cafe restaurant Bon

Winkeldijk 24 3645 AP Vinkeveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant cafe restaurant Bon

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

Marcus A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Bon. Niet zo bonne als gehoopt. Eenvoudig eetcafe op een geweldige lokatie. Sluisje, water, De Winkel. Echt prachtig. Net als t terras. Dat kan onmogelijk verkeerd gaan. En we hebben heerlijk gezeten. In de zon. Met vriendelijke bediening. Jong, maar welwillend. Leuk. Alleen...waarom koken ze bij Bon zo belabberd. Echt. De kaart was enigszins beperkt, want niet alles was nog voorradig. Kan gebeuren. Alleen... De smoor van ketjap had niets met de finesse van de Indische keuken te maken. Een zoute bak met matig vlees in veel te veel saus. Geen frisse groenten, geen zure accenten, geen pittige smaken. Geserveerd met aardappelpuree. De carsarsalad was evenmin op niveau. Plakken gebakken spek. Veel ijsbergsla. Onnoemelijk veel dressing. De moed zakte ons in de schoenen. Het biertje was heerlijk. De zon deed haar werk. Leuke bediening.... Kom op Bon, maak gebruik van die prachtige mogelijkheden; ga goed koken!
Chant83 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wat een leuke en relaxte zaak. Samen met mijn vriendinnetje een dagje varen afgesloten. Geen opsmuk of kak maar gewoon een goede gastvrijheidmentaliiteit bij bedienend personeel. Wij aten er op een bomvol terras. Ondanks de drukte op een prettig en degelijk niveau. Broodje vooraf en via een boterzachte vitello en een originele geitenkaasbrulee rolden we door naar een Caesar en een mediterrane zwaardvis die perfect gegaard was. Wij dronken een Sancerre voor 35 euro en dat is meer dan 'good value'. Koffie uit een bijzonder kopje (uit een Weens koffiehuis begrepen wij). Van een vaste gast naast ons hoorden we dat dit een jubileumjaar is! Hulde!
Spirit100 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vorige week heeft Restaurant Bon voor ons , tijdens een toernooi met 60 man , een buffet verzorgt . Het eten was uitstekend en de vooraf gemaakte afspraken werden heel goed nagekomen. Het was TOP.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Een fijn gemoedelijk restaurant met lekker eten. En goede vriendelijke bediening. Je kan ook lekker op het terras zitten. Genieten van de zonsondergang
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Verrassend goed gegeten. Prachtige stek. In de zomer op het terras of knus binnen. Met name de tonijn was erg lekker. Gezelschap was natuurlijk ook goed!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Vakmensen in de keuken. Allervriendelijkste bediening. Het restaurant ondersteunt op een drukke avond belangeloos een benefietdiner. Hulde voor dit prachtige familiebedrijf! Heerlijk gegeten (zegt een hele kritische eter).
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
We hadden hier onlangs een etentje met onze afdeling. Gezien dit het "stamcafé" is van onze manager, heeft hij bij dit leuke restaurant gereserveerd.

Vooraf een smaakvol aspergesoepje en daarna mochten we opscheppen van het buffet.
Een ruime keus aan gerechten en wat was het goed bereid !
We genoten met ons clubje van 15 man enorm van het lekkere eten, hier en daar werd er een tweede keer opgeschept.
Het dessert werd ook gewaardeerd.
Dank aan het personeel dat zeer gastvrij, oplettend en servicegericht was.
Elsbeth01 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Eten bij Bon is altijd een feestje. Je voelt je er bijzonder welkom, de kaart is steeds verassend en het decor, tja, dat is gewoon echt Bon! We komen er al 25 jaar en zijn verheugd te zien dat ondanks de "overname" door zoon Vincent de sfeer, gezet door vader Jan, niets is gewijzigd.
Het restaurant met het geweldige terras onder aan de sluis, is met de boot prima bereikbaar. Ook met de auto (ruime parking), met de fiets (schittende fietsroute langs de Winkel!) of na een prachtige wandeling langs het natuurgebied Botshol is het bij Bon perfect aankomen!
Het eten is er altijd goed. Voor ieder wat wils, dus ook voor de vegetariers, kinderen, vlees en viseters! De asperge combi (buiten de kaart om) met gerookte zalm en beenham is een lust voor het oog en de tong!
Wij hebben ook wel eens na het voorgerecht voor een uurtje een roeibootje gehuurd, om daarna met vernieuwde trek aan te vallen op het hoofdgerecht!
Kortom: eten bij Bon is altijd een feestje! Een aanrader voor iedereen!
Dennis_Jol .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Wij komen zomers graag met de boot, maar hebben hier onlangs een middagje Amsterdam heerlijk afgesloten met een diner van de winterse kaart. Leuke gerechten, vaak net even anders (tartelette met geitenkaas, stoofpeer en vergeten groenten en wild-charcuterie, daarna snoekbaars en gestoofd wildpoulet), prettig geprijsde wijnen en een no-nonsense mentaliteit.
Blij dat we er ook in de winter een adresje bij hebben.
Harriet H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Onlangs na een dagje varen naar Amsterdam op de weg terug bij Bon gegeten. Hadden niet gereserveerd en dan is het terras vol op een mooie zomeravond, ook om half 8. Dan maar een tafeltje binnen met zijn zessen. Prijs/kwaliteit verhouding is prima, verwacht geen hoogstandjes. Mosselen waren goed, saté wat flauw van smaak. Jongen in de bediening was soms traag, pas na een paar keer vragen ging het zonnescherm naar beneden ivm felle avondzon. Doch prima locatie voor een simpele hap eten na een dag op het water.
Nienke2007 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Wij komen regelmatig bij restaurant Bon. In de zomer is het heerlijk vertoeven op het terras (wel reserveren) en ook in het restaurant zelf is het prima! Misschien lijkt het interieur ietwat gedateerd, maar het eten is dat zeker niet (en daar gaat het om, toch?;-)! Gevarieerde kaart, prima prijs-/kwaliteitverhouding en kindvriendelijk. Ook zeer geschikt voor de lunch! Ongedwongen, familiaire sfeer.