Café Restaurant Floor

Schouwburgplein 28 3012 CL Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Café Restaurant Floor

Creatief met biologische producten

Gelegen in het creatieve hart van Rotterdam. Het keukenteam kookt heerlijke, moderne gerechten en maakt graag gebruik van biologische en moderne producten. Laat je verrassen en maak kennis met deze hele fijne, gastvrije zaak!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Floor

Victot C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gezellig restaurant in hartje Rotterdam, vlakbij de ingang van de parkeergarage. Een vriendelijke ontvangst en een lekkere maaltijd. We waren met zijn vieren en zowel vlees als vis waren van prima kwaliteit. In het kader van de AH actie ook nog eens aantrekkelijk geprijsd.
FeliD .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voorgerecht met makreel: lekkere combi voor een lunch. Jammer dat de mierikswortel niet te proeven was. Hoofdgerecht: vrij droog stuk vlees geen sausje, ondanks eenkoorntjesbrood boter vrij smaakloos. Ik zou hier voor het diner niet terug komen.
Lois U.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een gezellige sfeer. Aardig personeel dat een goede verhouding heeft van langs gaan en gezellig laten eten. Gastvrij ontvangen.

Het eten was heerlijk
Wel vond ik de kaart bondig. Zeker in verhouding met de bierkaart die daarentegen zeer uitgebreid was.

Heeft ook wel zijn charme een kleine kaart. Weet niet hoeveel de kaart wisselt.

Al met al een dikke 8+
Was al eens eerder geweest en werd nu boven verwachting geholpen.
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij waren hier met de AH zegelactie. Heel vriendelijk personeel, lekker eten en een goede ruimte waar de sfeer perfect is. Een aanrader, ook zonder actie van de Albert Heijn
Marisvdg .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. We hadden een leuk plekje aan het raam. Verder ruime keuze ondanks dat we deelnamen aan de ah actie.
Lisavanluijk .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Bijzondere gerechten op de kaart (geen standaard menu) met een fantastische smaak. Sfeer en locatie zijn goed. Echt een leuke tent om nog eens terug te komen.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Goede kwaliteit prijs verhouding en plezierige en vriendelijke bediening!! Kennen café restaurant Floor al heel lang, de 'loop' naar hen was er bij ons uit. Komen zeker weer terug.
Sjbijleveld .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Bij Floor gegeten met de AH bon. Lekker gegeten. Er is en keuzemenu met per gang 3 mogelijkheden. Mix van vlees, vegetarisch en vis dus voor ieder wat wils. Vooral het toetje Koffie en Chocola was verrukkelijk!
Lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik ben met mijn moeder bij Floor gaan eten via de AH actie. Het eten was heerlijk we hebben beiden sls voirgerecht capaccio genomen. Als hoofdgerecht had ik staartsteak erg lekker en mijn moedergerechts met kalfsvlees wat ook heerlijk was. We hadden 1 portie patat bijgesteld maar omdat het een 3 gangen diner us hoef je die eigenlijk niet er bij te nemen (het is zonder al veel). Als hoofdgerecht gerecht van de chef. Abrikozentaartje vonden we een beetje machtig na voorgerecht en hoofdgerecht liever hadden we meer bolletjes ijs gehad ipv eentje. Na afloop voldaan naar de Pathe toe gerold want lopen was na het eten niet mogelijk meer.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima gegeten bij Floor. Een mooi keuzemenu met voor ieder wat wils. Royale porties die onze smaakpapillen verwenden. Vooraf namen wij een de carpaccio van Holland weiderund en een verrassende combinatie van makreel en biet. Hoofdgerechten die ons konden bekoren waren de Kalfsribeye en de Staartsteak, beide gerechten met een garnituur van aardappels en groenten. Als toetje smulden wij van het Chefs dessert en van het Trio van Chocolade en Koffie. Floor heeft ons verrast. Wij komen zeker terug.
Jacques L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bij de ontvangst lag de nadruk wel heel erg op de kortingsactie van de AH, we werden er een beetje lacherig van. Verder was de bediening en de setting goed en gezellig. Eten was erg lekker!
Lauraaa .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij floor! Voor en hoofdgerecht kwamen vrij snel, terwijl we da weer 'lang' op ons dessert moesten wachten. Eten was van goedr kwaliteit! Restaurant was wel erg rumoerig.

