Cafe Restaurant Homan

Hoofdstraat 12 9463 PC Eext Nederland Kaart

Over restaurant Cafe Restaurant Homan

Dineren in Drenthse sferen

In het noorden van Drenthe vind je het gezellige brinkdorp Eext. Bij Café Restaurant Homan kun je hier dineren in een gemoedelijke sfeer. De uitgebreide menukaart heeft voor ieder wat wils Voor een hapje, een drankje maar ook voor maaltijdservice of partycatering kun je hier terecht!

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant Homan

• : Parkeerplaats

6,5
Remmybron .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gemoedelijke sfeer, heerlijke soepen , de vis goed, de medium gebakken Peperstraten waren in het midden rauw. Heerlijke smaken en borden zagen er goed verzorgd uit.
Het enige minpunt was de temperatuur ! De verwarming was koud( buiten was het rond het vriespunt), degene die bij het raam zat had thuis even tijd nodig om weer warm te worden.
Verder een aanrader!
Berttencate .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voorgerecht uiensoep heerlijk, hoofdgerecht heel lekker met leuk opgemaakte rauwkost schotel. Nagerecht ijs met warme kersen, leuk opgemaakt en heerlijk.
Ontspannen sfeer.
MargrietWVenema .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voorgerechtjes ok. Mixed grill lekker, heerlijk vlees. Wel weinig vlees. Rest ok! Spareribs daar en tegen: niet door te komen wat een bord en weinig mals en gekruid. Na 2 stukjes genoeg, maar dan nog 3 ribbenkasten te gaan. Via deze actie was het te betalen, maar zoder AH actie prijs kwaliteit buiten proporties. Jammer.... Wel vriendelijk personeel!!!
Peters3 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Eten was zeer teleurstellend. Spare-ribs niet mals, vlees van mixed-grill was taai en had weinig smaak. De meisjes in de bediening doen wel erg hun best en zijn oplettend en attent, maar dit wordt teniet gedaan door de povere kwaliteit van het eten.
Karin0209 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Hadden gereserveerd voor twee personen ivm de AH-restaurant actie. Wij kregen een keuze menu met voldoende keuze uit meerdere voor-, hoofd- en nagerechten. 3-gangen menu a 32,50. Onze keuze viel op de mosterdsoep, smaakte prima. Vervolgens mixed grill en pepersteak, ook uitstekend, vlees was mals. Als garnituur wat rauwkost met aardappelsalade en frietjes. Gewokte groente apart bijbesteld, smaakte goed. Als nagerecht ijs met warme kersensaus, mooi opgemaakt met wat vers fruit, erg lekker.
Wij waren de enige gasten in het restaurant dus lange wachttijden hadden wij niet.
Met de drankjes erbij was de totaalprijs voor twee personen (excl. fooi) 45 euro. Lekker gegeten voor een mooie prijs.
Jbekkema .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vanavond heerlijk gegeten met 7 personen. Eerst besproken bij de 7 ossen, helaas kwamen we voor de vaste deur, ze hadden vakantie. Terwijl we zelfs een bevestiging van reservering hadden ontvangen. Gelijk gebeld of erbij Homan nog plek was en dat was er. Zeer uitgebreide kaart voor de AH actie. Grote portie's en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.
Diana.ubels .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker gegeten met 4 personen. Meer dan voldoende eten. Vriendelijke dames in de bediening. Ook voldoende keuze op AH menukaart. Voor ieder wat wils!
Gschothorst .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was uitmuntend, ook de service was goed . Leuk ingericht al zou je dit op het eerste gezicht aan de buitenkant niet zou verwachten. Ik zou iedereen aanraden
er te gaan eten . Ik drink geen wijn. Heb tongfilet genomen met perziken, heel lekker.
Stokbrood met kruidenboter. Mijn metgezel nam mosterdsoep, Peppersteak .Was ook
uitstekend . Beiden hadden we ijs met warme kersen, heerlijk!!!!
Ejbakker1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Service was vriendelijk, maar hebben lang moeten wachten. De bestelde pepersteak was heel taai en mocht de naam steak niet hebben. De drentse aardappelsalade was prima en verrassend. Nagerecht was goed.
Emielemmy .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij zijn zeer tevreden over het eten kan niet zo gauw zeggen wat het lekkerst was a lles was goed klaargemaakt. De bediening was goed en vriendelijk wij zullen zeker dit restaurant aanbevelen aan vrienden en kennissen
