Café Restaurant Miguel

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Café Restaurant Miguel

Het mediterrane hart van Beverwijk

Miguel is gevestigd in een voormalige paardenstal, waardoor het een rustieke en gezellige uitstraling heeft. In de keuken wordt gewerkt met biologische en milieuvriendelijke producten, en dat proef je! De passie, vakkennis en ambitie zijn voelbaar tot in de kleinste details. Hoogste tijd om je door de vriendelijke bediening een avondje te laten verwennen in het mediterrane hart van Beverwijk!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Miguel

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Miguel

K.L. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten, zeer plezierige, persoonlijke bediening. Uitstekende wijnkeuze. Paar gerechten waren niet meer leverbaar, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt met alternatieven.
Rhona K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten, super gastvrij en mooie locatie. Miguel werkt met echte kwaliteitsproducten!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Een fijn restaurant. Vriendelijke ontvangst, prettige bediening. Achtergrondmuziek heerlijk: rustige jazz. Dit restaurant is echt een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Alle gerechten waren mooi opgemaakt en lekker
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de muziek met Gerard Alderliefste, was een topavond.
Mede door de vriendelijke ontvangst en bediening.
desaack .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
heerlijk gegeten, 3 x bordje leeg en bijna afgelikt.
vlees en vis waren van een prima kwaliteit ook het dessert was apart en uitstekend
jcrijkers .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
zonder de bonnen van AH zijn de gerechten best prijzig . jammer dat je de patat of groente er bij moest kopen.

voorgerechten en dessert ook best prijzig, maar de kwaliteit was goed en het personeel erg vriendelijk
theo_mattu5 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima ontvangst, service in orde gerechten, kwaliteit goed, alleen jammer dat je voor water moet betalen, wacht tijd tussen de gerechten was goed, was alleen wel rumoerig in de zaak
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Reservering om 19.00 uur en kregen de kaart pas om 19.45, waardoor we om 20.20 pas voorgerechtje. Hadden duurde allemaal erg lang. We kregen a la carte kaart, die vrij beperkt is, want het 3,4 of 5 gangen verassingsmenu, wat veel prijs gunstiger is kon niet besteld worden. De borden hingen overigens wel gewoon aan de muur.
Waar ik altijd erg kriebelig van word, is al je naast de fles wijn die je besteld een kan gewoon kraanwater vraagt en daar vervolgens 2,50 voor moet betalen... Kortom gelet op de wacht tijd, de beperkte kaart zullen wij hier niet meer direct gaan eten.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Altijd weer fijn om er te zijn. Een familie bedrijf waar een persoonlijke sfeer hangt en waar voor een praatje met de eigenaressen altijd tijd gemaakt wordt. Goede wijnen en mooie gerechten, voor ieder wat wils.
A.B. S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten in goede sfeer. Een aanrader.
Blijkt mijn receptie te kort! Dit vind ik o redelijk van de website.
ifjmbrand .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Let Op !!!
Miguel geeft geen 2e 3gangen menu gratis (AH actie) maar een korting van 27,50 dit wordt niet door de bediening verteld bij binnenkomst of bij bestellen.
Voorgerecht: schijfje ciabatta met ongeveer 30 gram gerookte zalm en een gepocheerd ei en een zurige hollandaise sus 11,==
Hoofdgerecht: Dry aged kogelbiefstuk (van leverancier lindenhof) ä 23,50 was taai en om de braadboter op je bord te krijgen 1,50 extra hoe durf je
Proffesionele bediening vertrok om 09.30 en liet het verder over aan een 16 jarige die deze avond voor het eerst werkte en vreselijk haar best deed (compliment)

Geen wijnkaart of kaart met drankenprijzen gezien kan dit ook niet op de site van Miguel vinden. surprise surprise.

