Café-Restaurant De Boulevard

Kennemerboulevard 404 1976 EK IJmuiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café-Restaurant De Boulevard

Ton M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
goede bediening ,en goed te eten had slibtong besteld was voortreffelijk. Tip geef een extra bordje er bij voor de graat.
Jolandabrandsma .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij vonden het eten niet zoals vermeld een 8 waard. Er was weinig aandacht aan besteed. vooraf de zalm en zalmtartaar. De uien overheersten het gerecht en er was een handje gemengde sla over het gerecht gestrooid als decoratie.
Hoofdgerecht de sliptong in roomboter gebakken. dit was in roomboter onder gedompeld, zo vet!!. Als bijgerecht een schaaltje ijsbergsla met 1 plakje komkommer en 1 plakje tomaat. ook weer erg weinig aandacht aan besteed. jammer!!!!. En erg zoute friet erbij. Wij vonden het een veredelde friettent . Het nagerecht hebben we maar overgeslagen en tot slot een kopje espresso. deze was wel goed en zelf met een glaasje water erbij.
Amleenders .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De gerechten waren goed klaargemaakt en lekker! Vriendelijke en vlotte bediening. Flinke porties waardoor een nagerecht teveel werd. Wij hebben ervoor gekozen om op het terras een plekje te zoeken. Het tafeltje was eigenlijk wat te klein om met twee personen aan te eten, dus achteraf was dat een verkeerde keuze. Omdat er verder weinig mensen op het grote terras zaten voelde wij ons een beetje verlaten. Omdat er verder weinig aankleding is buiten misten we de gezelligheid die er binnen (achteraf) wél was. Het eten was dus wel smaakvol en daar gaat het uiteindelijk in hoofdzaak om.
Mariskajeeninga .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vriendelijke bediening!!
Goed en genoeg eten op het bord!!
Geen lange wachttijden tussen serveren van de gerechten!
Echt een aanrader!!
Kimm2801 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het was heerlijk.
Voorgerecht mijn partner had een tomatensoep geserveerd met oer brood en kruidenboter en als hoofdgerecht een schnitzel de Boulevard, ik had een lekkere carpaccio mijn mond smelt er nu nog van. En als hoofdgerecht een biefstuk. Het was zoveel dat we de frietjes niet helemaal op hadden.
Als na gerecht had mij partner een Dame blanch en ik wilde van allerlei smaken ijs,ze hebben 18 verschillende smaken en daar was ik wel nieuwsgierig naar. Uiteindelijk heb ik gekozen voor aardbeien, hazelnoot en appelkaneel ijs. Nou ze waren alle 3 heel lekker.
Ook een goede service.
Dit restaurant is een tip voor iedereen.
Roowd O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Gister gegeten met de ah actie!
Voorgerecht zalm was echt heerlijk!!!!!
Hoofdgerecht schnitzel boulevard, was ook echt heerlijk en wat een grote porties.
Ik zeg aanrader!
Harm-Kleinman .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vandaag met z'n drieën heerlijk gegeten aan de strand boulevard in IJmuiden. Met zicht op de jachthaven en vlakbij strand welkom geheten bij het café restaurant. De dames namen een heerlijke salade van geitenkaas en ik begon met duo vis. Heerlijke zalm op oerbrood en daarnaast zalm pastei. Het zijn flinke porties. Er heerst een ontspannen sfeer en de bediening is beleefd en correct. Het hoofdgerecht alle drie verschillend. Zalm, spareribs en biefstuk. Ook hier goed bereid en gekruid. Spareribs goede dressing en vanaf de bot goed te eten. Bij de zalm een heerlijke dressing. De aankleding van het bord was verzorgd met voldoende rauwkost en frites.
Bediening is vlot en checkte of alles voldoende was.
Dessert dameblanche en vervolgens koffie en thee. Een zeer geslaagde avond voor een vriendelijke prijs. Wij komen hier zeker terug.
Matthijs Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Na een lekker dagje strand een minder leuk eind.

