Café Restaurant Floor

Schouwburgplein 28 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Floor

Creatief met biologische producten

Gelegen in het creatieve hart van Rotterdam. Het keukenteam kookt heerlijke, moderne gerechten en maakt graag gebruik van biologische en moderne producten. Laat je verrassen en maak kennis met deze hele fijne, gastvrije zaak!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Floor

- Wijnbar 11:00 - 02:00
- Bar 11:00 - 02:00

Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Afgelopen zaterdagavond na de film bij Floor binnen gedoken voor een hapje te eten. We zaten helaas nog in de laatste flow van mensen die een voorschelling in de Schouwburg gingen bezoeken en kregen het eten dan ook in een noodgang voorgezet. Was leuk geweest als er gevraagd was of we haast hadden of niet. Het plankje brood was rijkelijk voorzien van een overheerlijke kruidenboter en een humus en olijventapenade. Als hoofd een schelvis filet en een kalfsribeye (helaas waren de varkenswangetjes op). Redelijk gare patatjes erbij. Als dessert een cheesecake plate, waarvan het koffie-ijs opmerkelijk lekker was.
Rianne L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH-actie. Het eten was grotendeels prima. Voorgerechten smaakten goed. Daarna lang gewacht op de hoofdgerechten. Deze waren prima, al had de steak wat beter doorbakken mogen worden (medium). De porties waren prima. Wij hadden flinke trek en daarom extra frietjes, salade en seizoensgroenten erbij genomen. Bij de seizoensgroenten zat 1 stronkje hele bittere witlof, de andere groentes smaakten goed. Helaas is ons niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Het dessert was heerlijk, vooral de cheesecake! Daarna met wat moeite (na 2x vragen) de rekening gekregen, die klopte helaas niet helemaal. Conclusie; wel aardig gegeten, maar we hadden betere service verwacht.
WilmaD .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goed gegeten (zoals altijd). Waar de bediening vlot is als je er voor een voorstelling eet, was het nu later op de avond beduidend langzamer.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening, degelijke lekkere gerechten met een goede portionering. Blijft gezellige lokatie midden in de stad.
jetskevanderveen .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten was prima, niet bijzonder goed. Service was wel heel netjes. Prijs kwaliteit was uit verband ondanks de actie van AH betaal je € 37,50 voor een 4-gangen diner.
dubarry .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima zaak, leuke bediening en heerlijk eten!!!! Echt een aanrader!! Wij zijn er gaan eten voor dat we naar Claudia de Breij gingen. TOP!!!!
dubarry .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heel gezellig, goede bediening, kwamen vragen of wij nog even wilde wachten met het hoofdgerecht of dat het al gemaakt moest worden. Chapeau ook erg leuk personeel!!!!!
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met AH dinnerdeals. Het brood bij het voorgerecht was droog en de rode bieten hadden naar mijn idee een te nadrukkelijke azijnsmaak. Rib-eye was uitstekend! Het chocolade-dessert was ook lekker.
Mirla G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Er werd goed rekening gehouden met mijn allergie. De bediening was zeer vriendelijk. Wij hebben een heerlijke avond gehad!
Victot C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten/zeer prettige bediening in prettige sfeer.Ten zeerste voor herhaling vatbaar !!Zeer goed te combineren met concert e.d.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gezellig restaurant in hartje Rotterdam, vlakbij de ingang van de parkeergarage. Een vriendelijke ontvangst en een lekkere maaltijd. We waren met zijn vieren en zowel vlees als vis waren van prima kwaliteit. In het kader van de AH actie ook nog eens aantrekkelijk geprijsd.
FeliD .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voorgerecht met makreel: lekkere combi voor een lunch. Jammer dat de mierikswortel niet te proeven was. Hoofdgerecht: vrij droog stuk vlees geen sausje, ondanks eenkoorntjesbrood boter vrij smaakloos. Ik zou hier voor het diner niet terug komen.
Lois U.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een gezellige sfeer. Aardig personeel dat een goede verhouding heeft van langs gaan en gezellig laten eten. Gastvrij ontvangen.

Het eten was heerlijk
Wel vond ik de kaart bondig. Zeker in verhouding met de bierkaart die daarentegen zeer uitgebreid was.

Heeft ook wel zijn charme een kleine kaart. Weet niet hoeveel de kaart wisselt.

Al met al een dikke 8+
Was al eens eerder geweest en werd nu boven verwachting geholpen.
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij waren hier met de AH zegelactie. Heel vriendelijk personeel, lekker eten en een goede ruimte waar de sfeer perfect is. Een aanrader, ook zonder actie van de Albert Heijn
marisvdg .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. We hadden een leuk plekje aan het raam. Verder ruime keuze ondanks dat we deelnamen aan de ah actie.
Lisavanluijk .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Bijzondere gerechten op de kaart (geen standaard menu) met een fantastische smaak. Sfeer en locatie zijn goed. Echt een leuke tent om nog eens terug te komen.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Goede kwaliteit prijs verhouding en plezierige en vriendelijke bediening!! Kennen café restaurant Floor al heel lang, de 'loop' naar hen was er bij ons uit. Komen zeker weer terug.
sjbijleveld .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Bij Floor gegeten met de AH bon. Lekker gegeten. Er is en keuzemenu met per gang 3 mogelijkheden. Mix van vlees, vegetarisch en vis dus voor ieder wat wils. Vooral het toetje Koffie en Chocola was verrukkelijk!
lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik ben met mijn moeder bij Floor gaan eten via de AH actie. Het eten was heerlijk we hebben beiden sls voirgerecht capaccio genomen. Als hoofdgerecht had ik staartsteak erg lekker en mijn moedergerechts met kalfsvlees wat ook heerlijk was. We hadden 1 portie patat bijgesteld maar omdat het een 3 gangen diner us hoef je die eigenlijk niet er bij te nemen (het is zonder al veel). Als hoofdgerecht gerecht van de chef. Abrikozentaartje vonden we een beetje machtig na voorgerecht en hoofdgerecht liever hadden we meer bolletjes ijs gehad ipv eentje. Na afloop voldaan naar de Pathe toe gerold want lopen was na het eten niet mogelijk meer.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima gegeten bij Floor. Een mooi keuzemenu met voor ieder wat wils. Royale porties die onze smaakpapillen verwenden. Vooraf namen wij een de carpaccio van Holland weiderund en een verrassende combinatie van makreel en biet. Hoofdgerechten die ons konden bekoren waren de Kalfsribeye en de Staartsteak, beide gerechten met een garnituur van aardappels en groenten. Als toetje smulden wij van het Chefs dessert en van het Trio van Chocolade en Koffie. Floor heeft ons verrast. Wij komen zeker terug.