Café Restaurant Floor

Schouwburgplein 28 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Floor

Creatief met biologische producten

Gelegen in het creatieve hart van Rotterdam. Het keukenteam kookt heerlijke, moderne gerechten en maakt graag gebruik van biologische en moderne producten. Laat je verrassen en maak kennis met deze hele fijne, gastvrije zaak!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Floor

- Bar 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Floor

Ada T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Soms heeft een menukaart te veel keuze maar deze is wel vrij beperkt.
Naar de gerechten zijn wel erg goed bereid.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Fijne bediening, prima eten en een gezellige avond gehad. Leuke plek voor bijkletsen met vrienden.
Arcilla S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst en er werd goed uitgelegd hoe alle acties werkten. Bovendien een heel oplettende dame die op een heel prettig volume communiceerde en erg snel was met het weghalen van lege glazen en borden. Wij hadden een concert in De Doelen om 20:15 en tegen 19u zat het helemaal vol en werd het qua tijd toch wat penibel..Duidelijk niet ruim bezet en uiteindelijk echt moeite moeten doen om te kunnen betalen....Dat was echt het enige minpuntje. Voor de rest top! Eten erg lekker en drankkeuze groot. Kom hier zeker nog eens terug!
Floris L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Prima gegeten met een foutje in een van de hoofdgerechten. Prima opgelost.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het nagerecht viel een beetje tegen: een crème brulee van geitenkaas. Maar het hoofdgerecht was zondermeer goed!
Koos P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leaker gegeten, vroloke, enthusiasts en kundige medewerier met getup den humor
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Goed dineren in een prettige ambiance met attent en vriendelijk personeel.
Folkert M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zeer matig eten. Niet warm, weinig smaak. Ook de espresso na afloop was niet warm. Bediening vlot en efficiënt, belangrijk voor mensen die een voorstelling willen halen. Niet onvriendelijk, maar niet meer dan dat. Veel te duur.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Op maandag en dinsdag biedt Floor twee 3-gangendiners voor de prijs van één. Dat was al een cadeautje. De spannende kaart, de kwaliteit van de gerechten, de uitstekende service en de gezellige ambiance krijg je er dan gratis bij. Omrijden waard!
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima plek, aardig personeel, leuk, die tapas mogelijkheid
Dorien W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prima gegeten, prijs kwaliteit verhouding helemaal goed. Vriendelijke bediening en lekker bier!
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Alle lof voor Floor in Rotterdam! Vriendelijk personeel, heerlijk en fraai opgediend eten. Iedere gang weer een verrassing!
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten. lekkere wijntjes, prima sfeer en vriendelijke bediening.
Opmaak van de gerechten vonden wij geweldig. Het ook wil ook wat en dat was zeker terug te zien in de gerechten.
een minpuntje vond ik qua smaak van een nagerecht 'creme brullee van geitenkaas'veel te machtig.
f.b.vandegiessen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij waren vroeg omdat mijn gezelschap nog een 2e afspraak had. We waren de eersten. Een plek bij het raam, een voorkomende medewerker. Het was nog rustig, wat ik fijn vind. Het eten was verzorgd, apart en smakelijk.
We komen vaker en vinden het altijd gezellig.
Th. M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Kwaliteit chardonnays - twee geproefd - matig. Ook te koud geserveerd.
Geluidsniveau wegens harde vloer , muren en plafond snel veel te hoog.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Sinds jaren weer bij Floor! Gezellige ambiance; levendig qua gasten en geluid! Zeer vriendelijke bediening;heerlijk gegeten!!Het enige minpuntje is :de bistrostoeltjes.....Als je wat langer aan tafel zit ,wordt het zitten wat ongemakkelijk.
G.J. G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Mijn man en ik hebben uit het menu van de AH restaurantactie een keuze gemaakt (ruim voldoende keuze) en onze dochter à la carte. Alle gerechten waren zonder meer van uitstekende kwaliteit en werden mooi op het bord gepresenteerd / geserveerd. Complimenten voor de keukenbrigade.
Daarnaast was het bedienend personeel zeer prettig in de omgang en heeft ons - op verzoek - zeer uitgebreid over de samenstelling van de gerechten geïnformeerd. Alle lof voor Floor!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Floor. De Carpaccio met truffelmayonaise was zalig en ook de scharrelkip smolt op de tong.
De tuin is gerenoveerd en prachtig geworden, helaas was het net te fris om buiten te zitten. Correcte en vriendelijke bediening.
hm.kohler .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben er voortreffelijk gegeten het voorafje was erg lekker en de staartsteak ook,allemaal goed verzorgd.
Toetje was verassing van de chef,we komen graag nog een keer terug.
margriet.bijkerk .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heb er heerlijk gegeten met de Ah restaurant actie ! Had zelf de Hollands weiderund carpaccio en partner had de zalm ! Als hoofdgerecht de Maas-Rijn-Ijsselsteak en partner de scholfilet en beide als dessert Ijscoupe Floor , heerlijk 9 zeker het laagje onderin ( proefde iets van caramellikeur zeer zeker aan te bevelen !