Cafe Restaurant De Loet

Woensdag t/m Zondag 09:00 - 23:00

7,1
Alie B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten met man en zoo je,schoondochter en kleindochter van 1 jaar heerlijk buiten gezeten vlakbij het speeltuintje ,heerlijk gegeten niets op aan te merken.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Tomatensoep vers en lekker rins, groentensoep met knapperige groenten ook vers. Helaas geen soepballetjes. Vervolgens friet met kroketten. Krokante Franse frietjes, ruime portie. Kroketten groot, waardoor vlees moeilijk te vinden. Tosti royaal gevuld, maar hier en daar iets te zwart geroosterd.
Voor bijkomen na de wandeling beslist geschikt.
Ashleygroen .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heb hier samen met een vriendin gegeten de gevulde crepe en de kippenlevertjes waren heerlijk. Vriendelijk personeel echt een aanrader!
Miskleunloet .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Afgelopen week zijn wij met een aantal vrienden wezen eten. Drie van ons kozen voor een veilige schnitzel. Bij het opdienen schrokken wij even. Het zag er niet uit. De schnitzels waren grijs/crème van kleur terwijl je een mooie bruine gepaneerde verwacht. Zij waren omhuld met een dikke niet gare paplaag. Bah wat vies! Na wat schrappen hebben twee van ons het vlees opgegeten. Nou dat ging wel. Een van ons heeft het na twee happen op gegeven. Kok van de de Loet, dit kun je niet maken!
Het voorgerecht was goed evenals het nagerecht.
Wij hebben vanwege onze gezellige groep toch erg naar ons zin gehad, ondanks deze culinaire miskleun.
Goudsegabber .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vandaag hebben we na een wandeling in het Loetbos even thee gedronken in de Loet. Wij bestelden twee kopjes thee, een warme chocomel, een appelsap, twee chocolademuffins, een appeltaart met slagroom en een boerencake met slagroom. De bediening verliep rommelig. Zo werd ons enige tijd nadat de bestelling was opgenomen gemeld dat de chocolademuffins op waren. In plaats daarvan maakten we dus de keuze voor lemon muffins. De drankjes waren in orde, behalve dan dat er geen suiker bij de thee werd gegeven. De koekjes die kennelijk bij de thee hoorden, werden (veel) later gebracht en de cake met slagroom ook. Op zich vriendelijke bediening, die zich steeds uitputte in excuses. De appeltaart was taai, de cake was niet lekker. De lemonmuffins waren goed, maar wel heel groot. Bij het afrekenen stonden we wel even raar op ons neus te kijken, want daar stonden onder een stolp op de bar...... 2 chocolademuffins.
Willy R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Mooi weer dus op de fiets naar restaurant de Loet, gezellig druk. Is recentelijk opgeknapt, ziet er modern en gezellig uit. Na heel lang wachten een ober aangeschoten om drinken te bestellen. Kregen daarna de kaart, na het voor-en hoofdgerecht besteld te hebben, moesten we zo lang wachten, dat we de drankjes wilden afrekenen en op huis aan, al snel kwamen de mosselen als voorgerecht, echt heel lekker . daarna bleke friet, lekkere sla. Een van ons had een goede schnitzel de andere schnitzel was absoluut niet lekker( zurig ).
Bij het afreken dit te kennen gegeven, waarop de eigenaar geïrriteerd reageerde, dat we al commentaar hadden op de lange wachttijd en nu over het vlees, we moesten maar niet meer komen.
Een van de dames van het bedienend personeel,riep een aantal keren dat , ze de weg kwijt was en het niet meer zag zitten, ( hou dat lekker voor je zelf ).
Ondanks de drukte werd er door het bedienend personeel aan tafel bij een andere gast gerookt, al met al een tegenvallend uitje !!!
Ineseet52 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Prima uitsmijter gehad; de inrichting is wat oubollig en niet meer van de tijd, maar als het eten en de bediening goed is, maakt dit niets uit.
Ger75 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Heb hier gisteren gegeten was zeer verrast van buiten beetje oudbollig
maar verrassende kaart eindelijk is geen spareribs of cappacio op de kaart we kozen voor hazenpeper en hertenbiefstuk was voortreffelijk
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Een middelmatig restaurant langs een provinciale weg.
Ik was er al vaak op het terras geweest voor een drankje met een simpele snack of hapje en dat was altijd dik in orde.
Maar gisterenavond voor het eerst eens binnen gegeten en dat viel jammer genoeg erg tegen.
De gebonden vissoep smaakte als een kant en klaar product uit blik.
Het hoofdgerecht, gepaneerde kabeljauw, was nogal smakeloos en veel te zout.
De frietjes en de begeleidende groenten erg treurig.
Nee. het was geen succes.
De amuse, een eenhapscracker met kaas en een olijf, kwam wat eigenaardig over in deze ambiance.

De bediening was uiterst correct en vriendelijk.

Volgende keer maar weer op een mooie zonnige dag op het terras een biertje met een bittergarnituur of een sateh bestellen, want dat is er wel in orde.

Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Gisteravond in "de Loet" gegeten. Ondanks dat het interieur niet mijn smaak is, wordt je hier echt ouderwets verwend en het eten is van een goede kwaliteit! Het is een beetje opmerkelijke kaart, maar eigenlijk zo leuk!! Lekker stoofvlees, een enorm lekkere schnitzel of heerlijke sate. Goede verse groenten en de patatjes worden gewoon "aangevuld". No nonsense en juist dát past erg in deze tijd!
Marinus O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Gisteren voor een tweede bezoek naar dit gezellig gelegen eetcafé.Heerlijk op het terras. Prima bediening. Verrassend lekker gegeten. Grote en zeer smakelijk "Loet" schnitzel. Verrassende lekkere voorgerechten. Leuke amuse. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
We komen beslist terug !