Café Restaurant Miguel

Baanstraat 26 1942 CJ Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Miguel

Het mediterrane hart van Beverwijk

Miguel is gevestigd in een voormalige paardenstal, waardoor het een rustieke en gezellige uitstraling heeft. In de keuken wordt gewerkt met biologische en milieuvriendelijke producten, en dat proef je! De passie, vakkennis en ambitie zijn voelbaar tot in de kleinste details. Hoogste tijd om je door de vriendelijke bediening een avondje te laten verwennen in het mediterrane hart van Beverwijk!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Miguel

BertZ60 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Corine S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
De afrekening was onduidelijk i.v.m de prijzen waren zonder btw.
Bovendien werd er 27,50 afgetrokken en niet de helft van de rekening zonder drankjes.
brenda_1973_6 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Samen met mijn moeder er gegeten en was erg lekker. De sfeer was erg gezellig en leuk ingericht. De borden waren mooi opgemaakt en zag er erg uitnodigend uit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Gewoon alles zeer goed we hebben heerlijk gegeten, mooie lokatie komen zeker nog een keer.
Fam. Heydenreich Wijk aan Zee
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het ziet er gezellig uit. Vriendelijke bediening en het eten is verzorgd en goed op smaak.
Prima prijs-kwaliteit verhouding. heel fijn een scherp mes voor het vlees.
de stoelen missen helaas een kussentje, maar dat komt misschien nog eens..
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben zeer genoten van het diner bij Miguel als voorgerecht hadden we qoqies met wasabi creme als hoofdgerecht miguel's staek en als nagerecht verschillende nagerecten van dit alles hebben we zeer genoten alle smaken kwamen bij elkaar als een streling van de tong.
Geachte heer Schouten,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Fijn te lezen dat u een plezierige avond bij ons heeft gehad.
Wij zien u graag weer eens terug.
feiienatie .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker gegeten. Het verrassings menu bleef een verrassing, dus hebben we om teleurstelling te voorkomen van de kaart besteld.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u een plezierige avond bij ons heeft gehad.
Wij zien u graga weer eens terug.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
De informatie op de website van de AH-restaurantactie is MISLEIDEND. Er staat dat elk tweede 3 gangenmenu gratis is, en dat eruit verschillende gerechten kan worden gekozen. Echter geldt de actie alleen op het verrassingsmenu van 27,50 euro. Wanneer je zelf van de kaart kiest, is alles boven deze 27,50 voor eigen rekening. Helaas zijn wij hierover niet duidelijk geïnformeerd door de gastvrouw, en liet zij het overkomen alsof wij zelf konden kiezen.

De volgende dag namen wij de rekening nog eens goed door, omdat deze onduidelijk en vele malen hoger was uitgevallen dan verwacht. Hierop hebben wij telefonisch contact gezocht met de gastvrouw. Helaas reageerde zij erg fel en vijandelijk. De gastvrouw verwees ons naar hun EIGEN WEBSITE waar de voorwaarden van de AH actie staan, maar de reservering verloopt via de AH website en logischerwijs mag iemand er dan vanuit gaan dat deze informatie ook klopt.

