Café Restaurant De Punt

Rijksstraatweg 12-14 1396 JM Baambrugge Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant De Punt

Café-restaurant De Punt is goed bereikbaar via de weg en het water. Met een terras en steiger aan het riviertje De Angstel is dit een populaire bestemming voor zowel toeristen als bewoners van het dorp Baambrugge. Het vrije uitzicht over de weilanden laat aan de horizon de skyline van Abcoude en Amsterdam zien. Ideaal als je met familie, vrienden of collega’s even wilt genieten van de rust. Op de gevarieerde kaart bekende klassiekers, smakelijk en met liefde bereid.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Café Restaurant De Punt

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant De Punt

Robina V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten!
Eduard A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuke locatie, Wij hebben er een keer op het terras gezeten, en dat was al heel vriendelijk, Toen zijden wij, hier moeten wij eens terug, maar dan om te gaan eten. De eigenaar en zijn personeel waren heel gemoedelijk. Je hoeft er niet in je nette kostuum er naar toe. Kwaliteit en prijs voortreffelijk.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Goed maar eenvoudige lunchkaart
dick H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Alleen maar winnaars!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
de punt is na onze verhuizing van het gooi naar rotterdam een vast ontmoetingspunt met oude vrienden geworden, altijd gezellig!
Kitty L.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Eten is erg goed, bediening was goed maar had het erg druk en kon niet alles op tijd afwikkelen.
Stoelen passen niet goed onder de tafels, het is erg krap allemaal.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wij hadden pech dat Ajax-Feijenoord speelde op de tijd dat wij afgesproken hadden, maar personeel deed de moeite om de tussen deuren te sluiten, waardoor het rustiger werd in het eet gedeelte, prima opgelost, en eten en bediening was prima in orde.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Leuke locatie, breed assortiment aan bier op de tap en fles, het eten is een aanrader, vriendelijke bediening. Komen zeker terug!
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten en goede service!
Eten goed. Niet echt speciale kaart, niet heel verrassend maar Standaard. Desserts hadden wat uitgebreider gekund!
hendrik jan F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Nadat het ontvangst moesten we een tijdje op de kaart en het opnemen van ons eerste drankje wachten.Daarna was de service en bediening vriendelijk en goed. Wacht tijd tussen de gerechten was goed.
Tonsonn .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Erg rumoerig in de zaal,veel lawaai t.g.v. de bierdrinkers.
Kwaliteit eten en bediening prima!
Komen zeker terug!
Vooral het vistrio was een succes!
piri .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Bij de Punt severen ze eenvoudige maaltijden, maar de producten die je op je bord krijgt zijn van goede kwaliteit. Enthousiast personeel!
rob H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
De tournedos die ik had besteld was goed, maar verder werd er slechts wat sla bij geserveerd. Dat is wel erg karig voor de prijs die wij moesten betalen, 23 euro, dan mag ik wat groenten en aandacht aan de opmaak verwachten. Alleen een stuk vlees op je bord staat wel erg zielig. Het voorgerecht was goed, garnalen.
rob heger
Marit K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heel gezellige plek. Je moet wel van een soort kantine/clubhuis gevoel houden. Verzamelplaats van een diversiteit aan mensen. Ik hou ervan!!
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Onverwacht kwamen via een internetboeking eten. Gelukkig was dat geen enkel probleem. We hebben heerlijk gegeten. We kunnen de saté van kip of ossenhaas en beide smaken spare ribs van harte aanbevelen.
De jonge, net nieuwe, serveerster deed het uitstekend.
Kortom een gezellig, no nonsens, eetcafe met veel keus bier van de tap.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk restaurant met sinds oktober een nieuwe eigenaar! Een goede service en heerlijk eten staan duidelijk voorop.
Voor ieder wat wils, van vele biertjes tot goede wijnen en kwaliteitsvlees. Komen graag nog eens terug.
CBL .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op het terras aan het water met uitzicht over de weilanden; beter kan bijna niet.
Het broodje de Punt was rijkelijk belegd en erg lekker en ook het broodje met mozzarella, rucola, kappertjes en ansjovis was heerlijk.
Mooie locatie met lekker eten; voor herhaling vatbaar!
Mokumboy .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Al jaren een begrip in de omgeving: Café de Punt. Eenvoudig maar zeer goed eten. Van een lekkere tournedos of kreeft tot een simpel balletje gehakt of stamppotje. Het smaakt altijd zeer goed. In de keuken wordt gekookt met de zogenaamde big-green egg. De kreeft (die overigens niet duur is €25,-) wordt hierop gebakken wat een hele lekkere aparte smaak geeft.

Het kan soms ontzettend druk zijn, waardoor het soms wat gehaast over kan komen. Dit doet echter niets af aan de mogelijkheden die er kunnen. Allergie? Speciale wensen? Even overleggen met de keuken en vaak passen ze zich hieraan aan.
France89390 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Eetcafe met een leuke kaart en no nonsense bediening. Hier kun je prima terecht voor een snelle hap (bv de sate) maar er staan ook uitdagender gerechten op de kaart. Het is over het algemeen gezellig druk, maar dat doet niets af aan de snelheid van keuken en bediening. Een echt dorpscafe met een goede kaart.
Janhuizen .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijk gegeten. Een plek waar je waar voor je geld krijg. Mooie uitgebreide menu kaart lekkere wijnen. Genoeg tijd tussen de gangen door , top leuke en gezellige bediening