Café Restaurant Graaf Floris

Vismarkt 13 3511 KS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Graaf Floris

Appelbollen aan de gracht

Boven de unieke werfkelders van Utrecht huist familiebedrijf Graaf Floris in een eeuwenoud pand. Beroemd om de biologische koffie met appelbollen en stevige kost. De rustige ambiance binnen staat in fijn balans met de rumoer van het terras en het uizicht op voorbij varende boten.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Graaf Floris

Maandag t/m Zaterdag vanaf 09:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Graaf Floris

Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Super leuke gezellige bediening. Prijs kwaliteit van het eten perfect. Broodmandje word niet gerekend, flesje platwater hoort er gewoon bij en de zalm uit de oven was heerlijk vers zoals ook de groenten en biefstuk. Als bonus lag de kat heerlijk te slapen bij ons tafeltje ???????????? leuke sfeer.
Sabrina S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Perfecte bediening. Heerlijk gegeten.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een eenvoudig super gezellig restaurant met een redelijke kaart die wellicht iets vaker zou mogen wisselen. Eten van goede kwaliteit maar sfeer en gastvrijheid van het personeel is super. Vriendelijk, rekening houdend met de wensen van gasten en zeer servicegericht. Een aanrader voor wie lekker maar eenvoudig wil eten in fijne ambiance.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Niet geschikt voor veganisten, ook niet als je van tevoren mailtje, ongeïnteresseerd-niet communicatief personeel en een kat over de bar.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Beetje tocht langs de voeten, maar verder prachtig ingericht! Heerlijk gegeten. Vriendelijke, maar niet opdringerige service. Zeker voor herhaling vatbaar.
Janos V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heel vriendelijk en aardig personeel! Heerlijk gegeten, alles was zeer naar wens. Alles was mogelijk, zelfs iets wat niet op de kaart stond voor de kleine! Graaf Floris is zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader wat ons betreft.
Kevin O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Runderstoof met seizoensgroenten en appelbol toe. Jammie. Buiten guur, binnen warm en gratis kaarten.
Anja Z.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Tot vlg x
hans716 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een goede ontvangst en in een gezellige ambiance heerlijk gegeten. Goede prijs- en kwaliteitsverhouding en een prettige bediening. Het platte water, in een fles geserveerd, hoefden we niet te betalen. Dat zie je vaak anders. Voor herhaling vatbaar.
BernadetteMaria .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Beetje lastig recensie schrijven... Maandagavond, zomers warm, 'dus' druk. Volgens mij onderbezetting en geen goede communicatie met keuken/bediening/bar. Dat is erg jammer! Rosé proeven kon, maar kreeg toch gelijk een groot glas... Kabeljauw (dagschotel) zonder saus gevraagd, maar kreeg deze toch in de saus... Plus een heel (te!) klein stuk voor deze prijs. De kleine salade volstrekt niet passend (bij de vis in limoendillesaus); een kerrie-achtige zoetzure dressing... En wel jammer dat er zo weinig gebakken aardappeltjes kwamen. De smaak van dagschotel en aardappels vond ik lekker en het personeel was vriendelijk maar duidelijk 'te druk'.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Op het terras bij Floris komen ontzettend veel mensen voorbij. Mensen kijken kan hier perfect. Wat vandaag opviel was dat er veel toeristen in Utrecht rondliepen. De cappuccino die ze serveren is niet heel goed. Wel gratis mini glaasje water erbij. De appelbollen met slagroom van Floris zijn zeer beroemd. Die zijn heerlijk.
Het personeel is wisselend. Van zeer vriendelijk tot ontzettend nors.
De lunchbroodjes smaken maar zozo. Niet slecht maar net voldoende.
n-vandijk .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
In het hartje van Utrecht, gelegen aan de kracht, ligt dit mooie restaurant. Het is een heel mooi terras, waardoor wij verleid werden om hier onze lunch te nuttigen. Helaas was het personeel totaal niet in zijn hum. De serveerster was zelfs erg bot. Ook de serveerder die het drankje kwam brengen, was niet er niet helemaal bij. Het duurde ruim 10 minuten voordat wij onze drankjes hadden. Ik bestelde de saté met brood. Ik had specifiek om wit brood gevraagd. Helaas kreeg ik grotendeels bruin brood. Ook de satésaus was slecht. Het vet droop ervan af. Mijn partner was tevreden over zijn broodje, echter vond hij hem ook niet speciaal.
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Door het slechte weer was het erg druk bij Graaf Floris. Gelukkig had ik gereserveerd.
De lunch was goed verzorgd en het personeel uiterst vriendelijk. Ook was het, ondanks de drukte in het restaurant, goed mogelijk om rustig bij te praten met mijn vriendin. Dank!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk gegeten met een zeer vlotte bediening. Omgeving sfeervol stads en een gezellige terras. De dame die ons hielp had een uitstrain alsof ze verliefd was. Zeer aanstekelijk. Zeker nog een bezoek waard.
pascaldeheer .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Leuk café-restaurant met goed eten. Het eten was alleen niet bijzonder genoeg om terug te komen.
Zo werd bijvoorbeeld niet gevraagd hoe ik mijn vlees (in het bijzonder m'n biefstuk) wilde hebben.
Maar ondanks dat was het prima eten met een leuke huiskat!
rvaoliemans O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk gegeten in deze schitterende omgeving. Vertrouwde goede bediening. Snel, zodat we op tijd naar ons open lucht concert konden op de binnenplaats van het Paushuis. Heel geslaagd.
Chris92 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ik kom hier altijd graag koffie drinken met de lekkerste appelbollen van Utrecht! Nu was mijn vader jarig dus toch maar een hapje blijven eten. Asperges stonden op het menu die ik graag wilde uitproberen. Vooraf heb ik een geitenkaas salade genomen, niet bijzonder maar wel lekker! Als hoofdgerecht asperges met zalm, die tegen veil. De zalm was erg klein en op de asperges zat op maar een plek een hoopje nootmuskaat. De hollandaise saus die erbij zat was lekker maar ook een beetje weinig. Ondanks zijn wij heel vriendelijk geholpen door de bediening die altijd maar goed moet uitkijken op de drukke vismarkt. Doordat het hier zo druk is kun je wel heel leuk naar de mensen kijken die voorbijkomen. Leuk om een kopje koffie te drinken en zo'n heerlijke appelbol te eten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Het eten was heel lekker. De bediening deed heel erg lang. Uiteindelijk ergens anders maar koffie gedronken. Muziek staat niet hard maar persoonlijk hou ik er niet van. Interieur was een beetje oubollig maar wel gezellig
nm.beemster .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Leuk rustig restaurant waar je ook nog op een normale toon met elkaar kunt praten.
bediening vriendelijk maar kan soms wat sneller,zeggen dat ze komen maar dat duurt dan nog een kwartier. Eten was lekken en voor ons voldoende.
Het toetje italian coffee werd aan tafel klaar gemaakt heel verrassend en leuk.
Kortom voor herhaling vatbaar.
Leo65j .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heeeerlijk gegeten: runderstoofpot. Vlotte en vriendelijke bediening in een niet zo'n lawaaiig restaurant. Als we weer in Utrecht zijn, komen we zeker terug.