Cafe Restaurant De Loet

Woensdag t/m Zondag 09:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Cafe Restaurant De Loet

Esther D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het woord restaurant is niet helemaal op zijn plaats hier. Zeer beperkte lunchkaart. Dan zou je zeggen verse ingrediënten maar niets is minder waar. Heerlijk ontdooide appeltaart die om te maskeren half opgewarmd is in de magnetron waardoor de bodem zompig was en vanbinnen nog ijskoud.
Ook de lunch was prima door de magnetron bereid op de friet na. Hier helaas vrij onzuinig met het zoutvaatje omgegaan. Hier rijden we voortaan wel voorbij.
Adebruin .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
In het verleden meerdere malen hier een tussenstop gemaakt tijdens een fietstocht. Heerlijk zitten op het ruime buitenterras met voldoende parasols. Eten en drinken is hier prima. Fijne, vriendelijke en ongedwongen bediening.
Laatste keer was op 18 juni waar we met z'n zevenen de verjaardag van mijn echtgenote vierden. Heerlijk gedineerd. Het kost te veel tekst om de gerechten in dit bericht afzonderlijk te benoemen maar hetgeen we kozen was prima. Heerlijke avond gehad. Bijkomend voordeel is dat men hier werkt met een voordeelkaart. Bij elke besteding van 25 euro krijgt men een stempel. Volle kaart is een tegoed bedrag van 25 euro vrij te besteden bij een volgend bezoek. Fijne lokatie voor een korte tussenstop of een wat langdurig verblijf op een zomerse avond. Deze lokatie is twee jaar geleden geheel gerenoveerd waarbij met name het buitenterras is aangepakt en een overdekte serre is gecreëerd. Niets dan lof!
Alie B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten met man en zoo je,schoondochter en kleindochter van 1 jaar heerlijk buiten gezeten vlakbij het speeltuintje ,heerlijk gegeten niets op aan te merken.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Tomatensoep vers en lekker rins, groentensoep met knapperige groenten ook vers. Helaas geen soepballetjes. Vervolgens friet met kroketten. Krokante Franse frietjes, ruime portie. Kroketten groot, waardoor vlees moeilijk te vinden. Tosti royaal gevuld, maar hier en daar iets te zwart geroosterd.
Voor bijkomen na de wandeling beslist geschikt.
ashleygroen .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heb hier samen met een vriendin gegeten de gevulde crepe en de kippenlevertjes waren heerlijk. Vriendelijk personeel echt een aanrader!
Jens D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vandaag hebben we na een wandeling in het Loetbos even thee gedronken in de Loet. Wij bestelden twee kopjes thee, een warme chocomel, een appelsap, twee chocolademuffins, een appeltaart met slagroom en een boerencake met slagroom. De bediening verliep rommelig. Zo werd ons enige tijd nadat de bestelling was opgenomen gemeld dat de chocolademuffins op waren. In plaats daarvan maakten we dus de keuze voor lemon muffins. De drankjes waren in orde, behalve dan dat er geen suiker bij de thee werd gegeven. De koekjes die kennelijk bij de thee hoorden, werden (veel) later gebracht en de cake met slagroom ook. Op zich vriendelijke bediening, die zich steeds uitputte in excuses. De appeltaart was taai, de cake was niet lekker. De lemonmuffins waren goed, maar wel heel groot. Bij het afrekenen stonden we wel even raar op ons neus te kijken, want daar stonden onder een stolp op de bar...... 2 chocolademuffins.
Ineseet52 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Prima uitsmijter gehad; de inrichting is wat oubollig en niet meer van de tijd, maar als het eten en de bediening goed is, maakt dit niets uit.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Een middelmatig restaurant langs een provinciale weg.
Ik was er al vaak op het terras geweest voor een drankje met een simpele snack of hapje en dat was altijd dik in orde.
Maar gisterenavond voor het eerst eens binnen gegeten en dat viel jammer genoeg erg tegen.
De gebonden vissoep smaakte als een kant en klaar product uit blik.
Het hoofdgerecht, gepaneerde kabeljauw, was nogal smakeloos en veel te zout.
De frietjes en de begeleidende groenten erg treurig.
Nee. het was geen succes.
De amuse, een eenhapscracker met kaas en een olijf, kwam wat eigenaardig over in deze ambiance.

De bediening was uiterst correct en vriendelijk.

Volgende keer maar weer op een mooie zonnige dag op het terras een biertje met een bittergarnituur of een sateh bestellen, want dat is er wel in orde.

Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Gisteravond in "de Loet" gegeten. Ondanks dat het interieur niet mijn smaak is, wordt je hier echt ouderwets verwend en het eten is van een goede kwaliteit! Het is een beetje opmerkelijke kaart, maar eigenlijk zo leuk!! Lekker stoofvlees, een enorm lekkere schnitzel of heerlijke sate. Goede verse groenten en de patatjes worden gewoon "aangevuld". No nonsense en juist dát past erg in deze tijd!
Marinus O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Gisteren voor een tweede bezoek naar dit gezellig gelegen eetcafé.Heerlijk op het terras. Prima bediening. Verrassend lekker gegeten. Grote en zeer smakelijk "Loet" schnitzel. Verrassende lekkere voorgerechten. Leuke amuse. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
We komen beslist terug !