cafe restaurant de Woensberg

Woensbergweg 5 1272 JP Huizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant cafe restaurant de Woensberg

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag vanaf 07:00
Donderdag t/m Zondag 14:00 - 22:00

Frans .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
heerlijk gegeten t-bone 500gr. met heerlijk groenten op een bbq klaar gemaakt. en natuurlijk het mooie bier assortiment niet te vergeten. parel in het gooi.
Rene F.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Er staat in dit restaurant een chefkok die ons heeft verteld dat er niets vers wordt gemaakt. Alles uit de diepvries. Opdracht van hogerhand. Laatst waren wij daar en toen werd er tot 2 keer toe aan dezelfde tafel soep geserveerd die niet warm was. De bierkaart is zeer uitgebreid. De prijzen zijn schappelijk. Wij komen zeker terug, alleen niet om te eten alleen om een drankje te doen.
Asterix1961 B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Eenvoudig, doch lekker gegeten, ik had een mix grill, die naar mijn mening wat kleiner had gemogen. Mnaar ala....., vlees was goed van garing,.
Partner had een nstoofpot van room, volgens mij gorgonzola, en varkenshaas, en de varkenshaas was precies goed !
Kok heeft volgens mij meer in zo'n mars dan hij laat zien, en de prijs......, spotgoedkoop!
Als je lekker wilt eten voor een prikkie
This is the place to be !