Café Restaurant Bakkerij de Graancirkel

7,2
Erg duur
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij vonden het bezoek aan de Graancirkel erg gastvrij en gezellig. De sfeer wat erg ongedwongen. Op het eten wat niets aan te merken, erg smakelijk. De wc's hadden van mij iets professioneler en schoner gemogen, in tegenstelling tot het restaurant waar die professionaliteit, van bijvoorbeeld van de gastvrije serveersters, wel aanwezig was.
Aede D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
wji vonden het erg duur, een bol roerei (9,75) en het stelde echt niets voor, voor die prijs hadden we echt wel wat meer verwacht dan wat ei en zalm door elkaar zonder verdere groentes of kruiden. Erg smakeloos en bovendien lastig te eten.
Hessel W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Heb Caesar salade gegeten,weinig salade en een hele grote bol brood. Veel te duur voor het gerecht. Er werd niets mee gedaan , met de klacht.
Mormil M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Vandaag een heerlijke lunch gehad bij de Graancirkel en hoewel ik hier vaker gegeten heb, nu voor de 1 ste keer een recensie geschreven, elk restaurant krijgt van mij een herkansing als het nog in de beginners categorie zit, en de Graancirkel is al even bezig dus, Goede locatie, snel en vriendelijk personeel wat mij bediende, snel en zonder fouten en mijn bestelling werd als " IK wil ook zo één" ( het oog wil ook wat)
bij de tafel naast mij ook vlot en met een grote smile bediend. De Croque monsieur ziet en smaakt zoals het moet zijn, al hoewel de kaas van mij iets pittiger mag zijn en dat moet toch in Drachten met de diverse kaas winkeltjes mogelijk zijn. Toch? ...... Maar vragen om een glaasje water om je medicijnen in te nemen en dan 2 euro betalen voor 2 dl water vind ik wel heel erg overdreven, daarvoor had ik een tankauto kunnen laten komen. GEEF IEMAND GEWOON KRAANWATER tenzij er om een speciaal water wordt gevraagd

Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Ik ben hier geweest voor een afscheidsborrel van een collega. De opdracht van het restaurant was naar eigen invulling gedurende twee uren een vijftiental gasten te ontvangen. De chef verstaalde dit in een broodplankje en bitterbal garnituur met voldoende drankjes tijdens de receptie. De algemene indruk is op mij is een net restaurant met een vlotte, jonge bediening.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Met een groep hier wezen eten. De besproken tafel stond klaar op het afgesproken tijdstip, nadat we bijna allemaal waren voorzien van een drankje, werd er zeer divers van de kaart gekozen.
Mijn keuze was de vis van de dag (schartong). Even later werd gemeld dat er niet voor alle bestellingen schartong voldoende in huis was of het ook een combinatie van schelvis en schartong mocht zijn.
Voor alle hoofdgerechten waren de bijgerechten friet, een salade van witlof met krokant gebakken stukjes tuinboon (vooral de tuinboon stukjes vielen zeer in de smaak) aangemaakt met een dressing waarin sesamolie was verwerkt en een salade van rode biet.
Ook voor het nagerecht werd zeer divers gekozen, van koffie tot kaasplank. Mijn kaasplank was niet bijzonder, 3 soorten Hollandse kaas, weinig gevarieerd in smaak.
Over het algemeen werden de gerechten positief beoordeeld.
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Mooie zaak en netjes ingericht.
We moesten bij binnenkomst wel redelijk lang wachten tot wij werden geholpen. Ondertussen zelf maar even de lunchkaart gepakt.
Ook lang wachten tot onze drankjes werden geserveerd. Toen we onze drankjes kregen, stond een minuut later ons eten ook al op tafel.
Verder prima broodjes, maar bijzonder is het zeker niet.

Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Schitterend pand, modern en strak ingericht. Een open keuken, waar men eenvoudige maar smaakvolle en pure gerechten klaar maakt. Gerechten worden met zorg opgediend door vriendelijk personeel die hun uiterste best doen om het de gasten naar de zin te maken.
Inpandig in het restaurant bevind zich een bakkerij waardoor je bij de voorgerechten op lekker vers brood wordt getrakteerd.
Prijs kwaliteit verhouding is niet helemaal in balans, de prijs van de gerechten zijn ietwat aan de hoge kant, toch hebben er gisteren (voor de derde keer) weer lekker gegeten.
Dit restaurant heeft de (schone) toiletten op de eerste verdieping, echter is er ook voor mindervaliden een lift aanwezig.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gestopt in Drachten voor een snelle lunch tussen 2 afspraken. Aan het Raadhuisplein binnen gestapt bij de Graancirkel. Een statig pand van binnen met een strakke inrichting van binnen. Zeer vriendelijk personeel, attent voor iedereen. Van 's morgens tot en met 's avonds open. Een lunchkaart met forse gevulde bollen, stoere boterhammen en dampende soepen. Goed klaargemaakt, smakelijk en ruime porties.
Het lekkere brood kan ook in de aangrenzende bakkerij worden gekocht. Leuke formule.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
In het vernieuwde stadscentrum van Drachten een mooi pand met dito terras waar we vanwege het lekkere weer ook zijn neergestreken voor de lunch. Aardige bediening en een leuke kaart. Het gezelschap koos voor lekkere bakkersbollen die van binnen uitgehold waren en vervolgens gevuld met beleg/garnituur. Ik had een Club Sandwich die prima smaakte, maar voor € 12,50 wel aan de prijzige kant was mijns inziens. Zeker daar er voor dat geld ook geen chips/friet bij zat (supplement € 3,50).
Lieuwe K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Nu een aantal maal gegeten. De 'beginnersfouten' van dit vorig jaar geopende restaurant blijken hardnekkig. Eten (ook borrelhapjes etc.) te duur voor het gebodene en een beperkte kaart. Maar vooral ook personeel dat het niet snapt. Regelmatig fouten in bestelling, lang wachten etc. Voorlopig maar niet meer naar toe. En dat is jammer, want Drachten heeft wel behoefte aan wat goede eettenten. Daarom is deze formule in dit markante pand een gemiste kans