Café Restaurant Miguel

Baanstraat 26 1942 CJ Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Miguel

Het mediterrane hart van Beverwijk

Miguel is gevestigd in een voormalige paardenstal, waardoor het een rustieke en gezellige uitstraling heeft. In de keuken wordt gewerkt met biologische en milieuvriendelijke producten, en dat proef je! De passie, vakkennis en ambitie zijn voelbaar tot in de kleinste details. Hoogste tijd om je door de vriendelijke bediening een avondje te laten verwennen in het mediterrane hart van Beverwijk!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Miguel

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wederom super lekker gegeten bij Miguel gisterenavond! Prima menu met genoeg keuze, smaakvolle combinaties, lekkere wijnen, goede prijs-kwaliteitverhouding. De dames van de bediening hebben oog voor service en de gasten, zonder al te veel poespas. Kortom: een fijne plek en echte aanrader voor een gezellig en smakelijk avondje uit met partner of vrienden. Niet geschikt als je haast hebt, wat ik persoonlijk juist een voordeel vind, want heb een hekel aan de gejaagdheid in restaurants waar tafeltjes meerdere keren per avond "weggezet" moeten worden.
Geachte mevrouw Oostdijck,
Dank u wel voor uw mooie recensie. Fijn te lezen dat u een plezierige avond bij ons heeft gehad.
Graag weer tot snel ziens.
Met vriendelijke groet,
MIGUEL
Wilma Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. We werden netjes te woord gestaan en men nam de tijd voor ons. We waren er nu voor de derde keer in twee jaar tijd. Maar nog altijd top!
Geachte mevrouw Zonneveld,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Fijn te lezen dat u een plezierige avond bij ons heeft gehad.
Wij zien u graag weer eens terug.
Met vriendelijke groet,
MIGUEL
kaatjeknof .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk eten, mooi en aantrekkelijk opgediend. Aparte en creatieve gerechten op de kaart, maar ook mensen die liever iets vertrouwds kiezen komen aan hun trekken. Goede en zeer vriendelijke bediening. Wij komen graag nog eens terug!
Margrete P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was heerlijk en perfect bereid, alleen de tijd tussen de gerechten was erg lang maar dat had o.a. te maken met de grote drukte.Wij hebben genoten en zullen zeker een keer terug gaan
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Restaurant Miguel nog steeds zeer vriendelijk personeel.
Het diner bestond uit een salade met Parmezaanse kaas, gevolgd door het hoofdgerecht herten biefstuk met een bedje van zuurkool, gebakken goudrenet en seizoens-groenten als nagerecht een heerlijke crème brule met kaneel ijs en amaretto.
Manja D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor ons de eerste keer dat we in restaurant Miguel hebben gegeten, maar zeker niet de laatste. Heerlijk gegeten en heel fijn geholpen. Ook echt leuk dat onze dochter even in de keuken mocht kijken.
Wat ons betreft een aanrader!
Saar B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Super goed restaurant in Beverwijk, hoort echt tot één van de beste (vinden wij)!
Heerlijk gegeten, goede wijn, goede bediening!!

