Café Restaurant de Eendracht

Hoogstraat 37 1391 BR Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant de Eendracht

De huiskamer van Abcoude… dat wordt vaak gezegd over De Eendracht! Restaurant De Eendracht is er voor iedereen. Je kunt er een goede kop koffie drinken, je krantje lezen, lunchen met zakelijke relaties, borrelen met collega’s, ontmoeten met dorpsgenoten, samenkomen met je club, genieten van de buitenlucht op het grote terras, een vorkje prikken met je geliefde, een snelle hap eten, omdat dat vaak makkelijker is dan zelf koken, uitgebreid dineren met de familie omdat er iets te vieren is, een kaartje leggen met je vrienden, de week doormidden zagen aan de bar...

Zo kunnen we nog wel even doorgaan!

De filosofie van De Eendracht kenmerkt zich door eenvoud en kwaliteit. Dit is goed terug te zien in de producten, die met trots gepresenteerd worden. De leveranciers en producten worden met zorg uitgekozen. Reserveer snel je plek bij De Eendracht in Abcoude!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant de Eendracht

Donderdag en vrijdag 08:00 - 01:00 uur
Zaterdag 09:00 - 01:00 uur
Zondag 09:00 - 00:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant de Eendracht

Bob G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima restaurant, fijne gezellige sfeer en eten uitstekend voor een goede prijs. Bediening erg prettig.
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
We konden op korte termijn nog reserveren voor een groep van 8. Tafel redelijk middenin de ruimte was niet optimaal/gezellig/knus maar door het gezelschap geen probleem.
Eten en drinken kwam netjes op tijd en samen. Porties waren oké (zeker niet te groot) , pizza was top en toetjes ook lekker.
Dus ideale plek vlakbij Amsterdam (Zuid kant) goed te bereiken, parkeerplaatsen redelijk in de buurt.
qurrie .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
De sfeer is geweldig, lekker druk, ongedwongen, maar de akoestiek is bedroevend slecht. Je kunt niet normaal met elkaar praten. Het zou mooi zijn als de Eendracht daar wat aan zou doen, zodat ook de wat slechter horenden (of ouderen) onder ons gezellig naar de Eendracht kunnen!
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wat een tegenvaller! Het begon al met het broodje vooraf. We waren met 5 personen en kregen 4 sneetjes stokbrood. Hier zat een toefje kruidenboter bij ter grote van een portie wasabi. Tjonge, kan het eraf?
De kipsate en spareribs waren beide zo droog als gort. Kortom. Voor mij geen etentje bij de Eendracht meer. Jammer, lokatie is top
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het hoofdgerecht viel tegen. Ossenhaaspuntjes waren lang niet allen mals en de frietjes, die erbij geleverd werden was meer kruim. De bediening hierop aangesproken, die geen overtuigend antwoord gaf, maar het wel naar wens oploste.
Antoinet P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima vegetarische maaltijd, lekkere wijn en heerlijke koffie! Heerlijke en gezellige buitenterras en erg aardig personeel.
Prima. Kom graag weer een keer!
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Dinsdagavond 25 sept hier gaan eten met 3 collega's. Bij binnenkomst viel de geur binnen op. Het leek een muffe zweetgeur. Als dat vaker zo is, iets aan doen. Locatie is centraal gelegen, aan het water. Mooie bar, gezellige sfeer. Prima. Gekozen voor halve kip als hoofdgerecht. Ik zie in een eerdere recensie dat ook bij die persoon de salade en friet erg laat werden geserveerd. In ons geval pas nadat we erom hadden gevraagd. Mijn hoofdgerecht had ik al half op. De kip was prima, maar niet bijzonder. Voor 17 euro mag je niet al teveel verwachten. De salade was met lekker rijpe avocado. Prima. Als nagerecht gekozen voor appel-kruimel (warm uit de oven) met vanille ijs. Prijs/kwaliteit (4,50) zeker passend. Het aantal verschillende medewerkers dat aan je tafel komt om te vragen of je wat wilt drinken is 'over-the-top'. Daardoor komt het voor, dat als je al besteld hebt en er toch weer iemand langskomt. Liever 1 medewerker die een aantal tafels in de gaten houdt en weet of er al(weer) besteld is. Ik zie deze opmerking vaker terugkomen, dus daar is werk aan de winkel.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben hier geluncht en onze broodjes smaakten prima. Van binnen ziet het er leuk uit en locatie is mooi. De bediening is aardig maar er loopt veel personeel rond die als hangplek de bar in het restaurant gebruiken om elkaar filmpjes keihard lachend te laten zien. Enige minpunt in een verder leuk restaurant.