Al met al, wel een aanrader!
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Via de AH restaurant actie zijn wij hier gaan eten. Vooraf kenden wij het niet en zijn mede op basis van recensies hier naar toe gegaan.
Al vrij snel waren wij positief verrast door de vriendelijke maar zeker niet opdringerige medewerkers. Wat betreft wijnen konden ze ook nog goede voorstellen doen.

Wij gingen eten op vrijdag avond, reserveren is dan een absolute must. Zonder reservering echt geen (rustig) eetplekje. Dat was namelijk het enige kleine minpunt, het was er tamelijk rumoerig. Daar hadden wij geen last van daar wij op een leuke plek bij het raam zaten dat ver genoeg van het cafe gedeelte was. Zat je meer in het open gedeelte van het restaurant stukje dan zou je wel last gehad hebben.
Tip: vraag een raam plek bij de reservering.
Estrelladewi .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was heerlijk. De service was goed tot het dessert: daarna zijn ze ons een beetje vergeten en hebben we nog een half uur gezeten zonder iets te drinken. Dit was ook het moment dat het wat drukker werd: er kwamen veel gasten uit de schouwburg nog een drankje doen. Al met al een leuke avond gehad en het is zeker aan te raden om hier te eten.
Angela K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
We hebben hier gegeten met z'n tweeën vanuit de AH actie. De bediening was ontzettend vriendelijk en attent en dat geldt ook voor de kok. Die kwam zelf met een alternatief omdat één van ons geen ijs lustte. Er was voldoende keus en alle gerechten waren met zorg bereid en mooi opgemaakt. De liefde voor koken proefden wij terug. Kortom heerlijk gegeten en we komen graag nog eens terug.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Prima restaurant! Het eten was verrassend lekker. De beste carpaccio die ik ooit gegeten heb! Hoofdgerecht was ook erg goed. Maar wel jammer dat uit de keuze van 4 menu's precies de lekkerste niet meer beschikbaar was (Kalf & Selderij). Maar goed, de staartsteak maakte dit helemaal goed! Deze was echt heel lekker. We gaven aan tussen voorgerecht en hoofdgerecht om even te wachten met hoofdgerecht. Maar een uur wachten was wel heel erg lang )-:. Voor de rest prima!
Klimburg .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met AH-actie met 4 personen gegeten. Goede kwaliteit, vlotte, niet opdringerige bediening, ook bij wat lastig gedrag door verandering van keuze. Kaart is bij deze actie beperkt, maar goed doordacht. Wij hebben ons welkom gevoeld. Helaas was het rumoer meer dan gebruikelijk (het is hier altijd wat rumoerig) door een doopfeest met wat aanhoudend gillende kinderen, maar daar kan Floor niets van verweten worden.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met bon van Albert Heijn lekker 3-gangen menu. Vooraf prima carpaccio, hoofdgerecht lekker stukje vlees met beetje groente en wat aardappeltjes, extra patat met mayo erbij besteld (lekker!) en heerlijk dessert: chocolademousse, koffie-ijs en twee kleine stukjes heerlijke cheesecake.
Pienbax .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Floor is een gezellig restaurant waar je lekker kunt eten en heel vrolijk en aardig wordt geholpen. Binnen 2 weken waren we hier 2x en dat was vooral vanwege de aardige bediening gecombineerd met het lekkere eten. De eerste x gingen we naar een voorstelling en waren we vroeg, gisteren waren we juist laat en was het nog even goed gezellig en werden we erg goed bediend. Enige minpuntje waren de groenten bij het hoofdgerecht, die waren echt niet lekker en dat was jammer. De rest was uitstekend en ook de prijs-kwaliteit (zeker met AH bonnen) was goed.