cafe restaurant Bon

Winkeldijk 24 3645 AP Vinkeveen Nederland Kaart

Over het restaurant cafe restaurant Bon

Gelegen aan de Vinkeveense plassen ligt Café-Restaurant Bon. Al meer dan 85 jaar is Bon dé ontmoetingsplaats voor (watersport)vrienden en gezinnen. Je kunt hier terecht voor een heerlijk diner die onder andere bestaat uit verschillende seizoen producten.

Maar je kunt natuurlijk bij Bon ook genieten van een lekkere kop koffie met een appelpunt. Lekker bijkomen in de zon? Café-Restaurant Bon heeft een groot terras met uitzicht op het water met daarbij ook de mogelijkheid tot het aanleggen van je sloep of boot.

Kom eens langs bij Café-Restaurant Bon en geniet van de unieke en rustgevende omgeving.

Meer informatie over restaurant cafe restaurant Bon

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant cafe restaurant Bon

Ans H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het was een beetje donker weer en de inrichting is ook donker en er staan nep orichiedeen voor het raam en de kozijnen waren aan de onderkant wel aan een verfbeurt toe, maar wel echt een bruin eetcafe
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten, Bon heeft een toplocatie, vriendelijke bediening, en prijs kwaliteit verhouding is goed, ga zeker weer een keer terug.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten, zeker op een zomerse avond is het terras echt een aanrader
andrea P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wij gingen o.a. voor de viskoekjes, erg lekker. Ondanks het feit dat het 38 graden was, bleef het personeel vriendelijk en behulpzaam. C'est bon chez Bon. Alors, á la prochaine ;)
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Een prachtige accomodatie, voortreffelijk eten en bijzonder vriendelijke en vlotte bediening met een schitterend uitzicht op de ondergaande zon.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten, relaxte sfeer en zeer vriendelijke bediening.
Restaurant ligt op een mooie locatie. Vinden het zeker een aanrader.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk rustig plekje met prima bediening en eten.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Bon is van oudsher een goed restaurant, altijd gemotiveerd personeel, het eten van goede kwaliteit, een aangename gemoedelijke sfeer! Wij komen hier graag!
S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten! De 'Vis uit de plas', 'Viskoekjes' en 'Beenham' waren van zeer goede kwaliteit, en de porties waren ruim bemeten. Het personeel was keurig, zeer vriendelijk en behulpzaam. Het was druk, wat een levendig geluidsniveau met zich meebracht, dat was soms storend, maar ook wel weer gezellig.

Wij komen zeker nog eens terug!
c J N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heel druk,5 kwartier gewacht op hoofdgerecht.
Christina C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Geluncht bij Café Restaurant Bon. Echtgenoot had Broodje Rib-Eye. Goede kwaliteit vlees, wordt wel koud geserveerd. Zou warm ook lekker zijn geweest. Daarna heeft mijn echtgenoot een broodje pikante kip met wasabi saus genomen. Was iets mindere kwaliteit vlees. Wel goed van smaak. Niet te pittig. Ik had zelf een proeverij salade. Ik had een grote maaltijdslade met verschillende soorten vis verwacht. Het was een bordje met een garnalen kroket, zalm en nog een andere vis. En 3 sneetjes brood. Wel met lekker sausjes en beetje zeewiersalade. Het was allemaal lekker en niet duur maar porties hadden net iets groter gemogen. Wat top was is de vriendelijke service en dat er een baby verschoon faciliteit was en hele schone toiletten. Het waaide voor ons nog iets te hard om buiten te zitten, maar buiten is dus een heel groot terras. En in de omgeving kan je prachtig fietsen.
Annika V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was ook uitstekend!
We komen zeker snel weer terug.

Marc en Annika van den Broek
Petra O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gezelligheid staat voorop. Geen haastgedoe en als je langer wil wachten tussen de gerechten dan kan dat. Wij hebben vorig jaar bij Bon ons huwelijksfeest gehouden en om ons 1-jarig huwelijk te vieren zijn we gezellig daar uit eten geweest. De gastheer stond ons al op te wachten met een glaasje wijn van het huis. Mooie geste die erg gewaardeerd werd door ons. xxx
Marcus A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Bon. Niet zo bonne als gehoopt. Eenvoudig eetcafe op een geweldige lokatie. Sluisje, water, De Winkel. Echt prachtig. Net als t terras. Dat kan onmogelijk verkeerd gaan. En we hebben heerlijk gezeten. In de zon. Met vriendelijke bediening. Jong, maar welwillend. Leuk. Alleen...waarom koken ze bij Bon zo belabberd. Echt. De kaart was enigszins beperkt, want niet alles was nog voorradig. Kan gebeuren. Alleen... De smoor van ketjap had niets met de finesse van de Indische keuken te maken. Een zoute bak met matig vlees in veel te veel saus. Geen frisse groenten, geen zure accenten, geen pittige smaken. Geserveerd met aardappelpuree. De carsarsalad was evenmin op niveau. Plakken gebakken spek. Veel ijsbergsla. Onnoemelijk veel dressing. De moed zakte ons in de schoenen. Het biertje was heerlijk. De zon deed haar werk. Leuke bediening.... Kom op Bon, maak gebruik van die prachtige mogelijkheden; ga goed koken!
Chant83 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wat een leuke en relaxte zaak. Samen met mijn vriendinnetje een dagje varen afgesloten. Geen opsmuk of kak maar gewoon een goede gastvrijheidmentaliiteit bij bedienend personeel. Wij aten er op een bomvol terras. Ondanks de drukte op een prettig en degelijk niveau. Broodje vooraf en via een boterzachte vitello en een originele geitenkaasbrulee rolden we door naar een Caesar en een mediterrane zwaardvis die perfect gegaard was. Wij dronken een Sancerre voor 35 euro en dat is meer dan 'good value'. Koffie uit een bijzonder kopje (uit een Weens koffiehuis begrepen wij). Van een vaste gast naast ons hoorden we dat dit een jubileumjaar is! Hulde!
spirit100 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vorige week heeft Restaurant Bon voor ons , tijdens een toernooi met 60 man , een buffet verzorgt . Het eten was uitstekend en de vooraf gemaakte afspraken werden heel goed nagekomen. Het was TOP.
linda V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Een fijn gemoedelijk restaurant met lekker eten. En goede vriendelijke bediening. Je kan ook lekker op het terras zitten. Genieten van de zonsondergang
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Verrassend goed gegeten. Prachtige stek. In de zomer op het terras of knus binnen. Met name de tonijn was erg lekker. Gezelschap was natuurlijk ook goed!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Vakmensen in de keuken. Allervriendelijkste bediening. Het restaurant ondersteunt op een drukke avond belangeloos een benefietdiner. Hulde voor dit prachtige familiebedrijf! Heerlijk gegeten (zegt een hele kritische eter).
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
We hadden hier onlangs een etentje met onze afdeling. Gezien dit het "stamcafé" is van onze manager, heeft hij bij dit leuke restaurant gereserveerd.

Vooraf een smaakvol aspergesoepje en daarna mochten we opscheppen van het buffet.
Een ruime keus aan gerechten en wat was het goed bereid !
We genoten met ons clubje van 15 man enorm van het lekkere eten, hier en daar werd er een tweede keer opgeschept.
Het dessert werd ook gewaardeerd.
Dank aan het personeel dat zeer gastvrij, oplettend en servicegericht was.