Cafe Restaurant De Kade

9,2

Jouw recensie over het restaurant Cafe Restaurant De Kade

Kim D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Altijd gezellig, heerlijk eten en leuke bediening & keuken!
Carolina D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Super lekker gegeten!
Anneleen D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Alles vers. Inspirerende omgeving, anders dan het Haagse. Super bediening. Lekkere champagne:)
hans B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Ontspannen sfeer en heerlijk eten
Prijs-kwaliteit-verhouding is perfect.
Vic V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en fijne sfeer!

Wij gingen voor het menu en voelden ons zeer verwend met alle gerechtjes.

Een echte aanrader!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Verrassende keuken, maar geen pretenties.
Vlor verloop, ook wel eens fijn..
Kade verdient een groter publiek.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij hadden het chefs menu, het zijn een aantal gangen die je deelt. Het eten is heerlijk, goede qualiteit ingrediënten, het vlees is fantastich. Goede wijnen en aardige bediening. Een aanrader!
Carolina D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Uitstekend! heerlijk eten. Geweldige wijnen. Beste geheim in Den Haag..echte aanrader
richard M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Op een donkere december dag belande ik onverwacht bij de kade.. Het voelde al snel als mijn tweede huis . Uren gezeten en kan niet wachten tot de zon zich weer laat zien zodat we heelijk op het terras kunnen zitten.
hans M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
De diverse gerechten waren smakelijk, bediening was echter een drama en de afzuiginstallatie was ook erg slecht. WC stijle trap op (en weer af), niet prettig.
bassie O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
We hebben hier het burger menu gegeten echt super! Zeker een aanrader. De bar is ook erg gezellig en het personeel is erg vriendelijk. Tot snel
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prima eetgelegenheid, informeel, vriendelijk.
Goed dat we ons de kaart even hebben laten toelichten. De gerechtjes zijn namelijk klein, dus je bestelt er tenminste twee en daarna kozen wij ook nog een toetje. De wijn was heerlijk.
De meneer die ons bediende was heel vriendelijk.
Een paar minpuntjes wat betreft het eten: het Indiase stoofpotje was lauw. En het toetje met lavacake, ijs en verse vruchten was een beetje karig. En we kregen de twee hoofdgerechtjes tegelijkertijd geserveerd. Ik zou daar niet voor kiezen.
Misschien is het even wennen aan de kleine gerechten. Begin met twee en stel je in op meer.
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Yes! Wat een fijne ontdekking is dit! Hier gaan we zeker vaker komen. Dit is precies het soort café/restaurant waarvan Den Haag er meer kan gebruiken. Leuk ingerichte tent, aardige (bescheiden!) bediening/eigenaren en goed eten. We hadden het Chef's Menu. We werden echt verrast. Van foccacia met venkel tot een salade met 'van alles', van Chinees buiskpek tot pavlova. We kregen allerlei kleine gerechtjes, heel lekker. Enige minpunt is dat het niet per se allemaal bij elkaar past, maar dit is niet heel storend. Verder zowel een goede selectie aan wijnen als bieren. Fijne sfeer. Kortom: zo hoort het! Overigens ook fijn om te borrelen aan het eind van de middag.
Adri H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Dit is echt een pareltje in Den Haag. Je zou er maar zo aan voorbij lopen, maar dat moet je zeker niet doen. Wij lieten het aan de chef over om een keuze te maken uit de kaart en hebben echt alleen maar een parade van lekkernijen voorbij zien komen. Alles met zorg bereid, alles goed op smaak, heel soms koelde een gerechtje iets te snel af (we waren met 4 personen en elke gang kwamen een aantal voor en hoofdgerechten als een soort van tapas voorbij), maar eigenlijk is dat zoeken naar spijkers op laag water. Gewoon een top eetgelegenheid. Dan nog even iets over de prijs... €42,50 voor 4 gangen, inclusief de wijn en 2 rondjes heerlijke koffie is echt spotgoedkoop.
Joep O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten bij De Kade. Met de Chef’s Choice een prima combinatie van de lekkerste gerechten. Leuke en adequate bediening. Inrichting is sober en oke. De tijd tussen de gerechten mag wat korter. Kom graag nog een keer terug
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een heerlijke plek aan het water in een opkomende wijk van Den Haag. Het eten is met liefde verzorgd en verrast met wereldse smaken. Een zekere aanrader!
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijke kleine gerechten. Smaakvol; verrassende combinaties
Hierdoor veel keuze om veel te proberen. Aanrader zijn de zoete aardappelfrites, de octopus en buikspek.
Naast de gerechtjes hebben ze verstand van wijn bij de gerechtjes wat de ervaring van een avond uit versterkt!
Ongedongen
Plezierig culinair
marije A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Op zaterdagavond mijn verjaardag gevierd met kinderen en kleinkinderen, zeer ontspannen sfeer!!! Aparte ruimte met zelfs 'n kinderhekje! Het eten was uitstekend, zeer gevarieerd, heel erg lekker en de zoete aardappelfrietjes met parmezaanse kaas zijn 'n absolute aanrader!!
Voortreffelijke portugese huiswijn, zowel de rode als de witte!
Kortom: tafel reserveren en zelf gaan uitproberen......
Ik ga zeker weer 'n keer! ????
Marinka T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik heb hier in korte tijd 2x gegeten en beide keren was het fantastisch, met het geluk van goed weer zodat we buiten aan het water konden eten. Alles was met grote zorg klaargemaakt.
Het buikspek en de lamskoteletjes zijn een aanrader.
Ik kom hier zeker vaker terug.
e D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
vernieuwend leuke zaak aan de bierkade. mooie wijnen en vriendelijke bediening. kleine kaart met bites to share en dat deden we met genoegen. jammer dat het fris werd anders hadden we heer'lijk aan de kade kunnen zitten. mss een volgende keer???