Cafe Restaurant Chillers

Veerplein 1 8301 AH Emmeloord Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe Restaurant Chillers

Genieten aan het water

Chillers in Emmeloord is dé plek om eens lekker te ontspannen. Geniet hier van een verfrissend drankje op het terras, neem plaats voor een stevige lunch of schuif aan voor een exclusief diner. Er is voor ieder wat wils! Of je nou romantisch wilt dineren met je liefje of juist uit wilt pakken met een groot gezelschap; de bediening en keukenbrigade van dit fantastische restaurant zijn van alle markten thuis!

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant Chillers

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:30

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Dit is voor mij een goed restaurant in de buurt! Altijd gezellig en een leuk gestyled! Goede gerechten met veel smaak. Het restaurant ligt pal aan het water wat voor een extra stukje gezelligheid zorgt.
Sanne C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Fijn restaurant gelegen in het midden van de Noordoostpolder. Combineer een etentje bij Chillers met een rondrit langs de bloeiende tulpenbollen velden! Deze periode op z'n mooist :-)

Chillers staat voor *Sfeer* *Goede prijs/kwaliteit* *Gezelligheid* *Vriendelijke bediening* *Smaakvol eten*

Alvast veel plezier gewenst!
Bernd S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Leuk tafelen en lekker eten. Een echte aanrader als je eens in Emmeloord of omstreken bent. Gegarandeerd met een goed gevulde maag naar huis.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Laatst super gegeten super heerlijk asperge echt verrukkelijk super locatie en vriendelijke bediening dit restaurant echt een aanrader
Brit V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gelachen. Aangezien het aspergeseizoen is waren er buiten de kaart nog veel andere heerlijke gerechten waar de bediening ook bijna van in de war raakte bij het opnoemen. We hebben veel lol gehad en heerlijk gegeten. Het personeel is supervriendelijk en de inrichting is sfeervol. Dikke vette aanrader!
Xandra O.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk eten met een erg leuke bediening. Lokatie is geweldig met mooie schilderijen van Theo Broeren. Zomers is het heerlijk buiten op het terras en in de koudere periode geniet je lekker binnen. Tips van de bediening is goed, weten hoe het eten en de biertjes smaken.
Myrna V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Altijd erg leuk en gezellig! Vriendelijk personeel, het eten is altijd lekker en meer dan voldoende. En naast het lekkere eten ook voldoende keus in speciaal bier en andere lekkere drankjes
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zondag 9 april samen met me man en me moeder heerlijk asperge gegeten.
Ze waren botermals met een heerlijk hollandaisesausje echt om je vingers er bij aftelikken. De bediening top heel erg vriendelijk en kwamen genoeg aan tafel om te vragen of het allemaal naar wens was. Wij komen zeker vaker !!TOP!!
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wat een toprestaurant..! Heerlijk en van goede kwaliteit eten en een gezellige sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en netjes. Prima zitplekken en zomers kan je heerlijk op het terras aan het water genieten.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Bedorven croutons en totaal geen actie op commentaar. Waardeloze service, geen horecagevoel, mooie locatie. Jammer, nooit meer.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Entree verrassend, verder een sfeervol ingericht restaurant dat bestaat uit 2 gedeelten.
Woensdag 18.00 uur in restaurant dus nog rustig. Benieuwd hoe het is (drukte, lawaai, bediening) als alle tafels bezet zijn.
frans V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
eten niets mis mee maar ook niet bijzonder gewoon ok, bediening was vriendelijk ,spontaan en enthousiast (Alex)
voor mij goede achtergrond muziek (rock)
frank.vinckx .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Toppertje, geen gezeur met aangepaste hoeveelheden omdat je komt eten in kader van AH-restaurantactie. Integendeel: zelfs nog extra menukeuzes! Leuk personeel, niks aan te merken op kwaliteit én kwantiteit van de gerechten!
