Café Restaurant Aaltje

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Voordelig
Yvo V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
heerlijk met z'n drieën gegeten met als klap op de vuurpijl de heerlijke irishcoffee met echt half geslagen room.....Zoals het hoort...mmmm
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Gisteravond met twee vrienden hier gegeten. Was druk en tevens onbeperkt mosselen eten. Ons tafeltje werd een beetje vergeten met zowel drankjes als het eten. Zeer vriendelijk personeel die al snel door hadden dat er van alles mis ging bij onze tafel en dit zeer vakkundig hebben opgelost ondanks de enorme drukte in het restaurant. Het eten was voortreffelijk en wij zijn zeker van plan terug te gaan.
Pbaarbe .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Woensdagavond toch nog (na een stevige middag snack) even het stadje in om een nog een klein hapje te eten. Bij Aaltje aangeschoven op een knus en gezellig terras aan het water. Met een prettige en professionele bediening en een kan (gratis) water begon het al helemaal goed inclusief de 25 graden. Mijn tafelgenote genoot van een heerlijk en rijke salade van gegratineerde geitenkaas met peer en walnoot. Vol van smaak en rijk opgemaakt. Ikzelf besloot voor een trio van Limburgs varken te gaan. Prachtige opmaak, heerlijke ribs en kleine stukjes krokant buikspek en een stukje (varkens)oester. Hier ging het een beetje mis! De oester was niet rosé doch echt iets te rauw en hier liet ik wat van liggen. Bij het uithalen werd dit prima opgemerkt door de bediening en zonder enige discussie of opmerkingen met een excuus vergezeld en tien minuten later kwam daar een nieuwe oester aan. Uitstekend opgelost en nu helemaal goed. Dat de eigenaar zelf ook nog kwam vragen of alles nu naar wens was geeft zijn oprechte betrokkenheid met de klanten aan. Excuus bij een klein missertje missen we helaas nogal eens in de horeca, maar niet hier. Aaltje Chapeau ! Tot heel binnenkort en......blijf je gewoon verder onderscheiden door een net even andere kaart, keuzes en borrelhapjes per stuk verkrijgbaar
Beste Jenny,

Wat een leuk om te horen dat de eerste keer voor jullie bij ons zo goed is bevallen! Wij zullen zeker nog even een oog werpen op onze carpaccio en dorade, wellicht dat we hier iets aan kunnen doen.

Mvg,
Quirine
1892 Eten & Drinken
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Met mijn zoons hier gegeten! Eerst heerlijk op terras gezeten en daarna naar binnen. Personeel heel vriendelijk en deskundig. Het eten was voortreffelijk en alle borden waar leeg. Heerlijk avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!
Familiemaas .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ik heb gister met me gezin erg lekker gegeten, we konden lekker buiten in de zon zitten personeel erg vriendelijk ook tegen de kinderen. Ik had een biefstuk wat voortreffelijk was me vrouw had een salade van geitenkaas en voor de kinderen heerlijke pannenkoek. Aan alles was gedacht zelfs de kleurplaten voor de kinderen. We hebben een heerlijke middag bij aaltje, en komen zeker snel weer terug!
Familie maas
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Aaltje, een fijn restaurant waar wij van het weekend heerlijk hebben genoten. De erg fijne en attente bediening zorgt, in het huiselijk opgezette restaurant, voor een complete avond. We kozen vooraf voor de doperwtensoep, prima op smaak. Als hoofd genoten we van de biefstuk. Gebakken zoals gewenst dus helemaal tevreden. We komen terug naar Weesp voor een maaltje in Aaltje.
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het is een mooi restaurant, maar het eten maakt het niet helemaal waar. De biefstuk was taai en verder doorbakken dan de bedoeling was. Er zat ook niet veel smaak aan. De presentatie, hoewel leuk bedacht had niet gehoeven. Een biefstuk kan niet rusten en medium rare blijven als je het serveert in een heet pannetje. De kaasfondue was daarentegen goed. Toetjes waren ook lekker, maar wat aan de prijzige kant, zeker zodra je iets extra's toe wilt voegen. Het is jammer, maar ik voel me niet geroepen om het nog eens te proberen.
Beste Marjolein,

