Cafe Restaurant Bobby's

Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Cafe Restaurant Bobby's

Johan T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Bobby's is in trek bij de locals. Dat maakt het tot een gezellig restaurant met een gemoedelijke en levendige sfeer. De kaart is niet groot, maar er is keus genoeg. Ik koos de lamskotteletten. Ze warengoed gekruid en het vlees was sappig. Naar mijn smaak iets te gaar. Er werd friet bij geserveerd van redelijke kwaliteit. De salade, op het bord stelde qua smaak niet veel voor, te veel dressing ook. De overige gasten hadden zeer royale porties. Als dessert koos vrijwel iedereen voor de 'frambozensoep'. Het bleek een coupe met vanille-ijs overgoten met gepureerde frambozen. Een prima combinatie. Het personeel is attent en vriendelijk, de prijs-kwaliteitverhouding is goed.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
We kwamen bij Bobby's op het terras om een speciaal bier te drinken. We waren aangenaam verrast door de gastvrijheid van eigenaar en personeel en bij het afrekenen hebben we een tafeltje voor de volgende dag geboekt, mede omdat het binnen zo gezellig was ingericht.
De volgende dag werden wij hartelijk verwelkomt en we hebben daar vervolgens heerlijk gegeten. Als voorgerecht kozen we voor de garnalenkroketten, die uiterst smakelijk waren. Als hoofdgerecht had ik een goed gegrilde biefstuk, goed van roodheid en grootte en mij partner had een zeer royale portie goed klaargemaakte gamba's. Neem daarbij het gezellige en zeer verzorgde restaurant: wij hadden een top avond!!
martin R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Echt een aanrader, we hebben fantastisch gegeten, de garnalencoctail supervers, het vispannetje subliem, het natafelen aan de bar met de eigenares was ronduit gezellig. Ga zo door, wat een feestje om hier te mogen eten. Martin en Thea Ravestijn