Café-restaurant Amstelhaven

5,4
6,1
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
OP een heerlijke zomeravond met z'n vieren op het terras gegeten. De voorgerechten waren redelijk ( pompoensoep en portobello met geitenkaas ), alleen werd de portobello pas na 2 x ernaar vragen veel later geserveerd. De vis (2x) was redelijk, de pasta's (2x): zeer onder de maat qua smaak en bereiding en 1 lauw ipv warm. Prijs/kwaliteit verhouding vergeleken met een ander terras waar we de avond ervoor hadden gegeten: niet goed. Wel kregen we door het zeer vriendelijke meisje dat ons hielp koffie met evt nog een alcoholische versnapering aangeboden ivm het lange wachten op 1 vd 4 voorgerechten en het lange wachten sowieso door de drukte. Fijn terras. Toch geen aanrader om te eten, een drankje met borrelhap evt is wrs beter...
Tiness .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Een geweldige leuke plek aan de Amstel! Je zit er heerlijk, maar het eten viel ontzettend tegen. En de service is niet erg snel.. De kaart is eenvoudig; hamburger, saté met friet, vis van de dag. ... Maar dat hoeft geen probleem te zijn. De vis bleek diepvries vis te zijn en was erg droog, echt smakeloos., mijn vriendin heeft het niet opgegeten. Toen de bediening vroeg of het eten lekker was, vertelde zij dat het super droog was, en echt niet smakelijk,. helaas werd er verder niets met de kritiek gedaan.... Zo jammer! De wijn was helaas ook niet echt lekker, en er was weinig keuze. Leuke locatie, maar saai eten, overprijsd en slecht bereid... Wat jammer, want de plek is echt leuk!
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Nog even snel in het zonnetje gelunched bij Amstelhaven. Zijn neergestreken op de steiger, maar deze zag er ondertussen wel erg ''off-season'' uit. Smerige tafels en de kussenhoezen aan een stomerijtje toe. Als lunch een extreem zout mosterdsoepje (bij het ontbreken van de dagsoep) met een paar sneeën droog brood. Hamburger was ok maar behoorlijk doorgeslagen, frietjes waren prima. Zonde dat de bediening geen enkele aandacht aan je besteed, dat had het geheel wat kunnen redden! Tent met potentie, maar puntjes op de i!
MDW1 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
De locatie van Amstelhavenhaven is prachtig, maar daar is wat mij betreft alles mee gezegd. Recentelijk op het terras gezeten, overigens heerlijk in de zon, op het terras stond slechts één onervaren meisje in de bediening aan wie we meermalen onze bestelling hebben moeten vragen. Na het bestellen van twee broodjes hebben we zeker een half uur moeten wachten, om vervolgens een koude tosti en een broodje waarvan de helft er niet op zat van wat er op de kaart stond, te krijgen. Wellicht een goede plek voor slechts een biertje en wat bitterballen, maar zelfs daarvoor zijn er veel meer veel leukere plekken in Amsterdam! Wat mij betreft een afrader en zonde van je geld!
Mauritsjava .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Ga hier zeker naartoe als je lekker een biertje/wijntje wilt drinken op een lekkere zonnige dag. De bediening is prima en behulpzaam. Ik maakte de fout om niet eerst even hier te kijken hoe de recensies waren voor hier te gaan eten. Het eten is bizar slecht; het brood smaakte oud, spare ribs veel te vet en niet gaar, carpaccio smaakte naar kant-en-klaar product de soep leek opgewarmd etc. Bovendien was het eten verkeerd, maar dit werd wel vrij snel verholpen. Kortom, leuk om lekker iets te drinken maar ga hier vooral niet eten. Wel echt jammer, want de lokatie heeft veel potentie.
Rowann .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Zeer leuke plek! En wat een top bediening! Ze hebben nu echt horecatoppers werken die van wanten weten, en bovendien een hele goede chefkok!
Heerlijk eten en heerlijk genieten.
Top!
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Mooie plek, zeker aan het eind van de dag, met een verlicht Amstelhotel voor je neus
Inspirerend ingericht, veel groen, wij hebben hier prima geborreld met zijn allen (16 mensen), en zijn eigenlijk veel langer gebleven dan gepland, en hebben uiteindelijk ook wat gegeten van de nieuwe kaart; dat viel ons ook niet tegen.
