Café-Restaurant De Roestelberg

Roestelbergseweg 2 5171 RL Kaatsheuvel Nederland Kaart

Over het restaurant Café-Restaurant De Roestelberg

Al bijna honderd jaar iets lekkers op de kaart

Bij Café-Restaurant De Roestelberg staan geen sprookjes op het menu. Al bijna honderd jaar lang weet familie van Eeuwijk precies hoe ze haar gasten moet verwennen met de lekkerste gerechten en een heus biercafé. Pannenkoeken en flammkuchen zijn pas het begin van de uitgebreide lunchkaart. Ook de dinerkaart biedt voor iedereen iets lekkers. Maak je uitstapje in Brabant extra spannend en boek bij De Roestelberg een luxe boomgalow. Inderdaad, je overnacht in de bossen vlakbij de Loonse en Drunense Duinen.

Meer informatie over restaurant Café-Restaurant De Roestelberg

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Café-Restaurant De Roestelberg

Theo V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Uitstekend
John Z.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuke plek en ideaal om een dagje winter Efteling af te sluiten met de familie! Kids kregen direct een leuke kleurplaat en een cadeautje bij het eten.

Bediening heel vriendelijk. Prijs/ kwaliteit van het eten was oké.

Zeker aan te raden voor families met kinderen!
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gewoon super, af, keurig, geweldig, heerlijk!!!
Tiny L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Fijne snelle service, het werd een gezellig etentje met familie.
Diny R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het duurde ontzettend lang voor we iets konden bestellen...daarna bleek het eten koud te zijn
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
De Roestelberg blijft toch een bijzonder aardige tent, waar je heerlijk op het terras kan zitten aan de rand van de Loonse Duinen. Dit keer een simpelere lunch besteld met een lokaal Wolluks biertje erbij. Toch altijd fijn dat dat kan tegenwoordig. De huisgemaakte groentenburger met asperges was erg lekker en geeft weer reden om als je in de buurt komt even langs te rijden. Personeel is ook snel em attent, ondanks dat het terras al redelijk vol zat.
bernard L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima plek om af te spreken, een lange wandeling te maken en de middag af te sluiten met een maaltijd. Ik nam twee gangen: erwtensoep en fazant. Smaakte prima.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Aan de voet van de Roestelberg (19,3 meter) ligt dit sinds mensenheugenis druk bezochte adres. Veel mooi gelegen zaken geloven het verder wel, de mensen komen toch. Hier blijft iedereen zijn uiterste best doen. Op dit heerlijke terras word je dan ook aardig én efficiënt bediend (dat kan dus). Het bij de lunch vlot geserveerde eten smaakte zonder meer goed. De opmars van Flammkuchen (tarte flambée) is niet te stuiten, hier serveren ze er (voor €9,75) onder meer eentje met rode ui, gerookte zalm en (door het voorafgaande smaakgeweld nauwelijks meer te proeven) stukjes asperge. Er is ook lekker gebak. Zo'n ruime keuze dat je iedere zonnige zondagmiddag hier zou kunnen doorbrengen.
Loraine L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Vandaag met onze dochter naar de roestelberg gegaan, we hebben twee hamburgers besteld en voor dochter frietjes en frikadel.
Het zag er prima uit, maar bij het aansnijden van de hamburger oogde de burger rauw.
Dus gevoeld en inderdaad de burger was koud. Vriendelijk aan de bediende gevraagd of ik mijn (en mijn man, die van hem) hamburger wat gaarder mocht en dus warmer. De beste jongen kwam binnen 45 secondes terug met de boodschap dat de kok ze zo op het menu heeft gezet (medium rare) en hij ze gemeten had en het goed was zo.
Zwanger of niet, ik wilde gewoon graag mijn burger iets gaarder en ben naar de desbetreffende kok gegaan met diezelfde vraag. Maar nee, meneer vertikte het, zo is die burger en hij is 45 graden dus hij is goed. (57 graden is medium rare maar okay)
Nogmaals vriendelijk verzocht mijn burger in de pan te doen, maar nee, hij wilde de burgers wel crediteren en we moesten maar gaan. Dus uiteindelijk vertrokken, heb de burgers en de frietjes van de kleine (die had ze dus nog niet op) niet betaald en zijn gegaan,

