Café Restaurant Merz

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Merz

• Kom je met de auto?
    Vanaf het station Dordrecht Centraal rijden diverse stadsbussen richting het centrum. Vanaf halte Stadskantoor of Voorstraat is het nog enkele minuten lopen naar ons pand aan de Korte Kalkhaven 3. Vanaf halte Hooikade van de Waterbus via de Mazelaarsstra
  • : Parkeerterrein Weeskinderendijk: Met een kaartje uit de parkeerautomaat kunt u hier de eerste 24 uur gratis parkeren. Vanaf dit parkeerterrein kunt u de bus pakken richting centrum, of binnen tien minuten te voet naar ons toe komen. Parkeergarage Spuihav

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
- Bar 12:00 - 00:00 (weekend afwijkend)

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Merz

Henriette N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Op een heerlijke zomeravond buiten gegeten. We hadden binnen gereserveerd maar vanwege het prachtige weer wilden we graag buiten eten. We waren met 11 personen en er werd buiten, hoewel het terras vol was, een tafel geregeld. Wat een goede service! Ook de bediening was super vriendelijk en ondanks de drukte werd er extra aandacht aan de jarige in ons midden besteed. We hadden een top avond.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Op de foto's zag het restaurant er gezellig uit, in werkelijkheid was het er nogal donker, kaal, en hing er een frituurlucht. Het eten was redelijk, bediening was prima.
marieke L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten zag er goed verzorgd uit en smaakte heerlijk! Vriendelijke bediening, gezellige drukte en life muziek.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Wederom lekker gegeten. Merz kipsaté. Lekker en voldoende.
Meryam G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zoals we gewend zijn bij Merz , hele fijne bediening , goede sfeer , heerlijk gegeten .... aanrader !!!
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gezellig, ongedwongen sfeer. Iedere woensdag Prakkie voor een prikkie, hier maken we regelmatig gebruik van. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Dymphie S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellig, ontspannen of we thuis waren. Vrolijke bediening en attent!Dus we hebben genoten met ons gezin!
Minpuntje, ik vond het wat aan de frisse kant....ik ben wel een koukleum maar dat vond ik jammer maar het heeft de pret niet gedrukt!
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
We komen hier graag. Op iedere woensdag Prakkie voor een prikkie. Goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellige en ongedwongen sfeer.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ontzettend lekker gegeten . Zeer attent personeel dat ons bediende met een flinke dosis humor! We hadden een onvergetelijke avond en komen zeker terug!
De tafel van Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zeer gezellig restaurant met ontzettend attent personeel . Ze staan voor je klaar , denken mee en dat alles met een gezonde dosis humor . Eten was ook heerlijk! Wij komen graag terug !
Wil V.
Heerlijk gegeten.Bediening was heel enthousiast en service gericht.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ontzettend lekker gegeten . Zeer attent personeel dat ons met een gezonde dosis humor heeft bediend . Wij komen zeker terug!
eddy J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten en met een zeer goede service, er werd goed ingespeeld op onze dochter die later kwam vanwege files. We gaan er zeker nog een keer terug!
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk eten en flinke porties. Ook lekkere (wisselende) vegetarische gerechten, zoals spelt/pompoenburger, zoete aardappel, quinoa burgers etc . Vriendelijk personeel, fijne sfeer. Zeker een aanrader!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gerecht met Ribeye prima. Gerecht fish en chips gewoon niet goed. Paar priegel stukjes kabeljauw verpakt in dikke laag vet en meel. Frites vrijwel nog rauw. Sfeer, bediening, locatie en service goed in orde.
Nic B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Redelijk druk, veel geluid door de combinatie van kroeg en restaurant. Mede hierdoor moet je vaak je hand opsteken voor een drankje. Daartegen is het eten goed, zijn er veel biertjes en zijn de obers (allemaal man tijdens ons aanwezigheid) erg vriendelijk. .
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben met 9 vrouwen en mannen heerlijk gegeten. Alles was perfect. Een aanrader.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ons bezoek was tijdens de kerstmarkt. Het was zeer, zeer druk in het cafe, restaurant. Er speelde een "big band" life muziek. Dat zou niet mijn keuze zijn op dat moment. De bediening deed zijn uiterste best om de reservering gestand te doen. Het kostte wel wat tijd voor het hoofdgerecht op tafel stond. Op de menukaart stond slechts een(1) gerecht dat onze smaakpapillen triggerde en dat was voortreffelijk. Voor de overige gerechten op de kaart betreffende het hoofdgerecht komen we niet terug.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Met de boot en de kinderen en kleinkinderen naar Dordt in stoom. Natuurlijk neergestreken bij Merz. Eerst in de regen onder de grote parasol, maar toch maar naar binnen. Prima sateetjes gegeten, maaltijdsalades en stoofpotje lam. Ook nu weer was de bediening superenthousiast en adequaat! Gewoon een geweldig adres en dus aanrader, of je nou met z'n tweetjes bent of met een hele club!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We laten bij Merz ons altijd verrassen Door het verrassings menu. Dit is nog nooit tegen gevallen. De sfeer binnen is erg gezellig, deels open keuken, veel details van schepen en erg vriendelijk personeel. De kwaliteit van het eten is zeer hoog. Atijd vers, mooie combinaties en goede smaak variaties.
Een leuk detail is dat de kok ook wel eens een rondje loopt om te vragen of alles naar wens is. Absoluut een aanrader!
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wij hadden op vrijdagavond gereserveerd. Aan de bar stond een grote groep mensen waardoor waarschijnlijk de bediening op zich liet wachten. Lang gewacht tussen de gangen. Maar het vriendelijke personeel maakte dat echt wel goed. Ook de Black Angus burger is een aanrader! Super lekker! Ga hier zeker nog een keer eten.