De Toiletten werden net opnieuw betegeld en ingericht
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Ik heb hier gegeten met een aantal collega's. De service was vriendelijk, maar snel ging het allemaal niet. Ik had vegetarische Lasasgna besteld, maar er bleek iets misgegaan te zijn en er bleef een kipsaté over. Omdat ik niet wilde wachten heb ik de kipsaté gegeten. De kipsaté bestond uit twee stokjes met opgerolde stukjes kipfilet. Het was zo sappig dat ik me afvroeg of het wel gaar was, maar ik ben er niet ziek van geworden. De satésaus was wat weeïg en zoet zoals in Nederland wel vaker het probleem is. De friet die we erbij kregen was uitstekend: Dunne krokante Franse frietjes. De prijs vond ik te hoog voor de relatief eenvoudige gerechten
Ikweetwatlekkeris .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Wat een verschrikking. Kom hier niet. Lees de rest van de recensies. Ergernis en vooal weggegooid geld. Hadden we Iens maar eerder bekeken. Het was op een mooie zondagmiddag. we hadden zelfs gereserveerd. So far so good. Vanaf dat moment: 20 min wachten (ondanks vragen) voor je geholpen wordt. Lunch besteld: 1,5 uur wachten (steeds vragen, "komt nu, nee komt nu ,nog even maar dan komt het. ja het komt nu "was steeds het antwoord. Wij opstaan en weggaan, "nee nu komt het echt, oh nee, nog even") op muffe broodjes met vieze zalm, halfbakken tosti en de slechtste omelet ooit met de slechtste service ooit. Onsympathieke eigenaar en bediening zonder ervaring. Gelukkig kent Amsterdam vele andere betere plekken om je geld en je zonnige vrije zondagmiddag te besteden. Nooit meer deze tent.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Wat kan uit eten soms een tegenvaller zijn.
Wij gingen even snel wat eten op het terras bij Amstel Haven waar ik trouwens jaren niet was geweest maar mij nog herinnerde als een prima no-nonce tent.
Op een mooi punt in Amsterdam ligt het terras aan het water, maar het geheel voelt aan als vergane glorie.
Personeel wat nog wel aardig en enthousiast is, maar de kwaliteit van het eten is ver onder het niveau van wat je tegenwoordig mag verwachten en tevens ziet het pand er gewoon niet fris meer uit (laat staan de toiletten).
Heel jammer want met een beetje vernieuwing en verfrissing kan het gewoon weer een prima locatie terras zijn met een mooi om lekker wat te eten of te drinken.
Wie weet gaat er in 2015 wat gebeuren.
Ariegeertsen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Wij hebben heerlijk op het terras gezeten bij de amstelhaven. Vooral de hamburger is aan te raden. Helaas was de service niet al te snel, bij een snellere service zouden wij veel meer drankjes geconsumeerd hebben.
Renze V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Na een lange dag op het water gezeten te hebben en door de stad te hebben gelopen tijdens de gayparade waren we s'avonds toe aan een hapje eten. We wilden ergens in de buurt snel wat eten en niet teveel geld kwijt zijn. Na gekozen te hebben voor Amstelhaven zijn we daar op het mooie terras gaan zitten. Duurde even voordat de bediening door had dat ook wij graag geholpen wilden worden maar vervolgens ging het redelijk snel! Zelf heb ik de kipsaté gekozen, prima kip en ik vond de satésaus waarin de kokos duidelijk te proeven was erg lekker! Tafelgenoot ging voor de steak welke naar zijn mening erg taai was, zaten op het oog ook erg veel dikke pezen in het vlees. Verkeerde keuze misschien?! Kom hier vast nog eens terug als ik in de buurt ben!
Suus11 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Heerlijk zonnig terras, drankjes en borrelhapjes komen snel maar met anderhalf uur wachttijd op de meeste slechte salade die ik ooit heb gegeten is dit toch geen aanrader.
