Cafe Restaurant Chillers

Veerplein 1 8301 AH Emmeloord Nederland Kaart

Over restaurant Cafe Restaurant Chillers

Genieten aan het water

Chillers in Emmeloord is dé plek om eens lekker te ontspannen. Geniet hier van een verfrissend drankje op het terras, neem plaats voor een stevige lunch of schuif aan voor een exclusief diner. Er is voor ieder wat wils! Of je nou romantisch wilt dineren met je liefje of juist uit wilt pakken met een groot gezelschap; de bediening en keukenbrigade van dit fantastische restaurant zijn van alle markten thuis!

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant Chillers

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:30

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
eten niets mis mee maar ook niet bijzonder gewoon ok, bediening was vriendelijk ,spontaan en enthousiast (Alex)
voor mij goede achtergrond muziek (rock)
Frank.vinckx .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Toppertje, geen gezeur met aangepaste hoeveelheden omdat je komt eten in kader van AH-restaurantactie. Integendeel: zelfs nog extra menukeuzes! Leuk personeel, niks aan te merken op kwaliteit én kwantiteit van de gerechten!
Theareuser .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was prima,nagerecht was heerlijk.Goede en vriendelijke bediening en prettige sfeer.
Bovendien mooi uitzicht op het water!
Enningaharm .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Perfecte locatie en supergoed eten. Gaan zeker nog een keer weer eten hier , en zal het vrienden en collega's aanbevelen.
Afcarnold .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Samen met m'n vriendin lekker gegeten bij chillers.. Als starter hadden we risotto en de pulled beef..Voorgerecht vonden we qua porties iets te groot, wel lekker. Hoofdgerechten werden denk ik daarom ook niet al te groot geserveerd. Als hoofdgerecht had ik kabeljauw, nou ik had m'n mes nodig om m in stukken te krijgen..verder wat droogjes van smaak. Muziek was verder voor n jong stel als ons wel lekker, kan me alleen voorstellen dat ouderen t iets minder vinden..
Optima .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een geweldige smaak explosie, met de complimenten aan de kok, zowel namens mijn vrouw als van mij, geweldig gegeten.
Ehbo .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
wij hadden het voor gerecht ; mandje met verschillende hapjes met vis -vlees- groente.
hoofdgerecht: kipfilet met ham en honigmosterdsaus.
als nagerecht; dame blance. En voor 1 persoon werd de ijs vervangen door verse vruchten en de honingmosterd werd weg gelaten i.v.m. diabetes.
Het was een apart gerecht maar was wel heerlijk. Heel fijn dat ze ook aan mensen met een dieet denken.
Sandervdbelt82 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Na verschillende negatieve recenties gelezen te hebben, toch besloten om hier te gaan eten. Ik heb hier dan ook geen enkele spijt van, want het was gewoon goed. Vriendelijke bediening, eten was erg goed, en de sfeer was prima. Misschien inderdaad soms wat lang wachten, maar het was dan ook redelijk druk. Ga hier zeker nog een keer weer heen om te eten, en de speciale bierkaart.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Ik was met de ah actie al een keer wezen eten en ik moet zeggen dat het toen een stuk beter was als deze keer. Voorgerecht met kip was lekker met niet heel bijzonder. Mijn moeder had de tomatensoep die ook lekker was. Het hoofdgerecht was een klein stukje kip met een blaadje sla en een plakje tomaat. Mijn moeder had hetzelfde met de varkenshaas wat ook meer een kleuterstukje was. Tevens werd er 1 klein bakje krulfriet voor 2 personen bij geserveerd en moesten wij noodgedwongen nog een extra bakje bestellen. Het nagerecht was ijs en dat waren weer 2 gigantisch grote bollen, waarvan mijn malaga in een weckpot werd geserveerd. Vorig jaar dus met de ah actie geweest en toen vond ik het allemaal dik en prima in orde. De porties waren toen veel beter dan deze keer. Ik zou het restaurant voor dit moment in ieder geval niet aanraden.
Bedankt voor recensie, we werken met dezelfde producten dan met de ah aktie en daarom waren we ook verbaasd dat u de portie te weinig vond we hebben als hoofdgerecht 200 gram kip en 180 gram varkenshaas dat wordt altijd nog gevuld. Voor de gemiddelde eter is dit voldoende voor een hoofd maaltijd naar het is dus altijd mogelijk om friet bij te bestellen als het te weinig is. We hopen desondanks dat wij u nog een keer mogen ontvangen

Reactie van proever:

