Café-Restaurant De Boulevard

Kennemerboulevard 404 1976 EK IJmuiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

september - april : Vrijdag, Zaterdag en Zondag

Jouw recensie over het restaurant Café-Restaurant De Boulevard

Henk P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Lang wachten, te weinig bestek (moest eerst afgewassen worden), de kibbeling was niet te eten, evenals de frietjes. De bediening liet echter ook te wensen over.
Lucia P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Zeer slechte en chaotische bediening. Wel vriendelijk. . Het eten was smakeloos, niet warm, verbrand en droog. Ik hoop dat met het weer te maken had. Maar voor ons. Niet voor herhaling vatbaar.
Sandra Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten....Grote porties. Jammer dat er te weinig personeel was...diegene die werkten( broer en zus) liepen de benen uit hun lijf. Respect !
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Zalige carpaccio voor. Malse biefstuk en goede varkenshaas sate met patatjes als hoofdgerecht en als toetje Dame Blanche, echt een heerlijk grote coupe! Snelle bediening. Met 2e menu gratis van de AH ook nog eens zeer aantrekkelijk geprijsd! Een aanrader.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De voorgerechten waren ok, maar de hoofdgerechten echt niet lekker. De kibbeling was droog en taai ( wel enorme portie) en de schnitzel kwam volgens uit de frituur. Deze was ook verschrikkelijk droog. De koffie en het dessert hebben we maar ergens anders genuttigd.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Onze reservering via IENS was niet doorgekomen bij het restaurant, waardoor wij werden ontvangen met een vreemde blik. Daarna wel heerlijk kunnen eten met een glimlach.
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Tussen de gangen vond ik te lange wachttijd
henk-daphne D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
het eten sliptong was uitstekend kon nog eentje bij 3 was juist genoeg geweest , spare ribs was super ook met chili saus erbij en frietjes salade /het vlees mag nog wat platter zijn de botjes niet te dik/ wij komen zeker terug.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
heerlijk gegeten, gaan binnenkort weer heen. Klasse!!!!!
Carine S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!!!!
Niza V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig en op ons tempo getafeld.
De maaltijden bestaan uit verse en goede kwaliteit producten.
Het is een restaurant waar je veel en goed eten voor een goedkope prijs krijgt.
Uitzicht over de boulevard en bij mooi weer is het heerlijk toeven op een ruim terras.
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en een super aardige bediening!!!
Ingid B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten !!!!
Helene En Andre B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
prima restaurant, lekker eten en aardige bediening. wij wonen nu even te ver weg (tijdelijk) maar als we weer thuis zijn gaan we daar zeker eten.
Franca M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Super lekker gegeten!!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Prijs qualiteit verhouding klopte. Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was goed, weinig op aan te merken.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Op een donkere zondagavond (10-12) met sneeuw en kou hier langs geweest.
Gerechten smaakten allemaal OK, ook leuk voor de kinderen gezorgd met kleurtjes.
Bediening vriendelijk, leuk ingericht (vooral de loungeplekken bij de open haard).
We raden wel aan een andere sliptong-leverancier te overwegen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Parkeren was niet makkelijk te vinden, op zaterdagavond 6E betalen. Kan restaurant niets aan doen. Het eten was prima met een goede bediening, komen hier graag nog eens terug.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Afgelopen zaterdag, 2 december, hier met een Social Deal gegeten. Ik verwachtte eerlijk gezegd op voorhand in deze uithoek in deze tijd van het jaar vrijwel niemand aan te treffen, maar dat bleek zeer mee te vallen. Kennelijk trekken de hotels nog voldoende gasten om voor voldoende klandizie in de restaurants te zorgen.
