Cafe-Restaurant Koekenbier

Hoogstraat 13 1391 BP Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe-Restaurant Koekenbier

Jij bent de chef

Tijd om de handen uit de mouwen te steken! Bij Koekenbier kun je namelijk zelf de chef zijn. De lunch- en dinerkaart zijn uitgebreid, traditioneel en ruig: vooral de vleesliefhebber is hier zeker in z'n sas. De specialiteit is namelijk een hete (350 graden) steen waarop rijke stukken ribeye, black angus, T-bone steak op geserveerd worden en voor je neus liggen te bakken. Daarnaast is er elke dag een verrassende daghap!

Meer informatie over restaurant Cafe-Restaurant Koekenbier

Zondag t/m Woensdag 11:00 - 00:00 (langer als het gezellig is)
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 04:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten heel gezellig en bediening Super!!!
nick B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuk restaurant, kwaliteit van eten prima. Verfijning zou beter kunnen. Gebakken aardappelen verschillend van grootte en dus gaarheid en grof gesneden paprika bij groente bij sliptong.
Bij visgerecht had ik gevraagd om frites weg te laten. Dat was gebeurd. De gevraagde gebakken aardappelen moesten wel geheel betaald worden. Wanneer hier enige prijscompensatie zou zijn zou dat topservice zijn.
Dit zijn punten van opbouwende kritiek
Het was top en aan raden
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk avond gehad, leuke bediening.
jopie P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
NIET IEDEREEN VOND ALLES EVEN LEKKER MAAR WAS HEEL LEUK EN GEZELLIG
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Bediening was gewoon goed, hartelijk en niet te opdringerig. Tafeltje had weinig ruimte voor gerechten. En geen gelegenheid voor het bergen van de jassen.
hatan.gerritsen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben hier afgelopen zaterdag voor de eerste keer met onze vrienden gegeten .
Het is een gezellig restaurant met een prima sfeer in een leuk dorpje onder de rook van Amsterdam.
Parkeren geen probleem en het eten en de vriendelijke bediening waren top.

Vooral de bereiding van de bestelde vleesgerechten op een hete steen
was een leuke en gezellige ervaring, en is zeker voor herhaling vatbaar.

Het voorgerecht van een grote portie champignons en kaas uit de oven was
redelijk machtig en toen kwamen dus de bestelde rauwe stukken Ribeye XXL
van 350 gram die je rustige stukje voor stukje en warm kon verorberen van de hete steen.

De nagerechten bleken voor iedereen van ons net iets te groot.

Kortom een gezellige avond met zeer redelijke prijzen.

Wij komen hier zeker snel weer terug.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hebben er op zatedag avond met gezin gegeten. Eten is lekker, voldoende keus, leuk idee van zelf op de steen bakken. Was gezellig druk, maar er was toch de nodige aandacht van vriendelijk personeel.
ans-hendrikx .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Deze week voor de 2e keer gegeten bij koekenbier en wederom erg lekker en gezellig. Het eten is heerlijk en de bediening is top! Komen zeker terug.
ans-hendrikx .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We waren met 8 personen en hebben allemaal heerlijk gegeten. De voorgerechten waren best groot maar wel erg lekker en de hoofdgerechten van de hete steen waren ook erg lekker. Sommige hadden nog plek voor een toetje en vooral de cheesecake en de tarte tatin was super.
Schipperen .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Voor het eerst in Koekenbier.
De gezellige sfeer die van buiten te zien is wekte onze nieuwsgierigheid.
Reviews waren prima dus wilden we ook Koekenbier eens uitproberen.
Voorgerecht carpaccio was heerlijk, portie wel wat veel.
Hoofdgerecht sliptongetjes was over het hoofd gezien in de keuken dus even wat geduld moeten hebben maar was zeer de moeite waard. Zeer beleefde excuses van de bediening.
Italiaanse rode wijn, top!
Prijzen prima, gezellige sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar.:-)
P.L. N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heel gezellig, goed eten lekker vlees ! Vriendelijke bediening. Na het eten kan je nog blijven voor een drankje. Eigenlijk een aanrader voor de hele avond
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!
Andries F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gezellige aankleding van het restaurant, geen duur gedoe, waren met 10 vrienden, hadden gereserveerd, tafel stond klaar, zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten.
Sammy J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Regelmatig kom ik hier met mijn vriend en zoontje. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Of je nou a la carte bestelt of kiest voor de daghap, het is met liefde bereid dat proef ik gewoon.
Tot snel weer!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Prima Restaurant met goede bediening. Met vrouw en een vriendin gegeten. Allemaal de steengril, de dames de lady stake en ik de surf and turf, en dat was een uitstekende keus. Na afloop een heerlijke coupe met aardbeien. Het eten was erg lekker. De inrichting is infomeel en gezellig. Het is wel wat lawaaierig, maar daar viel goed mee te leven.

Echt een aanrader.
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
lekker gegeten. ik ben er al meerdere keren geweest en kom er graag terug. prima eetcafe en keuze genoeg. ik zou zelf kiezen voor de biefstuk op de hete plaat. best goed en niet duur.
Jochem B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
het was er heel druk maar desondanks was de service snel, gezellig en attent.
eten was erg lekker. zeker de steak van de hete steen was helemaal top.
M.G. N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Met wandelgroep de lunch gebruikt, er werd een prima biertje getapt, de Flammenkuchen smaakten prima en er werd prima ingespeeld op een verzoek tot aanpassing van een gerecht. Komen er zeker terug als we daar weer in de buurt wandelen.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heel gezellig en informeel. Lekker eten. Aan tafel mijn eigen biefstuk op hete steengril gebakken. Heel origineel. Absoluut een aanrader.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gezellig bruin-café-achtig tentje in Abcoude. We werden vriendelijk onthaald, naar de tafel gebracht en bediend. Echte vleesliefhebbers kunnen hier hun hart op. Ribeye, Black Angus, T-Bone en een klassieke hamburger, ze hebben het allemaal. Het mooie daarvan is dat je ook zelf aan tafel kan bereiden op 340 graden stenen plaat! Een leuke manier om de avond nog iets specialer te maken. Prima, mals vlees, heerlijke friet en vriendelijke bediening.