Werkelijk nog nooit van mn leven zo geschoffeerd door zo'n slechte service EN kennis van producten..
Beard .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Als pre-valentijns diner zochten we iets speciaals, tevens is een zekere keuze dan fijn.
Onze ervaring(en) bij (bier!)café Restaurant De Roestelberg zijn altijd goed geweest. Bij binnenkomst rond 16.00 heerst er al een gezellige volle sfeer. Ondanks de drukte werd er voor ons een rustig tafeltje geregeld. Het maandmenu van wild stoofvlees met een champignons\schorsenen aanvulling is bijzonder lekker. Dit in combinatie met de Bourgondische service en sfeer en de huis- en wisselbieren van de tap is het een topper!
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Leuke plek onder aan de Roestelberg in Kaatsheuvel. Al sinds de tijd dat onze zonen geboren zijn, komen we daar om de zoveel tijd. Vooral voor de Loonse en Drunense duinen, maar daarna even genieten bij De Roestelberg. Niet veel veranderd in +/- 35jaar. De inrichting is nog steeds hetzelfde- bediening heel attent, de keuze op de kaart heel uitgebreid. Prijs/kwaliteit goed, behalve de bieren. Waarom moeten die altijd zo duur zijn? Een glaasje(goed getapt en op temperatuur trouwens) Straffe Hendrik tripel(25cl) € 4,25. Dit is echt teveel- jammer. De Flammküchen waren heel goed en snel geserveerd. Echt een aanrader.
Een met zuurkool en spek(i.p.v. rookworst op verzoek van mijn vrouw) en 1 Italiaanse(bruchette) getinte met spek, basilicum, tomaat en rucola. Heel smaakvol. Komen zeker nog een keer terug om andere dingen van de kaart te proeven.
Siebe P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Lunch gedaan nadat we heerlijk in het natuurgebied hebben gewandeld. Ligging is zeer goed. De temperatuur is aan de ( te) lage kant in het restaurant. Bediening vonden we wat slordig binnen 3 minuten werden we 2x gevraagd of ee het al wisten, daarna moesten we 15 min moeite doen om de aandacht van het personeel te krijgen. Inrichting is wel aardig, maar mist wel wat sfeer. Eten is verder naar verwachting. Prijs is wel fors, ruim 8 euro voor een pannenkoek met spek.
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Zowel de gerechten als de service scoren een dikke onvoldoende. Na 60 minuten wachten konden we pas onze gerechten doorgeven. De vleesspecialiteiten waren niet bijzonder, de Noorse garnalen (verkocht als "gamba's") waren ronduit vies. De bedinging had de hele avond geen oog voor onze tafel. Geen aanrader.
Beard .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Regelmatig zoeken wij het terras op bij de Roestelberg. Decor; Drunense Duinen, Service is professioneel, rustig en gastvrij. Prima dinerkaart met een uitgebreide en betere bierkaart dan veel andere restaurant. Ook lekker om te lunchen of proeverij. Kortom ten alle tijden een aanrader!
Hedges C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Hier gisteren met groep van 9 gelunscht. Vooraf gereserveerd maar door het mooie weer buiten gezeten. Perfecte bediening, op 1 Ikea-begroeting na, uitstekend eten, variërend van soep tot leekfilet, schnitsel tot panini, honden welkom en aan de voet van de Roestelberg, aanrader!
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Je kunt prima pannenkoeken eten bij de Roestelberg, je proeft echter wel dat de Roestelberg geen pannenkoekenrestaurant is. De ingrediënten liggen op de pannenkoeken (i.p.v. meegebakken in het deeg), hierdoor ligt alles in het midden waardoor de buitenste rand zonder ingrediënten ligt. De bediening is vlot en attent evenals de keuken, hierdoor hoef je niet lang op je eten te wachten. Je kunt hier prima eten, maar voor een echt goeie pannenkoek is het aan te raden om elders te gaan zoeken.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
We hebben een middag op het terras doorgebracht en daarna heerlijk gegeten. Het eten was heerlijk, qua hoeveelheid was het zonder voor- of nagerecht ook genoeg.
De service was prettig, open, vriendelijk en gezellig. Je hebt geen vaste bediening maar ze stemmen dit perfect af. Er wordt bijvoorbeeld geen 2x om een nieuw drankje gevraagd.
De ambiance is misschien wat simpel, maar door het feit dat wij als hondenliefhebber onze hond mee mochten nemen en het heerlijke wisselvatbier wordt dat ruimschoots goed gemaakt.
Noralie .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Vanochten na een lange boswandeling hier ontbeten. Mijn eerste compliment is voor de bediening, allemaal vriendelijk en ze weten hoe het hoort. Ook al is het druk, ze stralen kalmte en beheersing uit.
Het eten is dik in orde. De prijs-kwaliteit verhouding zit echt goed. Alles is vers en de borden netjes opgemaakt. Aanrader: de apfelstrudel met vanille saus.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Mooie omgeving de Loonse en Drunense duinen. Leuk pand met een royaal terras. Bediening erg adequaat en service gericht. We waren met 6 mensen gaan eten en diverse gerechten. Het gerecht met varkenshaas satè was erg droog vlees waarbij de saus veel goed maakte. Warme groenten extra bijbesteld en dat viel ons tegen. Klein schaaltje met diverse te lang gekookte groenten.