Het halfronde restaurant oogt heel sfeervol met zijn vele ramen, waarachter schemerlampen op de vensterbanken staan. De halve cirkel bestaat uit een aaneenschakeling van ramen, waardoor je goed zicht naar buiten hebt. Wij hadden een tafeltje gekregen met zicht op de haven. Natuurlijk, het was donker, dus veel zien, deed je niet, maar regelmatig zag je wel voorbijgangers langskomen die vrijwel allemaal even een blik op het menu op de deur wierpen. De meesten kwamen vervolgens ook binnen. Het restaurant kent een verhoogde vloer (waarop wij onze tafel hadden). Met het schaarse licht is het dan altijd wel even oppassen dat je de op/afstap tijdig waarneemt. Het plafond was deels heel modern paars verlicht. De stoelen (en waarschijnlijk ook de muurbanken) zaten ronduit voortreffelijk en gaven mij zeer veel steun in mijn onderrug. De vorm van de ruggensteun (aaneengesloten met het zitgedeelte) volgde perfect de contouren van mijn rug. Een afwisseling van ronde en rechthoekige tafels geeft het interieur atmosfeer. Opmerkelijk ook: er zijn twee entrees.
Nadat we wat te drinken hadden besteld (Bitter lemon voor mijn lief en een La Chouffe speciaal bier voor mezelf) namen we een broodje met aïoli en kruidenboter vooraf. Het brood was heerlijk zacht, maar helaas niet warm.
Als voorgerecht besloot mijn partner de toast met champignons te nemen. Jammer genoeg voor haar zaten daar behalve gebakken uien ook gebakken spekjes bij. Ze had duidelijk de kaart niet goed genoeg gelezen, want ze mag van haar religie geen varkensvlees eten. Zelf had ik voor de runder carpaccio geopteerd. Die zag er goed uit met verschillende slasoorten, pijnboompitjes en Parmezaanse kaas, maar voordat ik aan het eten daarvan toekwam, bemerkte mijn gezellin de spekjes. Dus moesten we van voorgerecht wisselen, waardoor ik een flinke hoeveelheid champignons, uien en spek te verwerken kreeg. Dit voorgerecht was in al zijn eenvoud erg lekker, maar ook zeer groot, waardoor ik eigenlijk al direct aardig vol kwam te zitten.
Het hoofdgerecht van mijn tafelgenote werd gevormd door twee flinke sliptongen, die ze verrukkelijk vond smaken en heel erg vers. Daarbij kregen we allebei een schaaltje met gevarieerde rauwkostsalade. Ook de frites ontbrak niet. Deze was heerlijk knapperig en mooi van kleur. Tja, en dan mijn hoofdgerecht. Ik had de kogelbiefstuk “De Boulevard” gekozen. Dit was een flink stuk vlees (voor mij te groot) met … gebakken champignons, uien , spek, paprika en wat peulen. Twee keer champignons, uien en spek was voor mij wat te veel van het goede. Daarom moest ik veel hiervan laten staan. De biefstuk zag er mooi van kleur uit – prima medium gegrild – maar miste wel wat smaak. Het was lang geleden dat ik kogelbiefstuk had gegeten (de laatste tijd veel tournedos of rib-eye), dus het referentiekader ontbrak een beetje voor mij. Het mes moest ik in ieder geval flink laten werken, want die ging niet als door de spreekwoordelijke boter.
Voor het dessert koos mijn lief het sorbetijs met vruchten, maar dan zonder slagroom. Hieraan werd door het personeel goed gehoor gegeven. Dit ijs vond ze een traktatie. Mijn keus viel op de coupe Notenijs. Vooraf werd gemeld dat het mokka-ijs op was. Geen bezwaar, want het notenijs smaakte voortreffelijk en de slagroom daarop was lekker stevig. Prima dus!
De bediening werd gedaan door leuk uitziende meiden, die hun werk vlotjes uitvoerden. Jammer was alleen dat ze niet tijdens de maaltijd vroegen of we nog iets te drinken wilden hebben. Zij had best nog een Bitter lemon willen hebben, maar ze houdt niet van gesticuleren. Trouwens, ik had best ook nog wel een La Chouffe gelusten!