Cafe Restaurant Camping Clements

Middelwaard 7B 4133 LB Vianen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cafe Restaurant Camping Clements

Kees H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vanavond met klein koppeltje voor verjaardag naar BOER BERTUS. Geweldig. je krijgt nergens anders zulke fraaie sliptongetjes. En ook de andere tafelgenoten waren meer dan tevreden. Bediening zorgde voor een ontspannen sfeer en gastvrijheid. Een niet te ingewikkelde kaart, maar met individuele wensen wordt rekening gehouden. AANRADER!!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
lang geleden was ik hier eens en er is niets veranderd aan sfeer en interieur. lekker ouderwets, knus en gemoedelijk. geldt ook voor bediening. Heerlijk gegeten , samen met m n partner. in een woord Geweldig.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Het is ongecompliceerd, open haard is aan en er zijn geen pretenties. Het eten en de portionering zijn goed. De keuze is klassiek en er verandert weinig. Jammer dat er geen kaasplankje toe is, maar de bediening heeft zijn best gedaan. De dames zijn vriendelijk, het voelt goed daar aan de Lek.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Hebben donderdag 2 juli met het werk firma Bron Geldermalsen bij boer Bertus gegeten, het is er heel gezellig en gemoedelijk. Het eten was voortreffelijk. Tot ziens Wim van Oort
LisaLaagland .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Heerlijk ouderwets gegeten: kippenlevertjes met champignons en spekjes, een gerecht dat de beleving van dit café restaurant typeert - een reis terug in de tijd. Gastvrije en gemoedelijke ontvangst in een oubollige boerensetting. Vlotte bediening en een relatief korte kaart met Hollandse keuken - geen keuzestress. Maar bovenal goed klaargemaakt. Wij hebben er ons zeer op ons gemak gevoeld.
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Op 7 mei gingen we op aanraden van de havenmeester van de nabijgelegen jachthaven, voor het diner naar Boer Bertus. Het restaurant is gevestigd in de kantine van een camping. Bij binnenkomst valt op hoe ruim de tafels zijn neergezet. Aan het plafond hangen allerlei boerderij-attributen. Als voorgerecht kozen we voor tomatensoep en voor pompoenkroketjes. De beide gerechten waren lekker pittig van smaak. Als hoofdgerecht kwamen een Waardse runderburger en saté op tafel. Hierbij werden patat, gebakken aardappelschijfjes en een salade geserveerd. We dronken er onder andere de rode huiswijn bij. Ook dat was allemaal lekker. Als toetje werd gekozen voor een coupe met verse aardbeien, ijs en heel veel slagroom. Bij Boer Bertus kun je prima eten. Geen ingewikkelde gerechten, maar gewoon en lekker. De bediening was zeer vriendelijk. De havenmeester had helemaal gelijk: een aanrader!
Anet H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Wij zijn altijd zeer tevreden met de kwaliteit van het eten.
De bediening is zeer vriendelijk.
De kaart is beperkt, maar dat weet je als je er heen gaat.
Wel hebben ze altijd nog daggerechten buiten de kaart om.
Kortom een aanrader....wel reserveren!
Reinier B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Fantastisch gegeten onlangs met een oude bekende, een gezellige "boerentent" bij boer bertus, echt geweldig! ik had een super lekkere lamsrack, super klaargemaakt, mooi gerecht. huiswijntje erbij. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed hier, een aanrader
Erast W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Wat een juweel! Beter bekend als Boer Bertus. Gisteren met 30 heren van het wildmenu mogen genieten dat werkelijk onovertroffen is. Mooie amuses en geweldige en gevarieerde wildschotels. Zeer genereuse porties. Prima wijn erbij. Prettige en gemoedelijke bediening in de lekkere oubollige entourage die past bij Boer Bertus. Boer Bertus kan voor een Michelinster wat mij betreft
Manuela B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Heerlijk caferestaurant waar je goede simpele gerechten kunt eten, maar oh wat is alles perfect klaargemaakt. Boer Bertus in de volksmond, is een begrip in Vianen met zijn heerlijke sate! Maar ook de rest is supergoed. Lekker ongedwongen sfeer, mensen drinken een biertje aan de bar. Ook kan je een zaaltje afhuren en een bbq binnen organiseren met ook weer topproducten en leuk geserveerd. Er is elk jaar een wildavond, die gaan we de volgende keer eens proberen, hoor er goede verhalen over. Leuke gezellige dames in de bediening.