Cafe Restaurant Honky Tonk

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant Honky Tonk

• Terras
Franciska V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De inrichting was erg leuk en vrolijk, het personeel vriendelijk en vlot.

Het eten was oké. Ik had de Oosterse spiesjes die wel lekker waren, wel vreemd dat je daar ook nog frites bij kreeg. Mijn partner had de fish and chips waarbij de fish veel te vet was en niet echt lekker.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Na een heerlijke wandeling zijn we gaan eten bij Honky Tonk. De bediening is vriendelijk en je zit vlak naast de Klimduin. Als voorgerecht namen we een tomatensoepje. Helaas niet erg speciaal. We houden zelf van een wat stevigere/romerige soep. Vervolgens bestelden we beide een Honky Tonk burger. M'n vriendin had de vegetarische versie en ik de originele met de rundvlees burger. Helaas weer niet erg speciaal. We kregen de burger op een soort van wit broodje. Zelf zijn we meer van donker (meergranen) brood en hadden dit eerlijk gezegd ook verwacht voor de prijs van +/- €15,00 per burger. Het viel ons eerlijk gezegd een beetje tegen, jammer.
Mies H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
wat hebben we het onwijs gezellig gehad heel lief personeel nergens op hoeven wachten ook het eten super ik had een sparrib nooit zo lekker gehad we komen zeker terug .....veel liefs van ons drieen
Ingridf73 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Altijd weer een feestje om hier te eten. Goede kwaliteit eten voor een eerlijke prijs. Prima wijn en gezellige bedoening.
Muriellekursen .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Voor het eerst gegeten bij Honky Tonk, eten was heerlijk! Wij vonden de doordeweekse aanbieding erg lekker (smulplate), voor niet heel veel geld, prima eten! Bediening was ook erg vriendelijk en in voor een praatje.Wij komen zeker terug binnenkort. Murielle
JTde .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Eten hier elke maand het maandmenu en vinden deze heel lekker en zeker voor deze prijs zeer goed .Ook de locatie is erg gezellig bij het klimduin .De opmaak van het bord is al een lust voor het oog .Soms zijn er wat aparte menu's die leuk zijn om uit te proberen .
Is volgens mij een aanrader omdat ze ook nog veel andere lekkere aanbiedingen hebben
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gewoon een leuke plek om na een wandeling door de duinen even lekker bij te komen.
Diverse snacks, hapjes en ook maaltijden. Ook leuk te zien dat ze aan de kinderen denken met bijvoorbeeld een broodje kaas en/of zoetbeleg.
Vandaag goed terrasjesweer, dus wij zaten buiten. Redelijke vlotte bediening en schappelijk geprijsd. Smaakvol doch niet bijzonder
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Met een groep dames gegeten bij Honky Tonk. Leuke locatie aan de klimduin.
De kaart was redelijk gevarieerd en daardoor was er voor iedereen wat wils.
Vooraf de tortilla chips, een hoop chips en hierover wat kaas gesmolten. Niet echt bijzonder.
Andere dames hadden carpaccio en duo van vis. Deze smaakte goed.
Als hoofd had ik de burrito, behoorlijk grote portie met iets teveel bonen. Maar wel goed op smaak.
Tafelgenoten hadden de kogelbiefstuk en thaise curry. Laatste was wat droog, maar de kogelbiefstuk was lekker mals.
Als dessert is de scroppino erg lekker. De wijn was beperkt in keuzen en kon ook niet echt geadviseerd worden. Ook moesten wij zelf steeds aangeven dat wij wat wilde drinken.
Wel jammer want met een groep dames kan je altijd wel wat flesjes kwijt.
Prijs kwaliteit verhouding vond ik te ver uit elkaar liggen. Prima doorsnee eetcafe.
JTde .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
We hebben hier vaak gebruik gemaakt van de maandmenu's .Er is dan bij het hoofdgerecht een keuze uit 2 menu's . De combinatie van smaken en de kwaliteit van het gerecht is uitstekend.
Ook de opmaak van het bord en de bediening is prima.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Een gezellig druk restaurant naast de klimduin van Schoorl. Als voorafje had ik de pompoensoep, die meer naar kerrie smaakte dan pompoen. Daarna had ik de zalm met gamba's. De zalm was lekker en goed, de gamba's waren droog. Ik zat vol genoeg om geen toetje te nemen. Er bij dronk ik een rosé. Daar was niets mis mee. De bediening was goed en het uitzicht was vermakelijk, met al die klimmende en springende kinderen op de klimduin.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Na een wandeling door de duinen even bijkomen op het terras van Honky Tonk. Vol in de zon, lekker glaasje wijn erbij en een heerlijk broodplankje met aioli tapenade en kruidenboter. De aioli en tapenade waren heerlijk, de kruidenboter miste wat smaak.

Na het broodplankje besloten om nog een hoofdgerecht te nemen. Mijn tafelgenoot nam de kip curry en ik nam spareribs. Beide gerechten waren erg lekker en goed van smaak. De bediening was ook zeer vriendelijk en attent en vroeg tussendoor of alles naar wens was.

Als we onderaan de klimduin wat gaan eten gaan we dus naar Honky Tonk het is niet culinair hoogstaand maar het eten is wel goed in tegenstelling tot de rest die aan de klimduin zit
Wapke .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Vettige pannenkoek gegeten. Kaas was er bovenop gedrapeerd en op die manier enigszins gesmolten, in plaats van een knapperig korstje er boven op. Heb hem niet helemaal opgegeten vanwege de vreemde smaak. Bediening wisselend, de ene serveerster heel vriendelijk en correct, en de andere serveerster kwam wat ongeduldig over toen niet helemaal duidelijk was wie wat besteld had. 'Eenmaal andermaal'?
Ga hier zeker niet terug voor de pannenkoek! Ligging is wel leuk, naast de klimduin. Lijkt me prima voor in de zomer, met een lekker zonnetje erbij.