Café Restaurant de Eendracht

Maandag t/m Woensdag 08:00 - 00:00
Donderdag en Vrijdag 08:00 - 01:00
Zaterdag 09:00 - 01:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
6,4

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant de Eendracht

Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Afwisselend lekker gegeten in een gezellige entourage. De service was Ok na het moeten aangeven van onze behoeftes. Gerecht werd bij afwijzing, vanwege mindere kwaliteit, zonder aarzelen terug genomen en er werd proffessioneel en adequaat mee om gegaan. Kwaliteit op het gebied van service en gerechten mogen wat ons betreft constanter en beter verdeeld worden. Er zit te veel variatie tussen naar ons inziens.
karin.ross .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gezellige uitstraling maar licht en akoestiek slecht. De menu kaart met hele kleine letters en weinig licht valt niet te lezen voor de 50+ mensen. De door gemailde allergielijst van mijn dochter was niet ter harte genomen, werd wel ter plekke opgelost. Het voorgerecht met zalm was redelijk fantasieloos. Te dikke moten met te weinig saus. De french coffee was bijna zonder slagroom terwijl een andere tafel dit beter geserveerd kreeg. Gemiste kansen voor een stevige prijs. Ik kom hier niet meer terug.
servaassmit .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restaurant met lekker eten en vriendelijke bediening. Alleen jammer dat de Couverts reservering niet was doorgekomen bij het restaurant, maar dat werd ter plaatse direct op gelost.
MarcBussum .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Halverwege de avond werd de ruimte (voorin) waar wij zaten omgebouwd tot kroeg/disco., beetje onrustig, een andere plek in restaurant zou beter zijn geweest. Door onverwachte drukte moesten we lang op ons eten wachten, met excuses van de bediening trouwens. Voorgerecht eend viel wat tegen, hoofdgerecht heilbot was heerlijk, net als de salade (van het huis i.v.m. het lange wachten).
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs. Bediening was vriendelijk, wel wat lange wachttijden.
WE zaten achterin de zaak, wat minder sfeervol en aantrekkelijk was dan het voorste gedeelte.
Kregen de indruk dat de reservering niet was doorgekomen.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Voor de tweede keer in korte tijd hier geluncht. Speciaal voor de overheerlijke Black Bean Burger. De burger is rijkelijk belegd en smaakt heerlijk. Lekkere verse frieten er bij met huisgemaakte mayonaise. Wat wel jammer is, is dat de service niet consistent goed is. Met name merkbaar bij de jonge (tijdelijke?) serveersters. Ook kan het speelgoed in de kinderhoek een goede poetsbeurt gebruiken. Wel heel fijn dat de speelhoek an sich er is.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Doe eens je best? De bediening verpest het hier voor de keuken die zijn best doet. Ook al zijn de gerechten niet top voor wat je er voor betaald, de bediening haalt de hele belevenis onderuit. Geen glimlach, werken is een moetje, niet luisteren naar wat er besteld wordt zodat het verkeerde op tafel komt, bah, ik kom hier nooit meer.
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Op vaderdag hier gegeten op het terras. Het duurde een tijd voordat we werden geholpen. Het eten was zeer goed. Alleen de bediening was niet alert en adequaat. Jammer want hier door heb je een slechtere indruk!
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Constante kwaliteit in matig eten en duur geprijsd. Fantasieloze bijgerechten waarvoor niet eens moeite wordt gedaan. Doe eens je best!
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
S S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima locatie met leuk interieur en gezellig buiten-terras voor n kleine hap of lunch.
De bediening was een beetje chaotisch, de porties wat klein maar de kwaliteit prima.
Wij aten de lamsbout, hamburger, ribjes en de oesters; allen heerlijk.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk restaurant met mooi ambiance.

Helaas is het personeel niet opgeleid en wist het niet veel. Een glimlach kost niets
Jean-Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Erg teleurstellend, koffie niet te drinken. Ontbijt werd veel later geleverd dan de andere gerechten en was met een koud spiegelei. De bediening had niet meer te melden dan , oh dat is jammer. Gerechten zijn ook fors overprijsd en de cola is goedkoop aanmaakspul.
J .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Duur voor wat je krijgt, pepersaus van tournedos was erg waterig en geserveerd in piepklein bakje, bediening verloopt chaotisch, achterdeur niet gesloten waardoor we constant (Okt) in de kou zaten.Werd ook niet bijverteld dat je de groenten etc bij moet bestellen.
Vlegel V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuke plaats voor een lekkere hap. Gevarieerde kaart. Bediening kan beter: het brood komt na herhaaldelijk vragen bijna tegelijk met het hoofdgerecht. Drinken besteld en duurt erg lang voordat we het kregen. Zo waren er nog wat kleine ergernissen. Erg rumoerig, druk en muziek staat veel te hard.
Sandra Z.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met z'n drieën hebben we hier heerlijk gegeten: alle drie een goddelijke hamburger, perfecte patat en bijzonder lekkere salades. Dit gaan we vaker doen!
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Hier met een groep collega's geluncht, nadat we hier al eerder naar tevredenheid hadden gedineerd. De lunch was ook goed: lekker brood, goed belegd en in ruime hoeveelheden. De vriendelijke bediening en prettige sfeer maakten de bijeenkomst weer geslaagd.
Isy V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Lekker eten, wel kleine porties.
Gezellige ambiance.
Kinderspeeltafeltje maakte dat ook ons kleintje zich prima amuseerde.
arm .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Geluncht, lekkere cappuchino en witte wijn.
Beiden de mosselen besteld. Waren heerlijk, lekkere saus, maar geen stukje brood erbij en dan is het als lunchgerecht wel erg karig. De man een klein bakje heerlijke mosselen met nx.
We hadden erg veel last van vliegen ( zaten op het terras ) en het meisje van de bediening haalde meteen toen we uitgegeten waren onze spullen van tafel vanwege de vele vliegen. dat vonden wij erg attent.
T G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
We hebben op een gezellig terras gezeten en ze kwamen er vlot aan om iets aan te bieden echter gaande weg merkten we dat de jongen die ons bedienden opzicht niet de vrolijkste was maar ook dingen vergat bijvoorbeeld na bestelling maar ook betaling. Gedurende onze maaltijd nam de ongeïnteresseerdheid van deze jongen niet af zodat wij gedwongen ware om zelfs de betaling aan de kassa te doen iov aan tafel. Veder was het eten redelijk maar met wel erg kleine porties...en alle bijgerechten moest je apart bestellen.