Het was zoals ik bovenstaand heb vermeld allemaal een beetje karig. Nu begrijp ik dat het met een 2 voor 1 actie je producten niet helemaal kan aanbieden zoals het bedoeld is i.v.m. de kosten. Alleen de vorige keer met de ah actie was het toch een stuk beter. Kip was een de droge kant en als het 200 gram was, was het wel een hele magere 200 gram. Normaal zou je mij daar ook niet over horen als de rest allemaal goed was geweest. Maar een stukje sla en een plakje tomaat is toch meer iets voor de snackbar i.p.v. restaurant. Als ik voor dit menu normaal 32,50 p.p. moet betalen zou ik me in ieder geval niet happy voelen.
Natasja Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Slecht...
t eten was niet ok...te veel peper korrels.. te veel koriander.. de helft vd biefstukstukjes waren mals..de rest was taai.. . De kip was veel te droog..en een karaf water is niet te verkrijgen... de halve tafel word leeg geruimd..de rest blijft gewoon staan..maw...men ziet dat niet.. er word niet gevraagd of men nog wat te drinken wil, als de glazen al een hele poos leeg staan. Er werd om water gevraagd..we waren met zn tween...maar er kwam maar 1 glas..dit soort dingen.. erg slecht!
De klachten zijn gemeld, maar hier word niets mee gedaan...erg klant onvriendelijk vind ik dit. De locatie is misschien mooi, maar wij komen hier niet meer. Ze moeten zich schamen!
Helaas Natasja heb je geen goede ervaring bij ons gehad we vinden het echter wel raar dat je koriander hebt geproefd want dat zit niet in het gerecht misschien heb je het met een ander kruid verwisselend.
We zouden nog wel graag met je in contact willen komen over deze avond misschien dat je zelf ook wel weet waarom en daarom vragen wij jou om ons ff te bellen zodat we het kunnen oplossen.
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Het eten was goed en netjes verzorg. Alleen jammer dat er een samengestelde kaart was en dat dat niet op de site vermeld stond. Je staat nu voor verrassingen. En dat is met kinderen toch iets minder.
Gkos1955 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
heerlijk genoten van het schell-menu
voorgerecht dim sun en hartige kipsalade
hoofdgerecht kabeljauw met groentekaas kapje
nagerecht eigen gemaakt advocaatijs dit alles was gunstig geprijsd
Hettiekleine .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij hebben eerst de Tulpenroute gereden en daarna heerlijk gegeten bij Chillers. Echt een aanrader. Wij waren daar met bonnetjes van de Shell. Ruime keuze en het was voortreffelijk. Als wij weer in de buurt zijn (wij wonen in Hoogeveen) dan gaan wij daar zeker nog een keer eten.
M.jonker.w .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Leuk café met aangebouwd restaurant en terras. Je kijkt uit over het water en op de Nagelerbrug. Het restaurant ligt vlakbij het centrum. Bediening en eten was goed. Royale porties. Serveerster hartelijk en vriendelijk.
Akoestiek kon iets beter, was wat lawaaiig van andere gasten. Wel leuk ingericht o.a. met grappige schilderijen .
Ceesvanschendel .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
De bediening van chillers is helemaal top en het eten was ( is )ook heel erg goed
ik kan het weten want ik heb een diploma voor het koken van eten ( koks diploma )
dus een zeer goed restaurant
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gezellig restaurant aan het kanaal met een supervriendelijke bediening en een verrassend menu; wij komen hier zeker nog een keer langs.
Fam. L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Hartelijke ontvangst. Fraai aangepast menukaartje Shell dineer actie. Voldoende keuze. Tomatensoep, kipfilet en dame blanche gekozen. Driegangen menu voor actieprijs. Tweede menu gratis. Was zeer de moeite waard; kwalitatief hoogwaardig voedsel, mooie porties, fraai geserveerd. Aardappelgratin en witlof als extra bestelling plus cappuccino na het ijs en een paar drankjes voor iets meer dan 50 euro. Zeer voor herhaling vatbaar, ook buiten deze actie om. Bediening is gastvrij en informeel. Restaurant en bar zien er sfeervol uit.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
het eten was goed en de bediening ook goed je zit er in een leuke omgeving te eten en het biertje(hertog jan) past goed bij het eten
Iwaarisikke .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
We werden vriendelijk welkom geheten en het eten werd in een fijn tempo geserveerd. Het decor was gezellig met lichtjes op de tafel en komische schilderijen. Het voorgerecht Sim dum was verrassend lekker. Ook de kipfilet was erg smakelijk mals en goed bereid. Wat ons betreft de voor herhaling vatbaar!

J3r03ntjuh .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
We hebben goed gegeten in een mooi rustig restaurant. We zaten in een mooie Serre aan het water. Het eten was goed bereid en vol smaak. Heerlijk Guinness gedronken van de tap!!!