Wat vervelend dat u die avond niet de juiste beleving heeft gehad bij cafe restaurant Aaltje. Wij hebben inderdaad wat problemen gehad met het vlees, maar dat moet geen excuus zijn. Wij zijn daar nu druk mee bezig en hebben het inmiddels aangepast en opgelost. Wij zouden graag met u in contact willen komen om zo tot een passende oplossing te komen. U kunt uw gegevens sturen naar Info@caferestaurantaaltje.nl.
Wij hopen graag van u te horen.
Groetjes Aaltje!
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Al zolang op de agenda om voorbij te gaan. Nu na een lange rit een kleine omweg. Heerlijke salade die me aan mijn oma en moeder doet denken. Heerlijk lamsvlees met voldoende jus.

Volgende keer op het terras wellicht. Fijn ontvangst bediening en keuken.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De doperwtjes soep was aangenaam romig en nog lekkerder dan we vooraf hoopten. De Abcouder lam bestond uit lam op drie verschillende manieren bereid, waaronder een stoofpotje. Zeebaars en Aaltjes biefstuk konden ook prima door de beugel. Frites en groente moet je er apart bij bestellen. Oma’s salade deed haar naam eer aan en proefde naar vroeger, op de goede manier. Bediening is jong en aardig, neemt de tijd voor je. Wel een nadeel hier: de akoestiek ervoeren wij als zodanig beroerd dat we geen zin meer hadden om een nagerecht te nuttigen.
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk buiten op het terras gezeten. Wel wat onrustig. Rijden continue auto's lang. Voorgerecht (zalm) was werkelijk fantastisch. Hoofdgerecht was ook goed. Wel jammer dat de bijgerechtjes er niet standaard bij zitten, maar apart bijbesteld moeten worden, tegen extra kosten.
Wij komen zeker nog eens terug.
Len B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gezellige binnenkomst, het opstapje zou verboden moeten! vriendelijk personeel en zalige menuutjes!
Voldoende keuze, menu wisselt regelmatig.
Stoofpotje is een aanrader!
Eva333 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Weer eens heel lekker gegeten bij Aaltje, zo zoetjes aan ons favoriete restaurant in Weesp.
De eigenaren hebben het door: goed en betaalbaar eten, royale porties, vlotte bediening, ruimte
genoeg voor iedereen. Knap dat ze er in twee jaar tijd zo'n bloeiend en populair restaurant van hebben weten te maken....
We besloten te gaan eten op een zonnige zondag, toen we kwamen stond en zat iedereen nog buiten, binnen een uur was het binnen gezellig vol met allerlei publiek: jong, oud, singles, stellen, families. Iedereen komt er blijkbaar graag en iedereen is er welkom.
Aaltje is echt een aanwinst voor Weesp, ik hoop dat de huidige formule (en de kok) wordt vastgehouden.
Jelda .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
ik ben nu al en paar keer wezen eten bij Aaltje en zodra je binnen stapt heb je een gezellige sfeer en is het personeel erg hartelijk. Ook de vis was lekker en kan je met voorgerechtjes zelf kiezen hoeveel je wilt per stuk wat erg fijn is. Homemade is wel het woord van de avond, van de bitterballen tot het brood en het ijs is zelfgemaakt. Dat maakt het eten bij Aaltje niet alleen gezellig maar zeer lekker!
Ankr .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Weer heerlijk gegeten hier. Gerechten goed op smaak. Vlotte bediening, je ziet dat het een team is. Ondanks de drukte en eean aantal groepen, ging alles soepel.
Adriana W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Tja, een toppertje in Weesp, natuurlijk. Een restaurant dat alleen werkt met producten van Hollandse bodem. Ondanks het grote 'lokaal' heeft men de sfeer van een bruin café weten te creëren. Minpuntje: de aanwezige grote groepen, maar misschien scheelt het als de akoestiek wordt verbeterd, of nog beter: als gasten bedenken dat ze niet de enigen in het restaurant zijn en evenmin en masse voor een rokertje heen en weer blijven lopen. Maar dit terzijde.

