Cafe Restaurant Chillers

Veerplein 1 8301 AH Emmeloord Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe Restaurant Chillers

Genieten aan het water

Chillers in Emmeloord is dé plek om eens lekker te ontspannen. Geniet hier van een verfrissend drankje op het terras, neem plaats voor een stevige lunch of schuif aan voor een exclusief diner. Er is voor ieder wat wils! Of je nou romantisch wilt dineren met je liefje of juist uit wilt pakken met een groot gezelschap; de bediening en keukenbrigade van dit fantastische restaurant zijn van alle markten thuis!

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant Chillers

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:30

Elmar B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vond het voorgerecht (meloen en slasoorten) te droog. Was te weinig dressing. Zou los erbij geleverd moeten worden. Kortom meer dressing bij sla! Rest was OK.
Lisa T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een geslaagd etentje. De bediening komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Er hangt een goede en ontspannende sfeer Het eten was lekker en mooi geserveerd.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
wij zijn hier vrijdag 16 juni geweest, het was heel goed, de ontvangst,
het eten, de muziek mocht wat zachter,het was lekker en voldoende
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Je kan hier heerlijk eten vriendelijk personeel en heerlijke sfeer..

Ook zitten we regelmatig met vrienden hier voor een heerlijke borrel.
Geke K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Tijdje terug bij Chillers gegeten met mijn moeder en zus en was zeer onder de indruk van hun vegetarische kaart! Uitgebreid en lekker. De risotto kon wel wat beter op smaak wat zeker niet moeilijk is.. ;) alsnog van genoten.
Leuk ongedwongen sfeertje, zeker een aanrader
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We komen hier bijna elke week de ene keer voor een borrel en de andere keer om heerlijk uit eten te gaan. Het restaurant uit een gezellige sfeer. De bediening is zeer goed ze hebben altijd tijd om een praatje te maken. Er is genoeg keuze aan eten en drinken. Voor alles kun je er terecht. Het eten is altijd heerlijk en erg leuk is dat de eigenaar en de eigenaresse vaak te vinden zijn op de werkvloer. Al met al een gezellig cafe/restaurant waar je voor alles terecht kunt.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Dit is voor mij een goed restaurant in de buurt! Altijd gezellig en een leuk gestyled! Goede gerechten met veel smaak. Het restaurant ligt pal aan het water wat voor een extra stukje gezelligheid zorgt.
Sanne C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Fijn restaurant gelegen in het midden van de Noordoostpolder. Combineer een etentje bij Chillers met een rondrit langs de bloeiende tulpenbollen velden! Deze periode op z'n mooist :-)

Chillers staat voor *Sfeer* *Goede prijs/kwaliteit* *Gezelligheid* *Vriendelijke bediening* *Smaakvol eten*

Alvast veel plezier gewenst!
Bernd S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Leuk tafelen en lekker eten. Een echte aanrader als je eens in Emmeloord of omstreken bent. Gegarandeerd met een goed gevulde maag naar huis.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Laatst super gegeten super heerlijk asperge echt verrukkelijk super locatie en vriendelijke bediening dit restaurant echt een aanrader
Brit V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gelachen. Aangezien het aspergeseizoen is waren er buiten de kaart nog veel andere heerlijke gerechten waar de bediening ook bijna van in de war raakte bij het opnoemen. We hebben veel lol gehad en heerlijk gegeten. Het personeel is supervriendelijk en de inrichting is sfeervol. Dikke vette aanrader!
Xandra O.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk eten met een erg leuke bediening. Lokatie is geweldig met mooie schilderijen van Theo Broeren. Zomers is het heerlijk buiten op het terras en in de koudere periode geniet je lekker binnen. Tips van de bediening is goed, weten hoe het eten en de biertjes smaken.
Myrna V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Altijd erg leuk en gezellig! Vriendelijk personeel, het eten is altijd lekker en meer dan voldoende. En naast het lekkere eten ook voldoende keus in speciaal bier en andere lekkere drankjes
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zondag 9 april samen met me man en me moeder heerlijk asperge gegeten.
Ze waren botermals met een heerlijk hollandaisesausje echt om je vingers er bij aftelikken. De bediening top heel erg vriendelijk en kwamen genoeg aan tafel om te vragen of het allemaal naar wens was. Wij komen zeker vaker !!TOP!!
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wat een toprestaurant..! Heerlijk en van goede kwaliteit eten en een gezellige sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en netjes. Prima zitplekken en zomers kan je heerlijk op het terras aan het water genieten.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Bedorven croutons en totaal geen actie op commentaar. Waardeloze service, geen horecagevoel, mooie locatie. Jammer, nooit meer.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Entree verrassend, verder een sfeervol ingericht restaurant dat bestaat uit 2 gedeelten.
Woensdag 18.00 uur in restaurant dus nog rustig. Benieuwd hoe het is (drukte, lawaai, bediening) als alle tafels bezet zijn.
frans V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
eten niets mis mee maar ook niet bijzonder gewoon ok, bediening was vriendelijk ,spontaan en enthousiast (Alex)
voor mij goede achtergrond muziek (rock)
frank.vinckx .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Toppertje, geen gezeur met aangepaste hoeveelheden omdat je komt eten in kader van AH-restaurantactie. Integendeel: zelfs nog extra menukeuzes! Leuk personeel, niks aan te merken op kwaliteit én kwantiteit van de gerechten!
theareuser .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was prima,nagerecht was heerlijk.Goede en vriendelijke bediening en prettige sfeer.
Bovendien mooi uitzicht op het water!