Café Restaurant de Eendracht

Hoogstraat 37 1391 BR Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant de Eendracht

De huiskamer van Abcoude… dat wordt vaak gezegd over De Eendracht! Restaurant De Eendracht is er voor iedereen. Je kunt er een goede kop koffie drinken, je krantje lezen, lunchen met zakelijke relaties, borrelen met collega’s, ontmoeten met dorpsgenoten, samenkomen met je club, genieten van de buitenlucht op het grote terras, een vorkje prikken met je geliefde, een snelle hap eten, omdat dat vaak makkelijker is dan zelf koken, uitgebreid dineren met de familie omdat er iets te vieren is, een kaartje leggen met je vrienden, de week doormidden zagen aan de bar...

Zo kunnen we nog wel even doorgaan!

De filosofie van De Eendracht kenmerkt zich door eenvoud en kwaliteit. Dit is goed terug te zien in de producten, die met trots gepresenteerd worden. De leveranciers en producten worden met zorg uitgekozen. Reserveer snel je plek bij De Eendracht in Abcoude!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant de Eendracht

Donderdag en vrijdag 08:00 - 01:00 uur
Zaterdag 09:00 - 01:00 uur
Zondag 09:00 - 00:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant de Eendracht

Albert D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Het personeel is vriendelijk en aardig!
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
In het eerste gedeelte van het resto was er zo veel lawaai dat we om een tafel in het tweede gedeelte gevraagd hebben. Dat kon gelukkig, waarna we van een heerlijke cote de boeuf hebben genoten.
Rolf R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Ik zat achterin met erg veel kinderen om mij heen, wat het onrustig maakte. Ik kon later verplaatsen naar een rustiger plek. Fijne feestdagen, Rolf
Annette P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Blijft een leuke en gezellige plek of je nu binnen zit of buiten. Lekker eten voor een goede prijs en prima service. Altijd goed
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Ik vind het een fijne en gezellig plek om af te spreken. Kwaliteit van eten is niet fantastisch maar heel prima. Redelijke prijs/kwaliteit verhouding!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Plezierig eetcafé, uitstekend eten, gratis parkeren, gezellige sfeer. In korte tijd drie keer geweest en iedere keer goed.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Bij de Eendracht hebben ze de lekkerste smokey ribs ooit. Daarnaast is het een leuk restaurant met goede service. Aanrader!
Victor H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Met collega's gaan eten bij de Eendracht, warm welkom, goede sfeer, deskundig personeel, goed eten, goede prijs-kwaliteit verhouding, altijd okay. Het gaat vanzelf, geen gedoe, alles goed geregeld.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima restaurant, fijne gezellige sfeer en eten uitstekend voor een goede prijs. Bediening erg prettig.
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
We konden op korte termijn nog reserveren voor een groep van 8. Tafel redelijk middenin de ruimte was niet optimaal/gezellig/knus maar door het gezelschap geen probleem.
Eten en drinken kwam netjes op tijd en samen. Porties waren oké (zeker niet te groot) , pizza was top en toetjes ook lekker.
Dus ideale plek vlakbij Amsterdam (Zuid kant) goed te bereiken, parkeerplaatsen redelijk in de buurt.
qurrie .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
De sfeer is geweldig, lekker druk, ongedwongen, maar de akoestiek is bedroevend slecht. Je kunt niet normaal met elkaar praten. Het zou mooi zijn als de Eendracht daar wat aan zou doen, zodat ook de wat slechter horenden (of ouderen) onder ons gezellig naar de Eendracht kunnen!
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wat een tegenvaller! Het begon al met het broodje vooraf. We waren met 5 personen en kregen 4 sneetjes stokbrood. Hier zat een toefje kruidenboter bij ter grote van een portie wasabi. Tjonge, kan het eraf?
De kipsate en spareribs waren beide zo droog als gort. Kortom. Voor mij geen etentje bij de Eendracht meer. Jammer, lokatie is top
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het hoofdgerecht viel tegen. Ossenhaaspuntjes waren lang niet allen mals en de frietjes, die erbij geleverd werden was meer kruim. De bediening hierop aangesproken, die geen overtuigend antwoord gaf, maar het wel naar wens oploste.
Antoinet P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima vegetarische maaltijd, lekkere wijn en heerlijke koffie! Heerlijke en gezellige buitenterras en erg aardig personeel.
Prima. Kom graag weer een keer!
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Dinsdagavond 25 sept hier gaan eten met 3 collega's. Bij binnenkomst viel de geur binnen op. Het leek een muffe zweetgeur. Als dat vaker zo is, iets aan doen. Locatie is centraal gelegen, aan het water. Mooie bar, gezellige sfeer. Prima. Gekozen voor halve kip als hoofdgerecht. Ik zie in een eerdere recensie dat ook bij die persoon de salade en friet erg laat werden geserveerd. In ons geval pas nadat we erom hadden gevraagd. Mijn hoofdgerecht had ik al half op. De kip was prima, maar niet bijzonder. Voor 17 euro mag je niet al teveel verwachten. De salade was met lekker rijpe avocado. Prima. Als nagerecht gekozen voor appel-kruimel (warm uit de oven) met vanille ijs. Prijs/kwaliteit (4,50) zeker passend. Het aantal verschillende medewerkers dat aan je tafel komt om te vragen of je wat wilt drinken is 'over-the-top'. Daardoor komt het voor, dat als je al besteld hebt en er toch weer iemand langskomt. Liever 1 medewerker die een aantal tafels in de gaten houdt en weet of er al(weer) besteld is. Ik zie deze opmerking vaker terugkomen, dus daar is werk aan de winkel.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben hier geluncht en onze broodjes smaakten prima. Van binnen ziet het er leuk uit en locatie is mooi. De bediening is aardig maar er loopt veel personeel rond die als hangplek de bar in het restaurant gebruiken om elkaar filmpjes keihard lachend te laten zien. Enige minpunt in een verder leuk restaurant.
F.B. B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Prima ervaring, bediening vlot en vriendelijk en eten gewoonweg goed. Zou fijn zijn als ook op het terras niet gerookt kan worden
annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Omdat ik een aantal voedsel allergieën heb, is het soms even puzzelen wat ik moet bestellen. Er werd hier heel goed op gereageerd en meegedacht, waardoor ik een super lekkere lunch kreeg!
Kees Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We komen hier heel geregeld, het is lekker informeel, makkelijk, deze keer lekker rustig
Beja B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018