Bediening is uiterst vriendelijk, vlot, enthousiast en correct. Ook plezierig dat men je blijft aankijken als men het woord tot je richt of als je zelf iets vraagt. Dit is toch normaal, hoor ik u zeggen, maar je zal de restaurants de kost moeten geven waar men een beetje in het wilde weg tegen je aanpraat zonder dat je echt die persoonlijke aandacht krijgt.
Verhouding prijs-kwaliteit is uitstekend. Eigenlijk is alles lekker, maar enkele highlights uit de door ons vieren gekozen voor- en hoofdgerechten: Hollandse dikbilrund mét spiegeleitje en klein tostirondje van roomkaas, Aaltjes biefstuk met gevulde reuzenchampignon, hele zeebaars, en het vegetarisch gerecht: hartige kletskop met bospaddestoelen en truffeleitje en Messekleverkaas.
Men hanteert de formule ‘bijgerechten los bestellen’. Een uitstekend idee, want zo bestel je niet alleen wat je lekker vindt, maar je bepaalt ook in hoge mate de hoeveelheid op je bord, wat voedselverspilling helpt te voorkomen. Met de nagerechten is evenmin iets mis, maar de Hemelse modder verdient een extra aanbeveling. Als afsluiting bij de koffie (bestel vooral de huisgemaakte chocolade-advocaattruffels) een keuze gemaakt uit een enorme rij Hollandse likeuren. Alleen al de prachtige namen verleiden je, zoals Hansje in de kelder, Hempje licht op, Juffertje in het groen, et cetera.

Tot slot een extra pluim voor de mooi uitziende plating, want eten begint bij de eerste aanblik. Dat hebben ze goed begrepen bij Aaltje.

Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Aaltje.
De noordzee tong was super gebakken, frites met homemade mayonaise, top.
Een heerlijk glas huiswijn, Colombard uit de Cascogne en dan bij de koffie een truffel.......kortom genieten in Weesp .????????
Ilonka O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke likeurtjes en biertjes uit Weesp op de kaart. Gezellige inrichting en zeer vriendelijke sfeer. We gaan in de zomer nog s terug voor een impressie met mooi weer.
Zxcvbnm .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Aaltje begint zo langzamerhand één van mijn favoriete restaurants in Weesp te worden. Gisteren wederom niet teleurgesteld. Er was een aanbieding om voorafgaande aan de film in het nabijgelegen theater Wesopa te kiezen uit een schaaltje diverse vis op toast of worst. Ook al was ik de waardebon en filmkaartjes vergeten mee te nemen, kregen we het toch zonder problemen. De bediening was attent, het eten heerlijk. Als hoofdgerecht schelvis met mosselen in een heerlijke saus en goede salade erbij. En oh, die wentelteefjes toe, ondanks de goede voornemens...veels te lekker. Uiteraard een royale fooi gegeven en ik kijk uit naar de volgende keer.
ReviewVoorJou .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijk gegeten. Als je houdt van avontuurlijk en liefst vegetarisch eten (zoals ik), dan kan het label 'Hollands' je misschein afschrikken. Maar laat dat zeker niet gebeuren, de het eten is fantastisch.
Er wordt gegeten in twee grote ruimtes, maar dat geeft geen problemen wat geluid betreft. De sfeer is echt oud-Nederlands, best origineel. Aardige bediening, we voelden ons welkom.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Nadat we afgelopen zomer een keer heerlijk buiten hadden gegeten, nu een keer binnen. Wel wat rumoerig allemaal. Het eten was prima, maar een beetje lastig kiezen, we vonden de menukaart niet heel erg verrassend. Wel prima prijs-kwaliteit verhouding. De bediening was keurig en beleefd.