Café Restaurant De Kroon

Meer informatie over restaurant Café Restaurant De Kroon

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Wi-Fi
Tom N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Een prettige locatie, zonder hoogdravende pretenties maar met kwalitatief goed eten. Met name de prima lambsrack valt altijd weer in de smaak. Ook de bijgerechten - probeer vooral de geroosterde groenten - uiterst smakelijk. De ambiance in de serre, met uitzicht op het Rembrandtplein (het kan slechter!) is prima. De plaatsen aan de binnenzijde zijn iets minder, vooral vanwege de muziek en het licht, dat is afgestemd op de transformatie tot club die De Kroon in de loop van elke avond ondergaat. Misschien een begrijpelijke modernisering, maar toch een beetje jammer dat het oude grand cafe-idee daarmee enigzins verloren is gegaan. Ach, smaakkwestie.
De wijn zou per glas (relatief kleine glaasje) iets minder zuinig mogen worden bemeten, evenals de whisky. En doe niet zo moeilijk over een karafje kraanwater, zou ik adviseren. Losse glazen werden na verzoek als vriendelijke geste wel gegeven, maar waarom beknibbelen sommige restaurants nog altijd op zo'n kortzichtige manier op water en drank?
De bediening kan daar niets aan doen natuurlijk. die is heel attent en vriendelijk. Aan eventuele kleine klachten of verzoeken wordt meteen tegemoet gekomen. Lekkere plek om af te spreken, waar je voor dat je het toch een hele avond blijft hangen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Sinds de her-opening al 3 x gegeten bij De Kroon, says enough. Raad het iedereen aan. De nieuwe look is hip, warm, luxe uitstraling, gezellig en de kaart is top, alsmede de service. Ik had de mozzarellasalade, deze leek wel uit een 5-sterren restaurant, heerlijke pure ingrediënten, de Angus beef is ook een aanrader! Extra complimenten voor Shirley Kong, zij weet echt wat service is en maakte onze avond compleet, geweldig en bij andere restaurants ver te zoeken. Sowieso het hele team krijgt een pluim, we kwamen niets te kort, zo vriendelijk en niks was te veel, altijd een smile on their faces, TOP! Mijn netwerk stuur ik zeker naar De Kroon 4 sure! Thx en tot gauw x
Max H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Gister heerlijk gegeten bij de nieuwe kroon! De kelner vertelde ons bij de uitleg van de kaart dat het bij elk gerecht mogelijk was om te delen, dus dat hebben wij ook gedaan. We hadden vooraf bruchetta's en flamkuchen. Flamkuchen kende ik al maar moet zeker zeggen dat deze variant mij erg goed in de smaak viel. Als hoofdgerecht hebben wij de rib-eye voor 2 personen besteld. Deze was snel op tafel, goed gegaard en heerlijk van smaak. We kregen 5 verschillende soorten saus bij onze steak!! heerlijk gegeten en dan wil ik toch nog even een groot compliment aan het uiterlijk van de zaak geven.. Service was vriendelijk en gemakkelijk.
JEJUB .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heerlijk gegeten in de vernieuwde Kroon. Het is een prachtige zaak, je kijkt echt je ogen uit. We hebben eerst geborreld in de serre, daarna gegeten in het restaurant. De gerechten worden mooi gepresenteerd en het vlees uit de speciale grill smaakte heerlijk. Het personeel was vriendelijk.
Wij komen zeker nog een keer terug!
Ruben H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Ik kom altijd graag bij de Kroon vanwege de centrale ligging en het prachtige decor. Na de verbouwing, waarbij het cafe in een nieuw jasje gegoten is, ziet het er nog beter uit dan eerst! Het eten staat echter niet in verhouding tot de rest van het restaurant. Hier moet echt iets aan gebeuren, de hamburger die ik bestelde leek op een hamburger van de burger king en smaakte minder. Het broodje was erg goedkoop en droog, zelfde voor het vlees. Hier kan je naar mijn idee niet mee weg komen met zo'n uitstraling. Zo lang hier niks aan gedaan wordt raad ik dan ook niet aan hier te dineren, voor de borrel echter wel zeer geschikt!
Sarita J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
De Kroon heeft een geweldige verbouwing ondergaan, ik kan niet anders zeggen dan dat het een prachtig nieuw en hip interieur is geworden met heel veel kleine details die mij opvallen waar ik erg van houd. Zelfs de kleding van de bediening ziet er super uit.
Het eten is ook heerlijk, met hun nieuwe Josper grill is het vlees heerlijk mals en om je vingers bij af te likken. We hadden vooraf een heerlijke steak tartaar en tijdens het diner hebben we de hele cocktailkaart uitgeprobeerd, die allemaal erg lekker waren! Veel keuze aan cocktails op een erg leuke en mooie kaart gepresenteerd wat erg goed past bij de stijl van de Kroon in het nieuwe jasje.
