Cafe Restaurant Chillers

Veerplein 1 8301 AH Emmeloord Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio, Dun gesneden ossenhaas, rucola, oude Beemsterkaas,
truffel mayonaise en geroosterde pompoenpitten.
      Meloen met ham, Sappige meloen, Italiaanse parmaham, rucola en stukjes gorgonzola.
      Tomatensoep, Gebonden tomatensoep met spekjes, lente ui en geserveerd met boerenbrood.
      Vegetarische menukaart beschikbaar
  • Hoofdgerechten
    • Italiaanse Kabeljauw, kabeljauw met een dakje van tomaat en Italiaanse kruiden en een risotto van champignons.
      Boeren Schnitzel, varkens schnitzel van 200 gram met spek, ui en champignons.
      Varkenshaas, Varkenshaas 200 gram met een vulling van brie en veenbessensaus
      Vegetarische menukaart beschikbaar
  • Nagerecht
    • Pastel d Nata, Heerlijke Portugese gebakjes, romige vanille vulling in een knapperig laagje deeg met vanille ijs en slagroom
      Speculaas, Taartje met verschillende lagen van biscuit met romige speculaas mousse, een krokante laag Belgische witte chocolade en knapperige stukjes speculaas.
      Vers fruit met ijs, Vanile ijs met vers fruit en slagroom
      Koffie/thee/ cappuccino met bonbons

Over het restaurant Cafe Restaurant Chillers

Genieten aan het water

Chillers in Emmeloord is dé plek om eens lekker te ontspannen. Geniet hier van een verfrissend drankje op het terras, neem plaats voor een stevige lunch of schuif aan voor een exclusief diner. Er is voor ieder wat wils! Of je nou romantisch wilt dineren met je liefje of juist uit wilt pakken met een groot gezelschap; de bediening en keukenbrigade van dit fantastische restaurant zijn van alle markten thuis!

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant Chillers

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Cafe Restaurant Chillers

Myrthe A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Zeer vriendelijk personeel. We kwamen niets tekort en het eten was goed. Aanrader.
John R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Leuk restaurant met goede gerechten. Genoten van Tapas. lekkerrrrr!!
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Nette vlotte bediening in een keurig en gezellig restaurant.
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De peppersteak was erg taai, en toen ik daarover klaagde, werd dit eerst weggewuifd met de opmerking dat een andere snijrichting (!) zou helpen. Uiteindelijk kreeg ik wel een nieuwe, die beter van kwaliteit was. Ik vond de bediening van deze dame kil en onvriendelijk, en verder was het nogal lawaaiig door de slechte akoestiek.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goed eten, gezellig zitten.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vriendelijk personeel, goede bediening en lekker gegeten.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We werden gezellig ontvangen en naar onze tafel begeleid. Bediening gaf ons het gevoel echt een avondje uit te zijn. Heerlijk eten en drinken. Goede muziek en zo dat er ruimte was voor een goed gesprek .De tijd vloog om. Dank je wel voor deze avond. Een aanrader!

Sariena, Ruth, Anja.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Lekker eten voor een goede prijs.
dorethe Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke stoofpotjes gegeten
Mirriam S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bonnen. Ruime keuze voor zowel voor- hoofd- en nagerecht. Aantal keren friet bijbesteld. Personeel werkt hard en is vriendelijk. Vooral de Portugese gebakjes als toetje is een echte aanrader!
H.I. H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
vriendelijke bediening ,goede temperatuur om te zitten , lekker eten
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik begreep echter van het personeel van Chillers dat jullie niet hadden geverifiëerd puf er een activiteit die dag bij Chillers was. En dat was nl het geval:de Pub-liners, tributeband van de Dubliners traden daar op. Erg gaaf. En eigenlijk konden ze die dag geen AH actie bedienen. Ze waren zeer koelant en hielden pubs en andere kaart voor waar wij uit konden kiezen. Prima!!!!
Kortom een top restaurant.
L K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
met de AH actie hier een 3 gangen menu besteld
het eten was goed,vriendelijke bediening,een leuke locatie. een aanrader,en zal hier zeker nog een terug komen
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben een fijne avond gehad. heerlijk eten, personeel heel attent, vriendelijk en prettig.
Het eten zag er geweldig uit en smaakte prima.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ga graag bij Chillers eten. Zeer tevreden over de kok. Lekker eten. Per ongeluk was bestelling niet doorgekomen; vandaar redelijke wachttijd. Kregen een drankje van het huis hiervoor.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Via AH restaurantactie hier terecht gekomen. Het was een heerlijk etentje in een leuke omgeving. Bediening vriendelijk en vlot. Alleen vreemd dat we geen (totaal)prijs te zien kregen op de menukaart van het driegangen diner.
Trees D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten ondanks het AH bonnen waren Vond het personeel erg vriendelijk en aardig
Vond dat we gezellig zaten in de serre mooi uitzicht bedankt gr,t.den Haan
astrid-devries .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
we hebben een heel gezellige avond gehad samen met onze vrienden, de sfeer was goed bediening vriendelijk en het eten prima voor elkaar.
TJ E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
we hebben het heel gezellig gehad , de bedinging was goed .
het eten was goed ,voor een herhaling vatbaar .
groetjes T.J
Jacob D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het is een leuk restaurant en we hebben er heerlijk gegeten , we komen er zeker nog eens terug. De bediening was ook goed en de mensen waren aardig. fam. de moor