Café Restaurant Floor

Schouwburgplein 28 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Floor

Creatief met biologische producten

Gelegen in het creatieve hart van Rotterdam. Het keukenteam kookt heerlijke, moderne gerechten en maakt graag gebruik van biologische en moderne producten. Laat je verrassen en maak kennis met deze hele fijne, gastvrije zaak!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Floor

- Wijnbar 11:00 - 02:00
- Bar 11:00 - 02:00

hm.kohler .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben er voortreffelijk gegeten het voorafje was erg lekker en de staartsteak ook,allemaal goed verzorgd.
Toetje was verassing van de chef,we komen graag nog een keer terug.
margriet.bijkerk .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heb er heerlijk gegeten met de Ah restaurant actie ! Had zelf de Hollands weiderund carpaccio en partner had de zalm ! Als hoofdgerecht de Maas-Rijn-Ijsselsteak en partner de scholfilet en beide als dessert Ijscoupe Floor , heerlijk 9 zeker het laagje onderin ( proefde iets van caramellikeur zeer zeker aan te bevelen !
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke avond gehad. Floor beknibbelt niet op de kaart voor het AH-menu en zet een meer dan volwaardig diner op tafel. De bediening is zeer kundig, behulpzaam en bovenal oprecht vriendelijk. We kwamen hier al vaker en vanavond heeft weer bevestigd waarom!
margriet.bijkerk .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Spontaan ontvangst , heerlijk eten en ook mooi opgemaakt en een mooi uitzicht op het Schouwburgplein ! In het restaurant was het heel rustig toen wij arriveerde
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Verrassend lekker en smakelijk gegeten. Zalm was anders en extra lekker. Goed gebakken biefstuk. De venkel erbij maakte het bijzonder. Verrassingstoetje om te smullen. Onze bordjes waren helemaal leeg. Leuke bediening. Floor blijft hoog op onze restaurantlijst.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
via de ah actie daar gegeten. Wij waren er nog nooit geweest terwijl wij er wel vaak genoeg langs gelopen zijn. Wij gaan er zeker vaker naar toe. Muziek mag wel ietsje harder. Maar eten is prima en de bediening vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
prima driegangen menu, voorgerechten smaakten goed, de scholfilet was verrukkelijk en
het toetje was heerlijk. Het personeel is vriendelijk en de ambiance is gezellig. Kortom een plek
om terug te komen.
jhendriks6 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De prijs van het menu was 37,50 terwijl het normale Floor menu 25,75 is. Het niveau was daarentegen niet mee verhoogd, integendeel. Het voorgerecht was vooral sla met wat zalm of een heel klein beetje uit elkaar getrokken mozzarella. Beiden nauwelijks op smaak gebracht.
Het hoofdgerecht, in ons geval vlees met een soort van ratatouille en een rosti taartje was ook niet op smaak gebracht, de groenten taai , het taartje slap, het vlees ook niet heel mals. daarbij zag het er ook niet heel vrolijk uit. Vooral bruin.
Het dessert was nog wel te eten, maar ook niet heel verfijnd.
Kortom, die prijsverhoging was het niet waard. Jammer. Wel eens veel beter gegeten op dit adres.
Boukje P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De service was erg slecht. We zaten in de achtertuin en het leuk wel een circustent met alle goedkope gele parasollen. Verder sloeg de airco steeds aan van de appartementen wat veel herrie gaf. Het eten (2 hoofdgerechten) was goed, maar niet bijzonder.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij zijn als babyshower groep gaan eten bij Floor en het ontvangst en de bediening waren prima en een gezellige sfeer. Alle medewerking om de boel te versieren. Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van de tuin. Komen zeker weer eens terug.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Floor is altijd gevuld met mensen die de ernaast gelegen Schouwburg bezoeken. Op zomerdagen is het ook in de tuin goed toeven. Fijn is, dat je met de AH-restaurantactie, door Floor NIET gediscrimineerd wordt met een achterafplek en een apart of zelfs gedwongen menu. Je mag óveral zitten. En je mag alles kiezen van de kaart. Carpaccio van Hollands weiderund en salade met begraven zalm vooraf en bladerdeegtaartje met witlof en geitenkaas én scholfilet met stamppot als hoofd. Heerlijk simpel. En genoeg, want het menu van de chef was eigenlijk te veel. Prima zo.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Leuk! Eten was erg lekker. 5 tapas gerechtjes plus friet met zn tweeen gedeeld. Was meer dan voldoende. Was niet zo druk en had graag daardoor een muziekje ofzo willen horen. Maar kom zeker een keertje terug.
Paulis .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Buiten het theaterseizoen gegeten bij Floor in het kader van de AH-actie. Het was erg rustig en we werden snel en vriendelijk geholpen. We kozen beiden voor de carpaccio als vooraf. Heerlijk voorgerecht en erg prettig dat de carpaccio niet koelkast-koud was. Als hoofdgerecht had ik de scholfilet en mijn tafelgenote de kip met groene asperges. Ons verzoek om de krieltjes met peterselie te vervangen door friet was geen probleem. Als dessert namen we beiden het chocoladesinaasappeltaartje met rood fruit en vanille ijs. De portie was erg groot, 2 stukken taart per bord ( leek wel alsof de kok dacht; het is zo rustig ik geef iedereen een extra stuk). Heerlijke taart, maar ook een kleinere portie taart zou volstaan. Floor heeft een uitstekende keuken en prettige bediening
Rosa K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Een van de lekkerste omeletten in mijn 70jarige leven gegeten speciaal voor mij gemaakt met heerlijke frietjes en Zaanse mayo en ook 1 van de lekkerste rosbiefs.
Kortom service is puik en lunch heerlijk.
lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ik ben met mijn moeder gaan eten bij Floor.
Het was nu wel erg rustig zeker wat we gewend zijn van Floor (meestal druk), maar er zouden nog mensen in de tuin gezeten hebben. Het eten was lekker, maar was wel minder qua hoeveelheid dan de vorige keer. Ook vonden wij het de vorige keer dat we er waren lekkerder.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Samen met een vriendin gebruik gemaakt van de AH actie. gerechten waren verder prima maar niet bijzonder. De gegrilde groenten waren wat aan de harde kant (aubergines) en de keuze uit het dessert was niet veel en waren wel erg simpel. Bediening was verder goed en vriendelijk. Wel kwamen de gerechten vrij snel ook al vroegen ze er wel naar vond ik het tempo iets te hoog. Verder begreep ik als wijnliefhebber niet zo goed dat ze wel de fles meenemen met uitserveren maar vervolgens geen enkele toelichting doen of deze aan hun gasten laten zien terwijl er toch een ruime keus aan wijnen per glas is. Voor even gemakkelijk een hapje eten een prima tent.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vlotte prima bediening.
De kip was een gevuld vleesgerecht in de vorm van een rol, beetje flauw van smaak.
De vis en vleesgerechten waren goed, maar niet bijzonder lekker.
Nagerecht was smakelijk.
Betty W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Leuk ingericht met mooie tuin, aardige bediening, maar het eten viel zwaar tegen. Vooral het vegetarische gerecht was onder de maat.
P. H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Glutenvrij, tarwevrij en suikervrije gegeten, top!
Geweldig dat ze er zich voor inzetten dat je onbezorgd zo lekker uit eten kan gaan!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten! goede kwaliteit en verfijnd ook het vegetrarische eten stelde niet teleur! Aardige en nette bediening! Voor herhaling vatbaar!