Cafe Restaurant Chillers

Veerplein 1 8301 AH Emmeloord Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Carpaccio, Dun gesneden ossenhaas, rucola, oude Beemsterkaas,
truffel mayonaise en geroosterde pompoenpitten.
      Risotto, met spinazie, doperwten en parmezaanse kaas
      Vegetarische menukaart beschikbaar
      Gebakken geitenkaas op een Griekse salade
      Pompoensoep
met spekjes en lente ui
  • Hoofdgerechten
    • Biologische kipfilet gekruid met masala kruiden (indiaanse kruiden) met een vulling van oude kaas spread en een
plakje rauwe ham met een mango-curry saus
      Biefstuk Terriyaki, Gesneden biefstuk met terriyaki saus, diverse groenten, knapperige ui en taugé
      Varkenshaas, Varkenshaas 200 gram met een vulling van brie en veenbessensaus
      Salade zalm, Salade van verschillende soorten sla, mosterd dressing en een mootje zalm van Urk.
      Vegetarische menukaart beschikbaar
  • Nagerecht
    • Pastel d Nata, Heerlijke Portugese gebakjes, romige vanille vulling in een knapperig laagje deeg met vanille ijs en slagroom
      Speculaas, Taartje met verschillende lagen van biscuit met romige speculaas mousse, een krokante laag Belgische witte chocolade en knapperige stukjes speculaas.
      Koffie/thee/ cappuccino met bonbons
Dame Blanche
 vanille ijs met chocolade saus, krokante nootjes en slagroom

Over het restaurant Cafe Restaurant Chillers

Genieten aan het water

Chillers in Emmeloord is dé plek om eens lekker te ontspannen. Geniet hier van een verfrissend drankje op het terras, neem plaats voor een stevige lunch of schuif aan voor een exclusief diner. Er is voor ieder wat wils! Of je nou romantisch wilt dineren met je liefje of juist uit wilt pakken met een groot gezelschap; de bediening en keukenbrigade van dit fantastische restaurant zijn van alle markten thuis!

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant Chillers

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Cafe Restaurant Chillers

Indrawati B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Leuke sfeer, lekker gegeten. Zeer aardige bediening!
Natasja P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
Gerald T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten, goede menukeuze
J.J. S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het eten was verrukkelijk lekker
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de Ah actie. Eten was lekker en genoeg en de bediening top:)
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
erg tevreden
De tafel van Karin A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We hebben een hele fijne avond gehad!! Bedankt!!
N. A.
Prima eten, prima smaak.
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
We waren er met de AH actie, waarin stond dat er een Vega kaart aanwezig is, maar dat bleek niet het geval, na veel heen en weer gepraat bij hoge uitzondering de kaart gekregen. Een beetje vriendelijker en meer service graag. Het eten was verder prima, behalve het toetje, het fruit was niet lekker.
door een mis communicatie was er geen vega kaart voor de ah aktie deze is inmiddels aanwezig dus u mag altijd nog een keer terug komen
De tafel van Astrid-devries D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten en de bediening was prima in orde.
Jan D.
Alles was prima naar wens.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Otto P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Als visliefhebbers werden we aangetrokken door het hoofdmenu van AH-actie als vermeld op de website: Italiaanse Kabeljauw, kabeljauw met een dakje van tomaat en Italiaanse kruiden en een risotto van champignons. Helaas was het menu bij aankomst anders: kabeljouw op de huid gebakken, ravigottesaus, sla en gebakken aarddappeltjes. Toch maar genomen, kan toch lekker zijn als de vis goed wordt gebakken. Maar wat we vervolgens kregen: 2 gefrituurde visfilets! Hiervan hebben we "het jasje" maar laten staan. Gefrituurde vis in een restaurant! Op mijn klacht hierover was het antwoord: de leverancier had vanmorgen geen verse kabeljouw. Op mijn vraag waarom dat niet werd vermeld voordat we het bestelden kwam geen bevredigend antwoord. Kortom: Chillers wordt door ons beslist niet aanbevolen.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding
Myrthe A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Zeer vriendelijk personeel. We kwamen niets tekort en het eten was goed. Aanrader.
John R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Leuk restaurant met goede gerechten. Genoten van Tapas. lekkerrrrr!!
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Nette vlotte bediening in een keurig en gezellig restaurant.
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De peppersteak was erg taai, en toen ik daarover klaagde, werd dit eerst weggewuifd met de opmerking dat een andere snijrichting (!) zou helpen. Uiteindelijk kreeg ik wel een nieuwe, die beter van kwaliteit was. Ik vond de bediening van deze dame kil en onvriendelijk, en verder was het nogal lawaaiig door de slechte akoestiek.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goed eten, gezellig zitten.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vriendelijk personeel, goede bediening en lekker gegeten.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We werden gezellig ontvangen en naar onze tafel begeleid. Bediening gaf ons het gevoel echt een avondje uit te zijn. Heerlijk eten en drinken. Goede muziek en zo dat er ruimte was voor een goed gesprek .De tijd vloog om. Dank je wel voor deze avond. Een aanrader!

Sariena, Ruth, Anja.