Cafe Qwibus

Meer informatie over restaurant Cafe Qwibus

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Gisteravond een heerlijke varkenshaas sate gegeten. Mooi opgemaakt bord met twee ruime spiezen vlees, brood, patat, atjar en kroepoek en dit alles voor 10 euro per persoon. Op woensdag hebben ze ook een overheerlijke stamppot met een bal gehakt erbij, geserveerd in een gezellige pan voor slechts 5,50 euro !! Het is niet groot dus reserveren is bijna een must. Heel gemoedelijke sfeer en prima bediening. Voor een heel leuk bedrag een hapje eten kan dus nog.
Sven-Eric B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Met niet al te hoge verwachtingen dit café met vrienden binnengestapt. Het is immers een donker uitziend eettentje, gesitueerd op de rand van wijkwinkelcentrum Emiclaer. De bediening verwelkomt ons vriendelijk. Tezamen met het menukaart krijgen we smakelijke amuses aangereikt. De kaart toont een brede scala aan sandwiches en warme middagmaaltijden. Mijn vrienden nemen een broodje gehaktbal en broodje Italiaanse kip. Ikzelf heb voor het broodje met de burger gekozen, welk uitstekend zal gaan passen bij mijn overigens goed getapt biertje. We hoeven niet lang te wachten voordat we geserveerd worden. Iedereen lijkt tevreden met zijn broodje, behalve ik. Wat een ambachtelijk broodje hamburger moet voorstellen blijkt gewoon een slecht belegd broodje platgeslagen gehakt te zijn. Jammer. Al om al, een prima eettentje met bovenmaatse belegde broodjes.
Berry D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Hier moet je zijn voor een perfect getapt biertje! Heerlijk toeven en bovendien serveren ze nog een lekker sateetje. Meer moet dat niet zijn!
Zonneschijn .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Hier eet je echt de lekkerste sate van Amersfoort! We komen hier regelmatig, en elke keer is het lekker. De bediening is ook altijd vriendelijk en snel.
JDamoiseaux .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Bij eetcafé Qwibus is de lekkerste saté van heel Amersfoort, je krijgt een royaal bord met 2 stokjes saté, frietjes, salade, kroepoek, ananas en brood voor 10 euro, waar vind je dat nog? Het personeel is vriendelijk en oplettend.
Het is een gezellig café, elke woensdag avond de Amstel Pub Quiz, en er worden regelmatig leuke 'thema' avonden georganiseerd, kortom een café om regelmatig terug te komen!
Weizmann .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Midden tussen nieuwbouw, op een te modern betonnen winkelcentrum, tussen Bruna en Blokker, wat moet je daar nu van verwachten. Een bijna onopvallende deur verschaft toegang naar een smal etablissement. Dan kom je opeens in een andere wereld, een andere omgeving, alsof je gewoon in een bruin café in de binnenstad bent beland. Misschien een beetje kitscherig, "misplaatst", in de goede zin des woords, zoiets.

Leuke, oude foto's aan de muur, van Dorus, Cooper en anderen, gewoon, eenvoudig en netjes, mooi aangekleed, ietwat ludieke spijskaart met fantasienamen voor de geserveerde gerechten, en daarnaast een nette, vriendelijke bediening. Een lunch besteld en zowaar, in dit kleine café, een heuse "amuse" vooraf, en nog goed ook! Dan kwam de lunch zelf, een prachtig "broodje" kaas met alle ingediënten goed samengesteld; een plaatje om te zien. Met veel zorg en fantasie, uiterst smaakvol, bereidt.

Gewoon mooi doorgaan zo!! en zij we in de buurt, dan weten we jullie smaakvolle broodjes te vinden!

Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Voor een café in een winkelcentrum een verrassende kwaliteit gerechten. Heb hier een aantal keren gegeten; zowel club sandwiches, tosti's als salades. Alle gerechten zijn goed op smaak en vandaag de club sandwich met zalm en garnalen gegeten. Mooi gepresenteerd en goed van smaak. Eigenaar is nogal een charmeur (wel op een komische wijze); zowel hij als verdere team zijn zeer oplettend en altijd vriendelijk. Kortom: ben je toevallig eens in winkelcentrum Emiclaer, ga hier dan zeker eens lunchen.