Café Restaurant Merz

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Merz

• Kom je met de auto?
    Vanaf het station Dordrecht Centraal rijden diverse stadsbussen richting het centrum. Vanaf halte Stadskantoor of Voorstraat is het nog enkele minuten lopen naar ons pand aan de Korte Kalkhaven 3. Vanaf halte Hooikade van de Waterbus via de Mazelaarsstra
  • : Parkeerterrein Weeskinderendijk: Met een kaartje uit de parkeerautomaat kunt u hier de eerste 24 uur gratis parkeren. Vanaf dit parkeerterrein kunt u de bus pakken richting centrum, of binnen tien minuten te voet naar ons toe komen. Parkeergarage Spuihav

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
- Bar 12:00 - 00:00 (weekend afwijkend)

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Merz

Liza A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten voor een prikkie.
Vriendelijke bediening in een gezellige omgeving.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuke, open bediening, prima eten, lekker sfeertje.
Rogier W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heel gezellig plekje, prima bediening! Eten vonden wij categorie eetcafé, en daardoor vonden we de prijzen niet overeenkomen met het eten (te duur).
John R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Gezellig cafe restaurant.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Super restaurant! Heerlijk buiten gegeten op het terras met warmtelamp (niet goed voor t milieu, wel fijn!) Kok heeft speciaal voor ons een heerlijke vegan schotel gemaakt. Super! Bediening was heel erg goed en de dinsdagavond heel geslaagd. En toen voel de prijs ook nog eens alleszins mee. Topplek!
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Op woensdag hier gegeten. Aardig terras met uitzicht op het water en schepen. Ook met scheepswerkzaamheden. Bediening was vriendelijk, maar uitleg kan beter. Tafels aan de kleine kant voor wat er op moet.
Kaart was (te) beperkt. De gerechten zijn wisselend ontvangen. Tevreden over de dagschotel met garnalen. Mosselen goed. Vakenskotelet was droog en weinig smaakvol en nauwelijks groenten.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Was op zich wel oké , hadden mijn favoriete aperitief niet meer jammer genoeg (Campari) en ik vond de kaart wel erg beperkt, heb ik ook gezegd. Anderszijds ligt het terras daar wel erg uitnodigend! Service is ook prima in orde! Ook de kwaliteit van de gerechten is best wel oké !
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Op een mooie zomeravond op een prachtige locatie aan de haven in Dordrecht drink ik een niet goed gekoeld biertje. Jammer. Dit kan anders. De JONGELUI die in de bediening staan zijn top. Zo ook de overheerlijke Black Angus Burger. Meer dan voldoende op het bord. We komen zeker weer, doen we trouwens al jaren. Volgende keer als het zo warm is vraag ik wel of het biertje goed koud is. Het is 't einde van de wereld niet maar wel een aandacht puntje,
Henriette N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Op een heerlijke zomeravond buiten gegeten. We hadden binnen gereserveerd maar vanwege het prachtige weer wilden we graag buiten eten. We waren met 11 personen en er werd buiten, hoewel het terras vol was, een tafel geregeld. Wat een goede service! Ook de bediening was super vriendelijk en ondanks de drukte werd er extra aandacht aan de jarige in ons midden besteed. We hadden een top avond.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Op de foto's zag het restaurant er gezellig uit, in werkelijkheid was het er nogal donker, kaal, en hing er een frituurlucht. Het eten was redelijk, bediening was prima.
marieke L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten zag er goed verzorgd uit en smaakte heerlijk! Vriendelijke bediening, gezellige drukte en life muziek.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Wederom lekker gegeten. Merz kipsaté. Lekker en voldoende.
Meryam G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zoals we gewend zijn bij Merz , hele fijne bediening , goede sfeer , heerlijk gegeten .... aanrader !!!
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gezellig, ongedwongen sfeer. Iedere woensdag Prakkie voor een prikkie, hier maken we regelmatig gebruik van. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Dymphie S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellig, ontspannen of we thuis waren. Vrolijke bediening en attent!Dus we hebben genoten met ons gezin!
Minpuntje, ik vond het wat aan de frisse kant....ik ben wel een koukleum maar dat vond ik jammer maar het heeft de pret niet gedrukt!
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
We komen hier graag. Op iedere woensdag Prakkie voor een prikkie. Goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellige en ongedwongen sfeer.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ontzettend lekker gegeten . Zeer attent personeel dat ons bediende met een flinke dosis humor! We hadden een onvergetelijke avond en komen zeker terug!
De tafel van Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zeer gezellig restaurant met ontzettend attent personeel . Ze staan voor je klaar , denken mee en dat alles met een gezonde dosis humor . Eten was ook heerlijk! Wij komen graag terug !
Wil V.
Heerlijk gegeten.Bediening was heel enthousiast en service gericht.