Café Restaurant Graaf Floris

Vismarkt 13 3511 KS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Graaf Floris

Appelbollen aan de gracht

Boven de unieke werfkelders van Utrecht huist familiebedrijf Graaf Floris in een eeuwenoud pand. Beroemd om de biologische koffie met appelbollen en stevige kost. De rustige ambiance binnen staat in fijn balans met de rumoer van het terras en het uizicht op voorbij varende boten.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Graaf Floris

Sander V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
bobhoorn .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Op 14 december in dit restaurant geborreld en ook blijven eten. We kozen voor de wildstoofpot. Prima van smaak en ruim voldoende. voldoende bijgerechten. Kortom prima gegeten en lekkere rode en witte huiswijn. Aardige bediening, hoewel de man af en toe wat vergat.
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Alles prima, zoals we het van dit restaurant gewend zijn.
Henria en peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Aanrader mooi uitzicht. Huiselijk
T. V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Gezellig klein restaurant, vriendelijke ontvangst en bediening,goede kwaliteit lunch, snelle bediening. Ga zeker nog eens terug.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig en lekkere gerechten. Muziek mag best ietsiepietsie duidelijker hoorbaar zijn. Vriendelijk personeel.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Bij binnenkomst bleek dat onze tafel door anderen was ingenomen. Na een telefoontje bleek dat zij niet geresserveerd hadden. Uiteindelijk kregen wij de tafel alsnog toebedeeld. Duurde wat lang voordat de bestelling werd opgenomen . Wij stonden door werkzaamheden op tijd. Het eten zelf is prima, de entourage ook.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Goede ontvangst, vlotte bediening!
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Super leuke gezellige bediening. Prijs kwaliteit van het eten perfect. Broodmandje word niet gerekend, flesje platwater hoort er gewoon bij en de zalm uit de oven was heerlijk vers zoals ook de groenten en biefstuk. Als bonus lag de kat heerlijk te slapen bij ons tafeltje ???????????? leuke sfeer.
Sabrina S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Perfecte bediening. Heerlijk gegeten.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een eenvoudig super gezellig restaurant met een redelijke kaart die wellicht iets vaker zou mogen wisselen. Eten van goede kwaliteit maar sfeer en gastvrijheid van het personeel is super. Vriendelijk, rekening houdend met de wensen van gasten en zeer servicegericht. Een aanrader voor wie lekker maar eenvoudig wil eten in fijne ambiance.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Niet geschikt voor veganisten, ook niet als je van tevoren mailtje, ongeïnteresseerd-niet communicatief personeel en een kat over de bar.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Beetje tocht langs de voeten, maar verder prachtig ingericht! Heerlijk gegeten. Vriendelijke, maar niet opdringerige service. Zeker voor herhaling vatbaar.
Janos V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heel vriendelijk en aardig personeel! Heerlijk gegeten, alles was zeer naar wens. Alles was mogelijk, zelfs iets wat niet op de kaart stond voor de kleine! Graaf Floris is zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader wat ons betreft.
Kevin O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Runderstoof met seizoensgroenten en appelbol toe. Jammie. Buiten guur, binnen warm en gratis kaarten.
Anja Z.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Tot vlg x
hans716 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een goede ontvangst en in een gezellige ambiance heerlijk gegeten. Goede prijs- en kwaliteitsverhouding en een prettige bediening. Het platte water, in een fles geserveerd, hoefden we niet te betalen. Dat zie je vaak anders. Voor herhaling vatbaar.
BernadetteMaria .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Beetje lastig recensie schrijven... Maandagavond, zomers warm, 'dus' druk. Volgens mij onderbezetting en geen goede communicatie met keuken/bediening/bar. Dat is erg jammer! Rosé proeven kon, maar kreeg toch gelijk een groot glas... Kabeljauw (dagschotel) zonder saus gevraagd, maar kreeg deze toch in de saus... Plus een heel (te!) klein stuk voor deze prijs. De kleine salade volstrekt niet passend (bij de vis in limoendillesaus); een kerrie-achtige zoetzure dressing... En wel jammer dat er zo weinig gebakken aardappeltjes kwamen. De smaak van dagschotel en aardappels vond ik lekker en het personeel was vriendelijk maar duidelijk 'te druk'.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Op het terras bij Floris komen ontzettend veel mensen voorbij. Mensen kijken kan hier perfect. Wat vandaag opviel was dat er veel toeristen in Utrecht rondliepen. De cappuccino die ze serveren is niet heel goed. Wel gratis mini glaasje water erbij. De appelbollen met slagroom van Floris zijn zeer beroemd. Die zijn heerlijk.
Het personeel is wisselend. Van zeer vriendelijk tot ontzettend nors.
De lunchbroodjes smaken maar zozo. Niet slecht maar net voldoende.