Café Restaurant het Posthuis

Kerkplein 1 5835 Beugen Nederland Kaart
31-485361909

Over restaurant Café Restaurant het Posthuis

Brabantse streekgerechten

Nog nooit gehoord van Beugen? Je weet wel, dat gezellige plaatsje tussen Oeffelt, Haart en Heijen. Waarschijnlijk gaat er nu nog steeds geen belletje rinkelen, maar dat doet het na een bezoekje aan Restaurant Het Posthuis zeker wel. Proef de smaak van Brabant in de heerlijke streekgerechten die de chef van dit restaurant bij jou op tafel tovert. Geniet van pure ingrediënten in een aangename huiskamersfeer en maak kennis met de grenzeloze gastvrijheid van de bediening!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant het Posthuis

H.meulepas .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was heerlijk, het personeel is vriendelijk en netjes. Je kunt er volop genieten in de serre. Ze staan je vriendelijk te woord. En alles is gemoedelijk .
Corinus .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij hebben zaterdag 19 januari heel gezellig en lekker gegeten bij het Posthuis.
Het eten was prima, al moet ik erbij zeggen dat het geen haute cuisine is. Maar dat hoeft ook niet in een soort van eetcafé. De sfeer en de ambiance zijn dan van groter belang, denk ik. En de sfeer was erg leuk en gemoedelijk en de bediening erg vriendelijk. Bovendien werd er voor mij als vegetariër een apart gerecht gemaakt waarbij er rekening werd gehouden met al mijn dieetwensen. Dan voel ik me al gauw vertroeteld en dat is precies waar ik op hoop als ik uit eten ga.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Met ze zevenen wezen eten met de AH actie. Gemoedelijke sfeer en zeer gastvrije bediening. Toegankelijk 3 gangen menu en overigens heerlijk bereid. 7e persoon en uitbreidingen van de menukaart was mogelijk en werden keurig verrekend naar de actie. Fantastische service!
Gewoonwilma_ .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Fijne warme bediening. Het eten was lekker, en goed bereidt. Prijs, kwaliteit is prima. Wij gaan beslist nog eens terug.
Advanimpelen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Samen met mijn vrouw hebben we een fijne gezellige avond gehad in het Posthuis. We zaten met zo'n 20 andere gasten gezellig voor onder de heerlijk verwarmde erker. Het Posthuis is een echt dorpsrestaurant waar de sfeer heel vriendelijk en gemoedelijk is.
Het eten was ook voortreffelijk, we hadden gekozen voor kip-pesto kregen daarbij als groenten een heerlijke preischotel met kaas. Mijn vrouw had een heerlijke moot kabeljauw omwikkeld met een schijfje spek, als groenten had ze een salade.
De bediening was zeer vriendelijk en we hebben echt genoten. Is voor herhaling vatbaar en voor iedereen die van de Brabantse vriendelijkheid houd aan te raden.
Ad en Annemarie
Sjaak.roosenboom .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het was lekker warm binnen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was erg lekker: voorgerechten: preisoep en tomatensoep. Hoofdgerecht: Griekse spies en voor de ander: Toscaanse kip; dit mooi aangekleed. Frietjes, geb.aardappelen, rauwkost en heerlijke stoofprei.Als toetje: koffie met amaretto en slagroom en de ander ijs.
Alles erg lekker! Kortom: we komen beslist nog een keer terug!
Hannahvmeel .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Een leuk restaurant. Lekker eten en goede bediening. Zeker een aanrader. We aten met de ah actie en hoewel we hadden gehoord dat dit ten koste kan gaan van kwaliteit van eten en bediening bij andere restaurants hadden wij die indruk hier totaal niet.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Het 3-gangen keuzemenu was uitstekend. Bediening ook oke. Ga ook zeker terug ! Leuke dorpse sfeer ook. Vinden het ook zeker de. aanrader voor andere gelegenheden.
Marijketerwoord .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
de sfeer was gezellig , het eten heerlijk en de service was uitstekend. Omdat een van ons niet tegen gekruid eten kon en ook geen vis lust werd deze persoon een goed alternatief aangeboden . En ook al was het heel druk toch kregen we ons eten op tijd .
Annyrobben .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
We hebben de kip die op het 3 gangen menu gegeten .
Was heel erg lekker
De bediening was heel erg aardig
We moesten alleen wat lang wachten tussen het voor en hoofdgerecht niet dat dat echt een probleem was we hebben het wel even laten weten en het werd ook heel netjes opgenomen en excuses gemaakt daar voor .
