Café Restaurant Dusart

5,4
5,9
Daniek V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Super slechte service! Teveel betaald achteraf, we hebben voorgerecht niet gekregen maar toch afgerekend. We vroegen om het bonnetje maar die was al weg gegooid. Niet netjes afgehandeld! Vreselijke zaak
Daniek V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Zeer slecht, gerechten niet compleet, geen voorgerecht gekregen. Ober rent door het restaurant. Eten was wel lekker maar ook niet bijzonder.
Onno O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Kwaliteit van het eten: De helft van de spareribs was koud alsof het uit de koelkast komt (is waarschijnlijk ook zo). Dit hebben we moeten terugsturen naar de keuken en daarna kregen we lauwe spareribs terug. Een portie kost €15 (nog zonder patat) wat met deze kwaliteit veel te duur is.

Slecht en bijdehand personeel: We hebben twee porties spareribs besteld, maar krijgen er drie. Het meisje van de bediening vraag nog of dit de bedoeling is, maar wij zeggen hier "nee" op. Ze vraagt of we de derde portie alsnog willen. Wij zeggen hierop dat als het op hun kosten is, dat het helemaal prima is. Echter is het alsnog op de rekening gezet en na een hele discussie willen ze de rekening niet aanpassen.

Ik ben zeer ontevreden, voel me opgelicht en kom hier sowieso niet meer terug.
Gaby P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Eerst een uiensoep besteld... daar zaten spekjes is, dus die ging weer terug. Ik eet geen spekjes. Als je afwijkt van 'normaal', vermeldt dit dan even op de kaart!
Daarna een broodje gezond; helaas was dit het meest smakeloze broodje gezond ooit. Wat mayonaise, peper en zout zou al wonderen doen.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Met mijn vriendin hier gegeten. We zaten even te kijken op de kaart, maar besloten later even elders te kijken. Dat toch niet gedaan.

Bij terugkomst een ongemakkelijk moment met de vrouwelijke ober. Pas na enkele seconden begon ze ons aan te spreken, terwijl ze al wel bij de tafel stond. Ze mocht ook wel iets vrolijker kijken. Na verloop van tijd stond de ober er met ons bestelde eten. Ik en mijn vriendin hadden beiden de varkenshaassate. Prima eten, maar we kregen er ook een mandje stokbrood bij. Service, dachten we eerst.

Maar niet dus. Want toen we terugliepen naar ons hotel, zag ik een mandje stokbrood met kruidenboter op de bon staan a 5 euro. Jammer! Ook 85 cent voor een minieme hoeveelheid mayonaise is erg duur.

