Café Restaurant Floor

Schouwburgplein 28 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Floor

Creatief met biologische producten

Gelegen in het creatieve hart van Rotterdam. Het keukenteam kookt heerlijke, moderne gerechten en maakt graag gebruik van biologische en moderne producten. Laat je verrassen en maak kennis met deze hele fijne, gastvrije zaak!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Floor

- Wijnbar 11:00 - 02:00
- Bar 11:00 - 02:00

Manouk S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Bij Floor gegeten met de korting via AH-spaaractie. Het driegangen-keuzemenu van €37,50 bestond uit varierende opties. Het voorgerecht van bladerdeegtompouce met pompoen, mozzarella etc. vond ik tegenvallen, de zoet-zure smaakcombinatie vond ik niet lekker. Daarentegen viel het voorgerecht met biet-makreel van mijn tafelgenoot wel in de smaak. Hoofdgerecht met kabeljouw en spitskool, lekker van smaak en royale portie. Nagerechten ook erg smakelijk. Al met al wel heerlijk gegeten en gezellig gezeten, bediening ook vriendelijk en gerechten kwamen bij ons vlot door. We waren ook wel ongeveer de eerste gasten. Voor €37,50 dit complete menu voor 2 personen was goedkoop. Maar voor het dubbele (zonder actie) had ik het wel behoorlijk aan de prijs gevonden.
Paulis .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
3 gangen AH menu gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk. Vooraf de carpaccio en makreel. Beide erg lekker. Hoofdgerecht kabeljauw met korst van kruiden, witlof en kerriesaus. Het was een mooi hoofgerecht goede portie. Enig minpuntje was dat het korstje van kruiden geen korstje was. Als dessert had ik de cheescake met chocolademousse en koffie-ijs. Mij vriendin had het chef's dessert: vanille-ijs, melkchocolademousse en een brownie. Ruime porties die wij niet op kregen. Uitstekend eten bij Floor en heel vlot. Binnen 1 uur en 10 minuten stonden we alweer buiten.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met de AH-bonnen redelijk gegeten. In januari nog wel een 'herfst' keuze menu gekregen (menu is sinds begin AH actie niet gewijzigd). Het was heel druk op een zaterdagavond; we moesten op andere vrienden wachten maar niemand kwam vragen of we in de tussentijd wat wilden drinken. Verder op de avond zijn we daarentegen super vriendelijk geholpen en verliep alles heel soepel. Eten wat goed maar niet heel bijzonder. Wel zouden we nog een keer terug kunnen gaan om van de kaart te eten. Zeer gezellige sfeer.
B_SA .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Goede bediening en de avond verliep vlot en soepel.
We komen graag terug.
Tot ziens ☺
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ongemakkelijk, arriveerden rond 20.00 uur met wisseling van klanten die naar theater gingen. Ik vroeg om de wijnkaart maar die is er niet. Een geïrriteerde jongeman vertelde dat alles per glas is met de prijs erachter en een fles een veelvoud hiervan is. Toen hij terugkwam vroeg ik wat dat betekende; 4, 5 of 10 keer over de kop? De toon was gezet...... dan maar kiezen voor een glas! Vanaf dat moment stilzwijgende bediening. Het hoofdgerecht van een van ons was bijna rauw en rood, werd meegenomen en na 2 minuten weer teruggezet.
GEEN goede herinnering en niet voor herhaling vatbaar.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Afgelopen zaterdagavond na de film bij Floor binnen gedoken voor een hapje te eten. We zaten helaas nog in de laatste flow van mensen die een voorschelling in de Schouwburg gingen bezoeken en kregen het eten dan ook in een noodgang voorgezet. Was leuk geweest als er gevraagd was of we haast hadden of niet. Het plankje brood was rijkelijk voorzien van een overheerlijke kruidenboter en een humus en olijventapenade. Als hoofd een schelvis filet en een kalfsribeye (helaas waren de varkenswangetjes op). Redelijk gare patatjes erbij. Als dessert een cheesecake plate, waarvan het koffie-ijs opmerkelijk lekker was.
Rianne L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH-actie. Het eten was grotendeels prima. Voorgerechten smaakten goed. Daarna lang gewacht op de hoofdgerechten. Deze waren prima, al had de steak wat beter doorbakken mogen worden (medium). De porties waren prima. Wij hadden flinke trek en daarom extra frietjes, salade en seizoensgroenten erbij genomen. Bij de seizoensgroenten zat 1 stronkje hele bittere witlof, de andere groentes smaakten goed. Helaas is ons niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Het dessert was heerlijk, vooral de cheesecake! Daarna met wat moeite (na 2x vragen) de rekening gekregen, die klopte helaas niet helemaal. Conclusie; wel aardig gegeten, maar we hadden betere service verwacht.
WilmaD .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goed gegeten (zoals altijd). Waar de bediening vlot is als je er voor een voorstelling eet, was het nu later op de avond beduidend langzamer.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening, degelijke lekkere gerechten met een goede portionering. Blijft gezellige lokatie midden in de stad.
jetskevanderveen .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten was prima, niet bijzonder goed. Service was wel heel netjes. Prijs kwaliteit was uit verband ondanks de actie van AH betaal je € 37,50 voor een 4-gangen diner.
dubarry .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima zaak, leuke bediening en heerlijk eten!!!! Echt een aanrader!! Wij zijn er gaan eten voor dat we naar Claudia de Breij gingen. TOP!!!!
dubarry .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heel gezellig, goede bediening, kwamen vragen of wij nog even wilde wachten met het hoofdgerecht of dat het al gemaakt moest worden. Chapeau ook erg leuk personeel!!!!!
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met AH dinnerdeals. Het brood bij het voorgerecht was droog en de rode bieten hadden naar mijn idee een te nadrukkelijke azijnsmaak. Rib-eye was uitstekend! Het chocolade-dessert was ook lekker.
Mirla G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Er werd goed rekening gehouden met mijn allergie. De bediening was zeer vriendelijk. Wij hebben een heerlijke avond gehad!
Victot C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten/zeer prettige bediening in prettige sfeer.Ten zeerste voor herhaling vatbaar !!Zeer goed te combineren met concert e.d.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gezellig restaurant in hartje Rotterdam, vlakbij de ingang van de parkeergarage. Een vriendelijke ontvangst en een lekkere maaltijd. We waren met zijn vieren en zowel vlees als vis waren van prima kwaliteit. In het kader van de AH actie ook nog eens aantrekkelijk geprijsd.
FeliD .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voorgerecht met makreel: lekkere combi voor een lunch. Jammer dat de mierikswortel niet te proeven was. Hoofdgerecht: vrij droog stuk vlees geen sausje, ondanks eenkoorntjesbrood boter vrij smaakloos. Ik zou hier voor het diner niet terug komen.
Lois U.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een gezellige sfeer. Aardig personeel dat een goede verhouding heeft van langs gaan en gezellig laten eten. Gastvrij ontvangen.

Het eten was heerlijk
Wel vond ik de kaart bondig. Zeker in verhouding met de bierkaart die daarentegen zeer uitgebreid was.

Heeft ook wel zijn charme een kleine kaart. Weet niet hoeveel de kaart wisselt.

Al met al een dikke 8+
Was al eens eerder geweest en werd nu boven verwachting geholpen.
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij waren hier met de AH zegelactie. Heel vriendelijk personeel, lekker eten en een goede ruimte waar de sfeer perfect is. Een aanrader, ook zonder actie van de Albert Heijn
marisvdg .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. We hadden een leuk plekje aan het raam. Verder ruime keuze ondanks dat we deelnamen aan de ah actie.