Cafe Restaurant, De Commerce

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant, De Commerce

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Mijn man kreeg zalm als voor gerecht en hoofd vis was erg goed ,
maar ik kreeg als voorgerecht een klein stukje pizza broodje , en het hoofd gerecht was een gehaktbal !!!!
Dan zit je toch even te kijken ,want het verschil vond ik erg groot en mijn gerecht was zeker geen 26,95 waard.
erg jammer maar mij zien ze dus niet meer terug !!!!
Lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Via de Kruidvat-actie kwamen we in Kruisland terecht. Een bijzonder rumoerig café omdat er heel veel jongeren bijeen waren. In de naastgelegen restaurantruimte drong de harde muziek ook door maar omdat er blijkbaar een familiefeestje gehouden werd was het ook hier nogal rumoerig. De inrichting is netjes maar niet bijzonder, de tafeltjes niet groot en de zitruimte idem dito. Ontvangst was heel vriendelijk en we werden netjes bij ons tafeltje gebracht. Het drinken kwam vlot en na een klein halfuurtje kam het eten. We hadden gekozen voor de entrecote en dat was een prima keuze. Heerlijk rosé gebakken, smeltend in de mond. Salade met een lekkere dressing en knapperige frietjes. Een romige pepersaus met gemengde groente bij de entrecote. Heerlijk gegeten en dat maakte de rumoerige omgeving meer dan goed.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben een hele avond genoten van het zogenaamde Meters Eten concept. Voor ons de eerste keer, maar niet de laatste keer. We kregen voldoende waarde voor ons geld en de bediening was super. Er werd ons verteld dat er binnenkort een nieuwe kaart kwam voor kinderen erbij. Dit zou super zijn, gezien onze kleine zoon van 8.
We komen zeker terug, wellicht wel met onze gehele familie.
Chapeau voor deze zaak, een echte aanrader als je goed wilt eten voor een aantrekkelijke prijs.
Piet F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Leuk enthousiast personeel.
Jammer dat de keuze alleen vlees of vis is, je dan niet weet wat voor vlees of visgerechten. Er zijn nl zoveel verschillende gerechten mogelijk. En niet iedereen lust alle soorten vlees of vis.
Het eten was lekker en zag er smakelijk uit.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Beperkte tafelruimte met 5 personen aan 2 kleine tafeltjes. Het voorgerecht viel het beste in de smaak. De service was goed, al duurde het na binnenkomst van een groot aantal buspassagiers wel langer eer we het toetje kregen. De outfit van het personeel leek wat op stofjassen van duivenmelkers.
Janske1949 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Voorgerecht, voortreffelijk. Hoofdgerecht was ook heerlijk. Het toetje was niet onsmakelijk maar was een beetje simpel bij het voorafgaande. De sfeer was gemoedelijk/rustig.
Kortom, we hebben genoten.
Acdevos .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Eten was goed , varkenshaas super !! alleen wat karig qua portie , 1bakje friet voor 4 , geen groenten , en salade met tomaat ,paprika en 3 blaadjes sla.
Bediening 2 keer moeten halen om wat drinken te kunnen bestellen al waren ze wel heel vriendelijk
Lekker buiten gezeten dat maakte al een hoop goed
Iljahussaarts .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het was geweldig. Chapeau voor de kok en de bediening. Flink fooi gegeven. Dit kon omdat wij aten met de ah actie. Wij komen zeker terug.
IrmaRene .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten en voor een redelijke prijs alleen vonden wij de tafeltjes aan de krappe kan .De bediening was ook erg vriendelijk.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vorige week op kleinzonen dag hier gegeten. Het restaurant stond blijkbaar bekend om een meter eten, hier hebben we dan ook voor gekozen. Je kan onbeperkt een meter eten bestellen, die je vervolgens kan vullen met meerdere kleine gerechtjes. De gerechtjes variëren van kip-saté tot een stoofpotje en gehaktballetjes in tomatensaus. De gerechten deden een beetje denken aan een tapas restaurant, maar waren toch boven verwachting lekker.

De bediening was vriendelijk en professioneel, verder geen op of aanmerkingen. Het aansluitende café werd later op de avond omgetoverd tot een heus Tiroler café, dus voor een groep vrienden of kennissen is hier na het eten ook nog wat te beleven.