Cafe Restaurant Lux

- Ontbijt 09:00 - 12:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met een bioscoop arrangement bij Lux gegeten. Heerlijke salade en mooi afgestemd met onze aanvangstijd. Attente bediening maakt dat je je welkom voelt.
AnneMarieUitNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Menu van de dag gegeten: diamanthaas. Heerlijk mals stukje vlees met wortelpuree en champignons. Het vlees was super, de wortelpuree flauw. Ik miste een wortelsmaak. In combinatie met de champignons was de puree overigens wel lekker. Ik heb er een opmerking over gemaakt en de kok was het met me eens. Werd goed opgepakt. Toetje cheesecake. Lekker, romig citroenig, maar niet te zuur. Aardige bediening, attent en alert.
ReneSlootweg2 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We zagen ernaar uit, lijkt op website op de Effenaar Eindhoven, een favouriet.
Voorgerechten, ok, maar de hertenham was nog geen 5 gram.

Hoofdgerechten leden onder shift-wisseling rond 20.00: lang wachten, er kwam al 40 minuten helemaal niets uit de keuken.

Daarna bleken onze hoofdgerechten haastwerk zonder aandacht: lauwwarme tournedos, well done ipv rare, niet op smaak gebracht. Zeebaars vet aan de ene kant, bremzout aan de andere. Vegetarisch gerecht aan een kant warm, andere kant koud.

Doodzonde, met gemeende aandacht in de keuken had het voor hetzelfde geld prima kunnen zijn!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Als je even voor de film of erna een maaltijd wilt nuttigen is Lux geen slecht alternatief als je maar niet te kritisch bent. De bediening is natuurlijk studentikoos, maar vriendelijk. Het decor is een mengelmoes van mensen van verschillende leeftijden in een wat rumoerige ruimte die weinig pretenties heeft. Wat het eten betreft: de wildzwijnshaasschotel was goed bereid en mooi gedresseerd, maar de linguine met tonijn was meer bami: een uitgezette grote hap pasta waar de finesse ontbrak. Zo'n schotel moet je niet als hoofdgerecht aanbieden, maar veel kleiner en luchtiger alleen als voorgerecht presenteren. Maar goed, al met al een redelijk gemiddelde dat echter naar beneden bijgesteld moest worden om de wijn. De wijn wordt geoffreerd in belachelijk kleine glazen met te weinig inhoud. Zeker als je de prijs bekijkt. Resumerend: 't blijft aardig voor een snelle hap ( maar niet echt goedkoop) waar je bier of fris bij drinkt.
Elsemarieke .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Erg goed restaurant. Ze bieden verschillende goede maaltijdsalades die erg lekker en verrassend van smaak zijn. Ook voor niet vleeseters hebben ze voldoende keuzes, zoals de garnalen kroketjes als voorgerecht. Daarnaast is de biologische rode wijn ook erg smakelijk en niet duur. De ambiance is erg leuk door de koppeling met het filmhuis. Een prima plek dus voor een leuke avond!
Josef S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Bij de LUX is het altijd leuk en gezellig! Voor een kopje koffie met (bijv. LUX)taart, om rustig de krant te lezen of bij mooi weer buiten te zitten, of om een hapje te eten. Het eten is goed, geen sterrenrestaurant, de bediening is efficiënt en vriendelijk, en het decor en de ambiance zijn uitstekend! Ik kom er elke keer weer graag terug.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Gemengde gevoelens na ons bezoek van gisteren. Pluspunten waren de bitterballen van haas, mijn gerecht met eend en mijn koffieservies. Minpunten waren de bruschetta (te droog, te verbrand en fantasieloze spreads erbij), en de veel te zoute vis van mijn tafelgenote.
De naar verhouding forse rekening maakt dat ik niet snel meer voor deze gelegenheid zal kiezen om te dineren.
Toch krijgen ze mijn sympathy-vote want we dragen Lux een warm hart toe en komen er graag. Misschien moeten ze hun restaurantconcept eens overdenken?
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Als trouwe fan van Lux verwacht je meer van het restaurant dan in de praktijk werd waargemaakt. De Noordamerikaanse rundersteak was te rauw. Bovendien werd niet gevraagd hoe deze bereid moest worden. De lasagne van polenta was flauw van smaak en niet bijzonder lekker. De wijnen en het brood vooraf (oerbol) waren prima. We hebben het hier verder bij gelaten. De bediening deed het noodzakelijke en de kok hing leunend op het uitserveerpunt te bellen. Het interieur, is trendy en sfeervol. Lux blijft een leuke plek voor een borrel en een film, maar voor het restaurant hoef je er niet heen.
Sjaco L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Als je even snel goed wilt eten, dan kan dat hier. We hadden een maaltijdsalade die smakelijk en voldoende was. En de bediening was top, zeer attent en snel. De prijs viel ook wel mee €44 voor 2 personen incl. drank.
Miranda J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Regelmatig een snel hapje eten bij Lux. Geen uitgebreide kaart, maar erg lekkere salades en pasta's. Mooi terras en binnen altijd gezellig druk en sfeervol. Wijntje erbij, filmpje erna en je hebt een heerlijk relaxte avond.