Het was niet echt een straf want we zaten heel gezellig
Remco.nelissen .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
We moesten misschien wat langer wachten op t eten omdat t behoorlijk druk was, maar dat was t waard.
Prima 3 gangen menu gehad.
Gezeten in de gezellige serre die heerlijk verwarmd was.
Leuke avond gehad, wij komen hier zeker nog eens terug.
Riekie C.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wij hebben lekker gegeten voor een mooie prijs
De runderbouillon was goed gevuld met rundvlees
Voldoende vlees en bijgerechten bij het hoofdmenu
Inederouw .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Dit was de derde keer dat wij gegeten hebben bij het posthuis.ook eenmaal met kenissen.
Zij vonden het op alle fronten een tien waard wij vonden het ook geweldig op basis van de
Prijs kwaliteitverhouding zeker. Op basis van de ah kaarten hadden we ook niet het gevoel
Dat we tekort werden gedaan.dat konden we van andere restaurants niet zeggen.
Onze complimenten en hartelijke dank. Ik kom weer terug ook zonder ah kaarten
Wsteens .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Prijs/ kwaliteit verhouding goed.
Wijn betrekkelijk duur in verhouding.
3 ganger menu, AH aktie/ voldoende.Nagerecht matig
Ben benieuwd naar 3 gangen menu buiten deze actie.
Ericvanschipstal .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Heerlijk gegeten. We waren met mijn schoonmoeder, die slechthorend is. Zij had last van het geluid, dat galmde, waardoor ze ons moeilijk kon verstaan. We vroegen om een ander plekje in een van de andere ruimtes, maar dat was niet mogelijk.
Het was best druk. Verder alle lof voor de bediening.
Biancavanerp .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Het ontvangst van goed, er stond een tafel voor ons klaar in de serre(niet onze voorkeur maar niet erg).
Wij dachten te kunnen kiezen voor een drie gangen menu uit de hele kaart maar er is een keuze menu van 18,95. De soepen waren goed behalve de tomatensoep, te zout.Het hoofdmenu was oke, we miste alleen wat kruiden op de kabeljauw, gebakken aardappelen waren koud en de warme groenten kwamen op het moment dat we al volop aan het eten waren.Wij hebben hier eerder heerlijk gegeten vandaar onze keus ook voor het Posthuis maar nu twijfels of we nogmaals daar gaan eten.Het is op deze manier goedkoper maar met 7 pers. wil je i.i.g. toch niet te zout en koud eten.
Beird .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
We kwamen binnen wandelen voor een kopje koffie in de serre. Leuke sfeer, helaas stond er geen muziek aan...wat wel echt een gemis was. Er stond een meneer vd bediening (eigenaar/manager?) uitgebreid te praten met een stel aan tafel, die al voorzien waren. Intussen zaten er 2 tafels (waaronder wij) al enige tijd te wachten, maar werden niet door hem opgemerkt. Toen er eindelijk een meisje van binnen aan kwam gelopen....vroeg de tafel naast ons haar om gebak. Appelgebak en kersengebak DENK IK , zei ze. Vervolgens bij ons aan tafel vroegen we om ijssoorten waarbij hetzelfde gebeurde....ze noemde wat ijssmaken op waarna ze eindigde met......."geloof ik"!
Redelijk lang wachten voordat het op tafel stond. Toen we naar binnen liepen en hetzelfde meisje vroegen om af te rekenen.....volgde er een diepe zucht pfffff....uh ja, waar heeft u gezeten dan?
Er jammer want toen we binnen kwamen deed de sfeer zich warm en gezellig aan. Toen geen muziek en de bediening was erg slecht. Ik denk persoonlijk dat je eventueel nog veel goed kan maken met de laatste afhandeling, het afrekenen. Helaas maakte dit het nog erger.
Zonde, het leek ons een leuk plekje
Bvdbjt .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten! We hadden gebruik gemaakt van het 3 gangen keuzemenu.
Het is ons heel goed bevallen!
Uitstekende service en vriendelijke bediening.
Doortje.roeffen .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Het eten was goed en meer dan voldoende, het zou iets warmer mogen zijn.
De bediening attent en zeer vriendelijk.

Decor geeft huislijke sfeer wat wij wel gezellig vonden.
Alles bij elkaar zeer geslaagd.

Burg.m .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
een prima prijs kwaliteit verhouding ! We komen zeker nog vaker terug wat we voorheen ook al deden. goede bediening en lekker geeten