Cafe Restaurant Dijketelg

Donderdag t/m Zondag

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Weer heerlijk gegeten vooral de verschillende groentes die je bij het hoofd gerecht krijgt is super . Genoeg keuze en voor een ieder wat wils !!!
JSK0 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Prima eten en bediening, de "buffalo" van 300 gram was wat aan de zurige kant maar verder goed. Tip voor de bedieding: check af te en toe de tafel of de gasten uitgegeten zijn en of alles naar wens is (zeker bij vlees mocht het bijvoorbeeld te rood zijn). Omdat wij op doorreis waren hebben wij nog ongeveer 10 minuten gewacht nadat wij klaar waren. We hadden nog zin in een bak koffie, maar uiteindelijk overgeslagen omdat de bedieding niet meer bij ons langs is geweest. Met de borden nog op tafel dus vertrokken.
Verder prima in orde, complimenten over de inrichting en het sanitair.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Afgelopen maandag hier met mijn ouders gegeten. Super goed gegeten , heerlijk carpaccio vooraf en als hoofdgerecht varkenshaas en de lamskoteletjes en snitzel !! Heerlijk !!
Vriendelijke en zoals altijd attente bediening.