Café Restaurant Azië

Stationsweg 1 1441 EJ Purmerend Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Azië

Manjastre .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Wij halen regelmatig eten bij Azie .Eten is top! Dit restaurant is dan ook meer gericht op afhalen of bezorgen,daar is het ook op gericht ! Eten is altijd goed.Binnen eten zullen wij niet snel doen bar ongezellig ! Maar voor afhaal of bezorgen TOP!
Antboam .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Na me werk haal ik welleens wat
Altijd verse producten en goed gekruid
Erg beschaafde mensen
Interieur is uniek en prijs kwaliteit bovengemiddeld in een woord wauw !
Sabrina2807 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Wederom besteld bij Azië. Voor ons momenteel de beste van Purmerend!
Bezorging altijd binnen aanzienbare tijd en het eten is altijd warm en heerlijk! En tot nu toe altijd gratis loempiaatjes gehad.
Megara .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
We hebben een combimenu laten bezorgen. Tjap Tjoy kip, Ossenhaas in zwarte bonensaus en Koe Low Kai met bami en nasi voor € 27,-. Snelle bezorging en eten van goede kwaliteit en voldoende op temperatuur. Hoeveelheid bami en nasi voldoende in tegenstelling tot de gerechten. Deze werden in zeer lage bakjes verpakt. De hoeveelheid was echt onvoldoende. Jammer want bij eerdere bestellingen was dit beter.
Nattasja .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Eten laten bezorgen. Het eten was prima, loempia, ossenhaas in zwarte bonensaus en fu yong hay.
bezorging was uitstekend! Zeker een aanrader.
Adnil84 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Ik heb hier van de week loempia's afgehaald. Hele vriendelijke mensen, goede service en lekkere loempia's! Ik zou er alleen niet snel binnen gaan eten, erg ongezellig en afhalers lopen af en aan (dwars door het restaurant heen).
Jurdd .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Heb een bestelling afgehaald. Eindelijk weer een Chinees restaurant met lekker eten in het centrum van Purmerend. Smaakvol, goede kwaliteit en normale prijzen. Heel vriendelijke bediening! De lokatie is leuk, op het station van Purmerend, de aankleding zou wel iets gezelliger mogen, het is nu een grote open ruimte, zou fijner zijn als je daar zit en iets meer privacy hebt.