Cafe Restaurant Bobby's

Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Mastercard , Visa card
Wilvanpelt .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
We kwamen bij Bobby's op het terras om een speciaal bier te drinken. We waren aangenaam verrast door de gastvrijheid van eigenaar en personeel en bij het afrekenen hebben we een tafeltje voor de volgende dag geboekt, mede omdat het binnen zo gezellig was ingericht.
De volgende dag werden wij hartelijk verwelkomt en we hebben daar vervolgens heerlijk gegeten. Als voorgerecht kozen we voor de garnalenkroketten, die uiterst smakelijk waren. Als hoofdgerecht had ik een goed gegrilde biefstuk, goed van roodheid en grootte en mij partner had een zeer royale portie goed klaargemaakte gamba's. Neem daarbij het gezellige en zeer verzorgde restaurant: wij hadden een top avond!!
Bernard B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Bobby's. We hadden vispannetje,vleesspies en lasagna. De porties waren heel erg groot en dus ruim voldoende. Het smaakte allemaal ook prima. Wij hebben zeker niets te klagen en de bediening was ook erg aardig. Je kan zien dat mensen zich er thuis voelen, in het restaurant en aan de bar. Dank jullie wel.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Echt een aanrader, we hebben fantastisch gegeten, de garnalencoctail supervers, het vispannetje subliem, het natafelen aan de bar met de eigenares was ronduit gezellig. Ga zo door, wat een feestje om hier te mogen eten. Martin en Thea Ravestijn
AnniesPlace .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Wij vinden het een aanrader. Met zijn zessen daar gegeten; zes verschillende voor- en hoofdgerechten, vis en vlees door elkaar, alles was tegelijk klaar en goed bereid. Tong die van de graat af valt. Vleesspies elk stuk vlees zo als het moet zijn. En een goed glas bier.
Rienhoog .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
'Het eten was niet echt om over naar huis te schrijven hoofdgerechten waren koud en smakeloos. voorgerecht was ook niet wat ik er van verwacht had. bediening was jeugd die totaal geen ervaring had en werden ook niet echt ondersteund door gekwalificeerd personeel. Eigenaar zat lekker buiten op het terras wat te pimpelen. voor mij de laatste keer dat ik daar gegeten heb