Café Restaurant de Eendracht

Hoogstraat 37 1391 BR Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant de Eendracht

De huiskamer van Abcoude… dat wordt vaak gezegd over De Eendracht! Restaurant De Eendracht is er voor iedereen. Je kunt er een goede kop koffie drinken, je krantje lezen, lunchen met zakelijke relaties, borrelen met collega’s, ontmoeten met dorpsgenoten, samenkomen met je club, genieten van de buitenlucht op het grote terras, een vorkje prikken met je geliefde, een snelle hap eten, omdat dat vaak makkelijker is dan zelf koken, uitgebreid dineren met de familie omdat er iets te vieren is, een kaartje leggen met je vrienden, de week doormidden zagen aan de bar...

Zo kunnen we nog wel even doorgaan!

De filosofie van De Eendracht kenmerkt zich door eenvoud en kwaliteit. Dit is goed terug te zien in de producten, die met trots gepresenteerd worden. De leveranciers en producten worden met zorg uitgekozen. Reserveer snel je plek bij De Eendracht in Abcoude!

Meer informatie over restaurant Café Restaurant de Eendracht

Donderdag en vrijdag 08:00 - 01:00 uur
Zaterdag 09:00 - 01:00 uur
Zondag 09:00 - 00:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant de Eendracht

Derk V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Een bepaald voorgerecht van de kaart was niet verkrijgbaar, maar ter compensatie was buiten de kaart om een extra hoofdgerecht. Drie van ons hebben dit genomen: sateh van ossenhaas. Uitstekend. Als voorgerecht hadden we een buitengewoon lekkere pindasoep.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening .........................................................................................................
Anne Jop L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Vond het eten niet bijzonder, kip was maar net gaar. Friet was heerlijk.
Toiletten stonken en waren erg rommelig. Alsof er al een tijdje niet was schoongemaakt.
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
De bediening was niet allert genoeg. Vooral niet op het einde. Carpaccio (met overheersende dressing) en soep als voorgerecht waren prima. Heilbot als hoofd was lekker, de vega burger was te nat en de entrecote was klein en niet bijzonder. Al met al prima voor een gezellige avond met leuke entourage.
E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Voor de prijs van €49,50 voor een zes "gangen" kerstdiner waren de hoeveelheden van 5 gangen zeer karig. Slechts enkele voorbeelden, anders wordt het teveel: 1 toastje met 3 kruimels geitenkaas moet men dus als "gang" zien??? De beloofde groene asperges bij de tournedos was slechts 1 flinterdun exemplaar die in de lengte gehalveerd was om het er 2 te laten lijken. We kregen wel 6 theelepels soep in een glaasje met een streepje paling zo lang en dik als een lucifer.... Pfff, wat zaten wij vol zeg, we ploften zowat. Ik zou me als bedienend personeel doodschamen om dat te moeten serveren. Alleen het dessert was een acceptabele hoeveelheid. Bovendien zag ik achteraf op de rekening 2 drankjes staan die wij niet besteld en gebruikt, maar wel betaald hebben. Kortom: veel te duur betaald en nooit meer een kerstdiner bij de Eendracht.
Tassie1979 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Kleine porties, zowel voor- als hoofdgerechten. Geen salade oid erbij. Smaak van gerechten was ok. Met 4 personen 2 kleine bakjes patat en voor een extra bakje nog bij moeten betalen ook. Jammer en niet voor herhaling vatbaar.
Lydia I.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Uistekend eten, ook voor vegetariërs en voor visliefhebbers. Vriendelijk personeel, gezellige inrichting
Cijfer; 9
Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gezellige omgeving (restaurant en bar) om tijdens de donkere koude wintermaanden een hapje binnen te eten met vrienden. Ik rijd er graag voor om!
Aniet V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Al meerdere keren gegeten en al verschillende items op de kaart geprobeerd. En alles was even lekker. Gezellige bediening. Heb t er altijd goed naar m’n zin
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Afwisselend lekker gegeten in een gezellige entourage. De service was Ok na het moeten aangeven van onze behoeftes. Gerecht werd bij afwijzing, vanwege mindere kwaliteit, zonder aarzelen terug genomen en er werd proffessioneel en adequaat mee om gegaan. Kwaliteit op het gebied van service en gerechten mogen wat ons betreft constanter en beter verdeeld worden. Er zit te veel variatie tussen naar ons inziens.
karin.ross .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gezellige uitstraling maar licht en akoestiek slecht. De menu kaart met hele kleine letters en weinig licht valt niet te lezen voor de 50+ mensen. De door gemailde allergielijst van mijn dochter was niet ter harte genomen, werd wel ter plekke opgelost. Het voorgerecht met zalm was redelijk fantasieloos. Te dikke moten met te weinig saus. De french coffee was bijna zonder slagroom terwijl een andere tafel dit beter geserveerd kreeg. Gemiste kansen voor een stevige prijs. Ik kom hier niet meer terug.
servaassmit .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restaurant met lekker eten en vriendelijke bediening. Alleen jammer dat de Couverts reservering niet was doorgekomen bij het restaurant, maar dat werd ter plaatse direct op gelost.
MarcBussum .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Halverwege de avond werd de ruimte (voorin) waar wij zaten omgebouwd tot kroeg/disco., beetje onrustig, een andere plek in restaurant zou beter zijn geweest. Door onverwachte drukte moesten we lang op ons eten wachten, met excuses van de bediening trouwens. Voorgerecht eend viel wat tegen, hoofdgerecht heilbot was heerlijk, net als de salade (van het huis i.v.m. het lange wachten).
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs. Bediening was vriendelijk, wel wat lange wachttijden.
WE zaten achterin de zaak, wat minder sfeervol en aantrekkelijk was dan het voorste gedeelte.
Kregen de indruk dat de reservering niet was doorgekomen.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Voor de tweede keer in korte tijd hier geluncht. Speciaal voor de overheerlijke Black Bean Burger. De burger is rijkelijk belegd en smaakt heerlijk. Lekkere verse frieten er bij met huisgemaakte mayonaise. Wat wel jammer is, is dat de service niet consistent goed is. Met name merkbaar bij de jonge (tijdelijke?) serveersters. Ook kan het speelgoed in de kinderhoek een goede poetsbeurt gebruiken. Wel heel fijn dat de speelhoek an sich er is.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Doe eens je best? De bediening verpest het hier voor de keuken die zijn best doet. Ook al zijn de gerechten niet top voor wat je er voor betaald, de bediening haalt de hele belevenis onderuit. Geen glimlach, werken is een moetje, niet luisteren naar wat er besteld wordt zodat het verkeerde op tafel komt, bah, ik kom hier nooit meer.
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Op vaderdag hier gegeten op het terras. Het duurde een tijd voordat we werden geholpen. Het eten was zeer goed. Alleen de bediening was niet alert en adequaat. Jammer want hier door heb je een slechtere indruk!
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Constante kwaliteit in matig eten en duur geprijsd. Fantasieloze bijgerechten waarvoor niet eens moeite wordt gedaan. Doe eens je best!
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
S S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima locatie met leuk interieur en gezellig buiten-terras voor n kleine hap of lunch.
De bediening was een beetje chaotisch, de porties wat klein maar de kwaliteit prima.
Wij aten de lamsbout, hamburger, ribjes en de oesters; allen heerlijk.