Cafe-Restaurant Koekenbier

Hoogstraat 13 1391 BP Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe-Restaurant Koekenbier

Jij bent de chef

Tijd om de handen uit de mouwen te steken! Bij Koekenbier kun je namelijk zelf de chef zijn. De lunch- en dinerkaart zijn uitgebreid, traditioneel en ruig: vooral de vleesliefhebber is hier zeker in z'n sas. De specialiteit is namelijk een hete (350 graden) steen waarop rijke stukken ribeye, black angus, T-bone steak op geserveerd worden en voor je neus liggen te bakken. Daarnaast is er elke dag een verrassende daghap!

Meer informatie over restaurant Cafe-Restaurant Koekenbier

Bus en trein

Zondag t/m Woensdag 11:00 - 00:00 (langer als het gezellig is)
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 04:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cafe-Restaurant Koekenbier

Ron M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Was onze eerste keer. Prima gegeten (voorgerecht plankje gedeeld, beiden vlees op steen). Prettige en vriendelijke bediening. Locatie goed bereikbaar met OV en auto. Wij gaan hier vaker afspreken...
RIEn M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima lunchkaart
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten en erg vriendelijk bediening
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Onderweg naar concert hier heerlijk gegeten. Afgegaan op de recensies van Iens. Vlees van de Lavagrill gehad, zelf bakken, maar dat was nu net zo leuk. Helaas door file niet genoeg tijd voor dessert, Bij een volgend concert nog maar eerder vertrekken om de rest van de kaart te proeven.
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
alles was vers. goede smaak. een aanrader.
theo S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig en prima gegeten en goede aandacht voor onze kinderen, echt goed.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een gezellig dorps eetgelegenheid waar een Amsterdams tintje aan zit. De keuken maakt heerlijke gerechten waarvan de porties precies goed zijn. Gastvrije ontvangst door Kale heren die het horeca vak goed onder de knie hebben en weten wat de klant wilt. We komen hier graag terug.
Dessie K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben een heerlijk hapje gegeten voorafgaand aan een concert in Amsterdam. Super lekker! Gerechten van de steen zijn snel en echt een aanrader!
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten heel gezellig
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gezellige sfeer. Eetcafé eten. Lekker, maar niet heel speciaal. Vlees van de steen is goed. Wachttijd voor eten lang,ondanks dat het niet vol zat. Toetje teleurstellend: een dame blanche met koude chocoladesaus.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Kreeftensoep uit een pakje oid met wat garnaaltjes erin. Rib-eye was uitstekend. Bediening na een kwartier zelf om de menukaart moeten vragen. Waren niet echt geïnteresseerd.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Mooie locatie.????
Desirée P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben hier al meerdere keren naar tevredenheid gegeten. Enkele weken geleden hier weer geweest vanwege de trouwdag van mijn ouders, die elkaar jaren geleden ook nog eens in het oude koekenbier tegen waren gekomen. Het eten was lekker en alles was dan ook prima, tot dat 1 van ons op de terugweg acuut erg ziek werd (reactie op het eten) en de feestelijke avond toch erg treurig op de badkamer en ziek in bed afliep. Jammer na zo'n goede start...
Guido L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lunch op een zomervakantiewoensdag, we waren de enige gasten. Er was de eerste 7minuten niemand te bekennen. Daarna allervriendelijkst, ontspannen geholpen. Kipsate en broodje brie. Allebei erg goed klaargemaakt en fatsoenlijke porties. Ons verzoek of de luide muziek wat zachter kon om elkaar beter te kunnen verstaan was geen enkel probleem. No nonsense, er wordt op gelet of je nog wat wil drinken zonder dat je het gevoel gegeven wordt te moeten bestellen.
willemdingemans .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gezellige, ouderwetse, 'bruin café'-sfeer met een mooi, ruim terras. Op het eten was weinig aan te merken, alleen de spareribs waren veel te vet en niet helemaal gaar. Komen zeker nog eens terug.
Geerl123 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Hartelijk ontvangst en prima bediening. Gerechten prima op smaak en qua prijs kwalitieit mooi in balans. Voor een gezellig avond met een prima hapje zeker voor herhaling vatbaar
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten heel gezellig en bediening Super!!!
nick B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuk restaurant, kwaliteit van eten prima. Verfijning zou beter kunnen. Gebakken aardappelen verschillend van grootte en dus gaarheid en grof gesneden paprika bij groente bij sliptong.
Bij visgerecht had ik gevraagd om frites weg te laten. Dat was gebeurd. De gevraagde gebakken aardappelen moesten wel geheel betaald worden. Wanneer hier enige prijscompensatie zou zijn zou dat topservice zijn.
Dit zijn punten van opbouwende kritiek
Het was top en aan raden
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk avond gehad, leuke bediening.
jopie P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017