Cafe Restaurant Homan

Hoofdstraat 12 9463 PC Eext Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe Restaurant Homan

Dineren in Drenthse sferen

In het noorden van Drenthe vind je het gezellige brinkdorp Eext. Bij Café Restaurant Homan kun je hier dineren in een gemoedelijke sfeer. De uitgebreide menukaart heeft voor ieder wat wils Voor een hapje, een drankje maar ook voor maaltijdservice of partycatering kun je hier terecht!

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant Homan

• : Parkeerplaats

6,9
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Je kreeg een behoorlijke portie spareribs. Voor de rest goed verzorgd en wij konden alles nog maar net op. Veel keuze op de menukaart.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede kwaliteit , prettige bediening. Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen bij vrienden, familie en kennissen.

Alleen de banken kunnen beter worden vervangen door stoelen, Je zakt te ver weg.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Het ademt de sfeer van een echt cafe-restaurant met nog een biljart, een bar en veel plaatselijke bevolking. De menulijst is kort en voldoet prima.
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Super gezellige steakhouse... geen poespas gewoon een eerlijke keuken..alles zag er tip top verzorgd uit het eten was ruim voldoende en gevarieerd ..leuke bediening.. als klap op de vuurpijl,...bij het doorgeven dat we een verjaardags etentje deden, kreeg de jarige job ( in dit geval mijn vader) zijn toetje ( Dame blanke) met een vuurwerk fonteintje er op SUPER leuk en attent natuurlijk.
WIJ KOMEN ER ZEKER TERUG!!!!
fokkehatzmann .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten zag er goed uit en gezellige sfeer alleen toilet beetje ????? Nat klein handdoekje en erg koud toilet ....
ssw .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede ontvangst in een gezellig steak restaurant. Snelle bediening met ook tijd voor een persoonlijk praatje. Het menu is helder en divers. Prima kwaliteit en op temperatuur. De wachttijden zijn zeker niet lang. Al met al voor deze aanbieding met tweede menu gratis goede prijs kwaliteit verhouding en de prijzen voor de drankjes zijn ook niet hoger dan normaal.
Daniëlle B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima eten, vriendelijke mensen.
Sfeer is goed. Het restaurant is geen onderdeel van een grote keten, hardwerkende mensen die je elke week een volle zaak gunt.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten bij Homan !! De bediening was super, kwam af en toe langs om te vragen of alles naar wens was . Het eten werd uitstekend opgediend. Je hoeft , ondanks dat het best wel druk was, niet lang te wachten . Zeker een aanrader!!
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten met de AH dinerbonnen actie. Enige nadeel is dat er geen vegetarisch menu beschikbaar was. Vriendelijke bediening, gezellige avond gehad.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was onze eerste keer uit eten bij restaurant Homan. Eerste indruk was , leuke tent . Het eten was heerlijk !! Niet te lang wachten , vlotte bediening. Kortom een aanrader !!
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een leuke en gemoedelijke familiezaak in het kleine dorpje Eext, waar verrassend goed gekookt wordt. Met een AH-restaurantactie deal hier terecht gekomen tijdens weekendje weg en vanaf nu behoort Homan tot onze favorieten.
Een hartelijke gastvrouw, die proactief uitleg geeft over de bereiding van bepaalde gerechten, zoals de soep met het oog op onze dieetwens.
De pepersteak van mijn vrouw was gewoon goed en smaakte ouderwets natuurlijk (bio ?!). Mijn kipkluiven smaakten ook naar de kip van vroeger (ook bio ?) en de frieten deden ons aan onze kindertijd (80ies) terugdenken qua smaak. Hoeveelheid royaal
Mijn sinaasappelbavarois was ook prima, wellicht tikje te koud, maar dat deed verder niets af aan de overall smaakbeleving.

We komen hier zeker terug, mochten we weer eens in de buurt zijn
remmybron .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gemoedelijke sfeer, heerlijke soepen , de vis goed, de medium gebakken Peperstraten waren in het midden rauw. Heerlijke smaken en borden zagen er goed verzorgd uit.
Het enige minpunt was de temperatuur ! De verwarming was koud( buiten was het rond het vriespunt), degene die bij het raam zat had thuis even tijd nodig om weer warm te worden.
Verder een aanrader!
berttencate .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voorgerecht uiensoep heerlijk, hoofdgerecht heel lekker met leuk opgemaakte rauwkost schotel. Nagerecht ijs met warme kersen, leuk opgemaakt en heerlijk.
Ontspannen sfeer.
MargrietWVenema .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voorgerechtjes ok. Mixed grill lekker, heerlijk vlees. Wel weinig vlees. Rest ok! Spareribs daar en tegen: niet door te komen wat een bord en weinig mals en gekruid. Na 2 stukjes genoeg, maar dan nog 3 ribbenkasten te gaan. Via deze actie was het te betalen, maar zoder AH actie prijs kwaliteit buiten proporties. Jammer.... Wel vriendelijk personeel!!!
Peters3 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Eten was zeer teleurstellend. Spare-ribs niet mals, vlees van mixed-grill was taai en had weinig smaak. De meisjes in de bediening doen wel erg hun best en zijn oplettend en attent, maar dit wordt teniet gedaan door de povere kwaliteit van het eten.
Karin0209 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Hadden gereserveerd voor twee personen ivm de AH-restaurant actie. Wij kregen een keuze menu met voldoende keuze uit meerdere voor-, hoofd- en nagerechten. 3-gangen menu a 32,50. Onze keuze viel op de mosterdsoep, smaakte prima. Vervolgens mixed grill en pepersteak, ook uitstekend, vlees was mals. Als garnituur wat rauwkost met aardappelsalade en frietjes. Gewokte groente apart bijbesteld, smaakte goed. Als nagerecht ijs met warme kersensaus, mooi opgemaakt met wat vers fruit, erg lekker.
Wij waren de enige gasten in het restaurant dus lange wachttijden hadden wij niet.
Met de drankjes erbij was de totaalprijs voor twee personen (excl. fooi) 45 euro. Lekker gegeten voor een mooie prijs.
Jbekkema .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vanavond heerlijk gegeten met 7 personen. Eerst besproken bij de 7 ossen, helaas kwamen we voor de vaste deur, ze hadden vakantie. Terwijl we zelfs een bevestiging van reservering hadden ontvangen. Gelijk gebeld of erbij Homan nog plek was en dat was er. Zeer uitgebreide kaart voor de AH actie. Grote portie's en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.
diana.ubels .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker gegeten met 4 personen. Meer dan voldoende eten. Vriendelijke dames in de bediening. Ook voldoende keuze op AH menukaart. Voor ieder wat wils!
gschothorst .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was uitmuntend, ook de service was goed . Leuk ingericht al zou je dit op het eerste gezicht aan de buitenkant niet zou verwachten. Ik zou iedereen aanraden
er te gaan eten . Ik drink geen wijn. Heb tongfilet genomen met perziken, heel lekker.
Stokbrood met kruidenboter. Mijn metgezel nam mosterdsoep, Peppersteak .Was ook
uitstekend . Beiden hadden we ijs met warme kersen, heerlijk!!!!
ejbakker1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Service was vriendelijk, maar hebben lang moeten wachten. De bestelde pepersteak was heel taai en mocht de naam steak niet hebben. De drentse aardappelsalade was prima en verrassend. Nagerecht was goed.