F.B. B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Prima ervaring, bediening vlot en vriendelijk en eten gewoonweg goed. Zou fijn zijn als ook op het terras niet gerookt kan worden
annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Omdat ik een aantal voedsel allergieën heb, is het soms even puzzelen wat ik moet bestellen. Er werd hier heel goed op gereageerd en meegedacht, waardoor ik een super lekkere lunch kreeg!
Kees Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We komen hier heel geregeld, het is lekker informeel, makkelijk, deze keer lekker rustig
Beja B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Topavond gehad
Mirelle T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Goed eten
Alleen jammer dat de bijgerechten
( patat etc. ) pas kwamen toen het hoofdgerecht al bijna op was.
Dat was niet zo goed geregeld.
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Jammer dat ze geen rosebier hebben en radler 2% en terwijl het donderdagavond was en al een aantal gerechten op waren
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wij hebben met een groepje vrienden lekker gegeten en gedronken. Het was leuk druk! Echt een aanrader om te gaan eten.
Misschien kan er alleen iets aan de vliegen gedaan worden; er waren best veel vliegen binnen.
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het eten is lekker en de bediening erg vriendelijk en attent. Een losse gezellige sfeer. Een incident met het dessert werd netjes opgelost.
Ventoux .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vandaag tijdens fietstocht hebben wij hier geluncht . Voordat ik mijn fietshelm afgedaan had stond er al een meisje voor mij om te vragen wat wij wilden drinken. Ik zei; ook goedemiddag en vroeg naar de lunchkaart. Toen wij een keuze gemaakt hadden en het meisje dit opgenomen had. Kregen wij allereerst onze drankjes. Voor wij ook maar een slok gedronken hadden kwam een ander meisje onze flesjes weghalen en vroeg: wat willen jullie nog drinken. Wij hebben toen vriendelijk gevraagd de flesjes terug te zetten en niet meer te vragen wat wij willen drinken. Zonder verontschuldigen vertrok ze. Het meisje dat de broodjes kwam brengen was wel vriendelijk. Van een salade van €9.00 hadden wij wel iets anders verwacht. Twee stukjes brood besmeert met wat mayonaise en avocado en wat sprieten rode en witte kool (noemen zij hier salade) en tomaatjes. Zelfs in het dure Amsterdam krijg je voor deze prijs iets beters voorgeschoteld. Toen mijn partner even naar het toilet ging, vroeg ik de rekening aan het meisje dat ons bediend had. En wat dacht u? Het meisje dat in het begin onze volle flesjes wilde weghalen kwam mij weer vragen wat wij wilden drinken. Foei, foei. Is dit opdracht van de baas?
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Een gezellig en prettig restaurant op een leuke locatie die goed bereikbaar is. Genoeg parkeergelegenheid en een restaurant waar een ieder zich op zijn gemak voelt.
Rene M. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Weer eens neergestreken bij de Eendracht in Abcoude. Vlotte ontvangst en een gezellige sfeer. Een voorgerecht met zalm gedeeld. Een simpel maar smakelijk gerechtje. De geserveerde chardonnay smaakt er goed bij . Als hoofdgerecht een tournedos met kruidenboter. Een mooie tournedos die uitstekend medium klaargemaakt werd. De Montepulciano was wat vlak maar voldeed bij het gerecht. Mooi kaasplankje na. De bediening, hoewel aardig, zou wat oplettender kunnen. De Eendracht is leuk voor een ongecompliceerde avond.
Juke W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
ik had gereserveerd voor het terras. Het bleek echter dat je alleen binnen kon reserveren. Dat kan duidelijker denk ik.