al met al ZEKER GÉÉN aanrader
Martin A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gemoedelijke sfeer en lekker eten.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was goed. Te veel wachttijd tussen gangen
Bij een hoofdgerecht verwacht je meer dan 6 stukjes groenten en/of aardappel. Bij bijbestellen krijg je kleine porties groente en patat
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
vriendelijke en goede bediening, ook de chef komt regelmatig in het restaurant informeren. mooi opgemaakte gerechten die stuk voor stuk erg goed zijn. wij hadden o.a. een T-bone, eendeborst, entrecote en een Tajine met garnalen. niet echt goedkoop maar dubbel en dwars de prijs waard. Voor ons was het de 2e prima ervaring op naar de 3e keer.
Cecile55 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Restaurant Miquel bood ons een verrassingsmenu aan en dat hebben we geprobeerd!
En wat hebben ze ons verrast! En heel sympathiek: ze boden zowel het voor- als het hoofdgerecht in twee verschillende keuzes aan, zodat we eventueel onderling konden wisselen.
Het restaurant heeft ons in alle opzichten overtroffen: het is een gezellige , sfeervolle ambiance en het eten was voortreffelijk ! In alle opzichten een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Bij dit restaurant krijg je een korting van 27,50 op de uiteindelijke rekening. Door de verplichting om een driegangenmenu te nemen is de 2e maaltijd niet gratis. Het is ,gezien de prijzen, ook niet mogelijk om voor 27,50 een driegangenmenu te kiezen. Ik vond de verhouding prijs/kwaliteit ook beneden peil. Bij dit restaurant zien ze ons nooit meer. Jammer van de AH actie.
Geachte heer Hoenderdos,
Uw reactie 'en plein public' veilig van achter uw pc verbaast ons niets. Soms weet je direct al hoe een avond met een gast gaat verlopen. Ondanks inspanning het tij te keren, lukt dat helaas niet in alle gevallen. Logischerwijs zitten aan de AH actie voorwaarden, voor niets gaat slechts de zon op. Hoe de actie bij ons werkt, is u duidelijk uitgelegd aan tafel en kunt u inzien op onze website.
Blijkbaar hecht u meer waarde aan zoveel mogelijk korting dan aan kwaliteit en genieten. Voor de goede orde: u heeft vlees gegeten van: www.lindenhoff.nl en wijn gedronken van www.delogie.nl. Kwaliteitsleveranciers. Voor minder doen wij het namelijk niet.
Wij hopen dat u genoegen heeft beleefd aan de 4 die uw ons schenkt.
Echter, om met de iconische Joop Braakhekke te spreken: 'een gast heeft niet altijd gelijk'. Daar blijft het bij wat ons betreft. Gelukkig weten de meeste gasten ons, en de korting die WIJ verlenen, wel te waarderen. En daar doen we het voor.
recop C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, smakelijke gerechten en een aardig interieur. Mede dankzij de AH-actie voordelig en prima gegeten.
Geachte heer/mevrouw Coppens,
Hartelijk dank voor uw recensie. Goed te lezen dat u een goede avond bij ons heeft gehad, dat stemt ons blij. Wij hopen u snel weer eens terug te zien.
M!GUEL
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Alles was heel goed en het eten perfect ,en het einde met vuurwerk op mijn ijs ook erg leuk ,had ik vorig jaar ook ,toen was ik ook dus jarig ,altijd op 31augustus ..,tot volgend jaar .
Geachte mevrouw,
Het was fijn u en uw familie weer te mogen ontvangen. Wij lopen graag nog een stapje harder om de avond in geval van een bijzondere gelegenheid zoals een verjaardag, extra feestelijk te maken.
Graag tot volgend jaar (of eerder :)).
MIGUEL
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ik zelf vond het iets te lang pauze tussen de 3 gangen menu, maar dat is voor iedereen anders, het eten was uitsteken, en de bediening was super.
Geachte mevrouw Rekveld,
U brengt ons in verlegenheid met 3 x 10.... Uiteraard voelen wij ons enorm gevleid.
Maar daar gaat het niet om. Wij zijn blij dat u een fijne avond heeft gehad, dan hebben wij dat ook. Daar doen we het tenslotte voor. Wij zien u graag weer eens terug (geeft u dan aan dat u korter tijd tussen de gangen wenst, dan houden wij daar rekening mee :)),.
MIGUEL