Cafe-restaurant Dorpszicht

Meer informatie over restaurant Cafe-restaurant Dorpszicht

Jouw recensie over het restaurant Cafe-restaurant Dorpszicht

AenGJ .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij hebben met 9 personen de verjaardag van mijn moeder daar gevierd. Bijna allemaal alleen een hoofdgerecht genomen.
En iedereen was enthousiast. Ik had een gemixte visschotel die heerlijk was. Vooral de zelfgerookte zalm.
Deze hebben zij ook als hoofdgerecht en dat ga ik bij een volgend bezoek zeker bestellen.
Een compliment voor de service van de "niet koude" prosecco (2 flesjes van de 4).
Wij konden het 2e rondje gratis krijgen maar wij hebben het onderling opgelost.
Wat ik vergeten te vragen was of wij kraanwater konden krijgen, dus zijn de flessen die op de tafel stonden open gegaan, en tja die waren 4.50 per stuk dat is echt het enige minpuntje.
Wij gaan zeker terugkomen.
Deborah F.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Prima eten, maar de bediening laat de wensen over. 1 van de medewerkster benoemde dat ze graag om 8 uur dicht wilde. Dan voel je als gast echt thuis. Daarnaast werd er niet om koffie gevraagd na het hoofdgerecht, jammer.
wietske .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Samen gegeten met mijn vriend. Prettige sfeer, goede bediening smakelijk eten alleen een tip. De opmaak van de tagliatelle was wel een heel bord vol eten op een hoop. Ik dacht eerst waar is de tagliatelle en heel veel kaas erboven op. Dat vond ik er niet zo stijlvol en smakelijk uitzien. Maar de smaak was goed en de producten vers.
André P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Gisteravond met de collega's van kantoor hier ons jaarlijkse eindejaars diner genoten.
Wij waren unaniem in ons oordeel dat het eten prima was.
De gebruikte producten waren goed en mn alle gekozen vleesgerechten werden geprezen.
Kortom, wij hebben genoten en willen bij deze onze excuses aanbieden aan andere gasten indien wij iets te enthousiast over kwamen;-)
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Hier gegeten tijdens ons jaarlijkse kampeertripje.
Voor een dinsdag gezellig druk, vriendelijke gastvrije service.
Vooraf een broodje en nachos met kaas, prima. Kruidenboter met genoeg knoflook, nu hou ik daar van , alleen gooi de knoflook wel even door een pers.. wel erg grote stukken erin.
Als hoofd de steak bali , deze rood besteld en ja hoor ik kreeg hem gelukkig ook rood en goed gebakken, TOP!!
Nagerecht de vanille hangop met rood fruit, zeker smaakvol(!),alleen jammer dat het rode fruit niet vers is, zeker om deze tijd van het jaar...
Al met al leuke zaak,goede service en goed eten.
Hapie .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
We waren een weekendje in Callandsoog en hebben hier een avond gegeten. Het was gezellig druk in de zaak. Op een gegeven moment bijna alle tafels bezet. Bediening was goed maar wat 'formeel'. Misschien ook vanwege de drukte. De prijzen liggen iets naar de hogere kant dan een gemiddeld eetcafe. Maar gerechten zijn goed en smaak is prima! We hadden beide vis die zeer goed was bereid. Garnituur van onbeperkt salade en aardappeltjes. Prima verzorgd! Aanrader.
Berol .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Afgelopen weekend hier wezen eten. Varkenshaas met spek en voor mijn partner een Holsteiner Schnitzel. Ik vond beide gerechten erg smakelijk en de gebakken aardappeltjes en salade ook erg lekker. Ik vond de boontjes persoonlijk een beetje te kort gekookt maar dat is smaak verschillend uiteraard. Toetjes waren ook heerlijk. En ruim voldoende. We zaten in de serre waar enkel glas in de kozijnen zit en dat merk je wel qua tocht. Personeel erg vriendelijk! Wij komen hier zeker nog eens terug!
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
spare-ribs waren makkelijk te snijden en hadden een lekkere saus maar die saus zat maar aan 1 kant dat was wel jammer. Als na gerecht had ik een brownie met witte chocolade ijs, slagroom en walnoten. De brownie was hard en ijs was niet gesmolten. De sfeer was gezellig, het gebouw was in 2 delen. Waar ik met familie zat was het simpel vind ik. de tafels en stoelen zagen er uit zoals pannekoeken restauranten hebben, op 2 tafels waren grote vasen met bloemen en er waren kroonluchters en kandelaren met kaarsen. De bediening was minder er was wel een aardige bij maar er waren 2 arrogant en er was een verlegen. Dat vond ik wel een min punt.
Sproet74 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Een warm en leuk oudbollig interieur. De bediening was fris, snel en service gericht. De kaart is alles omvattend zonder fratsen als eetbare bloemen en ingewikkelde bereidingswijze. De saté van de haas met verse frites en de zeebaars zijn in ieder geval een aanrader. Ik ga er snel weer een keer heen want dat kan met deze gezellige prijzen.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Voorgerecht (platter dorpszicht) was goed. Het hoofdgerecht (spareribs en sate) zeer matig. Friet en aardappeltje vet, salade doordrenkt in dressing en vriendelijk aangeboden mayo stond voor 1EUR op de rekening. Bediening matig, maar ene serveertjes moest het duidelijk nog leren en deed wel haar best hoor.
Ik zou deze tent de volgende keer overslaan, of alleen voorgerecht nemen..
Mirre T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2013
Sluit me eigenlijk aan bij voorgaande recensie, Het was op een rustige maandag dat we hier hebben gegeten en erg rustig. Voldoende tijd voor de kok om alles uit de kast te halen om je gast in de watten te leggen. nou forget it ! volgens mij was het de afwasser die de magnetron naar hartenlust bediende, bremzoute satésaus en smakeloze spareribs die uit de magnetron leken, met als dieptepunt een koolsalade die een paar dagen oud leek en die overgebleven leek van het weekend. Echt dit kun je je gasten niet aan doen, geen wonder dat buitenlanders klagen over de Nederlandse keuken.
Erikkk .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Heerlijk eten, gevraagd aan serveerster of er ook smaakversterker E621 in het eten zat (ivm allergie). Kwam het mij keurig melden en pasten het eten op mij aan. Super service. Mooie locatie en de serre is ook aan te bevelen.
Niek H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
We hebben hier al menig maal gegeten, altijd even gezellig en goed. De slibtongetjes en mosselen zijn om aan te raden. De serre is een gezellige plek (voor grotere groepen) maar kan zomers wel wat warm worden.