Café Plein

Stadhuisplein 23-25 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Café Plein

Lekker uit eten bij Café Plein

In het centrum van Rotterdam op het Stadhuisplein is Café Plein de ideale plek om gezellig tijdens een “dagje stad” onder het genot van een kopje koffie of een drankje even bij te komen. Het overdekte terras en de serre met uitzicht over het Stadhuisplein staan er garant voor dat je altijd lekker zit!

Meer informatie over restaurant Café Plein

Maandag t/m Woensdag 10:00 - 01:00
Donderdag 10:00 - 03:00
Vrijdag 10:00 - 04:00
Zaterdag 10:00 - 05:00
Shobha V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Cafè Plein..Tja..Wat kan ik daar nou eens over zeggen. Hollandse entourage ten top,maar wel ontzettend gezellig.. Service is goed,eten is lekker, drankjes zijn prima en betaalbaar. Kom daar nu al een jaar of 5 en nog steeds blijft het een leuke plek op het Stadhuisplein. Ben je in Rotturrrrrrrdam, zeker een bezoek waard!
Grimes .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
's Avonds bij Plein een aantal drankjes gedronken en wat hapjes gegeten. De bediening was onoplettend en vergat een aantal keer onze bestelling. De cocktail kaart was volgens de barvrouw onvindbaar. Gelukkig waren de hapjes warm en lekker. Niet slecht maar ook zeker niet geweldig.
Suzanne C.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Een pareltje tussen de cafe-restaurants op het steeds gezelliger wordende stadhuisplein. De gerechten op de nieuwe kaart zijn voortreffelijk van smaak en kwaliteit en worden op verrassende manier gepresenteerd door de altijd vrolijke gastvrouwen en -mannen, voor wie geen moeite teveel is. Je voelt je er direct thuis. Zeker even de Loopuit Gin-tonic proeven. Alles bij alles overtreft dit het standaard eetcafé in hoge mate. Ook niet onbelangrijk: het hele jaar door kun je verwarmd buiten zitten!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
In afwachting van de Streetparade in het kader van de Nationale Taptoe heb ik op vrijdag 26 september geluncht op het terras van "Café Plein". Mijn keuze viel op het "Stoofpotje van diverse vissoorten met een romige vissaus." Dat smaakte goed en werd vlot opgediend door een uiterst vriendelijke serveerster.