E.e. K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was goed via de ah actie. We hadden mixed grill en spareribs. Spareribs waren goed mals. Vooraf stokbrood met kruidenboter en uiensoep. Als dessert dame blanche. Vond het alleen raar dat je voor een meerprijs groente erbij kan bestellen. Hoort bij het vlees te worden geserveerd. Patat, sausjes en salade was wel inbegrepen. Bediening was zeer vriendelijk. Inrichting is erg eenvoudig.
Hfk K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was eenvoudig, heel lekker, opmaak simpel. Bediening attent en aardig. Entourage cafeachtig met grote bar midden in, niet echt zoals je een restaurant verwacht.
Laatmaar123 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik had van tevoren thuis het menu bekeken, maar we kregen een beperkte kaart en wat ik wilde hebben stond daar niet op. De vis was niet goed klaargemaakt en het vlees was niet goed doorbakken. Met vier personen kregen we een klein schaaltje friet en toen we om meer vroegen moesten we heel lang wachten. Groente moesten we apart betalen en die waren ook niet lekker. We kregen een salade erbij die zo uit een bakje was geschept.
TomDraisma .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Lekker gegeten, maar in verhouding tot de eigenlijke prijs wat sober. Vooral de soep (1x mosterd en 1x uien) viel erg in de smaak. De hoeveelheid had als voorgerecht wat minder gekund. Bediening was erg vriendelijk, accuraat en zeer behulpzaam. Helaas viel de sfeer op de plek in de zijvleugel wat tegen, door de kale, eenvoudige inrichting.
Pietwijnen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben prima gegeten met ons Albert Heijndiner zegels. We kregen een keuze menukaart met normale prijzen. Er was een royale keuze en een stel enthousiaste dames zorgden voor een vlotte bediening. Alle drie de gangen waren goed verzorgd en smaakten voortreffelijk. Het gebouw met name van buiten kan wel een opknapbeurtje gebruiken.
Wjagersma .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
een ah maaltijd zeer eenvoudig en erg duur,weinig garnituur en geen groente
café (restaurant) niet erg gezellig
bediening was ruim voldoende,aardig en aanspreekbaar
5851 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het eten bij Homan was lekker, van de mixed grill genoten van lekker mals vlees. De gepocheerde vis was ook mals en mooi geserveerd.
De bijbehorende garnituur vulde alles prima, kortom lekker. Ons toetje, warme kersen met ijs was een prima afsluiting.
De bediening was gemoedelijk en attent. Ook het decor kon ons bekoren, een eetcafe met een landelijke gemoedelijke en vriendelijke uitstraling
DeFijnProever66 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We zochten een restaurant in Borger, maar we kwamen niets tegen wat ons leuk leek. Totdat we aankwamen in het dorp Eext. De inrichting in dit restaurant doet denken aan een café. Een beetje ouderwets en kleuren die niet bij elkaar passen. De steigerhouten tafels zijn wel leuk en de stoelen zaten goed. Je voelt je al snel thuis. De bediening was vriendelijk en vlot. Ik bestelde mixed grill (3 stukken vlees, o.a. een medium biefstuk). Wat pittig, waar ik erg van hou. Met aardappelsalade en friet. Drie sausen, whiskysaus, knoflooksaus en mayonaise. Erg lekker. Mijn vrouw bestelde varkensmedaillons met ui, spek en gegratineerd met brie. De smaakt was uitstekend alleen een beetje vet. Mijn toetje was chocolade droom. Hier mistte ik eigenlijk een bolletje wit roomijs, waar ik de chocolade ijs op kon doen. Verder waren we erg tevreden. Attent van de bediening is, dat ze aangaven dat de brownie in de oven moest en het andere eten er allemaal uit moest zijn. Dit kon dus iets langer duren. Het wachten daarop viel mee en zo kon het hoofdgerecht iets zakken in onze magen. Wat groente betreft, dit moet je bij bestellen. Hierdoor wordt de prijs wel wat hoger dan normaal. Groente (2 euro) met aardaardappels (ivm patat, ook 2 euro) wordt dan 4 euro duurder. Afgezien hiervan, wat ons betreft een aanrader. Je kunt hier goed eten. Vooral wat betreft het vlees. Mijn vrouw vond de salade niet zo smaakvol, ik vond het prima. Kwestie van smaak dus.
Info825 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een ontzettend vriendelijke bediening maar het eten was (AH restaurantactie) goed maar erg simpel. Je kreeg alleen een klein schoteltje met (huzaren)salade en friet bij je schnitzel. Warme groente kon je apart bijbestellen (en dus betalen). Voor een keer prima maar niet voor herhaling vatbaar.
Renate_hoving .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Jammer dat de prijs voor het menu van ah duurder is,dan als je alles los besteld dat vonden wij een tegenvaller,we hebben er lekker gegeten en zijn goed geholpen