Café-restaurant Klein Kalfje

Amsteldijk Noord 355 1083 AB Amsterdam Nederland Kaart
31-208231844

Meer informatie over restaurant Café-restaurant Klein Kalfje

Dagelijks geopend van: 10:00 tot 12:00 uur.

• Amex , Apple Pay , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Café-restaurant Klein Kalfje

Jan.vanwijk V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
goede accommodatie om met z'n tweeën te vertoeven/eten.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Klein Kalfje stelt eigenlijk nooit teleur. Of het nou zakelijk is, of privé, of na het sporten aan de Amstel. Altijd goed, altijd warm en altijd gastvrij.
Elisabeth A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima lunchadres! De huiswijn is goed, het ten smakelijk en attractief en het personeel attent. Que demande le peuple?....
Amelie W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
I have never seen a more uninterested bunch of staff members. Slow, bored, and generally unhappy to be here. There are about 10 people here and he forgot our drink order of 1 beer and 2 waters. Really....! The burger really sucked! The location is great (which I should not say because it might make you want to come here.) What a shame.

We were there with two children and they didn't even realise that they might be thirsty. We sat right in front of the entrance to the kitchen and looked and looked and looked. No reaction. We had to literally WAVE at them.
Totally overpriced for what it is.
We will definitely never come back here :-(
(sad as the location is nice)
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ondanks dat de bedienende pas twee weken daar werkte was hij enthousiast,gastvry en vriendelijk!
Eugenie D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Nog nooit meegemaakt in een restaurant waar een glas Sauvignon blanc €5,50 kost.., zo’n slechte bediening. Oh sorry opbouwend; de locatie is prachtig, de inrichting mag iets moderner, de slibtongetjes waren heerlijk. Vanwege de bediening kom je er nooit meer.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Vreselijke bediening.
Meiden stonden te eten en hun make up te doen achter de bar.. Vier maal gevraagd of er een muziekje aan kon, aangezien het er doodstil was, maar zelfs dat was te veel gevraagd... Nooit meer.... Helaas.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Zeer slechte, trage bediening. Haast arrogant. Aan de prijs
J.E. D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Dit restaurant moet proberen, gezellig, mooie locatie, vriendelijk personeel en bovenal heerlijk eten!
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijke zeetong gegeten! Goed van kwaliteit, wel een beetje aan de prijs. Erg leuke plek om met je bootje heen te gaan !
Rolf L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Het eten was prima en de service ook. We zaten op een boot/deck aan het water maar je zat zo dicht op elkaar dat een intiem gesprek lastig was. Mede door een zeer luidruchtige familie die geen benul had van haar omgeving. Maar verder prima plek en bediening en ik kom graag terug
ErKo .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het totaalplaatje klopt niet. Het eten is redelijk. Al het andere staat niet in verhouding tot de prijzen die men hier rekent.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Lekker geborreld en daarna saté gegeten, lekker bier en goede wijnen. De bediening was correct. Een minpuntje was dat we kwamen om voetbal te kijken maar ze hadden KPN aansluiting, dus geen voetbal........
Michael N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Er werden o.a. twee gerechten besteld (Zeetong en Slibtongen) beide met salade en verse frites volgens menu.

'Salade' bestond voor 2 personen uit één mini soepkommetje met uitsluitend wat gewassen blaadjes veldsla! geen dressing, peper of zout...niets. Grote teleurstelling. Heel erg karig voor een gerecht van 37 euro!!

Frites zelfde verhaal één minikommtje te delen met 2 personen.

Vis overigens goed bereid hoor. Ander gerecht kalfsschenkel was wel prima en compleet.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
De lamskofte beloofde volgens de menukaart met naan en knoflooksaus geserveerd te worden. Het was een wrap met pepersaus.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Mooie plek, redelijk eten, bediening toonde zich niet echt geïnteresseerd. Jammer.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Super fijne bediening, kom je niet vaak tegen in Amsterdam
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Bediening was goed. Heerlijk aan de Amstel gezeten. Lekker gegeten en gedronken. Interieur binnen is oubollig en aan vervanging toe. Zal ter zijner tijd wel vervangen worden. Volgens mij sinds kort nieuwe eigenaar. Verder alles in orde en tot gauw!
Adriana V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
We zaten voor de lunch buiten op het terras aan de Amstel. Was erg benauwd, buiten 32 graden, aan waterzijde teveel glas dat helaas niet open kan.
Bediening vriendelijk, eten goed.
Leuke lokatie, voor herhaling vatbaar.

Aadje Thea Iris en Joanne
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
We moesten na 10 minuten nog steeds drankjes bestellen, een kaart werd ons niet gegeven, hebben hem toen zelf gepakt. De drankjes bleven uit en toen we er naar vroegen was het bonnetje verdwenen.... Het was helemaal niet druk. We hadden1 Ginger Ale, 1 Spa blauw (ik kreeg trouwens rood) en 2 Bagels met gerookte zalm besteld en moesten 39 Euro afrekenen, wat ik een absurd bedrag vind. De bagel was niet om te eten, het leek wel beschuit! En 12 Euro voor 2 drankjes lijkt mij ook aan de hoge kant.
Al met al komen we niet meer terug in 't Kalfje.