Café-Pizzeria Staccato

6,4
6,9
Freekj .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Onvriendelijke, ongeinteresseerde bediening die alles op tafel smeet. Minimaal 25 minuten op een broodje wachten terwijl het niet druk was. Slechte samenwerking in de bediening en gebruik een plateau om de glazen weg te halen en niet met je vingers in de glazen deze wegnemen. Veel te duur voor hetgeen geserveerd wordt.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Wat een slechte kwaliteit voor een belachelijke prijs. Broodjes waren taai en kosten toch 9.95 euro en de pizza was zeer beperkt belegd. Was alleen kaas, sardientjes en paar olijven voor 14.95 euro. Drankjes ook veel te hoog geprijsd. Geen aanrader dus.
Se .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wij hebben hier gisteren gegeten maar dit is een schande dat men dergelijk eten serveert. Wij hebben 2x de pasta "frutti di mare" besteld is het is droevig wat men hiervoor vraagt en wat men ervoor krijgt. Prijs/kwaliteit verhouding is bedroevend. Voorgerechtjes van 15-18 euro. Hoofdgerechten dezelfde prijs en totaal niet in verhouding. Het is dat er heel veel dagjes mensen zijn en toeristen maar dit moet niet betekenen dat men rommel moet serveren. Nooit meer voor ons. Rode huiswijn was goed en men schenkt volle glazen.
Oppervlakte van de zaak is niet al te groot en men kan buiten zitten. Met de zachte winter van nu zaten er ook veel mensen buiten. Eventueel drankje doen en niet eten hier.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Hoewel het eten OK is, is de prijs/kwaliteit verhouding niet OK. Vrij prijzig voor wat je krijgt. Personeel is attent en correct.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
de beide pizza's waren heerlijk, totdat je je kijkt naar de prijs-kwaliteit-verhouding. wij vonden het gewoon te duur voor het gebodene.

en de bediening, die was dus echt drukker met elkaar bezig dan met de klanten, en dat was jammer