Zonder melding kregen we geen appelmoes. Dat gezegd te hebben en vragen voor een kleine compensatie kregen we dit te horen:

Uitspraken als: "ik ben Sinterklaas niet".
En "waar kom je vandaag?" "Heemskerk", "ow dat verklaart het".
Ik vraag "hoezo, wat bedoel je daarmee?"
"Nee laat maar zitten"......

Ik voelde me behoorlijk onaardig benaderd.
Zelfs een beetje agressief door degene die de maaltijden maakt.

Dus al met al, ga hier niet naar toe, dit soort restaurants vind ik echt zonde van zo'n leuke avond.
Beste Matthijs,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. Helaas bent u niet tevreden over de gang van zaken tijdens u bezoek. Echter willen wij wel wel een reactie geven op deze beoordeling.

Allereerst maken wij een uitzondering voor u dat er kindermenu's besteld kunnen worden voor volwassenen (3 volwassenen). De regel is dat er kindermenu's tot 12 jaar besteld kunnen worden. Zoals u aangaf bij de bar was u de leeftijd van 12 jaar al gepasseerd. Wegens de drukte van de middag en avond was na het bestellen van u kindermenu's de appelmoes hiervoor helaas al opgegaan. Dit is echter niet gecommuniceerd met de bediening waardoor de bediening niet op de hoogte was van het feit dat de appelmoes op was. Hierdoor kon de bediening u niet op de hoogte stellen dat het product er niet meer was. Wij begrijpen dat u zin had in appelmoes en het is dan een teleurstelling dat dit er niet bij zat.
Daarbij vroeg u een compensatie voor het ontbreken van de appelmoes maar de extra bijbestelde kruidenboter wordt voor u niet gerekend op de kassabon. Dit zien wij als compensatie.

Nogmaals bedankt voor u beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Pieter & Jamilla

Reactie van proever:

Beste Pieter en Jamilla,

Bedankt voor jullie reactie.
Het punt is, dat het ons helemaal niet om het geld ging.

Het ging ons juist op de manier waarop we benaderd werden met de uitspraak: "ik ben toch zeker Sinterklaas niet" en op een onaardige toon "waar kom je vandaan? Ow Heemskerk, dan snap ik het"

Julien zijn erg onvriendelijk naar ons geweest en dat is wat ons dwars zit.

Jullie hadden ons op een veel betere manier te woord kunnen staan en onze klachten op een veel handigere manier kunnen behandelen.

Daarnaast is het achteraf vertellen over de kinder menu's ook niet handig, zo ook met de appelmoes, echt niet slim, want daardoor kwamen er vragen van onze zijde.

Na onze ervaring te delen met bekenden, werd er over het algemeen gereageerd als, ik was direct zonder te betalen weg gelopen.

Erg vervelende ervaring dit.
Ook vervelend dat ik ons nu lijk te verdedigen over dingen waarover jullie denken het goed te hebben gedaan, zoals de compensatie met kruidenboter.
Daar gaat het dus helemaal niet om.

Ik zou zeggen, ga aub vriendelijker om met gasten, want dit is voor mensen uit, bijvoorbeeld Heemskerk, echt niet oké.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Ik ben hier nu voor de tweede keer, uitstekende service en vriendelijke bediening, gezellig ingericht restaurant, prima locatie, maar bovenal heerlijk eten.
Klein puntje van aandacht.... je krijgt heel veel eten voor je geld, soms mag het ietsje minder (less is more).
Ga zo door met jullie restaurant, ik kom graag terug met mijn vrienden!
Mrduif .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Afgelopen zondag na een koude strandwandeling bij de boulevard naar binnen gelopen. Aangenaam verrast door de inrichting erg sfeervol. Bediening erg vriendelijk en spontaan. Uitsmijter erg lekker en voldoende 3 broodje - 3 eieren. Aanrader!
Strandbezoeker .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wat een sfeervolle en gezellige zaak op de boulevard! Zondag middag heerlijk gezetten op het terras, snelle vriendelijke bediening. De kibbeling was echt super lekker.