Café Restaurant de Nieuwe Rotterdammer

Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Ilgerardo .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Na een lange wandeldag over de Veluwe strijken we neer in "De Nieuwe Rotterdammer." We zitten in comfortabele stoelen in de serre en kijken uit op een prachtige zonsondergang. De bediening is informeel, maar vlot en vriendelijk zodat we al snel met een biertje aan de maaltijd zitten. Dan blijkt de serre toch iets tegen te vallen. De akoestiek is slecht en als de deur open gaat zitten we aardig in de tocht. Gelukkig is het niet al te koud en zijn we na een paar wandeldagen aardig gehard.
De soep is prima,met het toebehoren bij de roodbaars - frites,aardappeltjes en rauwkost- is ook niets mis, maar de vis is helaas veel te gaar en tot een structuur loze massa verworden. Jammer!
Het dessert daarentegen is weer goed voor elkaar. Alles wordt verzorgd opgediend en wat extra frites of rauwkost is geen probleem. Alles bij elkaar een prijs-kwaliteit verhouding van 6
Irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Gisteren gegeten bij de Rotterdammer met een bon van vakantieveilingen. Het cafe oogt wat oubollig maar netjes en gezellig. De bediening is vriendelijk en relaxed. In tegenstelling tot de reguliere menukaart is de keuze voor vakantieveilingen beperkt. Voor: soep of soep, hoofd:vis of varkensvlees, na: softijs met boerenjongens of chocola. De gekozen soep smaakt prima. Het hoofdgerecht van varkensvlees wordt gereserveerd op koude borden. Het varkensvlees, gererveerd met gebakken ui,paprika en champignons, is te hard gebakken en de dunnere stukjes vlees zijn doorgeslagen. Door de groene paprika oogt de gebakken groente een beetje grauw en ik mis saus bij het vlees. In het softijs moeten we zoeken naar de boerenjongens en de chocola. De porties zijn ruim voldoende. Je moet niet te veel betalen voor je bonnetje van vakantieveiling, dat is het niet waard voor dit wel heel erg simpele eten.
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Via vakantieveilingen kennisgemaakt met dit restaurant in het dorpje Stroe. Er is een speciale, beperkte menukaart voor goedkope dinerbonnen, maar in dit geval was het een prima menu. Ruime porties, goed stuk vlees, op smaak gebracht, flink portie friet en gebakken aardappelen erbij. Dus niet dat zuinige gedoe. Ook het dessert was prima en royaal. Service op zich goed, ontvangst kan wat beter. Al met al een zaak om eens terug te komen. Het restaurant ligt ook gunstig, niet ver van de A1. Daarom ook zeker aan te bevelen als alternatief voor dat dramatische wegrestaurant verderop aan de A1.
Yolanda H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
heerlijk gegeten bij dit restaurant, echt een aanrader.
de carpaccio is echt super !!
het vlees (hoofdgerecht) is prima gebakken en precies zoals het moet zijn (medium) en toch goed warm van binnen. lekkere verse salade erbij en knapperige frietjes.
als dessert een warme eigen gemaakte knapperige wafel met warme kersen /ijs/slagroom mmmmm.
zelfs voor de grote eter is het meer dangenoeg.
we komen hier zeker terug.