Cafe Piazza

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30

7,1
Daniella D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goede geitenkaassalade, prima pizza en lekkere panna cotta. Heel aardige bediening. Gezellig kleine tafeltjes (buiten, binnen en ook boven). Een aanrader.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Na een dagje Amsterdam wilden we nog snel een hapje eten voor we de trein terug namen en we kwamen op weg naar het station dit restaurantje tegen. De inrichting doet meer aan een eetcafé denken dan aan een Italiaan en op de kaart zagen we behalve de standaard pasta's en pizza's ook een aantal Oost-Europese gerechten terug.
De dames van de bediening waren vriendelijk maar spraken geen Nederlands.
Het eten daarentegen sprak voor zichzelf. Prima Pasta alla Arabiata voor mij en ook de Spaghetti Bolognese van mijn tafelgenote zag er goed uit. Daarbij een lekker wegdrinkend glas huiswijn en dat alles voor nog geen 15 euro p.p.
Nee, voor een romantisch diner voor twee moet je hier niet zijn, maar voor een lekker bord pasta voor een bijzonder schappelijke prijs wél.
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
In het kort: bediening echt top (behalve de gastvrouw in trainingsbroek na), eten prima, decor tikkeltje goedkoop.

Bediening super vriendelijk! Eten is prima, maar zeker niet iets om voor terug te komen. Wat in de andere recensies staat is dit restaurant wellicht handig voor een snelle hap als je op bezoek bent in Amsterdam. Maar als je meer tijd hebt, zijn er leukere en betere alternatieven.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gisteravond hier gegeten voorafgaand aan een bezoek aan de Stopera. Tafel gereserveerd en stond keurig klaar. Omdat er een grote groep voor ons was, moesten we even wachten maar er werd prima rekening gehouden met het feit dat wij beperkt tijd hadden. De voorgerechten waren prima maar de pizza ronduit geweldig! Flinterdunne bodem, goed belegd en heerlijk van smaak. Ook de pasta's waren uitstekend. Tot slot ook nog erg vriendelijk personeel. Een aanrader en wij komen zeker terug.
C86 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Over dit restaurant worden niet zo veel recensies geschreven, zag ik zojuist toen ik terugbladerde naar een oude recensie van mijn hand. Afgelopen zondag hebben we hier weer gegeten, niet omdat we in de buurt waren, maar omdat we zin hadden weer eens bij dit restaurant te eten.
De bediening was erg vriendelijk, liet je niet wachten en de dames/meisjes deden hun werk goed.
De standaardkaart zag er goed uit. Op het weekmenu stonden enkele interessante gerechten - waaronder een mooie, vegetarische pasta en een pizza met gorgonzola, oude kaas, walnoten en ik meen honing. Dat laatste gerecht heb ik besteld en het smaakte me prima. Mijn tafelgenoot had de pizza van het huis, die hem ook goed smaakte.
Vooraf enkel een mandje brood besteld - dat heerlijk warm op tafel werd gezet.

Voor wie overweegt hier een hapje te gaan eten: het is een klein, gezellig restaurantje, waar je prima kunt eten, voor een aardige prijs (ca. EUR 40 voor 2 personen).
Agnetha B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Café pizza is een leuk sfeervol restaurant met hele vriendelijke bediening. Ik had een pizza met parmaham en rucola deze was heerlijk niets op aan te merken. Verder serveren ze prima wijnen voor een goede prijs. Leuk restaurant om vaker terug te komen.
C86 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Een leuk Italiaans restaurantje, met Poolse accenten. We liepen hier bij toeval binnen en werden meteen verwelkomd door de enthousiaste kelner. Het eten was prima, leuke Poolse specialiteiten op de kaart, naast de vrij standaard Italiaanse gerechten.
Leuk tentje om snel een hapje te eten als je in de buurt van de Nieuwmarkt bent.
Wilm6 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
We waren met een gezelschap van 6 en hadden max drie kwartier de tijd om te eten ivm een concert. Het personeel van Piazza was heel welwillend en zorgde met een prettige snelheid voor een tafel (in een vol restaurant), iets te drinken en de menukaart. Ook onze pizza's stonden relatief snel op tafel. Fijn! We hebben genoten van de pizza's en waren erg tevreden over de service.