Café-restaurant Klein Kalfje

Amsteldijk Noord 355 1083 AB Amsterdam Nederland Kaart
31-206445338

Over het restaurant Café-restaurant Klein Kalfje

Rust in rand van Amsterdam

Denk je aan Amsterdam, dan denk je aan de drukke grachtengordel, vol toeristen en verkeer. Dan denk je niet aan rust en kalmte, een terras aan het water en knusheid. Dat bestaat wel! Klein kalfje is gelegen aan de rand van de stad, aan de Amstel. Als je in de oase van rust zit, warm binnen of buiten aan het water, zou je je bijna in Zuid-Frankrijk wanen. Dit in combinatie met een heerlijke lunch of diner is je dag of je avondje Amsterdam zeker geslaagd!

Meer informatie over restaurant Café-restaurant Klein Kalfje

Maandag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café-restaurant Klein Kalfje

Edith E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het is dat het restaurant zo prettig is gelegen, want voor de keuken en ambiance hoef je er echt niet naar toe.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Mijn oma en ik hebben heerlijk bij klein kalfje gegeten en zijn vooral ontzettend goed geholpen door de mensen van het restaurant. We kwamen binnen zonder te reserveren maar kregen een rustig plek in de serre. En er werd bijzondere aandacht gegeven voor mijn oma, waardoor ze helemaal opklaarde.
Ontzettend fijn! Hier komen we zeker terug! Bedankt Carmen!
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed eten in een prettige ambiance
Olaf B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Erg lekker, saté was mals en de slibtong was goed gebakken. Bediening was professioneel en behulpzaam. Komen zeker terug!
Marin B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Mooie plek. Vreselijke bediening. Ten eerste onvriendelijk, ten tweede koude koffie met een vies schoteltje en ten derde duurde het erg lang.
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker aan het water gezeten maar voor 1 kom biest soep en tomaten soep dat voor 20 euro is wel erg duur. Jammer dat het op deze verdien model moet gaan.
Rachel A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk geluncht op het terras aan het water. Genoten van een lekkere goed bereide angus burger, broodje gerookte zalm en salade krokante kip. Bediening was zeer vriendelijk en complimenten aan de kok. Zeker een aanrader.
Ankie P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Hier kom ik zeker terug
Fabian L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gezeten aan het water. En kwalitatief goed eten. Een aanrader!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wilden op het terras aan het water eten. Gingen zitten maar de 2 medewerkers namen niet eens de moeite ons te begroeten. Ook niet, het is een beetje druk we zijn zo bij u. Na een kwartier genegeerd te zijn hadden we er genoeg van. Waardeloos!!
hanskappenburg .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
top locatie, top bediening, kortom een totaalplaatje met een verdiende plus!! Heerlijk op het terras gezeten en het weer werkte ook nog eens mee.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gisteren had ik een tafel op het nieuwe terras gereserveerd. Ik had er zin in. Prachtig weer, dus keek ernaar uit. Toen wij om 18.30 uur aan kwamen, bracht een leuke serveerster ons naar de tafel. Na een heerlijke rose, kregen wij de kaart. Mijn dochter bestelde carpaccio en ravioli, mijn zoon de Black Angus burger en ik de escargots en caesar salade met kippendij. Het voorgerecht kwam en wat was het heerlijk! Hierna vroeg ik na 1.5 uur toch maar eens waar het hoofdgerecht bleef. Helaas, deze was vergeten door te geven aan de keuken. Kan gebeuren, dus nog maar een drankje. Na nog meer wachten kwamen de gerechten eindelijk! De burger was prima, mijn dochter kreeg rendang (ipv ravioli) en ik de salade (alleen was de keuken de kip vergeten erin te doen). De laatste 2 gerechten gingen dus weer terug. Na nog 20 minuten wachten, kwamen dan nu de ravioli en mijn salade. Zoonlief was inmiddels klaar met eten. De ravioli van mijn dochter was van binnen koud en op mijn salade lag een ijskoud gepocheerd ei. Beide dus niet echt smakelijk. De serveerster heeft er echt alles aan gedaan om onze avond leuk te maken, maar zonder een goede keuken was dat toch er lastig voor haar. Toen ik wilde betalen, zei zij gelijk, ik loop even mee. Dit kan echt niet. Zij stelde voor om alleen de voorgerechten te betalen. Helaas de heer achter de bar, besloot 20% korting te geven. In plaats van 100 euro, moest ik 80 euro betalen. Ik heb er eens over nagedacht, maar ik vind het echt schandalig. Ik heb dus 80 euro betaald voor een paar drankjes, brood, carpaccio, escargots en een burger. De rest was gewoon niet lekker. Jammer dat het op deze manier is opgelost :-( . Nogmaals, alle credits naar de serveerster, maar wij komen niet snel terug.
Jamal L.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Verschrikkelijke mensen in de bediening, niet klantvriendelijke en werden uitgemaakt voor verwende kinderen omdat we 2x hadden gevraagd om bitterballen en dat kon niet terwijl mensen naast ons wel een portie kregen.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Met twee Italiaanse zakenrelaties: prachtige locatie; leuk personeel; prachtig terras, maar alleen zo jammer van de herrie van de vliegtuigen waar je helaas niets aan kunt doen. Desalniettemin een top tent!
Zuiderbaan .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heel gezellig gegeten, uitstekende, snelle en zeer attente bediening. We komen zeker terug met mooi weer op het mooi verbouwde terras aan het water.
knwilnis .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Voor een eenvoudige lunch is het goed. De sfeer is zoals je dat verwacht van een restaurant als dit. De kwaliteit van het eten is goed en in verhouding tot de prijs. De prijs van de koffiie en de andere dranken is echter buitensporig hoog. € 3 voor een klein flesje Spa blauw is echt te veel. De bediening is vriendelijk maar nochalant. Het tafeltje had een gescheurd blad waardoor het bord stond te dansen. Dit maakt eten zonder knoeien lastig.
Guus H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Prima bal, altijd goed.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk plekje aan de Amstel. Was rustig dus we konden aan het raam zitten en over de Amstel uitkijken. Bij mooier weer natuurlijk liever op het drijvende terras.
André V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Goede en vlotte bediening. Wij hebben lekker gezellig kunnen eten. Hopelijk heb ik tijd om van de zomer lekker buiten te kunnen zitten.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Van de twee sneden brood, zat er één al duidelijk een tijdje aan de buitenkant van het brood en die was dus uitgedroogd. Een paar blaadjes sla en wat tafelzuur en hop, je bent 10 euro verder. De locatie is dan weer fantastisch ter compensatie van de kwaliteit van de eten.