Sander W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Je hebt een zaak met een terras waar de hele dag de zon op schijnt. Dat betekent in dat je als horeca-eigenaar in Amsterdam gegarandeerd vol zit op zonnige dagen, en een paar studenten onopgeleid aan het werk kunt laten gaan. Lekker goedkoop en met Amsterdamse menuprijzen binnenlopen. Kun je zelf ondertussen nog zo'n zaak openen, of met je boot op Loosdrecht gaan varen. Terwijl je terras vol zit. Sommigen van de bediening willen nog wel maar verzuipen in ongetraindheid en een falende organisatie. Vier keer om de menukaart moeten vragen, drie keer Spa Rood bestellen met ijs, maar zonder ijs krijgen. Drie keer om brood bij de salade moeten vragen en eindelijk krijgen als je het laatste blaadje sla wegkauwt. Eten is zwaar overgeprijsd, fantasieloos en ook nog eens slecht bereid. Genoeg personeel voor een terras waarvan een gedeelte een groepsbuffet 'genoot' en weinig aandacht nodig had. Wat een drama. Dat vonden onze buren ook, die zijn na een half uur maar zelf vertrokken. Zonder drankje.
Gwendolyn29 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Ik heb samen met mijn vriend hier van de BBQ genoten en ik kan niet anders zeggen dan BUITENGEWOON TOP!! Het vlees was allemaal super lekker, mals, warm en lekkere sausjes. Maarrrrr de GAMBA'S die waren echt niet normaal lekker, echt om je vingers bij af te likken. Ook de bediening was geweldig, ze werken er met een handcomputer systeem en als je nog met de bediening staat te praten, staat je drankje bij het knipperen van je ogen op tafel. Kortom top prijs-kwaliteit verhouding en super plek om de drukte van de stad te ontvluchten!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Gisteren met de boot aangelegd bij Amstelhaven en de BBQ besteld voor 7 man. Na 1 uur en 45 minuten kwam het eten. Navraag over de status van de bestelling leverde ons een boze serveerster op (??) Het werd duidelijk waarom het zo lang moest duren, alles was veeeeel te lang gegaard. Eigenlijk niet te eten. Het is een leuke plek met mooi weer, maar zowel bediening en kwaliteit van het eten zijn dramatisch. Zonde.
Thomas ..
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Eten: goed, niets vegetarisch
Service: eten liet na de borrelhapjes op zich wachten
Decor: zit leuk en gezellig aan het water en leuk aangekleed.

Hier gegeten met 6 personen. De locatie is erg leuk aan het water. En het terras is leuk aangekleed. We hebben niet binnen gegeten, dus daar kan ik niet over oordelen.
2 van de 6 personen waren kinderen van 10 en 12 jaar. De jongste van 10 had speciale eetwensen, maar koos wel van wat er op de (borrel)kaart beschikbaar was. Vooraf wilden we nog even wat drinken met borrelhapjes. DIe kwamen mooi op tijd. Daarna was het lange tijd wachten op het hoofdgerecht. We hadden moeite om de aandacht van de bediening te krijgen. Uiteindelijk gevraagd waar ons eten bleef en daar werd haast van gemaakt. Eten was verder prima, jammer dat er niets vegetarisch op de kaart stond.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
twee weken geleden heerlijk geBBQed op een groen terras
Veel gekken mensen om mij heen, en een BBQ met grote gamba, lamskotelet, en nog 3 andere stukjes vlees erbij met prima salade
Binnen een half uur op bord, dus dat viel alles mee onder genot van een goede fles wijn (aanrader; vraag naar wijnkaart)
Bediening soms wel wat afwezig, maar voor de rest leuke plek!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Vandaag met het bootje aangelegd om wat te eten bij Amstelhaven. Top locatie. De enige mogelijkheid was een BBQ voor €19.50 pp. Minimaal 15 minuten in de rij staan om te wachten, aangebrand vlees, een karige salade, 1 sausje, geen boter, satesaus, etc.. Wat een ongelofelijke afgang en sof. Bediening was overigens goed en vriendelijk, in tegenstelling tot de koks achter de BBQ.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Fantastisch terras, leuke mensen, weinig kinderen
Mooi interieur, er draaide vanaf 22 u een DJ
Het is wel handig aan te geven als je haast hebt met eten; voorgerechten kwamen snel, hoofdgerecht duurde even.