Café Restaurant de Eendracht

Hoogstraat 37 1391 BR Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant de Eendracht

De huiskamer van Abcoude… dat wordt vaak gezegd over De Eendracht! Restaurant De Eendracht is er voor iedereen. Je kunt er een goede kop koffie drinken, je krantje lezen, lunchen met zakelijke relaties, borrelen met collega’s, ontmoeten met dorpsgenoten, samenkomen met je club, genieten van de buitenlucht op het grote terras, een vorkje prikken met je geliefde, een snelle hap eten, omdat dat vaak makkelijker is dan zelf koken, uitgebreid dineren met de familie omdat er iets te vieren is, een kaartje leggen met je vrienden, de week doormidden zagen aan de bar...

Zo kunnen we nog wel even doorgaan!

De filosofie van De Eendracht kenmerkt zich door eenvoud en kwaliteit. Dit is goed terug te zien in de producten, die met trots gepresenteerd worden. De leveranciers en producten worden met zorg uitgekozen. Reserveer snel je plek bij De Eendracht in Abcoude!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant de Eendracht

Donderdag en vrijdag 08:00 - 01:00 uur
Zaterdag 09:00 - 01:00 uur
Zondag 09:00 - 00:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant de Eendracht

Juke W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
ik had gereserveerd voor het terras. Het bleek echter dat je alleen binnen kon reserveren. Dat kan duidelijker denk ik.
Christa H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Overall prima ervaring. Bij brood vooraf werd truffelboter gegeven, wat bij ons niet in de smaak viel. Formaat van hoofdgerecht (kabeljauw) was niet in verhouding met kosten. Pompoenburger was qua smaak goed, werd eigenlijk wat naar beneden gehaald door het 'simpele' hamburger broodje.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Gezellig, prima eten en drinken, prettige en vrolijke bediening. Open sfeer, prima parkeergelegenheid na 18.00 uur. Een aanrader.
frans K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Een gezellige lunch om de verjaardag van een broer/zwager te vieren. Zeer succesvol. Het lekkere weer hielp ook, maar daar kan De Eendracht weinig aan doen.
Christina C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima burger en frites wel prijzig. Portie frites mag wel wat groter. Pompoenburger smaakte goed. Lekkere koffie en thee. Sfeervolle locatie met groot terras en baby commode in toilet. Handig!
Femke1984 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Prima en gezellig restaurant met uitgebreide kaart en attente bediening. Eten was niet heel bijzonder, maar wel gewoon lekker.
akkieb .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Wij hadden als voorgerecht brood besteld. Ons drinken kwam na tijdje, maar geen voorgerecht. Nadat wij ons drinken op hadden, hebben we nog een tijdje gewacht, maar nog steeds geen voorgerecht. Schijnbaar was onze bestelling niet doorgekomen in de keuken. De bediening ging het halen, maar daar kregen wij al snel spijt van want het brood was niet vers.
Na een tijdje wachten kwam het hoofdgerecht. Ik had kabeljauwfilet met hollandaise saus. Deze was erg raar van structuur en de vis zelf had een vreemd smaakje. De patat die erbij werd geserveerd was slap en licht aangebrand.
Mijn vriend had gekozen voor de rode poon (vis). Deze zou voor hem gefileerd worden in de keuken, maar helaas, alsnog allemaal graaten.

Het nagerecht was prima en niks op aan te merken.

Maar toen wij wilden betalen, moesten wij lang aandacht trekken om geholpen te worden. Een andere klant ging ons er zelfs bij helpen om de bediening duidelijk te maken dat wij wilden betalen.
Carien V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
In 1 woord vreselijk. Waren met zijn vieren. Alles was laf en slecht op smaak. Zowel voor als hoofdgerecht bedieninging was verre van vriendelijk. Zo wil je niet uiteten! Wel gezellig bar en restaurant
Ina N.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het is altijd gezellig eten bij De Eendracht. Ik kom er graag, zowel op het terras als binnen. Het eten is lekker en de bediening vriendelijk.
Sander W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Ik had de vegetarische pompoenburger,die heerlijk smaakte maar lauw was. Mijn vriendin had de varkenshaasmedaillons , dit gerecht bestond uit 6 stukjes vlees van een centimeter. En daar wordt dan €21,50 voor gevraagd...Verder kregen we 1 klein bakje patat voor 2 personen. We hebben hier wat van gezegd en het is keurig opgelost. Er kwam een bord met extra vlees en een extra bakje patat.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijke salade als lunch. Mooi dat er ook de keuze is voor een grote of kleinere portie. Met name voor de wat oudere gast.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We waren vergeten, hoofdgerecht was erg laat, wel goed maar overall redelijke score.
HSTR22 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Leuk personeel, prima sfeer en lekker eten. Ik kom er al een aantal jaar, en ze zijn sterk vooruitgegaan ten opzichte van 2 of 3 jaar geleden. Leuk restaurant.
zomaar1tom .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Mooie tent, leuke en spontane bediening, goede gerechten. Verder geen bijzonderheden, gewoon een restaurant zoals die zou moeten zijn.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Gezellige locatie met attent personeel en heerlijke lunch.
R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Lekker gelunched met vriendin. Bediening is goed. Mooi plekje gekregen bij het raam. Wel gereserveerd. Zonder reservering had er geen plek meer geweest. Dus reserveren is aan te bevelen.
Derk V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Een bepaald voorgerecht van de kaart was niet verkrijgbaar, maar ter compensatie was buiten de kaart om een extra hoofdgerecht. Drie van ons hebben dit genomen: sateh van ossenhaas. Uitstekend. Als voorgerecht hadden we een buitengewoon lekkere pindasoep.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening .........................................................................................................
Anne Jop L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Vond het eten niet bijzonder, kip was maar net gaar. Friet was heerlijk.
Toiletten stonken en waren erg rommelig. Alsof er al een tijdje niet was schoongemaakt.
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
De bediening was niet allert genoeg. Vooral niet op het einde. Carpaccio (met overheersende dressing) en soep als voorgerecht waren prima. Heilbot als hoofd was lekker, de vega burger was te nat en de entrecote was klein en niet bijzonder. Al met al prima voor een gezellige avond met leuke entourage.