Erg tevreden en voldaan gingen wij net voor sluit weer naar huis. Zeer tevreden en we komen zeker snel weer terug!
Florenville .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Na diverse malen bij Café Restaurant De Kroon te hebben geluncht, afgelopen weekend nog maar eens. Helaas is de lunchkaart verdwenen. De hapjes/tapas kaart was zeer beperkt, maar desalniettemin waren de almejas met chorizo en de Spaanse tapas (auberginepuree, aïoli, tomatencoulis en geroosterde paprika) met brood van redelijk goede kwaliteit. Er wordt volgens een medewerkster binnenkort verbouwd, hopelijk niet ten nadele van het prachtige interieur. De lunchkaart komt kennelijk niet meer terug. We wachten alles maar af.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
De Kroon is een prachtige zaak­—groot met een hoog plafond, een mooie toog en dito serre vanwaar men een goed overzicht heeft van wat er zich op het Rembrandtplein afspeelt. Tot zover het goede nieuws. De bediening was gehaast, kortaf en miste elke vorm van vriendelijkheid, terwijl er toch nauwelijks klanten aanwezig waren. Ik bestelde de specialiteit van het huis: de clubsandwich. Het was een aanfluiting. Het geheel bestond uit drie sneetjes geroosterd brood met daartussen twee mager belegde lagen bestaande uit gerookte kip, sla, twee plakjes komkommer en iets dat op mayonaise leek. Het brood was niet zoals het hoort in kwarten gesneden en vastgezet met prikkers. Bij de sandwich werden Franse frietjes geserveerd die oké waren. Volgens de kaart zou de sandwich met tomaat, kaas, spek en eiersalade belegd moeten zijn. Ik heb deze ingrediënten in elk geval niet gezien. Toen ik De Kroon verliet zag ik dat er meer clubsandwiches werden uitgeserveerd (het was intussen behoorlijk druk geworden). Deze bestonden tenminste uit twee delen, elk met een prikker vastgezet, en bevatten iets roods, tomaat wellicht. Jammer!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Met verbazing heb ik alle negatieve reacties gelezen en ik kan alleen maar zeggen dat wij dit absoluut niet zo hebben ervaren. We zijn per toeval bij De Kroon beland en we hebben heerlijk gegeten. Kwalitatief erg goed (het hertenbiefstukje was heerlijk en ook de Angus steak was goed bereid) en de bediening was super; allemaal leuke, jonge (goed uitziende) obers die heel vriendelijk waren. We hebben lang nagetafeld en werden ook lekker met rust gelaten. Tafeltje in de serre met uitzicht over het Rembrandtplein. En de rekening? We vielen bijna van onze stoel van verbazing omdat het zo meeviel. Wij vinden het dus echt een aanrader!
Paul E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Wat een teleurstelling. Het eten was een zoekplaatje - noem je dát een grote biefstuk?? Dikke Belgisch friet?? Het leek op lauwe patat van de friettent. Kaal opgemaakt met nauwelijks garnering. Met zn tweeën en allebei slechts 1 drankje en dan €55 afrekenen. De serveerster zat er flink naast toen ze concludeerde "U heeft alles opgegeten. Het zal wel hebben gesmaakt!" Nee, het was een beetje weinig schat. Jammer. Vroeger gingen we hier met plezier naartoe...
Bonnied .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Toprestaurant! Voor het eten eerst een borrel gedaan in de relaxte fauteuils voordat we plaatsnamen in de serre voor het eten. Leuk uitzicht op het Rembrandtplein en mooi decor. Uitstekende bediening die erg hun best deden. De dagvis was heerlijk, Angus filet was erg goed klaargemaakt en de wijn smaakte goed! Aanrader!
Bertsmeder .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
ik heb hier 2 weken geleden gegeten en was tot mijn verbazig heel lekker. Alleen best jammer dat het omgetoverd werd tot club dat ik dus niet wist. maar voor derest heel erg goed, mijn complimenten!:)
Btrll .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Lekkere hippe tent op het Rembrandtplein.
Je kan hier goed eten en vrolijk mensen kijken. Mooie zaak en in de serre top uitzicht over het plein.
De bediening aan tafel is meestal flut. Veelal met zichzelf bezig en dat combineert lastig met bedienen. Gelukkig zijn er regelmatig uitzonderingen daarop. De lui achter de bar zijn wel zonder uitzondering triest met hun werk bezig. Onbeleefd en traag. Even wat strakker selecteren door het management.