Cafe Restaurant Chillers

Veerplein 1 8301 AH Emmeloord Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe Restaurant Chillers

Genieten aan het water

Chillers in Emmeloord is dé plek om eens lekker te ontspannen. Geniet hier van een verfrissend drankje op het terras, neem plaats voor een stevige lunch of schuif aan voor een exclusief diner. Er is voor ieder wat wils! Of je nou romantisch wilt dineren met je liefje of juist uit wilt pakken met een groot gezelschap; de bediening en keukenbrigade van dit fantastische restaurant zijn van alle markten thuis!

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant Chillers

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Cafe Restaurant Chillers

Mirriam S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bonnen. Ruime keuze voor zowel voor- hoofd- en nagerecht. Aantal keren friet bijbesteld. Personeel werkt hard en is vriendelijk. Vooral de Portugese gebakjes als toetje is een echte aanrader!
H.I. H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
vriendelijke bediening ,goede temperatuur om te zitten , lekker eten
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik begreep echter van het personeel van Chillers dat jullie niet hadden geverifiëerd puf er een activiteit die dag bij Chillers was. En dat was nl het geval:de Pub-liners, tributeband van de Dubliners traden daar op. Erg gaaf. En eigenlijk konden ze die dag geen AH actie bedienen. Ze waren zeer koelant en hielden pubs en andere kaart voor waar wij uit konden kiezen. Prima!!!!
Kortom een top restaurant.
L K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
met de AH actie hier een 3 gangen menu besteld
het eten was goed,vriendelijke bediening,een leuke locatie. een aanrader,en zal hier zeker nog een terug komen
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben een fijne avond gehad. heerlijk eten, personeel heel attent, vriendelijk en prettig.
Het eten zag er geweldig uit en smaakte prima.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ga graag bij Chillers eten. Zeer tevreden over de kok. Lekker eten. Per ongeluk was bestelling niet doorgekomen; vandaar redelijke wachttijd. Kregen een drankje van het huis hiervoor.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Via AH restaurantactie hier terecht gekomen. Het was een heerlijk etentje in een leuke omgeving. Bediening vriendelijk en vlot. Alleen vreemd dat we geen (totaal)prijs te zien kregen op de menukaart van het driegangen diner.
Trees D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten ondanks het AH bonnen waren Vond het personeel erg vriendelijk en aardig
Vond dat we gezellig zaten in de serre mooi uitzicht bedankt gr,t.den Haan
astrid-devries .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
we hebben een heel gezellige avond gehad samen met onze vrienden, de sfeer was goed bediening vriendelijk en het eten prima voor elkaar.
TJ E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
we hebben het heel gezellig gehad , de bedinging was goed .
het eten was goed ,voor een herhaling vatbaar .
groetjes T.J
Jacob D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het is een leuk restaurant en we hebben er heerlijk gegeten , we komen er zeker nog eens terug. De bediening was ook goed en de mensen waren aardig. fam. de moor
Sunita L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Lekker eten, erg smaakvol. Goede porties! We zaten helemaal vol na het 3-gangenmenu. Vriendelijke service ook van het personeel.
cor.grootjes .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gerechten zijn redelijk. Het restaurant is ingericht als een cafetaria. De baas is vriendelijk. Uitzicht op het water is goed. Als je geen korting hebt is de prijs aan de hoge kant.
Elmar B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vond het voorgerecht (meloen en slasoorten) te droog. Was te weinig dressing. Zou los erbij geleverd moeten worden. Kortom meer dressing bij sla! Rest was OK.
Lisa T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een geslaagd etentje. De bediening komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Er hangt een goede en ontspannende sfeer Het eten was lekker en mooi geserveerd.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
wij zijn hier vrijdag 16 juni geweest, het was heel goed, de ontvangst,
het eten, de muziek mocht wat zachter,het was lekker en voldoende
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Je kan hier heerlijk eten vriendelijk personeel en heerlijke sfeer..

Ook zitten we regelmatig met vrienden hier voor een heerlijke borrel.
Geke K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Tijdje terug bij Chillers gegeten met mijn moeder en zus en was zeer onder de indruk van hun vegetarische kaart! Uitgebreid en lekker. De risotto kon wel wat beter op smaak wat zeker niet moeilijk is.. ;) alsnog van genoten.
Leuk ongedwongen sfeertje, zeker een aanrader
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We komen hier bijna elke week de ene keer voor een borrel en de andere keer om heerlijk uit eten te gaan. Het restaurant uit een gezellige sfeer. De bediening is zeer goed ze hebben altijd tijd om een praatje te maken. Er is genoeg keuze aan eten en drinken. Voor alles kun je er terecht. Het eten is altijd heerlijk en erg leuk is dat de eigenaar en de eigenaresse vaak te vinden zijn op de werkvloer. Al met al een gezellig cafe/restaurant waar je voor alles terecht kunt.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Dit is voor mij een goed restaurant in de buurt! Altijd gezellig en een leuk gestyled! Goede gerechten met veel smaak. Het restaurant ligt pal aan het water wat voor een extra stukje gezelligheid zorgt.