Cafe Restaurant, De Commerce

Markt 5A 4756 AL Kruisland Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio met truffeldressing, rucola, Parmezaanse kaas, pijnboompitten, kappertjes en rode ui.
      Kaaskroketten met sla, appel, walnoten en honingmosterddressing.
      Vitello tonato: zacht gegaard kalfsvlees met tonijnsalade, Parmezaanse kaas, pijnboompitten, kappertjes en rode ui.
  • Hoofdgerechten
    • Oma's kipsaté; van kippendijen met saté-saus, atjar, kroepoek en frites.
      Gevulde paprika met champignon, tomaat, ui en brie.
      Scampi's met knoflookolie, salade en frites.
  • Nagerecht
    • Dame blanche: vanille-ijs met chocoladesaus en slagroom.
      Bastogneparfait met caramelsaus en slagroom
      Koffie De Commerce: koffie met advocaat en slagroom

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant, De Commerce

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Cafe Restaurant, De Commerce

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
eigelijk een zeer beperkte keuze
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten komen zeker niet keer terug
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima eten. Ontspannen sfeer. Erg
aardige mensen. Ook geschikt voor kinderen.
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Goed restaurant. AH-menu van prima kwaliteit. Komen hier zeker nogmaals terug.
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Was heerlijk
Doris R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Erg vriendelijk. Goed verzorgd eten.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
De term "restaurant" is te veel eer voor De Commerce. Het is niet meer dan een veredelde cafetaria. Zelfs met de korting van de AH-actie was de prijs-kwaliteitsverhouding matig. Ik verwachtte geen sterrenrestaurant, maar dat men de meest essentiële etiquette-regels niet kent, was een hele grote afknapper.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Was gezellig en sfeervol restaurant leuke muziek op achtergrond personeel waren zeer vriendelijke
Patricia E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gezellig. Gemoedelijk. Vriendelijke bediening. Goed eten. Meer moet het niet zijn ! Bij de vorige AH actie zijn we ook hier gaan eten...en bij de volgende doen we dat waarschijnlijk weer !
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het menu werd even snel medegedeeld en zou beter op papier gezet kunnen worden. De drankjes werden door de drukte niet al te vlot verzorgd en ik miste wat salade of groentes bij het hoofdgerecht.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Goed gegeten en vriendelijke bediening .
Vivian B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
prima en gezellig gegeten!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
In het begin duurde het lang dat we weer het volgende gang kregen
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Na een hartelijke ontvangst hebben wij lekker gegeten en een lekker drankje gedronken tegen een zeer redelijke prijs.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening. Het eten kwam niet te snel en er zat ook niet teveel tijd tussen. We zullen zeker teruggaan.
adenbets .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Er was geen reservering van ons terwijl wij het zwart op wit hadden gelukkig konden wij de bevestiging tonen.
Er was nog een tafeltje bij de deur maar daar hebben we voor bedankt dat was niet prettig om te zitten.
Gelukkig konden we nog ergens anders terecht maar dat heeft ons wel 30 euro extra gekost.
Dus bij wie ligt de fout?
Berry M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was koud en weinig smaakvol. Frites waren zompig en ook koud. Jammer want we kwamen er altijd graag maar onder de maat nu.
Berry M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We zijn een paar keer gaan eten bij de Commerce en is goed bevallen. Deze keer (met het verrassingsmenu) een tegenvaller. De keuze was een vlees- en vismenu. Voorgerechten: Carpaccio was wat aan de "taaie" kant, garnalenkroketjes waren goed. Hoofdgerecht: Varkenshaasmedaillons waren koud en de champignonsaus ook. Tegenvaller. Werden wel teruggenomen en ff opgewarmd. Jammer. De vis was matig van smaak en de groenten erbij was niet echt mals en er zaten "erg veel harde takjes" in. De helft laten staan. De frites was zompig en koud.
Nagerecht was voldoende en we waren toch teleurgesteld. Hopen dat een en ander verbeterd kan worden want ook al is dit een verrassingsmenu: Voor ons dus niet.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Mijn man kreeg zalm als voor gerecht en hoofd vis was erg goed ,
maar ik kreeg als voorgerecht een klein stukje pizza broodje , en het hoofd gerecht was een gehaktbal !!!!
Dan zit je toch even te kijken ,want het verschil vond ik erg groot en mijn gerecht was zeker geen 26,95 waard.
erg jammer maar mij zien ze dus niet meer terug !!!!
lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Via de Kruidvat-actie kwamen we in Kruisland terecht. Een bijzonder rumoerig café omdat er heel veel jongeren bijeen waren. In de naastgelegen restaurantruimte drong de harde muziek ook door maar omdat er blijkbaar een familiefeestje gehouden werd was het ook hier nogal rumoerig. De inrichting is netjes maar niet bijzonder, de tafeltjes niet groot en de zitruimte idem dito. Ontvangst was heel vriendelijk en we werden netjes bij ons tafeltje gebracht. Het drinken kwam vlot en na een klein halfuurtje kam het eten. We hadden gekozen voor de entrecote en dat was een prima keuze. Heerlijk rosé gebakken, smeltend in de mond. Salade met een lekkere dressing en knapperige frietjes. Een romige pepersaus met gemengde groente bij de entrecote. Heerlijk gegeten en dat maakte de rumoerige omgeving meer dan goed.