Café Restaurant Boszicht

Woensdag t/m Zaterdag 09:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Boszicht

Hemke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Prima restaurant. Zeker na de lange terug reis uit Frankrijk. Prettig omdat het bij ons "om de hoek" ligt. Wij komen zeker weer!
Berend B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Alles was prima de luxe. Goed eten, bediening en leuke ambiance.
Ze dienen het eten op als een sterren restaurant. Gemiddelde prijs per couvert is ongeveer 17 Euro. We waren met 5 personen.
Angeline B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Leuk gelegen restaurant met lekker terras. Hele gadtvrije bediening. Heerlijke grote wienerschnitzel met champignonsaus gegeten.
Wim1952 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Tijdens onze fietstocht even een uitsmijter/tosti gegeten bij dit restaurant. Wat als eerste opviel was de vriendelijk geprijsde kaart. Koffie voor 1,75 euro en nog goed te drinken ook, kom daar maar eens om. De bediening was uiterst vriendelijk en gastvrij. En hoe smaakten de gerechten? Daarover viel ook niets te klagen. Een aanrader dus!
Berend B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
er gaan veel vrienden van ons hier eten en zo besloot ik het ook eens te proberen. de ontvangst was erg hartelijk, de aankleding van het cafe-restaurant eenvoudig. Het eten smaakte heel goed en het werd leuk opgediend. De menukaart is niet erg groot, maar de prijzen zijn goed. Voor een hoofdmenu zo ongeveer 15 Euro. Soep was lekker en het toetje leuk aangekleed. De opmaak van de borden was leuk. Er werd gevraagd, of je wel genoeg had.
De drankjes waren ook leuk geprijsd. Echt een aanrader.