theareuser .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was prima,nagerecht was heerlijk.Goede en vriendelijke bediening en prettige sfeer.
Bovendien mooi uitzicht op het water!
enningaharm .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Perfecte locatie en supergoed eten. Gaan zeker nog een keer weer eten hier , en zal het vrienden en collega's aanbevelen.
afcarnold .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Samen met m'n vriendin lekker gegeten bij chillers.. Als starter hadden we risotto en de pulled beef..Voorgerecht vonden we qua porties iets te groot, wel lekker. Hoofdgerechten werden denk ik daarom ook niet al te groot geserveerd. Als hoofdgerecht had ik kabeljauw, nou ik had m'n mes nodig om m in stukken te krijgen..verder wat droogjes van smaak. Muziek was verder voor n jong stel als ons wel lekker, kan me alleen voorstellen dat ouderen t iets minder vinden..
Optima .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een geweldige smaak explosie, met de complimenten aan de kok, zowel namens mijn vrouw als van mij, geweldig gegeten.
ehbo .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
wij hadden het voor gerecht ; mandje met verschillende hapjes met vis -vlees- groente.
hoofdgerecht: kipfilet met ham en honigmosterdsaus.
als nagerecht; dame blance. En voor 1 persoon werd de ijs vervangen door verse vruchten en de honingmosterd werd weg gelaten i.v.m. diabetes.
Het was een apart gerecht maar was wel heerlijk. Heel fijn dat ze ook aan mensen met een dieet denken.
sandervdbelt82 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Na verschillende negatieve recenties gelezen te hebben, toch besloten om hier te gaan eten. Ik heb hier dan ook geen enkele spijt van, want het was gewoon goed. Vriendelijke bediening, eten was erg goed, en de sfeer was prima. Misschien inderdaad soms wat lang wachten, maar het was dan ook redelijk druk. Ga hier zeker nog een keer weer heen om te eten, en de speciale bierkaart.
michel K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Ik was met de ah actie al een keer wezen eten en ik moet zeggen dat het toen een stuk beter was als deze keer. Voorgerecht met kip was lekker met niet heel bijzonder. Mijn moeder had de tomatensoep die ook lekker was. Het hoofdgerecht was een klein stukje kip met een blaadje sla en een plakje tomaat. Mijn moeder had hetzelfde met de varkenshaas wat ook meer een kleuterstukje was. Tevens werd er 1 klein bakje krulfriet voor 2 personen bij geserveerd en moesten wij noodgedwongen nog een extra bakje bestellen. Het nagerecht was ijs en dat waren weer 2 gigantisch grote bollen, waarvan mijn malaga in een weckpot werd geserveerd. Vorig jaar dus met de ah actie geweest en toen vond ik het allemaal dik en prima in orde. De porties waren toen veel beter dan deze keer. Ik zou het restaurant voor dit moment in ieder geval niet aanraden.
Bedankt voor recensie, we werken met dezelfde producten dan met de ah aktie en daarom waren we ook verbaasd dat u de portie te weinig vond we hebben als hoofdgerecht 200 gram kip en 180 gram varkenshaas dat wordt altijd nog gevuld. Voor de gemiddelde eter is dit voldoende voor een hoofd maaltijd naar het is dus altijd mogelijk om friet bij te bestellen als het te weinig is. We hopen desondanks dat wij u nog een keer mogen ontvangen

Reactie van proever:

Het was zoals ik bovenstaand heb vermeld allemaal een beetje karig. Nu begrijp ik dat het met een 2 voor 1 actie je producten niet helemaal kan aanbieden zoals het bedoeld is i.v.m. de kosten. Alleen de vorige keer met de ah actie was het toch een stuk beter. Kip was een de droge kant en als het 200 gram was, was het wel een hele magere 200 gram. Normaal zou je mij daar ook niet over horen als de rest allemaal goed was geweest. Maar een stukje sla en een plakje tomaat is toch meer iets voor de snackbar i.p.v. restaurant. Als ik voor dit menu normaal 32,50 p.p. moet betalen zou ik me in ieder geval niet happy voelen.