnen, goede prijs-kwaliteitverhouding. De dames van de bediening hebben oog voor service en de gasten, zonder al te veel poespas. Kortom: een fijne plek en echte aanrader voor een gezellig en smakelijk avondje uit met partner of vrienden. Niet geschikt als je haast hebt, wat ik persoonlijk juist een voordeel vind, want heb een hekel aan de gejaagdheid in restaurants waar tafeltjes meerdere keren per avond "weggezet" moeten worden.
Geachte mevrouw Oostdijck,
Dank u wel voor uw mooie recensie. Fijn te lezen dat u een plezierige avond bij ons heeft gehad.
Graag weer tot snel ziens.
Met vriendelijke groet,
MIGUEL
Wilma Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. We werden netjes te woord gestaan en men nam de tijd voor ons. We waren er nu voor de derde keer in twee jaar tijd. Maar nog altijd top!
Geachte mevrouw Zonneveld,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Fijn te lezen dat u een plezierige avond bij ons heeft gehad.
Wij zien u graag weer eens terug.
Met vriendelijke groet,
MIGUEL
kaatjeknof .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk eten, mooi en aantrekkelijk opgediend. Aparte en creatieve gerechten op de kaart, maar ook mensen die liever iets vertrouwds kiezen komen aan hun trekken. Goede en zeer vriendelijke bediening. Wij komen graag nog eens terug!
Margrete P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was heerlijk en perfect bereid, alleen de tijd tussen de gerechten was erg lang maar dat had o.a. te maken met de grote drukte.Wij hebben genoten en zullen zeker een keer terug gaan
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het is een restaurant met een ontspannen sfeer waar je je direct welkom voelt. De kaart is voor ieder wel wat naar de smaak te vinden. Als voorgerecht hebben wij de Terrine de faisan gegeten een mooi stukje fazantenpate met rilletes van eend met geconfijte ui. Mooi vol van smaak en een mooi opgemaakt bord. Als hoofdgerecht lieten wij de geconfijte eendenbout en de hertebiefstuk doorkomen. De eendenbout was lekker rijk van smaak en werd geserveerd met een stamppotje van zoete aardappel en winterse groenten. De hertebiefstuk was op verzoek rood en zo kwam hij ook op tafel. Een mooie malse biefstuk geserveerd met een zuurkoolstamppotje. Als dessert is de keuze gevallen op de creme brulee met amandellikeur en een bol kaneelijs. De keuze van wijn per glas is ook prima.
Ondanks dat het er erg druk was een ontspannen sfeer en prettige bediening.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Restaurant Miguel nog steeds zeer vriendelijk personeel.
Het diner bestond uit een salade met Parmezaanse kaas, gevolgd door het hoofdgerecht herten biefstuk met een bedje van zuurkool, gebakken goudrenet en seizoens-groenten als nagerecht een heerlijke crème brule met kaneel ijs en amaretto.
Manja D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor ons de eerste keer dat we in restaurant Miguel hebben gegeten, maar zeker niet de laatste. Heerlijk gegeten en heel fijn geholpen. Ook echt leuk dat onze dochter even in de keuken mocht kijken.
Wat ons betreft een aanrader!
Saar B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Super goed restaurant in Beverwijk, hoort echt tot één van de beste (vinden wij)!
Heerlijk gegeten, goede wijn, goede bediening!!

Echt een aanrader, wij gaan zeker terug.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Miquel. Knus restaurant, zeer vriendelijke bediening en hele goede keuken. Alle gerechten zagen er verzorgd uit. Beslist een aanrader.
Eetentje .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een etentje voor mijn oma en haar man geregeld bij Miguel. Dit ging op een prettige manier, ze zijn erg goed geholpen en vonden het eten erg goed. De persoonlijke aandacht van de kok maakte het helemaal af.
Zeker een aanrader
A.B. S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een aanrader.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het restaurant is erg mooi ingericht om er heerlijk te genieten van de gerechten. De hertenbiefstuk was prima bereid met verschillende groente geserveerd. Dat was heel smaakvol.
Dini J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel vriendelijk ontvangen eten was heerlijk
we gingen naar het het theater
werd keurig rekening mee gehouden zeer tevreden
Veradhooghe .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben met de AH-actie uit de gewone kaart kunnen kiezen. Dat is erg prettig. De grechten waren lekker en mooi geserveerd.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben ons etentje als zeer gezellig, culinair, smaakvol en sfeervol ervaren. We hebben genoten van de escargots, de eendenborst en als dessert de liefde van Miguel met toevoeging van een heerlijk wijntje,