Het eten was verder erg lekker, daar geen kwaad woord over. Nu de service nog beter...
Smoakchef .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Vandaag gegeten bij Dusart en niet op basis van recensies, hadden we maar gekeken voordat we hier gingen zitten. T-bone steak besteld (medium/rare) voor € 34,50 exclusief de friet en groentes à € 4,00 stuk nu verwacht je natuurlijk een culinair hoogstandje... zeker voor zo'n prijs.. Helaas, het vlees was te doorbakken, droog en er zat weinig smaak aan, de frietjes te vet en geheel smaakloze groeten. Volgende keer als vanouds maar even de recensies checken voordat we gaan eten.
Eveline H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Verschrikkelijk, wat een domper! Vanavond dit restaurant uitgekozen om eens een lekker stukje vlees te eten. Vooraf carpaccio besteld en als hoofdgerecht een steak. Na een behoorlijke tijd wachten kregen we niet ons bestelde voorgerecht maar de steak. Dit wilden we natuurlijk niet maar daar was meneer de ober niet van gediend. Als we carpaccio wilden moesten we wel een uur wachten dus t was t hoofdgerecht of niks. Niks dus, wat een verschrikkelijke slechte service. Een foutje maken mag, een bestelling vergeten kan, maar los t dan ook op en geef niet de gasten het gevoel dat zij het fout hebben gedaan of lastig zijn!!! Door de onvriendelijke arrogante onbeleefde chagrijnige ober hebben we na ons eerste drankje maar om de rekening gevraagd! Wat een slechte reclame voor Maastricht!!
Adharder .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vermijden dit restaurant. Het is een schande voor Maastricht.
Voorgerechten goed op smaak maar veel te zout. scampi's waren niet gepeld wat op zich geen probleem is maar als je dan al geen vingerbowl er bij geeft, doe er dan wel op zijn minst een extra servet bij.
Voor het hoofdgerecht vroeg ik de bediening wat de huiswijn was. Merlot was het antwoord. Omdat ik geen grote fan ben van 100% merlot wijnen vertelde ik dat aan de bediening en vroeg ik om een alternatief. Dat was er niet per glas alleen per fles. Mijn tafelgenoot bestelde daarom een fles Roussilion. Zonder te verblikken of te verblozen werd die geopend en ingeschonken en bleek dus uit 100% Merlot te bestaan.
Ossenhaar 225gr best prijzig met ruim €30 zonder iets er bij. Als je die rood besteld krijg je een paar plakken apart gegrillde ossenhaas (niet achteraf getrancheerd zoals de bediening beweerde) die op dezelfde grill hebben gelegen als vis en andere gerechten. Hierdoor kregen de lappen vlees een ranzige vissmaak die ook nog eens (weer) veel te zout was. Bah, ik heb dit echt niet opgegeten.
al onze opmerkingen / klachten werden door de bediening ( oplichters is een beter woord) afgedaan door:
a) "Dat doen we altijd zo"
b) daar heb ik nooit eerder een klacht over gehad
c)ons gelijk te geven en er verder niets mee te doen
d) "je hebt toch gekregen wat je besteld hebt"

Zo iets treurigs als deze "tent"heb ik nog nooit meegemaakt.
Smulbeer3 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Samen met mijn moeder 3 dagen naar Maastricht, waarbij we 2x heerlijk bij Dusart hebben gegeten. De gastheer was zeer vriendelijk en attent. We zaten op het terras, maar het werd een beetje bewolkt en het leek te gaan regenen. De gastheer bood ons direct een droog plekje bij de heaters aan. Ook het eten was erg lekker. De uiensoep was volgens mijn moeder 'de lekkerste uiensoep die ze in tijden had gegeten!'. En de garnalen met alioli waren verrukkelijk! Als we weer naar Maastricht gaan komen wij zeker terug!
Kelly .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Ik heb afgelopen vrijdag hier voor de derde keer gegeten samen met een vriendin. Het eten was heel lekker en je kunt proeven dat het zelf gemaakt wordt. Zoals bijvoorbeeld de zelfgemaakte tomatensoep, de lekkerste soep die ik ooit gehad heb. Het eten dat op de menukaart staat is wat je bij meerdere zaken in de stad kunt krijgen, maar ik ga het liefst naar Dusart toe. De bediening hier is super attent en vriendelijk. Ze komen professioneel over en maken graag een praatje. Ik kom hier graag weer.
Dick162 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Dusart bij binnenkomst vriendelijke gastheer. Prijs van wijn absoluut niet in verhouding tot de prijzen van de kaart. Voor een flesje huiswijn betaal je € 24,- Let op:
prijzen van de kaart zijn basisgerechten. Ieder bijgerecht wordt apart berekend. Gastheer was minder vriendelijk op het moment dat je een foto maakt van de buitenzijde. Begrijp dat er weinig gasten zaten. Gastvrijheid ver beneden peil!
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Geluncht bij Dusart, een steakhouse op de Markt, een groot plein met in het midden een monumentaal stadhuis. Prima plekje buiten op het grote terras gevonden. Uitstekende biefstuk en salade met dikke hete frites gegeten: dit was de “lunchsteak” voor nog geen 10 euro, een uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. Mijn lunchmaatje had gekozen voor 225 gram Ribeye. Er is vlees in vele soorten, gewicht (vanaf 150 gram tot een kilo) en prijs te bestellen. De kok weet daar ook prima mee om te gaan: ons gerecht was vakkundig bereid en smaakte heerlijk. Een restaurant waar vleesliefhebbers aan hun trekken kunnen komen!