De gastvrouw toonde totaal geen begrip, en luisterde niet naar ons verhaal + opbouwende feedback om in de toekomst voor andere gasten deze onduidelijkheden te voorkomen. Ze bleef erbij dat het onze eigen schuld was, en hing boos de telefoon erop. Na een leuke avond te hebben gehad, betreuren wij de gang van zaken. Een zeer onvriendelijke en teleurstellende reactie van de gastvrouw maakt dat wij hier niet meer komen.
Geachte mevrouw Vegter,
Het is spijtig dat u op deze manier, in onze ogen zeer onterecht, reageert. De voorwaarden die wij hanteren voor de AH spaaractie staan duidelijk op onze website (en deze worden door mensen die ons met gebruik making de AH spaaractie bezoeken veelvuldig van tevoren gelezen en gewaardeerd), en worden bij het overhandigen van de kaart duidelijk uitgelegd.U bent de eerste en de enige die dit blijkbaar verkeerd interpreteert. U gaat ook wel snel voorbij aan het feit dat u maar liefst een korting van € 82,50 heeft gekregen op uw rekening. Een fors bedrag, waarvoor wij van AH danwel IENS GEEN vergoeding ontvangen. Sterker nog: wij betalen een fee per persoon, in het geval van uw tafel nog eens een bedrag van € 12,50. Een klein beetje respect lijkt meer op zijn plaats dan uw verongelijkte en woedende houding. Kwaliteit heeft nu eenmaal waarde, en gezien de overige recensies leveren wij kwaliteit. En dat met een fikse korting. Meer kunnen wij er helaas niet van maken.
veen3 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ondanks verzoek en niet alleen van ons bleef de schelle jazzy muziek aan. Dit was geen achtergrond muziek maar hele aanwezige tenenkrommende muziek
Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het jammer dat u in uw recensie alleen terug komt op de muziek, die door u 'schel' wordt genoemd. Na uw verzoek voor andere muziek, hebben wij wel degelijk andere muziek op gezet. Uw veronderstelling dat wij door een andere tafel werden aangesproken op de muziek klopt, maar met het verzoek juist of de muziek harder mocht. Hieraan hebben wij overigens geen gehoor gegeven. Zo ziet u maar, smaken erschillen. En helaas kunnen wij niet altijd of direct rekening houden met een individuele mening. Het is spijtig dat u onze service louter op basis van uw persoonlijke muzieksmaak met een 4 beoordeelt.
JL K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij Miguel en waarschijnlijk niet de laatste keer. Knusse relaxte sfeer, vlotte bediening en heerlijk eten. Periodes tussen de gerechten waren precies goed. Liet ons na het hoofdgerecht even rustig wachten tot we de wijn op hadden. Lekker mandje vers brood met boter, zout en olie. Voorgerecht een verrassende carpaccio quattro colori, origineel opgemaakt en eveneens aparte salade "Miguel". Hoofdgerecht hadden wij beiden een steak "Miguel" en dat was een heerlijk stukje vlees. Prima portie met een toefje bearnaise en boterzachte aardappelpuree. Toe een ijskoude scroppino. Leuk detail was, dat ik een Brand bierglas meekreeg, omdat ze over gingen op een ander biermerk. Aanrader.
Geachte heer/mevrouw Krop,
Dank u wel voor uw mooie recensie. Fijn te lezen dat u een plezierige avond bij ons heeft gehad. Wij zien u graag weer eens terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De menukaart heeft altijd wel iets verrassends en de gerechten zijn allemaal van hoog niveau. Er is daarnaast een wijnkaart met keuze uit zowel de duurdere als goedkopere segmenten. Bij twijfel krijg je altijd een goed advies. De stoelen en banken zijn prima, je kunt hier rustig uren zitten te tafelen. Je wordt dan ook zeker niet weggekeken. Ik zou hier zelf niet met kinderen heen gaan, daar is het gewoon niet de plek voor. Erg fijn om hier weer gesmuld te hebben.
Geachte heer Buijsman,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden, wij zien u heel graag weer eens terug.
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij waren hier al weer voor de derde keer in 1 1/2 jaar tijd en ook deze keer hebben we genoten van een heerlijk avondje uit. Mooi ingerichte zaak die op deze zaterdagavond helemaal vol zat. Heerlijk eten (de Ribeye was perfect!) en een informele, attente bediening. Ruime menukeuze, alle gerechten netjes en met zorg opgemaakt, lekkere bijbehorende wijn. Wat ons betreft is dit restaurant een absolute aanrader!
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We waren ten opzichte van anderhalf jaar geleden aangenaam verrast.
Op alle punten was er wel een verbetering.
Het nagerecht poire helene met gember en vanille ijs was perfect.
Zeker een gelegenheid om nog eens terug te gaan.
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wederom super lekker gegeten bij Miguel gisterenavond! Prima menu met genoeg keuze, smaakvolle combinaties, lekkere wijnen, goede prijs-kwaliteitverhouding. De dames van de bediening hebben oog voor service en de gasten, zonder al te veel poespas. Kortom: een fijne plek en echte aanrader voor een gezellig en smakelijk avondje uit met partner of vrienden. Niet geschikt als je haast hebt, wat ik persoonlijk juist een voordeel vind, want heb een hekel aan de gejaagdheid in restaurants waar tafeltjes meerdere keren per avond "weggezet" moeten worden.
Geachte mevrouw Oostdijck,
Graag weer tot snel ziens.
MIGUEL
Wilma Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. We werden netjes te woord gestaan en men nam de tijd voor ons. We waren er nu voor de derde keer in twee jaar tijd. Maar nog altijd top!
Geachte mevrouw Zonneveld,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Fijn te lezen dat u een plezierige avond bij ons heeft gehad.
Wij zien u graag weer eens terug.
MIGUEL
kaatjeknof .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk eten, mooi en aantrekkelijk opgediend. Aparte en creatieve gerechten op de kaart, maar ook mensen die liever iets vertrouwds kiezen komen aan hun trekken. Goede en zeer vriendelijke bediening. Wij komen graag nog eens terug!
Margrete P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was heerlijk en perfect bereid, alleen de tijd tussen de gerechten was erg lang maar dat had o.a. te maken met de grote drukte.Wij hebben genoten en zullen zeker een keer terug gaan
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het is een restaurant met een ontspannen sfeer waar je je direct welkom voelt. De kaart is voor ieder wel wat naar de smaak te vinden. Als voorgerecht hebben wij de Terrine de faisan gegeten een mooi stukje fazantenpate met rilletes van eend met geconfijte ui. Mooi vol van smaak en een mooi opgemaakt bord. Als hoofdgerecht lieten wij de geconfijte eendenbout en de hertebiefstuk doorkomen. De eendenbout was lekker rijk van smaak en werd geserveerd met een stamppotje van zoete aardappel en winterse groenten. De hertebiefstuk was op verzoek rood en zo kwam hij ook op tafel. Een mooie malse biefstuk geserveerd met een zuurkoolstamppotje. Als dessert is de keuze gevallen op de creme brulee met amandellikeur en een bol kaneelijs. De keuze van wijn per glas is ook prima.
Ondanks dat het er erg druk was een ontspannen sfeer en prettige bediening.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Restaurant Miguel nog steeds zeer vriendelijk personeel.
Het diner bestond uit een salade met Parmezaanse kaas, gevolgd door het hoofdgerecht herten biefstuk met een bedje van zuurkool, gebakken goudrenet en seizoens-groenten als nagerecht een heerlijke crème brule met kaneel ijs en amaretto.
Manja D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor ons de eerste keer dat we in restaurant Miguel hebben gegeten, maar zeker niet de laatste. Heerlijk gegeten en heel fijn geholpen. Ook echt leuk dat onze dochter even in de keuken mocht kijken.
Wat ons betreft een aanrader!