Café Restaurant de Eendracht

Hoogstraat 37 1391 BR Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant de Eendracht

De huiskamer van Abcoude… dat wordt vaak gezegd over De Eendracht! Restaurant De Eendracht is er voor iedereen. Je kunt er een goede kop koffie drinken, je krantje lezen, lunchen met zakelijke relaties, borrelen met collega’s, ontmoeten met dorpsgenoten, samenkomen met je club, genieten van de buitenlucht op het grote terras, een vorkje prikken met je geliefde, een snelle hap eten, omdat dat vaak makkelijker is dan zelf koken, uitgebreid dineren met de familie omdat er iets te vieren is, een kaartje leggen met je vrienden, de week doormidden zagen aan de bar...

Zo kunnen we nog wel even doorgaan!

De filosofie van De Eendracht kenmerkt zich door eenvoud en kwaliteit. Dit is goed terug te zien in de producten, die met trots gepresenteerd worden. De leveranciers en producten worden met zorg uitgekozen. Reserveer snel je plek bij De Eendracht in Abcoude!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant de Eendracht

Donderdag en vrijdag 08:00 - 01:00 uur
Zaterdag 09:00 - 01:00 uur
Zondag 09:00 - 00:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant de Eendracht

F.B. B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Prima ervaring, bediening vlot en vriendelijk en eten gewoonweg goed. Zou fijn zijn als ook op het terras niet gerookt kan worden
annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Omdat ik een aantal voedsel allergieën heb, is het soms even puzzelen wat ik moet bestellen. Er werd hier heel goed op gereageerd en meegedacht, waardoor ik een super lekkere lunch kreeg!
Kees Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We komen hier heel geregeld, het is lekker informeel, makkelijk, deze keer lekker rustig
Beja B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Topavond gehad
Morrisminor1970 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Goed eten
Alleen jammer dat de bijgerechten
( patat etc. ) pas kwamen toen het hoofdgerecht al bijna op was.
Dat was niet zo goed geregeld.
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Jammer dat ze geen rosebier hebben en radler 2% en terwijl het donderdagavond was en al een aantal gerechten op waren
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wij hebben met een groepje vrienden lekker gegeten en gedronken. Het was leuk druk! Echt een aanrader om te gaan eten.
Misschien kan er alleen iets aan de vliegen gedaan worden; er waren best veel vliegen binnen.
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het eten is lekker en de bediening erg vriendelijk en attent. Een losse gezellige sfeer. Een incident met het dessert werd netjes opgelost.
Ventoux .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vandaag tijdens fietstocht hebben wij hier geluncht . Voordat ik mijn fietshelm afgedaan had stond er al een meisje voor mij om te vragen wat wij wilden drinken. Ik zei; ook goedemiddag en vroeg naar de lunchkaart. Toen wij een keuze gemaakt hadden en het meisje dit opgenomen had. Kregen wij allereerst onze drankjes. Voor wij ook maar een slok gedronken hadden kwam een ander meisje onze flesjes weghalen en vroeg: wat willen jullie nog drinken. Wij hebben toen vriendelijk gevraagd de flesjes terug te zetten en niet meer te vragen wat wij willen drinken. Zonder verontschuldigen vertrok ze. Het meisje dat de broodjes kwam brengen was wel vriendelijk. Van een salade van €9.00 hadden wij wel iets anders verwacht. Twee stukjes brood besmeert met wat mayonaise en avocado en wat sprieten rode en witte kool (noemen zij hier salade) en tomaatjes. Zelfs in het dure Amsterdam krijg je voor deze prijs iets beters voorgeschoteld. Toen mijn partner even naar het toilet ging, vroeg ik de rekening aan het meisje dat ons bediend had. En wat dacht u? Het meisje dat in het begin onze volle flesjes wilde weghalen kwam mij weer vragen wat wij wilden drinken. Foei, foei. Is dit opdracht van de baas?
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Een gezellig en prettig restaurant op een leuke locatie die goed bereikbaar is. Genoeg parkeergelegenheid en een restaurant waar een ieder zich op zijn gemak voelt.
Rene M. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Weer eens neergestreken bij de Eendracht in Abcoude. Vlotte ontvangst en een gezellige sfeer. Een voorgerecht met zalm gedeeld. Een simpel maar smakelijk gerechtje. De geserveerde chardonnay smaakt er goed bij . Als hoofdgerecht een tournedos met kruidenboter. Een mooie tournedos die uitstekend medium klaargemaakt werd. De Montepulciano was wat vlak maar voldeed bij het gerecht. Mooi kaasplankje na. De bediening, hoewel aardig, zou wat oplettender kunnen. De Eendracht is leuk voor een ongecompliceerde avond.
Juke W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
ik had gereserveerd voor het terras. Het bleek echter dat je alleen binnen kon reserveren. Dat kan duidelijker denk ik.
Christa H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Overall prima ervaring. Bij brood vooraf werd truffelboter gegeven, wat bij ons niet in de smaak viel. Formaat van hoofdgerecht (kabeljauw) was niet in verhouding met kosten. Pompoenburger was qua smaak goed, werd eigenlijk wat naar beneden gehaald door het 'simpele' hamburger broodje.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Gezellig, prima eten en drinken, prettige en vrolijke bediening. Open sfeer, prima parkeergelegenheid na 18.00 uur. Een aanrader.
frans K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Een gezellige lunch om de verjaardag van een broer/zwager te vieren. Zeer succesvol. Het lekkere weer hielp ook, maar daar kan De Eendracht weinig aan doen.
Christina C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima burger en frites wel prijzig. Portie frites mag wel wat groter. Pompoenburger smaakte goed. Lekkere koffie en thee. Sfeervolle locatie met groot terras en baby commode in toilet. Handig!
Femke1984 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Prima en gezellig restaurant met uitgebreide kaart en attente bediening. Eten was niet heel bijzonder, maar wel gewoon lekker.
akkieb .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Wij hadden als voorgerecht brood besteld. Ons drinken kwam na tijdje, maar geen voorgerecht. Nadat wij ons drinken op hadden, hebben we nog een tijdje gewacht, maar nog steeds geen voorgerecht. Schijnbaar was onze bestelling niet doorgekomen in de keuken. De bediening ging het halen, maar daar kregen wij al snel spijt van want het brood was niet vers.
Na een tijdje wachten kwam het hoofdgerecht. Ik had kabeljauwfilet met hollandaise saus. Deze was erg raar van structuur en de vis zelf had een vreemd smaakje. De patat die erbij werd geserveerd was slap en licht aangebrand.
Mijn vriend had gekozen voor de rode poon (vis). Deze zou voor hem gefileerd worden in de keuken, maar helaas, alsnog allemaal graaten.

Het nagerecht was prima en niks op aan te merken.

Maar toen wij wilden betalen, moesten wij lang aandacht trekken om geholpen te worden. Een andere klant ging ons er zelfs bij helpen om de bediening duidelijk te maken dat wij wilden betalen.
Carien V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
In 1 woord vreselijk. Waren met zijn vieren. Alles was laf en slecht op smaak. Zowel voor als hoofdgerecht bedieninging was verre van vriendelijk. Zo wil je niet uiteten! Wel gezellig bar en restaurant
Ina N.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het is altijd gezellig eten bij De Eendracht. Ik kom er graag, zowel op het terras als binnen. Het eten is lekker en de bediening vriendelijk.