Echt een aanrader, wij gaan zeker terug.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Miquel. Knus restaurant, zeer vriendelijke bediening en hele goede keuken. Alle gerechten zagen er verzorgd uit. Beslist een aanrader.
Eetentje .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een etentje voor mijn oma en haar man geregeld bij Miguel. Dit ging op een prettige manier, ze zijn erg goed geholpen en vonden het eten erg goed. De persoonlijke aandacht van de kok maakte het helemaal af.
Zeker een aanrader
A.B. S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een aanrader.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het restaurant is erg mooi ingericht om er heerlijk te genieten van de gerechten. De hertenbiefstuk was prima bereid met verschillende groente geserveerd. Dat was heel smaakvol.
Dini J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel vriendelijk ontvangen eten was heerlijk
we gingen naar het het theater
werd keurig rekening mee gehouden zeer tevreden
Veradhooghe .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben met de AH-actie uit de gewone kaart kunnen kiezen. Dat is erg prettig. De grechten waren lekker en mooi geserveerd.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben ons etentje als zeer gezellig, culinair, smaakvol en sfeervol ervaren. We hebben genoten van de escargots, de eendenborst en als dessert de liefde van Miguel met toevoeging van een heerlijk wijntje,
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten van redelijke kwaliteit al had het vlees en de vis bij het hoofdgerecht iets meer aanwezig kunnen zijn. Maar de service was ongezien slecht. De serveerster ging ons even de les spellen met een lange wachttijd voor het nagerecht. We werden bijna aangevallen door deze dame. Dit is ongetwijfeld a once in a life experience!!!
Zullen het ook op FB melden
Piro .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
lang wachten op voorgerecht, mosterdsoep was lauw, vitello tonato smakeloos, sla zo op bord zonder dressing oid. tonijn te weinig en kon je dus niet goed proeven, Brood besteld omdat we in eerdere recencies lazen dat je lang moest wachten. Biefstuk goed, hertenbiefstuk taai, dessert goed. Inschenken van de wijn was meten met twee maten, geen eenduidigheid.
positief: eten met AH kortingskaart van het menu, dus geen aparte kaart voor kortingsactie.
Jammer, was in t verleden veel beter!
Iwanna S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten is prima, alleen wat weinig voor de prijs. Carpaccio erg weinig, hap slik weg verhaal en dat voor 10,50. We kwamen via restaurantactie van de Albert Heijn, maar moet niet uitmaken vind ik. Sfeer is prima, je zit er gezellig, veel ouderen. Aardige dames. Gelukkig kwamen de gangen redelijk goed op tempo, wij zitten niet graag heel erg lang. Hoofdgerecht was lekker en goed gebakken en het toetje, tiramissu was echt heerlijk.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Veel keus en mooi gepresenteerde gerechten met gebruik van verse producten.
Minder echter: wij kregen pas na een half uur de kaart en ook pas nadat we er om gevraagd hadden en na anderhalf uur werd eindelijk het voorgerecht geserveerd. Je zou dan ook even een amuse of broodje kunnen serveren om de wachttijd te bekorten. Wel was men opvallend snel met drank opnemen. Ik snap ook wel dat met deze actie de winst uit de drankjes moet komen, maar ik blijf het van slechte service en gastheer/vrouw-schap getuigen als men weigert naast je glas wijn een glaasje of zelfs kan kraanwater te serveren. De drankrekening bedroeg € 90 aan wijn en bier ( ook bijna € 3 voor mini-vaasje) voor een paar uurtjes. Dan kan er vast wel een glaasje water af. Ik wil geen Spa blauw of ander gebotteld water want in Nederland is kraanwater net zo goed en beter voor milieu. Desnoods reken je € 3 voor kan en glazen en geef je dat aan een goed doel of zo iets. Dan kweek je nog goodwill ook. Nu is het alleen onsympathiek en een smet op de eet-beleving.
Onze totale rekening bedroeg ondanks de 2 gratis menu's € 180 voor 4 personen. De korting ongeveer € 70. Dat is best prijzig: € 250 dus als je geen korting krijgt.
Jammer dat men niet wat flexibeler is: ook wilde iemand Ibericoham als voorgerecht. Dit stond echter niet bij de voorgerechten maar bij de starters en dus gewoon betalen en geen voorgerecht verrekend!
Zó zonde en onnodig dat soort kleine irritaties. Als je het de klant zo naar de zin wil maken dat ze graag en vaak terugkomen moet je daar wellicht wat aan doen. Want nogmaals : het eten is fantastisch en je zit er gezellig en de bediening is ook vriendelijk. Toch zeker een aanrader hoor!
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wachttijd was lang terwijl we gereserveerd hadden! Voelden ons niet welkom! Eten is top! Bediening mag gezelliger!! Alles vers en op smaak!
Heerlijke steak Miquel gegeten met champignons verpakt in een zakje! Dessert een overheerlijke chocolade/notentaart!
GER Z.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Bediening erg vriendelijk
Eten goede kwaliteit prijs verhouding rustigen omgeving
Wel duurder dan vergelijkbare restaurants